Oldal: 5 / 9

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szer. jan. 16 16:26
Szerző: szbence9805
helllo. :) ha benn van rFactor-ba a VFTS mod akkor azon kívül tudok más autót is bele tenni?

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szer. jan. 16 18:07
Szerző: Csomos Miklos
szbence9805 írta:helllo. :) ha benn van rFactor-ba a VFTS mod akkor azon kívül tudok más autót is bele tenni?
persze,töménytelen mennyiségű modot tudsz belerakni,meg pályát az rfactorba.. :)

amit letöltesz netről,bemásolod a megfelelő mappába,és ha minden jó akkor el is indul és tudsz is csapatni :D

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 12:55
Szerző: aasgier

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 15:01
Szerző: tomilevi

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 18:55
Szerző: atiwrc
Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 19:02
Szerző: aasgier
atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Szia !
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 20:33
Szerző: Laller
aasgier írta:
atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Szia !
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !

Szia!

Ne is foglalkozz vele. Továbbra is várjuk a pályákat, biztos vagyok benne, hogy fejlődni fogsz még és egyre jobb minőségűeket kapunk.
Tibi valóban készíti a pécsi hegyipályát, de már kb három éve. Lassan de biztosan :) Én is belekezdtem már vagy háromszor de a sok hasonló ígéret miatt folyton abbamaradt. Nem baj, meglesz majd egyszer Tibi verziója is, akkor majd azzal is játszunk.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 22:16
Szerző: atiwrc
aasgier írta:
atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Szia !
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !
2db hsz-el volt a tied alatt és egy másik hszére válaszoltál is. ;)

Az korlátod dolog építő jellegű kritika lenne csak hiába írom le ezerszer, csak használja mindenki. Biztos én vagyok az egyetlen akit zavar hogy nem látni a kanyar belső ívén van e korlát vagy sem mikor elkezdek ráfordulni a kanyarra( mivel hátulrol átlátszik). És biztos csak én megyek annyira közel( néha túl közel, szószerint bele), hogy nekimegyek és vagy átmegy rajta az auto, vagy belepasszíroz a földbe a korlát.
Legközelebb használj fehér útfelfestéseket és ha lehet a padka se csak dísznek legyen ott.

Magasságokat mi alapján csináltad, mert néhol elég meredeknek az emelkedése az útnak?

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. jan. 19 23:05
Szerző: aasgier
atiwrc írta:
aasgier írta:
atiwrc írta:Még jó hogy beírta tibi hogy készül nála a pálya, inkább nem írok többet....
csak annyit hogy a tetves bugos korlátot dobjátok már ki a francba.
Szia !
Bocs nem olvastam Ki milyen pályát csinál éppen (ez már hónapok óta kész van nálam),a bugos korlátot építő kritikának veszem .
Ezek szerint minden pályánál amit feltöltök be kell írnom ,hogy a pályák csak itthoni és baráti használatra készülnek csak jószándékból rakom fel őket talán más is el tud játszani velük ,de ilyen hangnem ellenére is -amit inkább nem kommentálok - felteszem az elkészült pályákat és az építő jellegű kritikákat pedig szívesen várom .
Köszönöm !
2db hsz-el volt a tied alatt és egy másik hszére válaszoltál is. ;)

Az korlátod dolog építő jellegű kritika lenne csak hiába írom le ezerszer, csak használja mindenki. Biztos én vagyok az egyetlen akit zavar hogy nem látni a kanyar belső ívén van e korlát vagy sem mikor elkezdek ráfordulni a kanyarra( mivel hátulrol átlátszik). És biztos csak én megyek annyira közel( néha túl közel, szószerint bele), hogy nekimegyek és vagy átmegy rajta az auto, vagy belepasszíroz a földbe a korlát.
Legközelebb használj fehér útfelfestéseket és ha lehet a padka se csak dísznek legyen ott.

Magasságokat mi alapján csináltad, mert néhol elég meredeknek az emelkedése az útnak?
Köszi !
Igen már olvastam ,bocs és a normális hozzászólást is ,így is lehet.
A magasságot és a nyomvonalat a google earthel és ki is mentem megnézni mert a környéken lakom ,de nem lehet pontosan átrakni a játékba teljesen ,de próbáltam ,hogy minél reálisabb legyen ,de inkább az érzést próbálom belerakni ,még egyszer azért nem a teljes realitásra törekszem hanem ,hogy játszunk a környékbeli pályákon.
Egyébként már csinálom a saját szalagkorlátot és útpadkát talán jobban sikerül mint amiket találtam ,ja és köszi a kritikát mindig tanul az ember és a nyomvonalat és magasságokat is picit mindíg változtatom ,ha szólnak ,hogy így vagy úgy jobb .

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. jan. 20 21:30
Szerző: Tibi
aasgier írta: A magasságot és a nyomvonalat a google earthel.....
Szia!

Legjobb tudomásom szerinte amikor GE-ből kimented a kml/kmz fájlt, akkor nem ír bele magassági adatokat. Mivel rendeled hozzá azokat? 3D Route Builder vagy BTB Lofty, vagy esetleg GPS Track Analyse progival HGT fájlokból?

Én csak egy fél kört mentem rajta, nem néztem meg tüzetesen. Az szeretném kérdezni hogy távolban ahol szatelitkép van rárakva a domborzatra azt milyen módszerrel csináltad? Csak ráraktad BTBben a textúrát és felemelted a hegyket dombokat, olyanra amilyennek láttad, vagy esetleg valami más módszerrel ?

Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.

Összeségében azt mondanám a pályádra olyan átlagos BTBvel készült pálya, vannak benne szépen megoldott részek, és van benne sok kisebb hiba (ami nekem mint tapasztalt pályaépítőnek nagyon szemet szúr), amiket viszonylag egyszerüen lehet orvosolni. Pl ott vannak az árnyékok, amik csak téglalapok, néhol elmegy az is (pl ahol sok fának van egymás mellett árnyéka), de van ahol nagyon csúnya. Pl a rajtoltató ember, ami ugyebár fénykép, annak is egy téglalap az árnyéka...
Hogy ne a modell, hanem a textúra átlátszósága alapján számolja az árnyékot, csak annyit kell tenni hogy BTBben kiválasztod a modellt, és a Cast Shadow opciónál a Solid-ot Texture-re állítod át.

Egyébként tudtam hogy ez lesz, annyi ideig húzom el ennek a pályának az építését. De folyamatosan dolgozgatok más modokon is párhuzamosan. Én úgy gondolom hogy elég sok jó pálya van itthon ezért nem árt ha tudjuk, vagy utánna informálódunk, ki mit csinál, így nem dolgozik senki sem feleslegesen valamin. Hiszen ha több verzió is készül egy pályából ugyis csak a jobbikon fognak utánna játszani. Szóval ha vannak még ilyen elkezdett projektjeid akkor ha gondolod megoszthatod velünk. :rolleyes: (Bár legjobb tudomásom szerint más mecseki pályán nem dolgoznak, nekem volt egy elkezdett projektem még a Kővágótöttös-Bakonya, ami ugyebár tartalmazza a Hetvehely-Nyárásvölgy szakasz középső harmadát. Ezt átpasszoltam Lalleréknak, de úgytudom nem nyúltak hozzá.)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. jan. 20 22:03
Szerző: tomilevi
Tibi írta: Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.
Tibi, bakker! :D Annyi mindent írsz le mindent minden helyre, amikről eddig nem is tudtam.. szerintem írhatnál egy ilyen BTB tutorialt is, mint a zaxxon metódusról. :) :) Egyébként elég egyszer bejelölni ezt a Double Sided opciót egy objektumnál / textúránál?

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. jan. 20 22:33
Szerző: Tibi
tomilevi írta: Tibi, bakker! :D Annyi mindent írsz le mindent minden helyre, amikről eddig nem is tudtam.. szerintem írhatnál egy ilyen BTB tutorialt is, mint a zaxxon metódusról. :) :) Egyébként elég egyszer bejelölni ezt a Double Sided opciót egy objektumnál / textúránál?
Jah, írhatnék, de akkor nem haladnék semmivel, még ennyit sem. Egyébként elkezdtem a BTB Help menüjét angolról magyarra forditani, mert egykét embernek még az angol is gondot okoz. Viszont én 100szor elmondom, mindenkinek, hogy előbb olvassal el a help-et és nézze meg a BTB készitőjének (Piddy555) youtube csatornáját, ahol nagyon sok tutorial van fent BTBvel kapcsolatban. Habár nembiztos hogy ezt pl megemlítik. De a helpben tuti le van irva mire való.

BTBben a Material editorban végzett változtatások, azonnal végbemennek, és nem lehet őket visszavonni. Te akárhány objektumot lerakhatsz, ott csak egyszer fog szerepelni az a textúra. (Kivéve ha több xpack is tartalmazza ugyanazt a modellt, vagy egy xpacken belül több objektum is használja azt a textúrát és minden objektumhoz külön materialt gyártott a készítője)

Szóval ideális esetben elég egy helyen bepipálnni és akkor a pályád összes modelljén ami azt a materialt használja, megtörténik a változás.
Viszont ez csak lokálisan változtatja meg, szóval projekten belül, ha egy új projektet kezdesz ott megint be kellesz állitani. Ha valamit sokat (több pályán) használsz akkor érdemes kicsomagolni az Xpacket és az Xpacker programmal belenyúlni, ott beállitani a double sided-et és újracsomagolni. (Ebbe most nem mennék bele mélyebben. :D )

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 hétf. jan. 21 10:13
Szerző: aasgier
Tibi írta:
aasgier írta: A magasságot és a nyomvonalat a google earthel.....
Szia!

Legjobb tudomásom szerinte amikor GE-ből kimented a kml/kmz fájlt, akkor nem ír bele magassági adatokat. Mivel rendeled hozzá azokat? 3D Route Builder vagy BTB Lofty, vagy esetleg GPS Track Analyse progival HGT fájlokból?

Én csak egy fél kört mentem rajta, nem néztem meg tüzetesen. Az szeretném kérdezni hogy távolban ahol szatelitkép van rárakva a domborzatra azt milyen módszerrel csináltad? Csak ráraktad BTBben a textúrát és felemelted a hegyket dombokat, olyanra amilyennek láttad, vagy esetleg valami más módszerrel ?

Ati lehet nem fejzte ki magát a legjobban. Amik vannak szalagkorlátok (pl a guarda.. nevezetü xpackek) azok szépek, csak az a baj velük, hogy vagy beleakad a kocsi, vagy simán átmegy rajtuk. Van olyan verziójuk amibe modelleztek eléjük egy átlátszó lapot, de azt is elszabták, mert ez a lap ugyebár 2db 3szög poligonból áll, és egyik kifele, másik meg befelé áll... Szóval így is átmegy rajtuk az autó.
Valamint nagy hibájuk még hogy hátulról nem látszanak. De ez könnyen orvosolható!! Annyit kell tenned hogy megnyitod BTBben a Material editort, ott felvannak sorolva a használt textúrák, materiálok. Kikeresed azt a textúrát, textúrákat, amiket a korlát használ, és azoknál be kell kapcsolni a Double Sided opciót. Ugyanezt kell megcsinálni pl a rajtsátornál, hogy ha alá állsz ne az eget lásd, vagy a korlát mellett álló gumi belseján is átlátsz.

Összeségében azt mondanám a pályádra olyan átlagos BTBvel készült pálya, vannak benne szépen megoldott részek, és van benne sok kisebb hiba (ami nekem mint tapasztalt pályaépítőnek nagyon szemet szúr), amiket viszonylag egyszerüen lehet orvosolni. Pl ott vannak az árnyékok, amik csak téglalapok, néhol elmegy az is (pl ahol sok fának van egymás mellett árnyéka), de van ahol nagyon csúnya. Pl a rajtoltató ember, ami ugyebár fénykép, annak is egy téglalap az árnyéka...
Hogy ne a modell, hanem a textúra átlátszósága alapján számolja az árnyékot, csak annyit kell tenni hogy BTBben kiválasztod a modellt, és a Cast Shadow opciónál a Solid-ot Texture-re állítod át.

Egyébként tudtam hogy ez lesz, annyi ideig húzom el ennek a pályának az építését. De folyamatosan dolgozgatok más modokon is párhuzamosan. Én úgy gondolom hogy elég sok jó pálya van itthon ezért nem árt ha tudjuk, vagy utánna informálódunk, ki mit csinál, így nem dolgozik senki sem feleslegesen valamin. Hiszen ha több verzió is készül egy pályából ugyis csak a jobbikon fognak utánna játszani. Szóval ha vannak még ilyen elkezdett projektjeid akkor ha gondolod megoszthatod velünk. :rolleyes: (Bár legjobb tudomásom szerint más mecseki pályán nem dolgoznak, nekem volt egy elkezdett projektem még a Kővágótöttös-Bakonya, ami ugyebár tartalmazza a Hetvehely-Nyárásvölgy szakasz középső harmadát. Ezt átpasszoltam Lalleréknak, de úgytudom nem nyúltak hozzá.)
Köszi a választ!
Mindíg tanul az ember ,most is sok mindent tanultam.
A magasságot a 3d rout builderrel csináltam (ami igazából a google earth adataiból dolgozik),
A távoli domborzatot a google sketch-el csináltam és azt beraktam egy elemként és utána hozzá kell igazítani az úthoz.
És ismét leírom nem vagyok profi pályaépítő csak baráti használatra csinálom a pályákat ,de gondoltam más is eljátszhat velük ,meg ugye a kritikákból sokat tanul az ember ,ami ma is megtörtént.
Gyakorlatilag az összes mecseki pálya készül 10-80%-os állapotban vannak.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 hétf. jan. 21 17:54
Szerző: Tibi
aasgier írta: ....A távoli domborzatot a google sketch-el csináltam és azt beraktam egy elemként és utána hozzá kell igazítani az úthoz.
Szinte gondoltam. Túlságosan is hasonlított az eredeti/google földes domborzathoz. :)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd jan. 22 17:05
Szerző: aasgier
Üdv !
Pécs Hegyipálya 1.1

új korlát
új útpadka
javított árnyék
néhány textura javítva

http://www28.zippyshare.com/v/78724324/file.html

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. jan. 27 20:45
Szerző: rallyfenegyerek
Szabó Laci Ex autója WIP Skin.

Kép

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd jan. 29 10:34
Szerző: Pici91
Elorelathatolag ha semmi prroblema nem lep fel akkor a hetvegen letoltheto lesz a Vadna Park Rally 200n es pályája.
nem a bialko ocsi emlekversenyes palya hanem a 26 oos ut masik oldalan elhelyezkedo palya.
egyenlore csak eredeti iranyba lesz elerheto a korgyorsasagi, szervizterulettel mindennel egyutt. :)
Hétvégén jelentkezek. :)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. feb. 02 19:18
Szerző: Finkoo[HUN]
rallyfenegyerek írta:Szabó Laci Ex autója WIP Skin.
jó lenne, ha lenne korhű felni is hozzá... :respect:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 03 10:38
Szerző: rallyfenegyerek
Finkoo[HUN] írta:
rallyfenegyerek írta:Szabó Laci Ex autója WIP Skin.
jó lenne, ha lenne korhű felni is hozzá... :respect:
Hát igen, de én ahhoz nem értek. :up:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 03 10:39
Szerző: rallyfenegyerek

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 hétf. feb. 04 17:30
Szerző: Pici91
W.I.P
Kép

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. feb. 07 17:58
Szerző: Pici91
Kép

Elkészült a Vadnai Körgyorsasági szakasz az rFactor-hoz
Útminőség: Murva és Aszfalt
Pálya hossza: 2x2,25 km
Maximum játékosok száma: 15 player
Köszönet a segítségért:
-Tibi
-Keke
-Tomilevi

Jó szórakozást hozzá mindenkinek

Letöltés: piciracing.blogspot.hu

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. feb. 07 20:31
Szerző: aasgier
Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. feb. 07 21:30
Szerző: Pici91
aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. feb. 07 22:24
Szerző: aasgier
Pici91 írta:
aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?

Igen !

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 pén. feb. 08 06:10
Szerző: Pici91
aasgier írta:
Pici91 írta:
aasgier írta:Üdv !
Először is köszi !
Sajnos nem tudtam kipróbálni ,mert betöltés közben kilép .
Nem Ír ki semmi hibát csak ilép és kész?

Igen !
Az úgy érdekes. Másnak működött rendesen :rolleyes:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 pén. feb. 08 11:24
Szerző: Tibi
Mint már leírtam többször nekem sokszor kiszoktak lépni ezek a BTB-s pályák. Azt vettem észre hogy amikor a virtuális memóriám kicsi (2,4gb alatt van) akkor nagyon gyakran kilép.

Most, csak 1.2gb, mondom tuti kilép. Erre inditom az Rfactort, STCC Audi mod, mondom mindegy menjünk ráfele a tesztre. És betöltött! :) Bár nem volt túl sok az fps 24-28 között ugrált, de mondom lépjünk ki, mert nem egészséges ezzel a slickgumival menni itt. Átváltok Autocrossos szöcskére, kilép rögtön (kb egy négyzetnyit tölt be.) :mad: Na mondom akkor váltsunk vissza az Audira, és mostmár azzal is kilép ugyanott. :reklamacio: Nem indul el. Próbáltam kitörölni a HAT fájlt, (Ezekben letárolja első inditáskor hogy a pályán hol tudunk közlekedni a kocsival, és így a későbbi betöltések gyorsabbak.) de az sem segített, ugyanúgy az elején kilép mégcsak else kezdi ujra generálni ezt a fájlt.......

Majd este kipróbálom ati gépén.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 pén. feb. 08 19:22
Szerző: zolee145
Tibi írta:Mint már leírtam többször nekem sokszor kiszoktak lépni ezek a BTB-s pályák. Azt vettem észre hogy amikor a virtuális memóriám kicsi (2,4gb alatt van) akkor nagyon gyakran kilép.

Most, csak 1.2gb, mondom tuti kilép. Erre inditom az Rfactort, STCC Audi mod, mondom mindegy menjünk ráfele a tesztre. És betöltött! :) Bár nem volt túl sok az fps 24-28 között ugrált, de mondom lépjünk ki, mert nem egészséges ezzel a slickgumival menni itt. Átváltok Autocrossos szöcskére, kilép rögtön (kb egy négyzetnyit tölt be.) :mad: Na mondom akkor váltsunk vissza az Audira, és mostmár azzal is kilép ugyanott. :reklamacio: Nem indul el. Próbáltam kitörölni a HAT fájlt, (Ezekben letárolja első inditáskor hogy a pályán hol tudunk közlekedni a kocsival, és így a későbbi betöltések gyorsabbak.) de az sem segített, ugyanúgy az elején kilép mégcsak else kezdi ujra generálni ezt a fájlt.......

Majd este kipróbálom ati gépén.
Azt amúgy lehet plr-ben állítani, hogy a meglévőt használja, vagy minden indításnál újra generálja. Nekem is Sáta miatt mondták ezt (remélem nem pont te, de asszem Alex volt), mert ha tesztelgeti az ember előfordulhat, hogy egy változtatás után az újabb BTB export bugos lesz. Sátán van is egy (két) ilyen hely ahol a semmiben megdöglik az autó.:)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. feb. 09 18:14
Szerző: Pici91
Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya :(

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 16:31
Szerző: zolee145
Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya :(
- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.

Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.

szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 17:41
Szerző: Pici91
zolee145 írta:
Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya :(
- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.

Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.

szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.
Hát akkor egyelőre marad így, és ha a mostani projeckteket befejezem, akkor kiadok belőle egy v1,1 es verziót, ahol megpróbálom lebutítani a pályát.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 19:35
Szerző: Tibi
zolee145 írta:
Pici91 írta:Tibi akkorr mit tuudok vele csinálni, hogy a pályának kisebb gépigénye legyen? Tommilevi is jelezte, hogy akad neki játékközbe, és kevés az FPS. Mit tudok tenni a már meglévő projeckt-el hogy ne kajáljon annyii FPS-t mert úgylátom elég nagy géppigényűre siikeredett a pálya :(
- Csak a lényeges dolgoknak adsz ütközés modellt (pl egy erdőben csak az út melletti fáknak kell).
- Jól beállítod a LOD-okat. Egy kanyargós úton nem kell mindennek 2Km-ről látszódnia, elég ha addigra kirajzolja a gép mire rákanyarodsz arra a szakaszra.
- Dinamikus árnyékokat csak oda raksz ahol tényleg szükséges.

Amúgy konkrét recept nincs. Az egész egy egyensúlyozás a látvány és a gépigény között. Ha valahova rakni kell 20-30 db fát azt nem tudod megúszni, de pl egy erdőt simán tudsz csinálni lapfákból, és csak az út mellé raksz rendes fákat. Így még szűkül a látótér is, mindezt minimális polygonnal, vagyis megintcsak tehermentesíted kicsit a gépet.
Nem kellenek mondjuk mindenhova 3d emberek sem, a lapember pont olyan jó. Sokat nem dob a látványon a 3d ember, de a gépet visszfogja. Pl beíróba rakhatsz 3d-t, de az út mellett csápolhatnak lapemberek.
Így hirtelen ennyi jutott eszembe, majd gondolom Tibi ír még pár dolgot.
szerk.: még annyit azért hozzá tennék, hogy 2013-ban ne próbáld a pályát Pentium II-re optimalizálni, mert nem fog menni. Szóval egy bizonyos szint alá nem tudsz menni, ha azt akarod, hogy nézzen is ki valahogy a pálya. Ha mindent elkövetsz amit lehet, próbálod értelmesen megcsinálni a pályát, nem pazarolva ( pazarlás pl: 20000 db fa az erdőben, mindnek dinamikus árnyék) de valakinél mégis szaggat akkor nincs mese, gépet kell fejleszteni.
Hát túl sok dolgot nem tudok írni. Maximum a textúra méretekkel illetve azoknak a mip-map használatával lehetne játszadozni hátha segit, valamint ahova nem szükséges oda nem kell specular map és/vagy bump map.
Nekem még a 3dsimed is fagyogatott miközben körbe akartam nézni a pályán. Ati gépén ment viszonylag jól. Egy két helyen néha leugrott 24körülre az FPS de elég jó volt. Zolee te nem láttad a pályát, ez egy kitúrt murvás nyomvonal egy nagy mezőn :D Szóval nem nagyon lehet a lodokkal meg ütközésekkl trükközni, mert pár gumin meg fűvön kivül nincsen más a pálya 90%án. (Az elején a box részen van jópár autó, amik összeségében elég nagy poligonszámúak, de nem hiszem hogy ez bármit is befolyásolna a pálya távolabbi részén. Esetleg ezeknek a LODját megnézni hogy ne legyen 10000 csak 1000 vagy 1500. )

Én nem mentem rajta (mert nem szeretem a bill-t, ati gépére meg nem lehet felrakni a PPJoy-t hogy lehessen egérel kormányozni), de ati legalább 20 kocsival kipróbálta. Közbe felfedeszte hogy a ti Shift Street modotokban van Golf 1 GTI :D. Kicsit lassú, de iszonyat jól mozog a futómű, meg az a 3d-s kerék. :lollypop:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 21:07
Szerző: zolee145
Azért az nem volt olyan nagy felfedezés, már elég régen benne van.:) És ja, lassú mint az állapotos lajhár, de mókás kis jószág.

Fura, hogy ami egykor élőben sportosnak számított az ma már nagyon nem, játékban meg aztán végképp gyorsabbhoz van szokva a szem.
Viszont van egy új projekt, igaz ott a kocsihoz nincs sok közöm, meg a modhoz sem, csak a fizika: Cadillac Escalade. Még nincs kiadva. De Hummer H1 már van. Na az mindenen átmegy.:)

Visszatérve a pályára tényleg nem láttam, ezeket általánosságban írtam. Viszont ha egy puszta az egész akkor nem tudom mi oka lenne szaggatni? Innentől kezdve nem tudsz vele mit csinálni, muszáj lesz lecserélni a Pentium II-t III-ra, akinél szaggat.:) Egy pusztának nem kéne megfognia semmilyen gépet. A régi Athlon 1800+ -om a Radeon 9500-al is ment az alap pályákkal, ennél nagyobb gépigénye nem lehet egy BTB-s "Hortobágynak" (értsd: puszta:D) sem.
Na majd meglesem.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 21:21
Szerző: Pici91
Tibi írta:
Hát túl sok dolgot nem tudok írni. Maximum a textúra méretekkel illetve azoknak a mip-map használatával lehetne játszadozni hátha segit, valamint ahova nem szükséges oda nem kell specular map és/vagy bump map.
Nekem még a 3dsimed is fagyogatott miközben körbe akartam nézni a pályán. Ati gépén ment viszonylag jól. Egy két helyen néha leugrott 24körülre az FPS de elég jó volt. Zolee te nem láttad a pályát, ez egy kitúrt murvás nyomvonal egy nagy mezőn :D Szóval nem nagyon lehet a lodokkal meg ütközésekkl trükközni, mert pár gumin meg fűvön kivül nincsen más a pálya 90%án. (Az elején a box részen van jópár autó, amik összeségében elég nagy poligonszámúak, de nem hiszem hogy ez bármit is befolyásolna a pálya távolabbi részén. Esetleg ezeknek a LODját megnézni hogy ne legyen 10000 csak 1000 vagy 1500. )

Én nem mentem rajta (mert nem szeretem a bill-t, ati gépére meg nem lehet felrakni a PPJoy-t hogy lehessen egérel kormányozni), de ati legalább 20 kocsival kipróbálta. Közbe felfedeszte hogy a ti Shift Street modotokban van Golf 1 GTI :D. Kicsit lassú, de iszonyat jól mozog a futómű, meg az a 3d-s kerék. :lollypop:
Akkor a kocsisort még lebutítom, továbbá, átnézem a fákat, minek van ütközése aminek nem kéne hogy legyen.
Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit :)
Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül. :)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 21:57
Szerző: Tibi
Pici91 írta: Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit :)
Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül. :)
Szerintem az hogy ati ment rajta több mint 20 kört, az mindent elmond. ;) :up:

Jah még annyit akartam az előbb írni. Bár nem Rfactor hanem RBR. Az én pécsi hegyi pályám, Rfactorban fut simán, RX_plugin alatt pedig szaggat. Ez régóta tudott tény hogy ugyanaz a projekt kiexportálva Rfactorban sokkal jobban fut. Nézegettem RBRbe(!!), hogy mi van ha a fáknak nem adok ütközést, vagy mindnek adok (csak az ini fájlban cserélgettem 0 és 1 értékeket) és nem számított, úgyan annyi fpsem volt. Viszont amikor kikapcsoltam az átlátszóságot, akkor meg már ment nagyon szépen. Csak nem láttam a pályát hiszen a fák lombjai sokkal jobban belógtak hiszen olyan a modelljük, meg persze úgy csúnya is. Szóval RBRbe okoz problémát a sok átlátszó egymás mögött lévő textúra. Rfactorban nemtudom mennyire számít.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 10 22:09
Szerző: Pici91
Tibi írta:
Pici91 írta: Esetleg vártam hogy a pályáról írj valamit :)
Tetszett nem tetszett, ésrevételek? Dicséret, leb*szás, tudom nem nagy szám, de ez az első valóságos pályám amit készítettem, és ráadásul mindent szabad kézzel zaxxon és egyebek nélkül. :)
Szerintem az hogy ati ment rajta több mint 20 kört, az mindent elmond. ;) :up:
Köszönöm :respect:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd feb. 12 21:36
Szerző: atiwrc
aasgier írta:Üdv !
Pécs Hegyipálya 1.1

új korlát
új útpadka
javított árnyék
néhány textura javítva

http://www28.zippyshare.com/v/78724324/file.html

Nekem nagyon sokat esett a fps az 1.1nél az 1.0hoz képest, más tapasztalta ezt?

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 17 21:23
Szerző: Laller
NO.1aRt Motorsport és a Skincentral közös munkájában új MOd készül az rFactor szimulátorhoz. LADA 2101 W.I.P.

Kép

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 vas. feb. 17 21:30
Szerző: Tibi
Várjuk. :)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szomb. márc. 02 08:56
Szerző: atiwrc
Kutakodtam múlthéten honnan is van a model amit az RW4-esek a spanyolok csinálnak(RBR-be se lenne rosz átrakni):

Kép

Igazából csak a humster 3d adott ki ilyen modelt, meg találtam valami cikket hogy esetleg lehet majd a forzába, tudomásom szerint még nincs benne.
Állításuk szerint saját model, de én abban nem lennék olyan biztos...

Látom elérhető tölteném le( persze a mega nem megy egyik böngészőből se :( ), erre látom belerakták a premium carsba. 10 Euro-t ki a t.köm ad ki egyetlenegy kocsiért?(abból most kétszer meglehet venni a nkpro-t!)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd márc. 12 10:03
Szerző: Potyor
Subaru Impreza WRC 2001-es vagy 2002-es modelt keresek. Egy letöltő linket kérnék szépen. Vagy egy Mod is elég lenne, amiben benne van. Köszönöm előrre is!

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd márc. 12 10:41
Szerző: Tibi
http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/

A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.

A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe

De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.

Jah és az RBRes modell van benne.

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 kedd márc. 12 11:21
Szerző: Potyor
Tibi írta:http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/

A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.

A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe

De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.

Jah és az RBRes modell van benne.
Köszönöm! :up: :respect: :respect: :respect:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 szer. márc. 13 09:49
Szerző: Laszlo LENART
Tibi írta:http://rfactor.no-ip.info:100/RFACTOR1/ ... rld%20Mod/

A RallyWorld 2013as modban benne van, a fenti linkről letölthető az összes pack.

A 2. lapon van a Categoria WRC rallyworld 2013.exe

De lehet hogy ez nem fogja tartalmazni a hangot ami kell hozzá, valamint a mod fájlt (az rfm-et).
Ha nincs akkor írjál atinak ő ad egyet hozzá majd este. Vagy valakinek akinek fentvan ez a mod.

Jah és az RBRes modell van benne.
:respect: :reszeg:

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. márc. 14 20:24
Szerző: Fecus
Mátra Rally Prológ (Visonta)

Kép

Letöltés
(Készítette:Keke , Pici91 , tomilevi)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. márc. 14 20:27
Szerző: Fecus
Pár új pálya rFactorhoz!:))

Ragály (Csemetés-Kert) - Alsószuha

Kép

Letöltés(készítette:Pici)



Sajókaza - Felsőnyárád, Felsőnyárád - Sajókaza V2.0

Kép

Kép (készítette:tomilevi)

Bikolpuszta - Tardos

Kép

Tardos - Bikolpuszta

Kép

Letöltés (készítette:nem tudom pontosan ezért nem akarok hülyeséget írni)

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. márc. 14 21:00
Szerző: Fecus
nem engedett beleszerkeszteni...
Bikolpuszta -tardos nem végleges...

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 csüt. márc. 14 22:23
Szerző: Smicy

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 pén. márc. 15 08:57
Szerző: Fecus
Smicy írta::respect: :respect: :respect:

+1 Mezőkövesd reptér

Kép

http://rallyfactor.hu/downloads/mezokovesd-repter/


Pont azt a pályát felejtem ki amit én készítettem el rengeteg kapott segítséggel:DD

Bikolpusztát:Aasiger és Keke készítette!:))

Re: Minden ami rFactor

Elküldve: 2013 pén. márc. 15 15:11
Szerző: Potyor
íjj, de jó lesz! Csak úgy csúszik majd rajta a 2001-es subarum. :up: :respect: :lollypop: