Pedig Misibá pont azt mondta eddig ,hogy nem elég izgága, nem érzi benne az erőt, nem lehet pl melegíteni a gumit úgy mint a valós életben, akkor most ennél még stabilabb lett? Bár írod hogy nem lassul annyira be ami azért pozitívum lehet. Ahogy sok versenyző is mondta, azért ezeket az R5-öket jóval egyszerűbb gyorsan vezetni mint anno a wrc-ket, szóval lehet emiatt akarnak ezen finomítani.rallyfenegyerek írta: ↑2019 pén. aug. 16 20:02NGP 6
Megpróbálom érthetően leírni a tapasztaltakat![]()
Ami egyből észrevehető , hogy teljesen másabb a motorok karakterisztikája. Vagy a váltó volt rövid, de kétlem mert Fabia R5 Joux Plane 186km mentem vele. Sokkal hamarabb kell felváltani, és nagyobb fokozatokban is jobban kanyarodik. Nem butul meg nem lassul meg, nem kell folyton nagyon kicsi fokozatokba vissza váltani.
Nagyon stabilak az autók, olyan szinten hogy a fabiat akkor tudtam keresztbe tenni, ha kézivel megindítottam. Áll mint szög az úton. Pedig setup sincs alatt, csak a gyári ami adnak. Nagyon fekszi az utat, nem akar a segge kitörni, vagy folyton leesni az útról.
Murván szintén, olyan egészségesen lehet vele menni, nem csúszkál annyit, ha csúszik is tempósan megy. pl. Falstone az első kanyar az lazán már 5. fokozatban veszi, mire odaérek pedig az vagy 50m. Nagyon kezes, nagyon jól vezethető, könnyedén megy. Mondom úgy, hogy setup nincs alatt, azzal meg meg se merem gondolni![]()
Az autók nagyon szépek, Fabia 2018-as. Fiesta WRC 2019. Modellek nagyon szépek. Újabbak mint nekünk van.
Ami nem tetszik, de sztem az orvosolható, csak a fabia r5 nel van első nézet. Többi mind belsős, vagy motorháztetős ami engem nagyon zavart. Hozzá szoktam a másikhoz...
Azoknak lesz akik, először mennek a játékkal, sokkal könnyebben vezethetőbb, így ergo nem megy el a kedvük tőle, hogy setupolni kell.
Első részben ennyi.![]()
![]()
Szerintem nem azoknak kéne fejleszteni akik most mennek először hanem a megmaradt embereknek , hisz szerintem kevés olyan ember van aki egy "arcade"-osabb RBR és egy Dirt4-DirtRally2 közül az rbr-t választaná.