
www.prohardver.hu
Moderátor: Moderátor
hubazzz, tényleg! hol a kézifék?????Falcon77 @ Szer. Máj. 10 11:24 írta:Na végre meghallotta a Logitech az idők szavát.. Eddig se értettem, hogy miért nem tud egy nyavalyás 3. pedált rakni a mégoly profi vezérlőire. Ha tényleg adnak annyit az összeszerelési minőségre amennyi az alkalmazott anyogokból kitűnik (meg nem műanyagból lesz a pedál), akkor a következő kormánycserémnél igen előkelő jelöltként fog szerepelni ez a konfig![]()
Az áráról csak annyit, hogy alig drágább, mint a DFPro volt bevezetése idején, pedig igen komolynak tűnik az előrelépés..
Csak egy apró észrevétel: és a kézifék??
Ok, de ezt nem szabad Magyar végfelhasználói árnak venni! Anno a 7900GT-met is, mikro vettem kinn mindenhol 300 USD-re taksálták asszem, erre itthon volt 90.000. Szal a 300 dollár itthon már jócskán 400!KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 12:45 pm írta:"Csak" 60000!
Hasonlóképpen cselekszem én is. Már félre is tettem az első havi részletet.illegal_alien @ Szer. Máj. 10, 2006 1:40 pm írta:Aszem én most elkezdek gyújtögetni
most már azért nincs akkora különbség az nyugati árak és a mi áraink között, mint anno 3 éve volt.sebgutkopf @ Csüt. Máj. 11 8:37 írta:+ szállítási ktg + vám + tréfa
Nem kell parázni szekveciális módban magad felé ugyanúgy kézizhetsz mint most a momo-val. Váltani meg ma már úgyis a bajuszkapcsolókkal vált mindenki rallyban és minden versenykategóriában, ami nem amatőr. Szóval mint opció nagyon aranyos a teljes kézi váltás, de igazából semmi értélme versenyszempontból. Utcai autókázás játékból pedig nincs szimulátor. pl.: nfs LOL, talán még az LFS-nél van értélme a teljes kézi váltásnak poénból 20 percig.KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 5:22 pm írta:én próbáltam 1x a momo piros gombjára rakni a kéziféket, de marhára nem jött be, egyszerűen nem tudtam rászokni... maradt a botváltó
de akkor a kuplungnak sincs ám értelme!sebgutkopf @ Csüt. Máj. 11 8:46 írta:Nem kell parázni szekveciális módban magad felé ugyanúgy kézizhetsz mint most a momo-val. Váltani meg ma már úgyis a bajuszkapcsolókkal vált mindenki rallyban és minden versenykategóriában, ami nem amatőr. Szóval mint opció nagyon aranyos a teljes kézi váltás, de igazából semmi értélme versenyszempontból. Utcai autókázás játékból pedig nincs szimulátor. pl.: nfs LOL, talán még az LFS-nél van értélme a teljes kézi váltásnak poénból 20 percig.
enyém nyikorog, és néha ha gyorsan rángatom (ellenkormány ezerrel), akkor egyesen állásban nem egyenesen megy a kocsi. érdekes, hogy csak az RBR-ben jelentkezik a TOCA 2-ben nem jött elő soha... szóval ez lehet, hogy nem kormány hiba, de az enyém is lötyög, és nyikorogillegal_alien @ Csüt. Máj. 11 8:50 írta:Remélem ennek nem lesz akkora Z irányos holtjátéka mint a momonak![]()
az enyém néha már szinte kiesik a helyéről
ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtőlKZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 08:59 írta:enyém nyikorog, és néha ha gyorsan rángatom (ellenkormány ezerrel), akkor egyesen állásban nem egyenesen megy a kocsi. érdekes, hogy csak az RBR-ben jelentkezik a TOCA 2-ben nem jött elő soha... szóval ez lehet, hogy nem kormány hiba, de az enyém is lötyög, és nyikorog
jaja, elég idegesítő, főleg bajnoki közben. nekem az egyik japán pályán rendszeresen előjön, mert ott sokat kell tekergetniillegal_alien @ Csüt. Máj. 11 9:01 írta:ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtől
azthittem csak az enyém ilyen szar, de örülök hogy nemKZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 09:05 írta:jaja, elég idegesítő, főleg bajnoki közben. nekem az egyik japán pályán rendszeresen előjön, mert ott sokat kell tekergetni
kihúzom a tápellátást a kormány hátuljából, várok és visszadugom. nem mindig jön be! van hogy úgy dugom vissza, hogy ferde a kormány.illegal_alien @ Csüt. Máj. 11 9:13 írta:azthittem csak az enyém ilyen szar, de örülök hogy nem![]()
és olyankor mit csinálsz? mert nekem a köv pályára is megmarad a szarakodás és így nemtok menni
detto. uezeket szoktam énis csinálniKZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 09:19 írta:kihúzom a tápellátást a kormány hátuljából, várok és visszadugom. nem mindig jön be! van hogy úgy dugom vissza, hogy ferde a kormány.
(ja volt olyan is, hogy ki és bedugás után, úgy befogott a force, hogy alig lehetett tekerni, és egyfolytában ugyanolyan erővel tartotta
)
a másik, meg hogy amerre ferde, arra ellenkormányozok gyorsan. tehát jobbra lóg, akkor lassan balra , majd gyorsan jobbra. (vagy fordítva csinálom![]()
) de ez se mindig tuti.
a legtutibb, hogy kilépek dühömben alt+F4-gyel kihúzom a kormány kis időre, bedugom és újra indítom a játékot. csakhát ez bajnoki közben nem megoldható![]()
aztán kéne egy programot is írni mellé (pl RBR2-tFalcon77 @ Csüt. Máj. 11 11:40 írta:Itt a teljes hivatalos Logitech közlemény kicsit több infóval:
http://www.logitech.com/index.cfm/news/ ... 20,crid=34
És igen, a pedálok is fémből vannak
Ja és valószínűleg azért "korlátozott példányszám" mert 25 éves jubileumi modell
Dehogynem...illegal_alien @ Csüt. Máj. 11, 2006 9:28 am írta:detto. uezeket szoktam énis csinálni![]()
az usb ről lehúzás mindig segit nekem, csakhát utána a börnsz már nem ismeri fel, hogy visszadugtam, úgyhogy
Azért ha lenne kuplungom, én itt az rbr-ben is kiprobálnám, hogy milyen lehet belekuplungolni, ha nem akar megcsuszni...KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 12:33 pm írta:aztán kéne egy programot is írni mellé (pl RBR2-t), amivel ki is lehet használni, bár ott nem kell a kuplung meg a 6-os váltó.
Igazság szerint valami toca v. nfs-nél tudnám elképzelni, de jó lenne ha nem arcade születne...
de menet közben is meg lehet ezt csinálniBobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 13:33 írta:Dehogynem...
Ha nyomsz a visszadugás után egy beállitások/játékvezérlők/játékvezérlők beállitása/vezérlő ujraérzékelését...
Akkor szépen ujra keresi, és megis találja...
És már lehet is nyomni tovább jo vezérlővel...
attól megcsúszik a kocsi, ha belekuplungolsz? Miért?Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11 13:37 írta:Azért ha lenne kuplungom, én itt az rbr-ben is kiprobálnám, hogy milyen lehet belekuplungolni, ha nem akar megcsuszni...
Ki is probálom, hogy leveszem a kuplung segítséget, és milyen belekuplungolni...(majd este)
Rajtolni biztos jobb lehet vele...vagy nem...
A valóságban igen...KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 1:44 pm írta:attól megcsúszik a kocsi, ha belekuplungolsz? Miért?
egyébként kuplung segítség nélkül a beton hajtűknél előszeretettel le-le akar fulladni visszaváltáskor, de mivel lendülete még van a kocsinak, ezért mégse fullad le (csak néha)
No, ezt holnap ki is fogom otthon próbálni.Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 12:52 pm írta:A valóságban igen...
Hogy a játékban, ezt nem tudom. Ki kell probálni...
A valóságban meg gondolom már te is próbáltad hátsó kerekes autóval...
4 kerekessel még csak egyszer próbáltam egy 80 quattroval, ott müködött, kanyarban kis kuplung, motor kicsit felpörög terheletlenül, majd kuplung kienged, és a terheletlenül magasabban forgo motor hirtelen megpörgeti a kerekeket, és csusza...
Ez igaz már valóban nincs akkora árkülönbség aminek legfőbb oka az európai vámközösség is ugyanis azonos vámot kell alkalmazni minden 3. országgal szemben mint a többi eu ország.KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 8:42 am írta:most már azért nincs akkora különbség az nyugati árak és a mi áraink között, mint anno 3 éve volt.
Akkor az itt 140e-be kerülő digifényképező kint 80-90 volt. Szerencsére most már alig (pár ezerrel) drágább itthon mint kint.
Remélem a kormánynál is így lesz majd...
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 8:47 am írta:de akkor a kuplungnak sincs ám értelme!
ilyenkor pause, majd kormány tekergetés jobbra - balra ütközésig. Ettől újrakalibrálja magát.illegal_alien @ Csüt. Máj. 11, 2006 9:01 am írta:ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtől
Vagy hátsókerekes kocsinál gáz nélkül kuplungolás és amikor felengeded kicsit megfogja a hátulját féktávon és majdnem olyan mint ha kéziznél. Emléxel KáZi?Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 1:52 pm írta:A valóságban igen...
Hogy a játékban, ezt nem tudom. Ki kell probálni...
A valóságban meg gondolom már te is próbáltad hátsó kerekes autóval...
4 kerekessel még csak egyszer próbáltam egy 80 quattroval, ott müködött, kanyarban kis kuplung, motor kicsit felpörög terheletlenül, majd kuplung kienged, és a terheletlenül magasabban forgo motor hirtelen megpörgeti a kerekeket, és csusza...
Hajtűkben se kuplungolnak már, vagy rosszul tudom?sebgutkopf @ Kedd. Máj. 16, 2006 10:31 am írta:![]()
Így van.
versenyben persze, hogy nincs értelme hol kuplungolnak ma már! arról nem is beszélve, hogy te is csak lasabb leszel tőle. Ilyen midtown madness szerű városi civil autókázásban jó vicc lehet, hogy teljesen autó szerűen vezeted a verdát, de egyébként felejtős. Már a rajtnál sem használják a mai versenygépekben arra ott a rajtautomatika.
Kösze @ Csüt. Máj. 18, 2006 17:52 írta:Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!
Kösze @ Csüt. Máj. 18 17:52 írta:Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!
Teljesen egyetértek. Leírtad világosan 4 sorban azt, amit én sokkal hosszabban próbáltam elmagyarázni sikertelenül.Tomibá @ Vas. Jún. 04, 2006 1:57 am írta:Én azt mondom hogy tisztelet becsület a gyártónak ha télleg profi a cucc de a mostani autós játékoknál nem kell a kuplung meg a H váltó. Csak akkor jó ha valami régi cuccal nyomulsz mert akkor a realisztika miatt kell.PL: a nemrég megjelent GTL szim.
Valóban nem "kell", de az élmény... Megtalálni a gáz-kuplung egyensúlyt kigyorsításkor, visszakapcsoláskor.Tomibá @ Vas. Jún. 04, 2006 1:57 am írta:Én azt mondom hogy tisztelet becsület a gyártónak ha télleg profi a cucc de a mostani autós játékoknál nem kell a kuplung meg a H váltó. Csak akkor jó ha valami régi cuccal nyomulsz mert akkor a realisztika miatt kell.PL: a nemrég megjelent GTL szim.