
http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173
Moderátor: Moderátor
Akkor ennyi lett volna CTRT?ifj Hatar Istvan írta: ↑2020 szomb. feb. 08 23:45ez a kép beszédes lehet vagy csak ilyen volt otthon![]()
http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173
Remélem nem,bár,ha Tagaiéknál megy akkor nekik hozzni kell egy másik R5-s citroent,mert ami elment a VB-re az nem ér vissza egyhamar,de lehet a Takácsékéval megy,mondjuk arra meg Dudás pályázik.Lenart Szabolcs írta: ↑2020 vas. feb. 09 08:46Akkor ennyi lett volna CTRT?ifj Hatar Istvan írta: ↑2020 szomb. feb. 08 23:45ez a kép beszédes lehet vagy csak ilyen volt otthon![]()
http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.ph ... id=2410173![]()
Lesznek érdekességekifj Hatar Istvan írta: ↑2020 kedd feb. 11 16:16http://rallyonline.hu/index.php/2020021 ... oH72OZKwVs
Hát lesznek tuti! Dudásnak és Tóthnak zsír új lesz az Evo??? mert az ewrc-n nem írja,mint ahogy a Tagaiék uj citroenjét seLenart Szabolcs írta: ↑2020 kedd feb. 11 21:59Lesznek érdekességekifj Hatar Istvan írta: ↑2020 kedd feb. 11 16:16http://rallyonline.hu/index.php/2020021 ... oH72OZKwVs![]()
Pedig ez Evonak tűnik...Lenart Szabolcs írta: ↑2020 csüt. feb. 20 02:40Szerintem nekik még nem EVO lesz, gondolom a Micsura értette az EVO-t.
Lenart Szabolcs írta: ↑2020 csüt. feb. 20 15:25A Dudás - Tóth Zsolt páros szerinted ezzel fog menni? A Tóth Tibiék hoztak egy vaci újat maguknak.
Tavaly a botka féle kocsival Németh Lacka ment 3-4 fordulón nem?mc78chris írta: ↑2020 pén. feb. 21 17:42Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
Titkon reménykedtem, hogyha már úgyis teljes évvel pedzegetik Bútor Robit....Lenart Szabolcs írta: ↑2020 pén. feb. 21 07:16http://www.duen.hu/hirek/crth_uj_szezon ... rX4OauefnU
Hivatalos![]()
Mivel facebookon már elkotyogták!mc78chris írta: ↑2020 pén. feb. 21 17:42Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
Klauszmc78chris írta: ↑2020 pén. feb. 21 17:42Akkor eddig az újak: - Csucsu - c3r5 , Dudás - FabiaR5 ,Tóth - Fabia R5 Evo , Vizelli - Fabia R5 , Mixi - Fabia R5 , ? - C3R5
Régiek : Hadik - Ford MKII Fiesta R5 , Turán - ? , Vincze - ? , Velenczei - ? , Bodolai - Fiesta R5 , lOVÁSZ - ? , Osváth - Fabia R5 , Ollé - Fabia R5 , Lencse - Fiesta R5 , Marozsi - I20R5 , Botka - Fabia R5 .....???
AUTÓ: Hadik + 1 Fiesta R5 , Botka+1 Skoda R5, Fischer +1 Fabia R5 Evo , Butor+1 Fabia R5
Kimaradt valaki?
ifj Hatar Istvan írta: ↑2020 hétf. feb. 24 20:15
https://www.superally.hu/index.php?opti ... &Itemid=29
Klausz mondták, hogy kicsit több magyar OB-n akarják indítani idén mint tavaly, hogy ismerkedjen a pályákkal, + meg akarják idén nyerni a Mitropát amiről tavaly lecsúsztak, és majd 2021-ben akarnak teljes OB-n menni a bajnoki címért.
Balogh Jani!
Hmm erről lemaradtam....Lenart Szabolcs írta: ↑2020 szer. feb. 26 01:18Ózd teszten csináltak egy totálkárt. Gondolom ott elfogyott a pénz.
Elkezdtem nézni a videókat és az elejétől a végéig egy dolgon agyaltam, mert ez jutott egyből az első képkockák után az eszembe:Bunyo írta: ↑2020 csüt. máj. 14 19:40Sziasztok!
Még tavaly márciusban csináltam egy nagyobb lélegzetvételű anyagot Tagai Tomival. Aki fogékony a technikaibb megközelítésű dolgokra, azoknak ajánlom!![]()
A versenyzői karrier és a TRT működése is ki lett vesézve(ugyanitt köszönet atiwrc-nek is, aki segített néhány archív anyag felkutatásában)
Nem túl bőbeszédű egyébként, DuEn azt mondta, csoda, hogy ennyit tudtam beszéltetniatiwrc írta: ↑2020 pén. máj. 15 19:18Elkezdtem nézni a videókat és az elejétől a végéig egy dolgon agyaltam, mert ez jutott egyből az első képkockák után az eszembe:
"Huu baszki egyszer ígértem valamit Bunyónak, hogy Tagairól szedek össze vagy küldök felvételeket a Lanceres korszakból, de vajon küldtem-e neki????? Vagy eddig várt vele és most ezért publikálta a vidit meg megunta a várakozást"
Később meg azon agyaltam, hogy nem-e azt kérdezted, hogy "a Lanceres évek előtti Ladás és Fordos évekből kért volna???"
Jó lett egyébként a film, a skodás részt hallgattam volna tovább, voltak ott érdekességek, valahogy 3 kasztni lett a 2-ből
Azt viszont nem tudtam és nem vettem eddig észre hogy a 2006-ra épített autónak az volt ugyebár a KET más belteret építettek.
atiwrc írta: ↑2020 pén. máj. 15 21:37Egyszer itt simfanson írt nekem az egyik volt TRT-s szerelő elszoktam menteni az üzeneteket, ezért is csodálkozom, hogy most nem találom, ő már akkor azt mondta, hogy Tagai sem emlékszik már a dolgokkal annyit variáltak a skodákkal.
Valahol volt még szerintem egy doc fájlom is amibe próbáltam levezetni hogy mi lehetett, de nem találom azt se most.
Érdekes amit mutatsz belső hogy 2005-be már Kassa előtt más volt a beltér, és a Kassai bukáskor is már ez az új van. Akkor az 2005 év elejére, készülhetett el a 2004-es Finn országi bukás után? Elvileg a Finn bukás után nem kellet karosszériát cserélni de 2005 Kassa után igen, és itt kezd érdekes lenni a sztori. Hogy elvileg van egy talán ex-Kresta kasztni(nem tudom miért vagy hol hallotam ezt), amit már több helyen leírt hogy akkor vették meg amikor a kocsit is, tehát a sokat látott két octavias tréler mellet az alkatrészekkel megpakol másik jármű is húzhatott maga után egy bódét, amin a matador.sk-s feliratot látjuk. Ebben a videóban is látszik, hogy ott van a műhelybe a gyári fényezésű bódé :https://www.youtube.com/watch?v=uG0DqjpbsDM
És volt még/lett valahonnan egy másik az a szürke váz elvileg a képek alapján az is megvan volt már 2005 év elején. Erről annyi infót tudtam meg, hogy a gyárból való számozatlan bodé volt. És hallotam egy olyan történetet, hogy a 24-es 2005 Kassán megsemmisült autó 24-es kasztniszámát, a csehek megfelelő helyen egy kis ellenszolgáltatásért lepapírozták. Csak itt nem értem vagy nem jól emlékszem a sztorira. Ha Kassán összetörte, volt egy gyári bódéja, miért nem azt használta onnantól? Vagy én emlékeztem rosszul és azt használta valamilyen kasztniszámmal ami volt azon és később a 2006-ra megépülő KET-nek használták fel a szürke bódét és arra kellett egy kasztniszám, az kapta a 24-est akkor?
Ami biztos hogy azt irta, hogy a KET és TRT két különböző kocsi volt, de nem volt hozzá két motor, műszerfal, kábelkötegek, azokat mindig szerelték versenyről versenyre át egyik kocsiból a másikba. A KET volt elvileg aszfaltra a TRT murvára.
Érdekes hogy később mindig a KET tűnt fel mikor visszabérelték 2009-be Turán majd Dr Kiss, pedig nekem is úgy rémlik, hogy 2007-be a TRT-vel ment Frici minden futamon, de lehet jobban meg kellene nézni a fotókat, tévedhet az ewrc is, bár ott is TRT van írva. Csak akkor kérdés, hogy hogyan került a KET-re a a turán féle dekor ami évekig még rajta volt. Én mondjuk arra gondolnék, hogy lehet az a KET volt a gyári fényezésű bódé aminek rendben voltak a papírjai, de akkor annak meg nem szabadna a 24-es kasztniszámnak lennie...., amit az ewrc ír most. Esetleg még arra gondolok, hogy a TRT-600 egy kért rendszám, ugyebár ez volt a N-es lancereken is, nem tudom mik ennek a rendszámnak a használati feltételei, de lehet, hogy Frici is két kocsit használt volna csak mindig rárakták a TRT-s rendszámot???
Ami érdekes még az a 2009 Mikulás előtti teszt, itt van a KET murva szettel, és a részleteknél, ha jól látom ezzel a tagai féle beltérrel. És van a képek között egy bódé is, minek vinne bárki is egy tesztre bódét, hacsak nem itt adtak tomiék túl a még megmaradt másik kasztnin....
https://www.duen.hu/fotoalbum/skoda_wrc ... ozat=23383
A Michna féle autó, amit nemrég olvastam, hogy állítólag a Starubinger Józsi (őt gondoltam) és Fülöp Rajmund tulajdona volt, de olvastam már olyat is hogy Herczig és Fülöp vette közösen. Bár viszonylag tényleg többször ment vele Fülöp, gondolhattam volna hogy van valami kapcsolata az autóhoz. Arra nem emlékeztem hogy Pénzes ezzel ment 2004 Mikulás Rally-n. Michna is csak amiatt ülhetett bele, mert Kiss Feriék (lehet anyagiak miatt) ehelyett a Korda féle Hyundai-t választották 2005-re. Ennek a kocsinak a száma a 23-as, 2009-ig a magyar rendszámmal futott Angliába, majd svédországba került, ahol más rendszámmal de folyamatosan használják, igaz tavaly már csak 1 futamon ment.
A bútor kocsija egy érdekesebb történent, nem tudjuk az alvázszámát csak annyit, hogy robi szavaival élve "Titi Aur kocsija volt". Na mármost ő 2004-ben két különböző rendszámos Octavia wrc-vel ment, de az ewrc-n 27-esnek írják mindkettőnél az alvázszámot és ott lesz szerintem valami kavarás. Mert ha Robi ezt vette meg és 27-es alvázszámmal ment, akkor valami nagy csodát kellet látniuk a hazai felügyelőknek ugyanis Turi kocsijának is 27-es alvázszámot hoznak itt 2005-ben az első három futamraMondjuk érdekes, hogy 2006-ban meg már Franciaországban ment a kocsi, esetleg Robit(Vagy Tagai Tomit
) lehetne megkérdezni, hogy nem-e tudja kinek lett eladva a kocsi. Csehbe vagy Franciaországba?
https://www.ewrc-results.com/carinfo/2- ... 2005#start
Hadiknak megmaradt valamelyik régi fiesta a kettőből?mc78chris írta: ↑2020 szer. jún. 03 09:16Akkor elvileg:
1. Vincze - Fabia Evo
2. Hadik - Fiesta MK2
3. Turán - Polo
4. Csucsu -C3
5. Velencei-Fabia Evo
6.Bodolai-Fiesta MK2
7.Balogh-Fiesta MK2
8.Osváth-Fabia Evo
9.Tóth-Fabia Evo
10.Ollé-Fabia
11.Lencse-Fiesta
12.Vizelli-Fabia
13.Dudás-Fabia
14.Csomós-Fabia
15.Trencsényi-Fabia
16.Klausz-Fiesta
17.Németh-Fabia
18.Marozsi-Hyundai
19.Kovács-Fiesta
20.Lovász-Hyundai ?
kihagytam valakit? Akkor még van Botkának egy szabad Fabia és egy i20,Turánnak egy Fiesta,Hadiknak egy Fiesta,Topp Carsnak 2 Fabia és egy Evo,Osváthnak egy Fabia,vagy eladta valakinek? Takács C3R5
atiwrc írta: ↑2020 csüt. jún. 04 14:05Hadiknak megmaradt valamelyik régi fiesta a kettőből?mc78chris írta: ↑2020 szer. jún. 03 09:16Akkor elvileg:
1. Vincze - Fabia Evo
2. Hadik - Fiesta MK2
3. Turán - Polo
4. Csucsu -C3
5. Velencei-Fabia Evo
6.Bodolai-Fiesta MK2
7.Balogh-Fiesta MK2
8.Osváth-Fabia Evo
9.Tóth-Fabia Evo
10.Ollé-Fabia
11.Lencse-Fiesta
12.Vizelli-Fabia
13.Dudás-Fabia
14.Csomós-Fabia
15.Trencsényi-Fabia
16.Klausz-Fiesta
17.Németh-Fabia
18.Marozsi-Hyundai
19.Kovács-Fiesta
20.Lovász-Hyundai ?
kihagytam valakit? Akkor még van Botkának egy szabad Fabia és egy i20,Turánnak egy Fiesta,Hadiknak egy Fiesta,Topp Carsnak 2 Fabia és egy Evo,Osváthnak egy Fabia,vagy eladta valakinek? Takács C3R5
A Topp-cars-os Evóval nem a Velencei megy?
Annyit tennék hozzá még, nem tudom irtuk e itt régebbenTuránnak a Fiesta az a Kiss Laci féle autó azt vette meg, gondolom Kiss-ék már nem nagyon fognak menni idén 1-1 futamon sem.
Bútor Robiék is átépítették aszfaltra a skodát murváról, remélem 1-1 futamon fel fog tünni.
Illetve ott vannak még a mitropás legények(Klauszon kívül), hátha indul 1-2 közülük, Várkonyi, Fefe, Fogassy.
Kicsit örülnék annak is ha Hideg, vagy Szilágyi visszatérne hazai pályákra, de erre valószínüleg kevés az esély.
Erikéknél az összes átépített 2002-es Impreza volt...atiwrc írta: ↑2020 szomb. jún. 06 07:39Tetsztenek az ewrc elmúlt évek újításai(anno néhányat még én javasoltam, de akkor azt írták felesleges munka.....), de ezt a rendszámtábla követést elcseszték :/ a nyilas verzió jobb volt átláthatóbb, erre valaki ránéz nem tudja, hogy fentről le vagy lentről fel kell nézni. Valahogy nekem a csapatok is jobban mutatott a régi felületen, jobban átláttam ki mikor vette meg kitől.
IMS-600 eltűnt a rendszámok közül gergő octaviájánál pl.
A Budai féle corollát adogatták embereknek, holott tudjuk, hogy az bérelve volt tőlük és eddig jól volt írvaMost nézem a Korda Racing is totál káosz ha rákattintunk, hol a 3 subi 03 wrc????