
Minden ami rFactor
Moderátor: Moderátor
-
- Vendég
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2013 szomb. jan. 12 09:21
Re: Minden ami rFactor
helllo.
ha benn van rFactor-ba a VFTS mod akkor azon kívül tudok más autót is bele tenni?

- Csomos Miklos
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 4734
- Csatlakozott: 2008 vas. márc. 02 13:40
- Tartózkodási hely: Sárospatak
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
persze,töménytelen mennyiségű modot tudsz belerakni,meg pályát az rfactorba..szbence9805 írta:helllo.ha benn van rFactor-ba a VFTS mod akkor azon kívül tudok más autót is bele tenni?

amit letöltesz netről,bemásolod a megfelelő mappába,és ha minden jó akkor el is indul és tudsz is csapatni

- tomilevi
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1385
- Csatlakozott: 2008 csüt. okt. 30 18:55
- Tartózkodási hely: Otthon
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
Jóféle lett, köszi!
Re: Minden ami rFactor
Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.

Re: Minden ami rFactor
Szia !atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !
- Laller
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1251
- Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
aasgier írta:Szia !atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !
Szia!
Ne is foglalkozz vele. Továbbra is várjuk a pályákat, biztos vagyok benne, hogy fejlődni fogsz még és egyre jobb minőségűeket kapunk.
Tibi valóban készíti a pécsi hegyipályát, de már kb három éve. Lassan de biztosan

Re: Minden ami rFactor
2db hsz-el volt a tied alatt és egy másik hszére válaszoltál is.aasgier írta:Szia !atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !

Az korlátod dolog építő jellegű kritika lenne csak hiába írom le ezerszer, csak használja mindenki. Biztos én vagyok az egyetlen akit zavar hogy nem látni a kanyar belső ívén van e korlát vagy sem mikor elkezdek ráfordulni a kanyarra( mivel hátulrol átlátszik). És biztos csak én megyek annyira közel( néha túl közel, szószerint bele), hogy nekimegyek és vagy átmegy rajta az auto, vagy belepasszíroz a földbe a korlát.
Legközelebb használj fehér útfelfestéseket és ha lehet a padka se csak dísznek legyen ott.
Magasságokat mi alapján csináltad, mert néhol elég meredeknek az emelkedése az útnak?

Re: Minden ami rFactor
Köszi !atiwrc írta:2db hsz-el volt a tied alatt és egy másik hszére válaszoltál is.aasgier írta:Szia !atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !![]()
Az korlátod dolog építő jellegű kritika lenne csak hiába írom le ezerszer, csak használja mindenki. Biztos én vagyok az egyetlen akit zavar hogy nem látni a kanyar belső ívén van e korlát vagy sem mikor elkezdek ráfordulni a kanyarra( mivel hátulrol átlátszik). És biztos csak én megyek annyira közel( néha túl közel, szószerint bele), hogy nekimegyek és vagy átmegy rajta az auto, vagy belepasszíroz a földbe a korlát.
Legközelebb használj fehér útfelfestéseket és ha lehet a padka se csak dísznek legyen ott.
Magasságokat mi alapján csináltad, mert néhol elég meredeknek az emelkedése az útnak?
Igen már olvastam ,bocs és a normális hozzászólást is ,így is lehet.
A magasságot és a nyomvonalat a google earthel és ki is mentem megnézni mert a környéken lakom ,de nem lehet pontosan átrakni a játékba teljesen ,de próbáltam ,hogy minél reálisabb legyen ,de inkább az érzést próbálom belerakni ,még egyszer azért nem a teljes realitásra törekszem hanem ,hogy játszunk a környékbeli pályákon.
Egyébként már csinálom a saját szalagkorlátot és útpadkát talán jobban sikerül mint amiket találtam ,ja és köszi a kritikát mindig tanul az ember és a nyomvonalat és magasságokat is picit mindíg változtatom ,ha szólnak ,hogy így vagy úgy jobb .
Re: Minden ami rFactor
Szia!aasgier írta: A magasságot és a nyomvonalat a google earthel.....
Legjobb tudomásom szerinte amikor GE-ből kimented a kml/kmz fájlt, akkor nem ír bele magassági adatokat. Mivel rendeled hozzá azokat? 3D Route Builder vagy BTB Lofty, vagy esetleg GPS Track Analyse progival HGT fájlokból?
Én csak egy fél kört mentem rajta, nem néztem meg tüzetesen. Az szeretném kérdezni hogy távolban ahol szatelitkép van rárakva a domborzatra azt milyen módszerrel csináltad? Csak ráraktad BTBben a textúrát és felemelted a hegyket dombokat, olyanra amilyennek láttad, vagy esetleg valami más módszerrel ?
Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.
Összeségében azt mondanám a pályádra olyan átlagos BTBvel készült pálya, vannak benne szépen megoldott részek, és van benne sok kisebb hiba (ami nekem mint tapasztalt pályaépítőnek nagyon szemet szúr), amiket viszonylag egyszerüen lehet orvosolni. Pl ott vannak az árnyékok, amik csak téglalapok, néhol elmegy az is (pl ahol sok fának van egymás mellett árnyéka), de van ahol nagyon csúnya. Pl a rajtoltató ember, ami ugyebár fénykép, annak is egy téglalap az árnyéka...
Hogy ne a modell, hanem a textúra átlátszósága alapján számolja az árnyékot, csak annyit kell tenni hogy BTBben kiválasztod a modellt, és a Cast Shadow opciónál a Solid-ot Texture-re állítod át.
Egyébként tudtam hogy ez lesz, annyi ideig húzom el ennek a pályának az építését. De folyamatosan dolgozgatok más modokon is párhuzamosan. Én úgy gondolom hogy elég sok jó pálya van itthon ezért nem árt ha tudjuk, vagy utánna informálódunk, ki mit csinál, így nem dolgozik senki sem feleslegesen valamin. Hiszen ha több verzió is készül egy pályából ugyis csak a jobbikon fognak utánna játszani. Szóval ha vannak még ilyen elkezdett projektjeid akkor ha gondolod megoszthatod velünk.


- tomilevi
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1385
- Csatlakozott: 2008 csüt. okt. 30 18:55
- Tartózkodási hely: Otthon
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
Tibi, bakker!Tibi írta: Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.



Re: Minden ami rFactor
Jah, írhatnék, de akkor nem haladnék semmivel, még ennyit sem. Egyébként elkezdtem a BTB Help menüjét angolról magyarra forditani, mert egykét embernek még az angol is gondot okoz. Viszont én 100szor elmondom, mindenkinek, hogy előbb olvassal el a help-et és nézze meg a BTB készitőjének (Piddy555) youtube csatornáját, ahol nagyon sok tutorial van fent BTBvel kapcsolatban. Habár nembiztos hogy ezt pl megemlítik. De a helpben tuti le van irva mire való.tomilevi írta: Tibi, bakker!Annyi mindent írsz le mindent minden helyre, amikről eddig nem is tudtam.. szerintem írhatnál egy ilyen BTB tutorialt is, mint a zaxxon metódusról.
![]()
Egyébként elég egyszer bejelölni ezt a Double Sided opciót egy objektumnál / textúránál?
BTBben a Material editorban végzett változtatások, azonnal végbemennek, és nem lehet őket visszavonni. Te akárhány objektumot lerakhatsz, ott csak egyszer fog szerepelni az a textúra. (Kivéve ha több xpack is tartalmazza ugyanazt a modellt, vagy egy xpacken belül több objektum is használja azt a textúrát és minden objektumhoz külön materialt gyártott a készítője)
Szóval ideális esetben elég egy helyen bepipálnni és akkor a pályád összes modelljén ami azt a materialt használja, megtörténik a változás.
Viszont ez csak lokálisan változtatja meg, szóval projekten belül, ha egy új projektet kezdesz ott megint be kellesz állitani. Ha valamit sokat (több pályán) használsz akkor érdemes kicsomagolni az Xpacket és az Xpacker programmal belenyúlni, ott beállitani a double sided-et és újracsomagolni. (Ebbe most nem mennék bele mélyebben.


Re: Minden ami rFactor
Köszi a választ!Tibi írta:Szia!aasgier írta: A magasságot és a nyomvonalat a google earthel.....
Legjobb tudomásom szerinte amikor GE-ből kimented a kml/kmz fájlt, akkor nem ír bele magassági adatokat. Mivel rendeled hozzá azokat? 3D Route Builder vagy BTB Lofty, vagy esetleg GPS Track Analyse progival HGT fájlokból?
Én csak egy fél kört mentem rajta, nem néztem meg tüzetesen. Az szeretném kérdezni hogy távolban ahol szatelitkép van rárakva a domborzatra azt milyen módszerrel csináltad? Csak ráraktad BTBben a textúrát és felemelted a hegyket dombokat, olyanra amilyennek láttad, vagy esetleg valami más módszerrel ?
Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.
Összeségében azt mondanám a pályádra olyan átlagos BTBvel készült pálya, vannak benne szépen megoldott részek, és van benne sok kisebb hiba (ami nekem mint tapasztalt pályaépítőnek nagyon szemet szúr), amiket viszonylag egyszerüen lehet orvosolni. Pl ott vannak az árnyékok, amik csak téglalapok, néhol elmegy az is (pl ahol sok fának van egymás mellett árnyéka), de van ahol nagyon csúnya. Pl a rajtoltató ember, ami ugyebár fénykép, annak is egy téglalap az árnyéka...
Hogy ne a modell, hanem a textúra átlátszósága alapján számolja az árnyékot, csak annyit kell tenni hogy BTBben kiválasztod a modellt, és a Cast Shadow opciónál a Solid-ot Texture-re állítod át.
Egyébként tudtam hogy ez lesz, annyi ideig húzom el ennek a pályának az építését. De folyamatosan dolgozgatok más modokon is párhuzamosan. Én úgy gondolom hogy elég sok jó pálya van itthon ezért nem árt ha tudjuk, vagy utánna informálódunk, ki mit csinál, így nem dolgozik senki sem feleslegesen valamin. Hiszen ha több verzió is készül egy pályából ugyis csak a jobbikon fognak utánna játszani. Szóval ha vannak még ilyen elkezdett projektjeid akkor ha gondolod megoszthatod velünk.(Bár legjobb tudomásom szerint más mecseki pályán nem dolgoznak, nekem volt egy elkezdett projektem még a Kővágótöttös-Bakonya, ami ugyebár tartalmazza a Hetvehely-Nyárásvölgy szakasz középső harmadát. Ezt átpasszoltam Lalleréknak, de úgytudom nem nyúltak hozzá.)
Mindíg tanul az ember ,most is sok mindent tanultam.
A magasságot a 3d rout builderrel csináltam (ami igazából a google earth adataiból dolgozik),
A távoli domborzatot a google sketch-el csináltam és azt beraktam egy elemként és utána hozzá kell igazítani az úthoz.
És ismét leírom nem vagyok profi pályaépítő csak baráti használatra csinálom a pályákat ,de gondoltam más is eljátszhat velük ,meg ugye a kritikákból sokat tanul az ember ,ami ma is megtörtént.
Gyakorlatilag az összes mecseki pálya készül 10-80%-os állapotban vannak.
Re: Minden ami rFactor
Szinte gondoltam. Túlságosan is hasonlított az eredeti/google földes domborzathoz.aasgier írta: ....A távoli domborzatot a google sketch-el csináltam és azt beraktam egy elemként és utána hozzá kell igazítani az úthoz.


Re: Minden ami rFactor
Üdv !
Pécs Hegyipálya 1.1
új korlát
új útpadka
javított árnyék
néhány textura javítva
http://www28.zippyshare.com/v/78724324/file.html
Pécs Hegyipálya 1.1
új korlát
új útpadka
javított árnyék
néhány textura javítva
http://www28.zippyshare.com/v/78724324/file.html
- rallyfenegyerek
- [VFTS JRT]
- Hozzászólások: 13083
- Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Elorelathatolag ha semmi prroblema nem lep fel akkor a hetvegen letoltheto lesz a Vadna Park Rally 200n es pályája.
nem a bialko ocsi emlekversenyes palya hanem a 26 oos ut masik oldalan elhelyezkedo palya.
egyenlore csak eredeti iranyba lesz elerheto a korgyorsasagi, szervizterulettel mindennel egyutt.
Hétvégén jelentkezek.
nem a bialko ocsi emlekversenyes palya hanem a 26 oos ut masik oldalan elhelyezkedo palya.
egyenlore csak eredeti iranyba lesz elerheto a korgyorsasagi, szervizterulettel mindennel egyutt.

Hétvégén jelentkezek.

- Finkoo[HUN]
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 2539
- Csatlakozott: 2005 kedd okt. 11 16:04
- Tartózkodási hely: Karancskeszi, Lászlóvölgy
Re: Minden ami rFactor
jó lenne, ha lenne korhű felni is hozzá...rallyfenegyerek írta:Szabó Laci Ex autója WIP Skin.

- rallyfenegyerek
- [VFTS JRT]
- Hozzászólások: 13083
- Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
Hát igen, de én ahhoz nem értek.Finkoo[HUN] írta:jó lenne, ha lenne korhű felni is hozzá...rallyfenegyerek írta:Szabó Laci Ex autója WIP Skin.

HELL DIGITAL RALLY TEAM
- rallyfenegyerek
- [VFTS JRT]
- Hozzászólások: 13083
- Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor

Elkészült a Vadnai Körgyorsasági szakasz az rFactor-hoz
Útminőség: Murva és Aszfalt
Pálya hossza: 2x2,25 km
Maximum játékosok száma: 15 player
Köszönet a segítségért:
-Tibi
-Keke
-Tomilevi
Jó szórakozást hozzá mindenkinek
Letöltés: piciracing.blogspot.hu
Re: Minden ami rFactor
Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Re: Minden ami rFactor
Pici91 írta:Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Igen !
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Az úgy érdekes. Másnak működött rendesenaasgier írta:Pici91 írta:Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Igen !

Re: Minden ami rFactor
Mint már leírtam többször nekem sokszor kiszoktak lépni ezek a BTB-s pályák. Azt vettem észre hogy amikor a virtuális memóriám kicsi (2,4gb alatt van) akkor nagyon gyakran kilép.
Most, csak 1.2gb, mondom tuti kilép. Erre inditom az Rfactort, STCC Audi mod, mondom mindegy menjünk ráfele a tesztre. És betöltött!
Bár nem volt túl sok az fps 24-28 között ugrált, de mondom lépjünk ki, mert nem egészséges ezzel a slickgumival menni itt. Átváltok Autocrossos szöcskére, kilép rögtön (kb egy négyzetnyit tölt be.)
Na mondom akkor váltsunk vissza az Audira, és mostmár azzal is kilép ugyanott.
Nem indul el. Próbáltam kitörölni a HAT fájlt, (Ezekben letárolja első inditáskor hogy a pályán hol tudunk közlekedni a kocsival, és így a későbbi betöltések gyorsabbak.) de az sem segített, ugyanúgy az elején kilép mégcsak else kezdi ujra generálni ezt a fájlt.......
Majd este kipróbálom ati gépén.
Most, csak 1.2gb, mondom tuti kilép. Erre inditom az Rfactort, STCC Audi mod, mondom mindegy menjünk ráfele a tesztre. És betöltött!



Majd este kipróbálom ati gépén.

Re: Minden ami rFactor
Azt amúgy lehet plr-ben állítani, hogy a meglévőt használja, vagy minden indításnál újra generálja. Nekem is Sáta miatt mondták ezt (remélem nem pont te, de asszem Alex volt), mert ha tesztelgeti az ember előfordulhat, hogy egy változtatás után az újabb BTB export bugos lesz. Sátán van is egy (két) ilyen hely ahol a semmiben megdöglik az autó.Tibi írta:Mint már leírtam többször nekem sokszor kiszoktak lépni ezek a BTB-s pályák. Azt vettem észre hogy amikor a virtuális memóriám kicsi (2,4gb alatt van) akkor nagyon gyakran kilép.
Most, csak 1.2gb, mondom tuti kilép. Erre inditom az Rfactort, STCC Audi mod, mondom mindegy menjünk ráfele a tesztre. És betöltött!Bár nem volt túl sok az fps 24-28 között ugrált, de mondom lépjünk ki, mert nem egészséges ezzel a slickgumival menni itt. Átváltok Autocrossos szöcskére, kilép rögtön (kb egy négyzetnyit tölt be.)
Na mondom akkor váltsunk vissza az Audira, és mostmár azzal is kilép ugyanott.
Nem indul el. Próbáltam kitörölni a HAT fájlt, (Ezekben letárolja első inditáskor hogy a pályán hol tudunk közlekedni a kocsival, és így a későbbi betöltések gyorsabbak.) de az sem segített, ugyanúgy az elején kilép mégcsak else kezdi ujra generálni ezt a fájlt.......
Majd este kipróbálom ati gépén.

- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya 

Re: Minden ami rFactor
- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.
Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.
szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Hát akkor egyelőre marad így, és ha a mostani projeckteket befejezem, akkor kiadok belőle egy v1,1 es verziót, ahol megpróbálom lebutítani a pályát.zolee145 írta:- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.
Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.
szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.
Re: Minden ami rFactor
Hát túl sok dolgot nem tudok írni. Maximum a textúra méretekkel illetve azoknak a mip-map használatával lehetne játszadozni hátha segit, valamint ahova nem szükséges oda nem kell specular map és/vagy bump map.zolee145 írta:- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.
Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.
szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.
Nekem még a 3dsimed is fagyogatott miközben körbe akartam nézni a pályán. Ati gépén ment viszonylag jól. Egy két helyen néha leugrott 24körülre az FPS de elég jó volt. Zolee te nem láttad a pályát, ez egy kitúrt murvás nyomvonal egy nagy mezőn

Én nem mentem rajta (mert nem szeretem a bill-t, ati gépére meg nem lehet felrakni a PPJoy-t hogy lehessen egérel kormányozni), de ati legalább 20 kocsival kipróbálta. Közbe felfedeszte hogy a ti Shift Street modotokban van Golf 1 GTI



Re: Minden ami rFactor
Azért az nem volt olyan nagy felfedezés, már elég régen benne van.
És ja, lassú mint az állapotos lajhár, de mókás kis jószág.
Fura, hogy ami egykor élőben sportosnak számított az ma már nagyon nem, játékban meg aztán végképp gyorsabbhoz van szokva a szem.
Viszont van egy új projekt, igaz ott a kocsihoz nincs sok közöm, meg a modhoz sem, csak a fizika: Cadillac Escalade. Még nincs kiadva. De Hummer H1 már van. Na az mindenen átmegy.
Visszatérve a pályára tényleg nem láttam, ezeket általánosságban írtam. Viszont ha egy puszta az egész akkor nem tudom mi oka lenne szaggatni? Innentől kezdve nem tudsz vele mit csinálni, muszáj lesz lecserélni a Pentium II-t III-ra, akinél szaggat.
Egy pusztának nem kéne megfognia semmilyen gépet. A régi Athlon 1800+ -om a Radeon 9500-al is ment az alap pályákkal, ennél nagyobb gépigénye nem lehet egy BTB-s "Hortobágynak" (értsd: puszta:D) sem.
Na majd meglesem.

Fura, hogy ami egykor élőben sportosnak számított az ma már nagyon nem, játékban meg aztán végképp gyorsabbhoz van szokva a szem.
Viszont van egy új projekt, igaz ott a kocsihoz nincs sok közöm, meg a modhoz sem, csak a fizika: Cadillac Escalade. Még nincs kiadva. De Hummer H1 már van. Na az mindenen átmegy.

Visszatérve a pályára tényleg nem láttam, ezeket általánosságban írtam. Viszont ha egy puszta az egész akkor nem tudom mi oka lenne szaggatni? Innentől kezdve nem tudsz vele mit csinálni, muszáj lesz lecserélni a Pentium II-t III-ra, akinél szaggat.

Na majd meglesem.
- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
Akkor a kocsisort még lebutítom, továbbá, átnézem a fákat, minek van ütközése aminek nem kéne hogy legyen.Tibi írta:
Hát túl sok dolgot nem tudok írni. Maximum a textúra méretekkel illetve azoknak a mip-map használatával lehetne játszadozni hátha segit, valamint ahova nem szükséges oda nem kell specular map és/vagy bump map.
Nekem még a 3dsimed is fagyogatott miközben körbe akartam nézni a pályán. Ati gépén ment viszonylag jól. Egy két helyen néha leugrott 24körülre az FPS de elég jó volt. Zolee te nem láttad a pályát, ez egy kitúrt murvás nyomvonal egy nagy mezőnSzóval nem nagyon lehet a lodokkal meg ütközésekkl trükközni, mert pár gumin meg fűvön kivül nincsen más a pálya 90%án. (Az elején a box részen van jópár autó, amik összeségében elég nagy poligonszámúak, de nem hiszem hogy ez bármit is befolyásolna a pálya távolabbi részén. Esetleg ezeknek a LODját megnézni hogy ne legyen 10000 csak 1000 vagy 1500. )
Én nem mentem rajta (mert nem szeretem a bill-t, ati gépére meg nem lehet felrakni a PPJoy-t hogy lehessen egérel kormányozni), de ati legalább 20 kocsival kipróbálta. Közbe felfedeszte hogy a ti Shift Street modotokban van Golf 1 GTI. Kicsit lassú, de iszonyat jól mozog a futómű, meg az a 3d-s kerék.
Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit

Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül.

Re: Minden ami rFactor
Szerintem az hogy ati ment rajta több mint 20 kört, az mindent elmond.Pici91 írta: Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit![]()
Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül.


Jah még annyit akartam az előbb írni. Bár nem Rfactor hanem RBR. Az én pécsi hegyi pályám, Rfactorban fut simán, RX_plugin alatt pedig szaggat. Ez régóta tudott tény hogy ugyanaz a projekt kiexportálva Rfactorban sokkal jobban fut. Nézegettem RBRbe(!!), hogy mi van ha a fáknak nem adok ütközést, vagy mindnek adok (csak az ini fájlban cserélgettem 0 és 1 értékeket) és nem számított, úgyan annyi fpsem volt. Viszont amikor kikapcsoltam az átlátszóságot, akkor meg már ment nagyon szépen. Csak nem láttam a pályát hiszen a fák lombjai sokkal jobban belógtak hiszen olyan a modelljük, meg persze úgy csúnya is. Szóval RBRbe okoz problémát a sok átlátszó egymás mögött lévő textúra. Rfactorban nemtudom mennyire számít.

- Pici91
- RBR Fan
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 szer. dec. 19 14:41
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Re: Minden ami rFactor
KöszönömTibi írta:Szerintem az hogy ati ment rajta több mint 20 kört, az mindent elmond.Pici91 írta: Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit![]()
Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül.![]()
![]()

Re: Minden ami rFactor
aasgier írta:Üdv !
Pécs Hegyipálya 1.1
új korlát
új útpadka
javított árnyék
néhány textura javítva
http://www28.zippyshare.com/v/78724324/file.html
Nekem nagyon sokat esett a fps az 1.1nél az 1.0hoz képest, más tapasztalta ezt?

- Laller
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1251
- Csatlakozott: 2007 szer. dec. 26 12:48
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
- Kapcsolat:
Re: Minden ami rFactor
NO.1aRt Motorsport és a Skincentral közös munkájában új MOd készül az rFactor szimulátorhoz. LADA 2101 W.I.P.


Re: Minden ami rFactor
Kutakodtam múlthéten honnan is van a model amit az RW4-esek a spanyolok csinálnak(RBR-be se lenne rosz átrakni):

Igazából csak a humster 3d adott ki ilyen modelt, meg találtam valami cikket hogy esetleg lehet majd a forzába, tudomásom szerint még nincs benne.
Állításuk szerint saját model, de én abban nem lennék olyan biztos...
Látom elérhető tölteném le( persze a mega nem megy egyik böngészőből se
), erre látom belerakták a premium carsba. 10 Euro-t ki a t.köm ad ki egyetlenegy kocsiért?(abból most kétszer meglehet venni a nkpro-t!)
Igazából csak a humster 3d adott ki ilyen modelt, meg találtam valami cikket hogy esetleg lehet majd a forzába, tudomásom szerint még nincs benne.
Állításuk szerint saját model, de én abban nem lennék olyan biztos...
Látom elérhető tölteném le( persze a mega nem megy egyik böngészőből se


- Potyor
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 4003
- Csatlakozott: 2005 hétf. nov. 14 13:16
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Minden ami rFactor
Subaru Impreza WRC 2001-es vagy 2002-es modelt keresek. Egy letöltő linket kérnék szépen. Vagy egy Mod is elég lenne, amiben benne van. Köszönöm előrre is!
HELL DIGITAL RALLY TEAM


Re: Minden ami rFactor
http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/
A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.
A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe
De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.
Jah és az RBRes modell van benne.
A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.
A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe
De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.
Jah és az RBRes modell van benne.

- Potyor
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 4003
- Csatlakozott: 2005 hétf. nov. 14 13:16
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Minden ami rFactor
Köszönöm!Tibi írta:http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/
A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.
A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe
De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.
Jah és az RBRes modell van benne.




HELL DIGITAL RALLY TEAM


- Laszlo LENART
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 5167
- Csatlakozott: 2010 szer. ápr. 21 19:35
- Tartózkodási hely: Miskolc, Észak - Kilián
Re: Minden ami rFactor
Tibi írta:http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/
A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.
A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe
De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.
Jah és az RBRes modell van benne.


Re: Minden ami rFactor
Re: Minden ami rFactor
nem engedett beleszerkeszteni...
Bikolpuszta -tardos nem végleges...
Bikolpuszta -tardos nem végleges...
Re: Minden ami rFactor
Pont azt a pályát felejtem ki amit én készítettem el rengeteg kapott segítséggel:DD
Bikolpusztát:Aasiger és Keke készítette!:))
- Potyor
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 4003
- Csatlakozott: 2005 hétf. nov. 14 13:16
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Minden ami rFactor
íjj, de jó lesz! Csak úgy csúszik majd rajta a 2001-es subarum.




HELL DIGITAL RALLY TEAM

