Rallysimfans RBR 2014 v1.21.1 update (88Mb)
Mostantól mindig meg fogja kérdezni hova telepítse.
Moderátor: Moderátor
Rallysimfans RBR 2014 v1.21.1 update (88Mb)
Szia!atiwrc írta: ↑2020 csüt. jan. 16 07:34Nem a Win10 a baj, a telepítő típusa lett változtatva úgy tudom. Win7-en én is ezzel küzdöttem a legutóbb, hogy egy másolt már 5. különböző RBR-emre, nem tudtam rátelepíteni. Megjegyzem nekem az legelső RBR-re, ami az e:/games/RBR sem telpítette rá, (igaz az pluginmentes) csak egyszerűen hibát dobott. Lehet nem az első RBR telepítést nézte hanem hogy hova lett telepítve az előzős simfans update, az pedig ugyebár nem lett sehova, mert másolva volt.
Én nagyon örülök neki ha kiválaszthatom hova települjön! Pláne ha belegondoltok hogy van 5 db külső hdd-m( kettőn van RBR) és általában G,H, esetleg J betűket oszt neki, tehát nem állandó hanem változik, mivel egyszerre max 3-at tudok a gépre kötni.....
A legideálisabb ugyebár az lenne, ha kiolvasná a regisztriből, hogy hova lett rakva a legutóbbi simfans update, és azt felajánlaná automatikusan, de engedné változtatni.
Ezzel a szakasszal van még némi probléma.Andras Prepok írta: ↑2020 szomb. jan. 18 12:01Sziasztok!
NGP6 Eger Rally Sprinten mentem Verkiai 2010-es pálya első szakaszán,cél előtt 1km re van a visszafordító középen beton elválasztó kiírta,hogy levágtam és kaptam 54s büntetést.Szűkre vettem,nem értem hozzá.Többi szakaszon szélesen fordultam akkor nem volt probléma.Ezt a vágásfigyelőt onnan kilehet venni?Mert semmi értelme betonon nem tudsz átmenni.Ezt az idő büntetést lehet törölni?Replay megvan.
Köszi
Jövőhéten megpróbálom megnézni!. Én egyszer mentem szerintem rajta a volkswagen r5-el, nem emlékszem, hogy nagyon akadt volna.
Lehet valamelyik másik pálya col fájla került a noikered helyére? Ugyebár ha nem tévedek noikeren kezdünk 2-3 kilóméter egyenes úttal és van más pálya is ahol egy darabig egyenes...
A 2 zadvericén,a 2 shurdinon,jukoovaara tarmac-on\gravelen,a 2 vinec-skalsko-n,a 2 kormoran-on pontosítani kellene a defult időt mert versenyen ezek közül ha superrallyzol aránytalanul sokat ad hozzá.NyilasM írta: ↑2020 szomb. feb. 08 20:38http://rallysimfans.hu/rbr/rally_online ... stage_no=4
Lacka. Ennél a szakasznál is nagyon nagy az alap bünti idő.
Még 1 radeknál nagyjából 50-60% + ...addig ennék közel 150%...
Igazából ennél több nem is kell...azért nem egy büntetőeljárás bizonyítékaként tekint az ember rá,viszont ahhoz elég (volt eddig is,MRBRB-ben anno)hogy kontroláljuk (ha van rá igény)a több nicket használó unatkozókat,akik többször is nekifutnak 1-1rallynak....
Valahogy kimaradt a split2 de ettől függetlenül reálisnak tűnik az idő.NyilasM írta: ↑2020 csüt. feb. 27 19:12http://rallysimfans.hu/rbr/rally_online ... lit_#split
...az hogy lehet hogy nincs részidőmérés 1pár emberkénél,valamint feketével van a végeredmény különbség a táblázatban![]()
![]()
![]()
Annoo a "kézzelbeírt" eredmények néztek így ki....![]()
![]()
Minden kimaradt...az első is... mondom,akkor volt ilyen 1x mikor "kiesett" a plugin és a futott bajnokik idejeit(replay alapján)kézzel írta be Sebi.lacka6 írta: ↑2020 pén. feb. 28 12:14Valahogy kimaradt a split2 de ettől függetlenül reálisnak tűnik az idő.NyilasM írta: ↑2020 csüt. feb. 27 19:12http://rallysimfans.hu/rbr/rally_online ... lit_#split
...az hogy lehet hogy nincs részidőmérés 1pár emberkénél,valamint feketével van a végeredmény különbség a táblázatban![]()
![]()
![]()
Annoo a "kézzelbeírt" eredmények néztek így ki....![]()
![]()
Ha van kedved átnézhetnéd a pályát, csak az a kérdés miért nem büntetett a plugin.
Nem volt kézi adatbevitel, hiba esetén inkább újraindítom az illetőt, azt egyszerűbb
Szia, esteleg a vírusirtó, vagy tűzfal nem engedi át. Erre tippelek első körben.Ranga Peti írta: ↑2020 szomb. márc. 21 12:26Sziasztok.
Szeretnék játszani de sajnos nem tudok belépni mert azt irja mikor elindítom az asztalról hogy nincs kapcsolat a pluginhoz.
Letöltöttem az update-eket 1.10-től egész az utolsóig meg az új Ngp switcher-t is telepítettem de nem indul.
Mi lehet a gond vajon?
Egy hónapja még ment pedig akkor semmit nem töltöttem le
Előre is köszi a segítséget!
Peti
Valami gáz van ezzel a két új pályával...rallyfenegyerek írta: ↑2020 szomb. márc. 21 21:25Aragona kidob egy sima versenyben.Practiseban elindul. Hibaüzenet nincs.
Okés.lacka6 írta: ↑2020 szomb. márc. 21 22:07Valami gáz van ezzel a két új pályával...rallyfenegyerek írta: ↑2020 szomb. márc. 21 21:25Aragona kidob egy sima versenyben.Practiseban elindul. Hibaüzenet nincs.
Keresem a hiba okát.
Néhány pályánál előfordulnak ilyenek, kérdésed ugye költői volt, had ne én magyarázzam el hogy is történhet ilyen hibaklacix írta: ↑2020 kedd márc. 24 20:37Urak!
Az úgy normális, hogy a Livadija szakaszon az erdőben sem a szalagkorlát nem fogott meg, de mikor tolattam, még le is estem a pálya alá.
Replay: https://diakoffice-my.sharepoint.com/:u ... g?e=7ZmYY5
Fabia R5 evo - slot6 - Practise
Képet nem tudok most csatolni, mert csak onnan van meg, ahol esek le.
Gyakorlatilag nincs fal a pálya két oldalán? (Márhogy pályaszerkesztési szemszögből kérdezem, vagy a szalagkorlát miért nincs benne a col-ban?)
Nem érthető?
Szia, updateket feltetted?Bivaly írta: ↑2020 pén. márc. 27 14:11Sziasztok, próbáltam a keresővel, de nem műxik a kereső.
Szal most kezdek el az NGP6-al ismerkedni, a legújabb switchert fölraktam, de a gyors előtti autó körüli forgás után kilép.
Lehet, hogy csak nem olvastam el az instrukciókat rendesen...
Köszi a segítséget!
Szia,Vasgabi írta: ↑2020 pén. márc. 27 14:45Szia, updateket feltetted?Bivaly írta: ↑2020 pén. márc. 27 14:11Sziasztok, próbáltam a keresővel, de nem műxik a kereső.
Szal most kezdek el az NGP6-al ismerkedni, a legújabb switchert fölraktam, de a gyors előtti autó körüli forgás után kilép.
Lehet, hogy csak nem olvastam el az instrukciókat rendesen...
Köszi a segítséget!
Van baj bőven. Mindent rosszul csináltál.Bivaly írta: ↑2020 pén. márc. 27 15:33Szia,Vasgabi írta: ↑2020 pén. márc. 27 14:45Szia, updateket feltetted?Bivaly írta: ↑2020 pén. márc. 27 14:11Sziasztok, próbáltam a keresővel, de nem műxik a kereső.
Szal most kezdek el az NGP6-al ismerkedni, a legújabb switchert fölraktam, de a gyors előtti autó körüli forgás után kilép.
Lehet, hogy csak nem olvastam el az instrukciókat rendesen...
Köszi a segítséget!
Igazából azt csináltam, hogy: az eredeti fizikás, 1.24.1 update-et (és az összes előtte lévőt is ) tartalmazó mappát átmásoltam egy másikba (ami szándékaim szerint az NGP-s mappa lenne).
Majd ebbe az új mappába telepítettem a v209-es Switchert. (Csak a legutolsót, a 209-eset. Az előtte lévőket nem.)
![]()
Nos, ha már meg lettem szólítva, válaszolok. Nem hinném, hogy bármit másképp csinálnék a kormány mögött. Szerintem ne a lefutott szakaszok számával foglalkozz, hanem az össz távval. Ebből fakad szerintem az időkülönbség. Fusd le Te is azokat a szakaszokat, melyeken én is mentem. Talán akkor kisebb lesz a különbség. de Te az alapszakaszokon vagy verhetetlen számomra, úgyhogy emiatt meghajolok. Szerintem nyomd a gázt!!! Semmi mással ne foglalkozz. Relax pls.NyilasM írta: ↑2020 szer. ápr. 29 16:58Nos,szeretem az egészséges versengést akár ismerős akár nem,akár barát akár nem.
Gondoltam lefutom a hotlapon az összes szakaszt : 1:legalább megyek mind1-iken 1x.... 2:mindig volt\van aki hasonlóan gondolkodott ezáltal némi késztetést éreztem a vrsenyre.
DE ---MONDJUK--- VASGABI...elmagyarázhatná hogy , hogy is jön ki képletben az a történés hogy egy 150-valahány másodperces előnyből(közel azonos futott szakaszok után,a hotlapon persze) le fut 15 szakaszt és 3450valahány mp-s hátrányom lesz.Azért az ha hozzáadom a 150mp-t akkor 15szakasz után 1óra hátrány....ez vicc.
Nem vk paranojás de vagy nem kellene "belenyúlni",szórakozni,max azzal aki az ételt elé teszi emberünknek...vagy tényleg bele kellene nyúlni mert ez így egy rakás szar. Nem nagyon van kedvem kisded játékokhoz.Igazából a számolási rendszert is leszarom,de még az alap pályák voltak a hotlapon ilyen szarság nem volt ,az ember tudott tisztán játszani.
Köszönöm a szarkasztikus elismerést, bár tudom Számodra az IT-s nem ember. De azért szertelek Misibá. Olyan ritka színfoltja vagy a pluginnakNyilasM írta: ↑2020 szer. ápr. 29 17:09.....most azonos lefutott szakaszoknál maradt 1607mp hátrány.Ha összeadom a lefutott szakaszokon(ahol nem 1vagyok)az sincs 300mp-től több.....
Nem baj:Gratulálok Gabi Te vagy a hotlap királya.Ha más nem azért mert vmit jobban tudsz.Már Nem lep meg hogy az online játékokban az IT-sek vannak nagyobb számban....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha vennéd a fáradtságot, és kipróbálnád pl az i20 WRC új setupjaimat, akkor lehet feltűnne az az apró differencia, hogy én rájöttem az alap problémára a WRC-nél, Te pedig csak vagdalkozol ismét. Amúgy ha a rugós-tag hosszát megnézed, feltűnő szerintem, hogy 0,000 az alapérték. Ez azt jelenti, hogy nincs semmi futómű mozgás, hisz a rugóút 0,000. Tehát 4 kerék igen ritkán van az úton egyszerre. Emiatt nincs tapadás sem, a diffik is megbolondulnak, tehát Te pont nem azokhoz a paraméterekhez nyúltál amihez kellett volna. Ha esetleg nem lennél tagja a setupos Facebook csoportnak, az megint csak nem az én hibám, hanem aki marad a XX. században. Én igyexm felzárkózni a jelen vívmányaihoz. Ebben a csoportban mindig megosztom a setupjaimat, de ha szeretnéd Neked külön elküldöm.NyilasM írta: ↑2020 szer. ápr. 29 19:27Nem ismersz...ami csak annyiban számít hogy Én leírom amit gondolok.Sokszor tévedtem, de azért a multat nézve nagyon sok dolog be is igazolódott ..már mint a paranojámat tekintve...Én most sem mondtam csak annyit hogy van 2 lehetőség....
Az IT szakemberekkel hidd el semmi bajom ,sajnálom hogy ezt érzed,viszont attól még mindenkinek maradni kellene a kaptafánál, Én nem tudom mi baj van a pc-mel, Ti meg ne magyarázzátok meg hogy egy wrc -t ngp6-ban mind1 hová állítok semmi nem változik ugyan olyan szar ha a diffit nullára állítom vagy maxra PL. ugyan ugy ki tör a segge,ha meg gondol egyet eltúrja az elejét ...ez is tény 2005 óta setupoltam már én is egy pár autót...meg láttam is egy párat.
..annyi viszont tény hogy az esetleges kiskapukat "Ti" tudjátok ,és ez tény ,ezen ne akarj olyan témába keveredni ami nem az én műfajom...lehet hogy volt vitánk,lehet hogy sok mindenben nem értünk egyet attól nem akarok személyeskedni...még ha annak is tünt,nem is értem miből gondolod mikor nem ismerlek...és Te sem.
Hidd el ez nem személyes... ha az lenne akkor ezt nyíltan le is írnám.Nem szoktam rémuszokban irkálni.
Amúgy egyenesebb ha az ember véleményét tisztán leírja mint attól ha gúnytól vezérelve ír látszólag szépeket ...
Te Mihály! Veheted személyeskedésnek is de te állandóan csak nyavalyogsz panaszkodsz, életedben nem köszöntél meg még semmit , gondolom nem érdekel h akik ezt a játékot csináljak szabadidejükben , önszorgalomból ingyen fabrikáljak ! Úgy latom neked ez a “játék” élet halál harc , ideje lenne felnőnöd!NyilasM írta: ↑2020 szer. ápr. 29 19:27Nem ismersz...ami csak annyiban számít hogy Én leírom amit gondolok.Sokszor tévedtem, de azért a multat nézve nagyon sok dolog be is igazolódott ..már mint a paranojámat tekintve...Én most sem mondtam csak annyit hogy van 2 lehetőség....
Az IT szakemberekkel hidd el semmi bajom ,sajnálom hogy ezt érzed,viszont attól még mindenkinek maradni kellene a kaptafánál, Én nem tudom mi baj van a pc-mel, Ti meg ne magyarázzátok meg hogy egy wrc -t ngp6-ban mind1 hová állítok semmi nem változik ugyan olyan szar ha a diffit nullára állítom vagy maxra PL. ugyan ugy ki tör a segge,ha meg gondol egyet eltúrja az elejét ...ez is tény 2005 óta setupoltam már én is egy pár autót...meg láttam is egy párat.
..annyi viszont tény hogy az esetleges kiskapukat "Ti" tudjátok ,és ez tény ,ezen ne akarj olyan témába keveredni ami nem az én műfajom...lehet hogy volt vitánk,lehet hogy sok mindenben nem értünk egyet attól nem akarok személyeskedni...még ha annak is tünt,nem is értem miből gondolod mikor nem ismerlek...és Te sem.
Hidd el ez nem személyes... ha az lenne akkor ezt nyíltan le is írnám.Nem szoktam rémuszokban irkálni.
Amúgy egyenesebb ha az ember véleményét tisztán leírja mint attól ha gúnytól vezérelve ír látszólag szépeket ...
Régebben Nyilas Misi szerette, ha pakkot kapott...NyilasM írta: ↑2020 szer. ápr. 29 19:27Nem ismersz...ami csak annyiban számít hogy Én leírom amit gondolok.Sokszor tévedtem, de azért a multat nézve nagyon sok dolog be is igazolódott ..már mint a paranojámat tekintve...Én most sem mondtam csak annyit hogy van 2 lehetőség....
Az IT szakemberekkel hidd el semmi bajom ,sajnálom hogy ezt érzed,viszont attól még mindenkinek maradni kellene a kaptafánál, Én nem tudom mi baj van a pc-mel, Ti meg ne magyarázzátok meg hogy egy wrc -t ngp6-ban mind1 hová állítok semmi nem változik ugyan olyan szar ha a diffit nullára állítom vagy maxra PL. ugyan ugy ki tör a segge,ha meg gondol egyet eltúrja az elejét ...ez is tény 2005 óta setupoltam már én is egy pár autót...meg láttam is egy párat.
..annyi viszont tény hogy az esetleges kiskapukat "Ti" tudjátok ,és ez tény ,ezen ne akarj olyan témába keveredni ami nem az én műfajom...lehet hogy volt vitánk,lehet hogy sok mindenben nem értünk egyet attól nem akarok személyeskedni...még ha annak is tünt,nem is értem miből gondolod mikor nem ismerlek...és Te sem.
Hidd el ez nem személyes... ha az lenne akkor ezt nyíltan le is írnám.Nem szoktam rémuszokban irkálni.
Amúgy egyenesebb ha az ember véleményét tisztán leírja mint attól ha gúnytól vezérelve ír látszólag szépeket ...
No barátom...miből is indult az egész???? Volt egy szakasz amin a bug miatt büntetést adott a plugin Neked. Beírtam hogy azért meg kellene nézni a replayt is hogy abból lehessen tanulni és a miértekre választ kapni.Erre fel beugattál kisfiam alpári módon,neked állt feljebb.... majd most is sértegetsz.Légyszives ezt azokkal tedd akik a zabálni valódat eléd teszik!PISTIKE írta: ↑2020 szer. ápr. 29 21:11Te Mihály! Veheted személyeskedésnek is de te állandóan csak nyavalyogsz panaszkodsz, életedben nem köszöntél meg még semmit , gondolom nem érdekel h akik ezt a játékot csináljak szabadidejükben , önszorgalomból ingyen fabrikáljak ! Úgy latom neked ez a “játék” élet halál harc , ideje lenne felnőnöd!
Ui.: ki ne merd torolni mint a múltkori hozzászoktatásomat az éppen akkor aktuális hülyeségeshez!
Nos .C3wrc2014 aszfalt alapbeállítása.Nálam a menü magyarosítva van,bár nem nézem rég,de így használom.Vasgabi írta: ↑2020 szer. ápr. 29 20:16Amúgy ha a rugós-tag hosszát megnézed, feltűnő szerintem, hogy 0,000 az alapérték. Ez azt jelenti, hogy nincs semmi futómű mozgás, hisz a rugóút 0,000. Tehát 4 kerék igen ritkán van az úton egyszerre. Emiatt nincs tapadás sem, a diffik is megbolondulnak, tehát Te pont nem azokhoz a paraméterekhez nyúltál amihez kellett volna.
Kivétel nélkül minden értéken szoktam állítani,még a kerékösszetartáson is .... amúgy a rugózás hosszát a gátlóhossz határozza+...Vasgabi írta: ↑2020 szer. ápr. 29 20:16Amúgy ha a rugós-tag hosszát megnézed, feltűnő szerintem, hogy 0,000 az alapérték. Ez azt jelenti, hogy nincs semmi futómű mozgás, hisz a rugóút 0,000. Tehát 4 kerék igen ritkán van az úton egyszerre. Emiatt nincs tapadás sem, a diffik is megbolondulnak, tehát Te pont nem azokhoz a paraméterekhez nyúltál amihez kellett volna.
Akkor itt lesz a gubanc. A strut platform height ami mm-ben van megadva, és 0-50 - ig állítható. Na az én értelmezésem szerint ez a rúgóút. És a segédrugót csak addig feszítem amíg nem változik a magasság. Ha elindult felfelé akkor vissza veszem addig, hogy az autó súlya pont összenyomja. A center difit 800 körül használom. A difi maps-ban pedig sokmindent, de ezt írásban nem fejteném ki. A bump stop stifness a felütközésgátló. 3 felé értéke van de csak a felkoppanásért felel.NyilasM írta: ↑2020 csüt. ápr. 30 18:52Kivétel nélkül minden értéken szoktam állítani,még a kerékösszetartáson is .... amúgy a rugózás hosszát a gátlóhossz határozza+...Vasgabi írta: ↑2020 szer. ápr. 29 20:16Amúgy ha a rugós-tag hosszát megnézed, feltűnő szerintem, hogy 0,000 az alapérték. Ez azt jelenti, hogy nincs semmi futómű mozgás, hisz a rugóút 0,000. Tehát 4 kerék igen ritkán van az úton egyszerre. Emiatt nincs tapadás sem, a diffik is megbolondulnak, tehát Te pont nem azokhoz a paraméterekhez nyúltál amihez kellett volna.
Azt hiszem nálad fordítási hiba van, a rugóbak magasságot értelmezhetted félre. Az szerintem a Strut platform Height, ami a gátló benyomott és kihúzott állapota közti hosszúság. Itt el van írva a mértékegység, mert szerintem cm-nek kellene ott lenni. 0-50-ig.(lejjebb is írok róla)NyilasM írta: ↑2020 csüt. ápr. 30 18:38Nos .C3wrc2014 aszfalt alapbeállítása.Nálam a menü magyarosítva van,bár nem nézem rég,de így használom.Vasgabi írta: ↑2020 szer. ápr. 29 20:16Amúgy ha a rugós-tag hosszát megnézed, feltűnő szerintem, hogy 0,000 az alapérték. Ez azt jelenti, hogy nincs semmi futómű mozgás, hisz a rugóút 0,000. Tehát 4 kerék igen ritkán van az úton egyszerre. Emiatt nincs tapadás sem, a diffik is megbolondulnak, tehát Te pont nem azokhoz a paraméterekhez nyúltál amihez kellett volna.
Rugózás:
van rugóhossz: 230mm
gátlóhossz: 80mm
a rugómerevség értékek itt nem érdekesek.
Első futómű:
van olyan,az első(ami szarul van magyarítva)vmi "dobogós helyezést ír"az vmi 3,de hogy mi 3 azt nemtom
van kormányrúd hoss: 455.27mm
van RUGÓBAK MAGASSÁG: 0.00mm
van kerékdőlés 4fok
Szóval nem találtam nullás értéket csak a rugóbak magasságot,amit feltételezek jól van lefordítva mivel az a valóságban is létezik.
Mivel Tesóm eladta az evo6-ot ezért nem tudom lefényképezni hogy lásd.
A rugóbak magasság ami a gólyaláb teteje és a doblemez befogató pontja közé elhelyezett közbetét vastagságát jelöli mm-ben ... mégpedig a hasmagasság emelése szempontjából szokás használni....semmi köze a rugózáshoz ,az nem befolyásolja a rugó és a gátló hosszát... kizárólag a hasmagasságot,ami murván illetve pattogósabb aszfalton akár a 10-en mm-t is meghaladhatja....
Nem találtam máshol nullás értéket .... ugy hogy ha van más vmi nullás érték eldugva valahol akkor tényleg van mit tanulnom.