Be is van kapcsolva hogy ellenőrizze, de a textúra cserét nem veszi eltérésnek, ami érthető is.atiwrc írta:De be lehet kapcsolni hogy mas-t is ellenőrizzen ugye?
Finkoo!
Megnéztem a fiestát, és ha jól tudom amit rfről tudok akkor a fentebb írt módszerek egyikével sem lehet se a kereket, se a lámpaburát változásra bírni, csak ha a mas túrjuk.
Sajnos ez az egyik hiábája a gyors konverteknek, nem hiába mondogatta alexease hogy a legtöbb mod vagy pálya a felét se használja ki annak amit az rf1 engineje tud...
Multkor találtam egy rf modot etcc 2012 néven, de már a telepítőnél fogtam a fejem a fájlok kibontásakor, müller, michelisz, weber. Mégha egy liga mod is, akkor is átkéne nevezni a fájlokat....
Ez nem volt egyébként hibája a "gyors konvertnek", az előző hsz-ben leírtam miért. Ez meg amúgy sem nagy dolog az rF engine-től, hogy WC előtagot adok egy materiál névnek, ez nem hinném, hogy kihasználás kérdése. Mi van ha a készítő nem akarja, hogy minden át legyen festve. Ettől függetlenül még sokkal többet tud, mind grafikailag, mind fizikailag, csak a gépek nem bírnák, ha mondjuk úgy állítanának be minden pályát mint mondjuk rF2-ben vagy más "modernebb" autós játékban.
Amúgy is csak a Januárban induló bajnokiban fogjuk használni a festéseket, szóval nem kell elkapkodni, persze nyilván magadnak be tudod tenni a festést.
Egyébként simán lehet így is cserélni a textúrát MAS fájl turkálás nélkül úgy, hogy nincs WC előtag a materiál név előtt.
Ha beteszel a FIESTA_RC mappába két dds-t, FRX_WHEEL és FRX_LIGHTS névvel, akkor az lesz a játékban és nem az eredeti. De ezt a szakiknak tudni kellett volna.
