Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Minden ami a játékkal kapcsolatos

Moderátor: Moderátor

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 szer. feb. 26 11:33

Srácok cáfoljatok meg, hogy az autók jók, én vagyok teljesen béna.
Nagy kedvencem a Felicia Kit Car... már az gyanús volt a rajtnál alig akar felpörögni. Nagy nehezen elindul, de a kb.110 lovas utcai autómmal hamarabb elérem a 100-at. Jó, áttételt rövidre állítottam, hátha segít. Mentem jópár pályán, egyszer tudtam hatodikat kapcsolni, esélytelen hogy leforogjon még rövid áttétellel is! Gyenge mint a harmat! Szíjjék festése van rajta így lehet az 1.5-ös motorral van készítve a fizikája, de ez ahhoz is gyenge, ha csak azt nézem anno a strázsahegyi aszfalton leforgatták hatodikban.. 1.6-os N-es felicia. Valahova beesel nem tudsz kijönni mert olyan hosszú a hátramenet, nem tud az autó elindulni. Kipróbáltam a Hondát, és jóval jobbnak tűnik. Nem borul fel mindenen mint a Felicia, és még le is lehet forgatni.... Most akkor melyiket tervezték rallyra, melyiknek jó a súlyelosztása, melyiknek van úgy kitalálva az áttételezése, hogy kétezres kit carokat meg lehessen vele fogni? :confused2:

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 szer. feb. 26 12:13

SMisi írta:Srácok cáfoljatok meg, hogy az autók jók, én vagyok teljesen béna.
Nagy kedvencem a Felicia Kit Car... már az gyanús volt a rajtnál alig akar felpörögni. Nagy nehezen elindul, de a kb.110 lovas utcai autómmal hamarabb elérem a 100-at. Jó, áttételt rövidre állítottam, hátha segít. Mentem jópár pályán, egyszer tudtam hatodikat kapcsolni, esélytelen hogy leforogjon még rövid áttétellel is! Gyenge mint a harmat! Szíjjék festése van rajta így lehet az 1.5-ös motorral van készítve a fizikája, de ez ahhoz is gyenge, ha csak azt nézem anno a strázsahegyi aszfalton leforgatták hatodikban.. 1.6-os N-es felicia. Valahova beesel nem tudsz kijönni mert olyan hosszú a hátramenet, nem tud az autó elindulni. Kipróbáltam a Hondát, és jóval jobbnak tűnik. Nem borul fel mindenen mint a Felicia, és még le is lehet forgatni.... Most akkor melyiket tervezték rallyra, melyiknek jó a súlyelosztása, melyiknek van úgy kitalálva az áttételezése, hogy kétezres kit carokat meg lehessen vele fogni? :confused2:
még annyit hozzátennék lehet a neten találni mindenféle infókat az autók teljesítményéről.. vannak akik 160-lovasnak írják 177nm-el más 174le-nek írja 180nm-el. itt egy eladó gyári felicia Stig Blonqvist ment vele 96-ban a Brit vb-n absz.3. lett .. ők lemérték: http://www.racedandrallied.com/rally-ca ... ia-kit-car és ez volt 96-ban. 97-re nem butítottak az autón. Kovácsék az ex.Kresta feliciára mondták 200ló...sajnos második gyorsukon eldobták... szóval picit át kellene gondolni szerintem ennek az N-es feliciának a fizikáját.

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 szer. feb. 26 13:09

SMisi!

Most próbáltam ki én is mindkét fizikát. Egy kicsit nekem is gyengécskének tűnik, sokkal jobban oda kell figyleni hogy magas tartományban dolgozzon a motor, ellentétben a hondával.

A rükvercet próbáltam, teljesen normális, néha bele kell rugni a kuplungba esetleg, de kitudtam jönni mindenhonnan.

Nagy dilemma volt hogy tényleg milyen teljesítményre állítsuk, mert sok eltérő adatot találtunk. Azthiszem végül a Szíjj félére állítitották be Kekéék.
http://totalcar.hu/tesztek/feliciaKC

Amit te linkeltél ex gyári eladó kocsit, azt honnan tudod hogy lemérték, és nem csak odaírtak valami számot? :)
Igazából egy teljesítménygörbe lenne a jó, de azt nem találtam csak A5ös nemkitcarhoz.

Azért az a VB abszolút 3. hely nem teljesen igaz. Ugyanis 96ban két bajnokság volt, egyik külön a kétkerékmeghajtású elsőkerekes autókra kiírva. Tehát a rendes VBnek nem volt része a Brit Rally, csak ennek az F2-es VB-nek. Ennek megfelelően kevesebb A8as induló volt. 2 gyári toyota indult, meg privát autók.
Ez a havas/saras időjárás pont kedvezett a rövid kocsinak, nem akadt fent a segge a szűk utakon, ellenben pl egy megannal. Deezeket leszámítva is szép eredmény, mert több A7es kocsit is megelőzött, és csak a gyári celica és egy subi tudta abszolútba megverni.
http://www.youtube.com/watch?v=MSFHtWJBIxQ

De véleményem szerint jó minőségű aszfalt utakon, nem tudja megverni az A7es kitcarokat.
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 szer. feb. 26 15:16

A Felicia nagyon jó! :lollypop:
Olyan mintha egy N3-as lenne motorerőben, viszont van rajta 6-ik amivel azért el lehet lavírozni a hosszabb egyenesekben, viszont N3-al ellentétben itt van fék!
Nagyon megbocsájtó kis kategória ez a kisebb hibákat könnyen lehet orvosolni ha van egy pici hely, tanulóknak pont ideális!! ;)

Én szerintem azért tűnik lassúnak mert pörgetni kell mint állat hogy legyen benne erő, érdekes mondjuk, hogy 3ikban már nem lehet vele elindulni másodikba még nem néztem ezt se tesztelés miatt próbáltam ki! :D
Szerintem ez a buzi fék ami állandóan fog amiatt tűnik rohadt lomhának egyesbe! :reklamacio:
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7909
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2014 szer. feb. 26 15:41

Tusy írta:A Felicia nagyon jó! :lollypop:
Olyan mintha egy N3-as lenne motorerőben, viszont van rajta 6-ik amivel azért el lehet lavírozni a hosszabb egyenesekben, viszont N3-al ellentétben itt van fék!
Nagyon megbocsájtó kis kategória ez a kisebb hibákat könnyen lehet orvosolni ha van egy pici hely, tanulóknak pont ideális!! ;)

Én szerintem azért tűnik lassúnak mert pörgetni kell mint állat hogy legyen benne erő, érdekes mondjuk, hogy 3ikban már nem lehet vele elindulni másodikba még nem néztem ezt se tesztelés miatt próbáltam ki! :D
Szerintem ez a buzi fék ami állandóan fog amiatt tűnik rohadt lomhának egyesbe! :reklamacio:
Én is teszteltem egy kicsit habár nem nagyon tudok stabilan menni, de a cote1 első két sectora azért megy nagyjából hiba nélkül, a 3. ban szoktam eldobni :D
Automata váltóval szoktam menni de most kivételesen manualal mentem, mert tudom hogy ezeket a kis kocsiknak pörgetni kell a motorját hogy menjenek. Érdekes hogy a feliciát gyengének éreztem, a civicnél és a szamaránál, és mégis gyorsabb voltam vele(pedig hát 5.-6.-at csak a 3. sectorba kapcsolhatunk cote1en). A Kalinával meg nagyon lecsaptam két kanyart azért lehettem gyorsabb vele. Ilyen eredmények születtek:

1 atiwrc Skoda Felicia KC 00.000 00.000 00.000
2 teszt3 Lada Samara +0.875 +0.665 +1.463
3 teszt4 "A6 teszt car" +3.262 +3.269 +1.568
4 teszt1 Honda Civic EK4 VTI +3.318 +2.926 +3.892
5 teszt2 Lada Kalina A6 -2.184 -3.759 +46.569
Kép

Juhasz_Balazs
RBR Fan
Hozzászólások: 122
Csatlakozott: 2012 szer. máj. 16 13:54
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Juhasz_Balazs » 2014 szer. feb. 26 15:45

Nagyon jó ez az új A6 kategória és elismerés a sok munkáért és hogy bekerült! :respect: :respect:

A skoda tényleg nagyon gyenge... Egy kit car-ról beszélünk aminek mennie kéne, ehhez képest az utcai 1.3-as feliciánk gyorsul kb így, tehát az annyira nem sikerült.. Hamradikba kb 100-nál váltom el, ehhez képest az utcán 125-öt bír a 3. emlékezetem szerint!
A honda elég kezes bárány :)

Viszont nem tudom ki találta azt ki, hogy minden első kerekes autónak gyárilag akkora fékereje legyen hátul, hogy simán csak keresztbe közlekedni lehet velük aszfalton...

Köszönjük a fáradtságos munkát azért, majd kiforr ez, jó kis kategória lesz! :respect: :respect:
Ha tetszik amit csinálunk, kérlek lájkold csapatunkat: http://www.facebook.com/minkrallyteam

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 szer. feb. 26 16:22

atiwrc írta:
Tusy írta:A Felicia nagyon jó! :lollypop:
Olyan mintha egy N3-as lenne motorerőben, viszont van rajta 6-ik amivel azért el lehet lavírozni a hosszabb egyenesekben, viszont N3-al ellentétben itt van fék!
Nagyon megbocsájtó kis kategória ez a kisebb hibákat könnyen lehet orvosolni ha van egy pici hely, tanulóknak pont ideális!! ;)

Én szerintem azért tűnik lassúnak mert pörgetni kell mint állat hogy legyen benne erő, érdekes mondjuk, hogy 3ikban már nem lehet vele elindulni másodikba még nem néztem ezt se tesztelés miatt próbáltam ki! :D
Szerintem ez a buzi fék ami állandóan fog amiatt tűnik rohadt lomhának egyesbe! :reklamacio:
Én is teszteltem egy kicsit habár nem nagyon tudok stabilan menni, de a cote1 első két sectora azért megy nagyjából hiba nélkül, a 3. ban szoktam eldobni :D
Automata váltóval szoktam menni de most kivételesen manualal mentem, mert tudom hogy ezeket a kis kocsiknak pörgetni kell a motorját hogy menjenek. Érdekes hogy a feliciát gyengének éreztem, a civicnél és a szamaránál, és mégis gyorsabb voltam vele(pedig hát 5.-6.-at csak a 3. sectorba kapcsolhatunk cote1en). A Kalinával meg nagyon lecsaptam két kanyart azért lehettem gyorsabb vele. Ilyen eredmények születtek:

1 atiwrc Skoda Felicia KC 00.000 00.000 00.000
2 teszt3 Lada Samara +0.875 +0.665 +1.463
3 teszt4 "A6 teszt car" +3.262 +3.269 +1.568
4 teszt1 Honda Civic EK4 VTI +3.318 +2.926 +3.892
5 teszt2 Lada Kalina A6 -2.184 -3.759 +46.569


Megnéztem a Kalinát :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Szerintem eltévesztettétek a kategóriát ez simán mehet az R3-ba a Civicnek jó ellenfele lenne! :box: :D
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 szer. feb. 26 16:40

Juhasz_Balazs írta:Nagyon jó ez az új A6 kategória és elismerés a sok munkáért és hogy bekerült! :respect: :respect:

A skoda tényleg nagyon gyenge... Egy kit car-ról beszélünk aminek mennie kéne, ehhez képest az utcai 1.3-as feliciánk gyorsul kb így, tehát az annyira nem sikerült.. Hamradikba kb 100-nál váltom el, ehhez képest az utcán 125-öt bír a 3. emlékezetem szerint!
A honda elég kezes bárány :)

Viszont nem tudom ki találta azt ki, hogy minden első kerekes autónak gyárilag akkora fékereje legyen hátul, hogy simán csak keresztbe közlekedni lehet velük aszfalton...

Köszönjük a fáradtságos munkát azért, majd kiforr ez, jó kis kategória lesz! :respect: :respect:
Köszünjük! Jól látod, mindhez oda van írva egy szó, hogy: béta.
Az autó az 1.5 KitCar váltó áttételezését kapta meg, ezen nincs vita: konkrét számokról beszélünk. Azt lehet vitatni, hogy milyen végáttételt használjunk a megadott használhatók közül, ez fogja megszabni melyik fokozatban mekkora sebességet érhetünk el vele. Az utcai feliciátokat nem érdemes ide hasonlítani mert teljesen más váltója van.
A motor a Szíjj Zsolt féle leírásban szereplő paramétereket kapta, ami már nem egy alap Felicia motor hanem egy továbbfejlesztett változat, illeszkedik a kategória társai közé.
A Felicia 1.5 (skoda gyártmányú) motorja nem keverendő össze az 1.6 Felicia (VW gyártmányú) motorjával!

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 szer. feb. 26 17:26

Tibi írta:
Azért az a VB abszolút 3. hely nem teljesen igaz. Ugyanis 96ban két bajnokság volt, egyik külön a kétkerékmeghajtású elsőkerekes autókra kiírva. Tehát a rendes VBnek nem volt része a Brit Rally, csak ennek az F2-es VB-nek. Ennek megfelelően kevesebb A8as induló volt. 2 gyári toyota indult, meg privát autók.
Ez a havas/saras időjárás pont kedvezett a rövid kocsinak, nem akadt fent a segge a szűk utakon, ellenben pl egy megannal. Deezeket leszámítva is szép eredmény, mert több A7es kocsit is megelőzött, és csak a gyári celica és egy subi tudta abszolútba megverni.
http://www.youtube.com/watch?v=MSFHtWJBIxQ

De véleményem szerint jó minőségű aszfalt utakon, nem tudja megverni az A7es kitcarokat.
Jó ez a videó! ;) Érződik itt a Felíciának a fürgesége. Tényleg jobban eltűnik a különbség a nagyobb F2-es autókéhoz képest. Durva pályák lehettek azok.
Nekem a mai napig a Felícia Kit-Car élmenő, a BÁRDOS KRISZTIÁN még 1999-ben! Én ha megyek a pluginon az ő tempóját és látványos autózását próbálom átélni az autóval
http://www.youtube.com/watch?v=OgUEUusDn0k . Sok sok kézifékezést, amit ő csinált murván. ;) Az autót meg kell próbálni tényleg magas fordulaton tartani.
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 szer. feb. 26 17:45

CSEKO Arpad írta: Az autót meg kell próbálni tényleg magas fordulaton tartani.
Ez az egyik kulcs kérdés a dologban: bármennyire is KitCar ez egy kicsinek számító motor, csak magas fordulaton képes dolgozni. Az A csoportos autóknál pedig ez a tartomány még feljebb tolódott. Láttam olyan embert menni kicsi autóval, aki wrc-hez szokott. Megszokta, hogy bármikor rendelkezésére áll a forgatónyomaték. Onnan váltott fel, ahova nálam esik a fordulat felváltás után.
A Skoda Felicia KitCar egy nagyon jó autó de ez nem azt jelenti, hogy nem kell küzdeni vele. A fehér- kék Felicia sem volt egy csoda autó, attól volt jó, hogy Szíjj Zsolt jól kezelte :)

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 szer. feb. 26 19:24

Keke írta:
CSEKO Arpad írta: Az autót meg kell próbálni tényleg magas fordulaton tartani.
Ez az egyik kulcs kérdés a dologban: bármennyire is KitCar ez egy kicsinek számító motor, csak magas fordulaton képes dolgozni. Az A csoportos autóknál pedig ez a tartomány még feljebb tolódott. Láttam olyan embert menni kicsi autóval, aki wrc-hez szokott. Megszokta, hogy bármikor rendelkezésére áll a forgatónyomaték. Onnan váltott fel, ahova nálam esik a fordulat felváltás után.
A Skoda Felicia KitCar egy nagyon jó autó de ez nem azt jelenti, hogy nem kell küzdeni vele. A fehér- kék Felicia sem volt egy csoda autó, attól volt jó, hogy Szíjj Zsolt jól kezelte :)
:up:
Kép

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 szer. feb. 26 19:35

Tibi írta:SMisi!

Most próbáltam ki én is mindkét fizikát. Egy kicsit nekem is gyengécskének tűnik, sokkal jobban oda kell figyleni hogy magas tartományban dolgozzon a motor, ellentétben a hondával.

A rükvercet próbáltam, teljesen normális, néha bele kell rugni a kuplungba esetleg, de kitudtam jönni mindenhonnan.

Nagy dilemma volt hogy tényleg milyen teljesítményre állítsuk, mert sok eltérő adatot találtunk. Azthiszem végül a Szíjj félére állítitották be Kekéék.
http://totalcar.hu/tesztek/feliciaKC

Amit te linkeltél ex gyári eladó kocsit, azt honnan tudod hogy lemérték, és nem csak odaírtak valami számot? :)
Igazából egy teljesítménygörbe lenne a jó, de azt nem találtam csak A5ös nemkitcarhoz.

Azért az a VB abszolút 3. hely nem teljesen igaz. Ugyanis 96ban két bajnokság volt, egyik külön a kétkerékmeghajtású elsőkerekes autókra kiírva. Tehát a rendes VBnek nem volt része a Brit Rally, csak ennek az F2-es VB-nek. Ennek megfelelően kevesebb A8as induló volt. 2 gyári toyota indult, meg privát autók.
Ez a havas/saras időjárás pont kedvezett a rövid kocsinak, nem akadt fent a segge a szűk utakon, ellenben pl egy megannal. Deezeket leszámítva is szép eredmény, mert több A7es kocsit is megelőzött, és csak a gyári celica és egy subi tudta abszolútba megverni.
http://www.youtube.com/watch?v=MSFHtWJBIxQ

De véleményem szerint jó minőségű aszfalt utakon, nem tudja megverni az A7es kitcarokat.
alap adatok 1.5-re http://auta5p.eu/lang/en/katalog/auto.p ... 1500-14191
sajnos 1.6-ra így hírtelen nem találtam normálisat, legtöbb helyen 174Le és 180Nm az alap adat róla, de pl. találtam "utolsó" fejlesztésű 200Le-s motorú feliciát eladót... de mind1. leírtam véleményem....
u.i: az meg hogy a kék-fehér hogy ment, meg milyen motor volt benne, meg kell csak nézni az akkori eredményeit Foch-hoz, Herczighez, Bárdoshoz képest. Bárdosé is 1.5-ös volt ahogy Herczigé is míg "gyári" színű volt. Amivel utoljára ment (kék-fehér) Herczig, nah annak kellene megszerezni az adatait...

Juhasz_Balazs
RBR Fan
Hozzászólások: 122
Csatlakozott: 2012 szer. máj. 16 13:54
Tartózkodási hely: Dorog
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Juhasz_Balazs » 2014 szer. feb. 26 19:53

Keke írta:
Juhasz_Balazs írta:Nagyon jó ez az új A6 kategória és elismerés a sok munkáért és hogy bekerült! :respect: :respect:

A skoda tényleg nagyon gyenge... Egy kit car-ról beszélünk aminek mennie kéne, ehhez képest az utcai 1.3-as feliciánk gyorsul kb így, tehát az annyira nem sikerült.. Hamradikba kb 100-nál váltom el, ehhez képest az utcán 125-öt bír a 3. emlékezetem szerint!
A honda elég kezes bárány :)

Viszont nem tudom ki találta azt ki, hogy minden első kerekes autónak gyárilag akkora fékereje legyen hátul, hogy simán csak keresztbe közlekedni lehet velük aszfalton...

Köszönjük a fáradtságos munkát azért, majd kiforr ez, jó kis kategória lesz! :respect: :respect:
Köszünjük! Jól látod, mindhez oda van írva egy szó, hogy: béta.
Az autó az 1.5 KitCar váltó áttételezését kapta meg, ezen nincs vita: konkrét számokról beszélünk. Azt lehet vitatni, hogy milyen végáttételt használjunk a megadott használhatók közül, ez fogja megszabni melyik fokozatban mekkora sebességet érhetünk el vele. Az utcai feliciátokat nem érdemes ide hasonlítani mert teljesen más váltója van.
A motor a Szíjj Zsolt féle leírásban szereplő paramétereket kapta, ami már nem egy alap Felicia motor hanem egy továbbfejlesztett változat, illeszkedik a kategória társai közé.
A Felicia 1.5 (skoda gyártmányú) motorja nem keverendő össze az 1.6 Felicia (VW gyártmányú) motorjával!
Feliciában otthon vagyok, így tudom hogy volt különbség a két motor között. Lehet hogy az adatok ezt mutatják, hogy így jó az autó és tudom hogy az élethűségre törekedtek, viszont akkor is gyengének érzem. Lehet hogy ez azért van, mert eddig csak erősebb elsőkerekes autóval mentem.
Azt meg hogy az utcai feliciát nem érdemes nagyon összehasonítani vele tudom, mivel én is építek versenyautót, de pont ezért is volt érdekes, hogy ilyen az áttétel. De ha ez a valóságba is ilyen, akkor nem szóltam, semmi esetre se akartam fikázni a munkátokat, csak a véleményemet írtam le, hátha tudok vele segíteni! :respect: :)
Ha tetszik amit csinálunk, kérlek lájkold csapatunkat: http://www.facebook.com/minkrallyteam

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 szer. feb. 26 20:21

Nem is fikázásnak vesszük :) ettől is fejlődnek az autók.
Egy kategória behelyezésénél a többi autó közé sok mindent figyelembe kell venni, sőt még a kategórián belüli autók képességeit is.
A Felicia 1.5 KitCar amikor megjelent sokkal fejletlenebb volt mint amit kihoztak belőle az évek során.
Amikor megjelent még csak ennyit tudott: 155 HP / 7000 rpm, 122 Nm / 5000 rpm.
A csehek adatai hasonlóak mint amit SMisi is linkelt: 165 LE 7500 rpm, 170 Nm 5750 rpm de ez már jókora fejlődésen átesett motor.
Mi egy köztes megoldást alkalmaztunk: http://totalcar.hu/tesztek/feliciakc/ de paciban így is kicsit többet kapott az ott leírtnál. Egyelőre az egész A6 kategória béta.
A 200 LE utólagos tuningolások semmi esetre sem mérvadóak de az N-es 1.6 os jelző is nagyon eltúlzott.

A váltó:
1st. - 3.000
2nd. - 2.125
3rd. - 1.632
4th. - 1.381
5th. - 1.200
6th. - 1.074

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2014 szer. feb. 26 20:28

Én nem tudom... Sosem ültem ilyen kocsiban, nem tudom milyennek kell lenni, de... SZUPER (felicia) Simán vezethető, kimondott lendület autó :) Nagyon élvezetes vezetni :)
Szabó Zéé

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 szer. feb. 26 20:47

Szabo Zoltan írta:Én nem tudom... Sosem ültem ilyen kocsiban, nem tudom milyennek kell lenni, de... SZUPER (felicia) Simán vezethető, kimondott lendület autó :) Nagyon élvezetes vezetni :)
Ezt jól belendítetted! :up: http://www.rallysimfans.hu/rbr/rally_on ... stage_no=1

Avatar
zsota
RBR Fan
Hozzászólások: 97
Csatlakozott: 2012 csüt. feb. 02 12:16
Tartózkodási hely: Budaörs

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: zsota » 2014 szer. feb. 26 20:52

sziasztok!

Ide írom, hátha tud valaki okosat mondani.
Általában tetőkamerás nézetből szoktam menni (valamiért így jobban érzem a kocsit), ez a nézet viszont mini wrc- nél így néz ki:

http://www.kephost.com/view3.php?filena ... syo5j1.bmp

Bezavar a szélvédő matrica és a tető 1 része. Az lenne a kérdésem, hogy a kameranézetet lehet-e egy kicsit kijjebb
tolni, mondjuk a kocsin kívülre, vagy ez most hülyén hangzik de engem az sem zavarna ha lehetne 1 lyukat vágni a kasztniban hogy kilássak :D :D
Szóval van erre vmi megoldás?

Andras Prepok
RBR Fan
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2006 vas. máj. 07 21:51
Tartózkodási hely: Solymár

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Andras Prepok » 2014 szer. feb. 26 21:18

Amivel Herczig utoljára ment az 1.6 173 LE volt,TRT-s autó.Mindene gyári Kit-Car volt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Andras Prepok 2014 szer. feb. 26 21:21-kor.

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 szer. feb. 26 21:21

[quote="Keke"]Nem is fikázásnak vesszük :) ettől is fejlődnek az autók.
Egy kategória behelyezésénél a többi autó közé sok mindent figyelembe kell venni, sőt még a kategórián belüli autók képességeit is.
A Felicia 1.5 KitCar amikor megjelent sokkal fejletlenebb volt mint amit kihoztak belőle az évek során.
Amikor megjelent még csak ennyit tudott: 155 HP / 7000 rpm, 122 Nm / 5000 rpm.
A csehek adatai hasonlóak mint amit SMisi is linkelt: 165 LE 7500 rpm, 170 Nm 5750 rpm de ez már jókora fejlődésen átesett motor.
Mi egy köztes megoldást alkalmaztunk: http://totalcar.hu/tesztek/feliciakc/ de paciban így is kicsit többet kapott az ott leírtnál. Egyelőre az egész A6 kategória béta.
A 200 LE utólagos tuningolások semmi esetre sem mérvadóak de az N-es 1.6 os jelző is nagyon eltúlzott.

A váltó:
1st. - 3.000
2nd. - 2.125
3rd. - 1.632
4th. - 1.381
5th. - 1.200

akkor légyszíves írd le, ha már a Feliciánál a minél kisebb erőt szorgalmazod, hogy milyen erősek a:
Samara
2107
vfts
meg ez az új lada
Honda
Köszi.

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 szer. feb. 26 21:24

Andras Prepok írta:Amivel Herczig utoljára ment az 1.6 173 LE volt,TRT-s autó.Mindene gyári Kit-Car volt.
Köszönöm az infót!


Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 csüt. feb. 27 07:14

zsota írta:sziasztok!

Ide írom, hátha tud valaki okosat mondani.
Általában tetőkamerás nézetből szoktam menni (valamiért így jobban érzem a kocsit), ez a nézet viszont mini wrc- nél így néz ki:

http://www.kephost.com/view3.php?filena ... syo5j1.bmp

Bezavar a szélvédő matrica és a tető 1 része. Az lenne a kérdésem, hogy a kameranézetet lehet-e egy kicsit kijjebb
tolni, mondjuk a kocsin kívülre, vagy ez most hülyén hangzik de engem az sem zavarna ha lehetne 1 lyukat vágni a kasztniban hogy kilássak :D :D
Szóval van erre vmi megoldás?
Hát Én el nem tudom Neked magyarázni,viszont írd le melyikre kell és csinálok egyet(ill. sztm van sokhoz). Azt tudom kb-ra hogy mit hová másolgattam hogy jó legyen...ha estig nem lesz aki ide beírja akkor otthonról másolok ide.
HFRT Team

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 csüt. feb. 27 08:21

zsota írta:sziasztok!

Ide írom, hátha tud valaki okosat mondani.
Általában tetőkamerás nézetből szoktam menni (valamiért így jobban érzem a kocsit), ez a nézet viszont mini wrc- nél így néz ki:

http://www.kephost.com/view3.php?filena ... syo5j1.bmp

Bezavar a szélvédő matrica és a tető 1 része. Az lenne a kérdésem, hogy a kameranézetet lehet-e egy kicsit kijjebb
tolni, mondjuk a kocsin kívülre, vagy ez most hülyén hangzik de engem az sem zavarna ha lehetne 1 lyukat vágni a kasztniban hogy kilássak :D :D
Szóval van erre vmi megoldás?
Üdv. zsota!
Nekem még régebbről van egy ilyen fordításom, én a POS részt az internal-nal szoktam állítani, hogy megfelelő legyen a kameranézetem.
De ez a fordítás épp a motorháztetősről van, gyanítom ez lesz neked a jó! ;) Próbálgasd!
Kép
Kép

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 csüt. feb. 27 08:27

Kösz! nem is tudtam így meg lehet nézni az autókat:) S2000-nél le is fordultam a székről, hogy az élőben gyenge proton a legerősebb:)

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2014 csüt. feb. 27 08:35

SMisi írta:
Kösz! nem is tudtam így meg lehet nézni az autókat:) S2000-nél le is fordultam a székről, hogy az élőben gyenge proton a legerősebb:)
Mikorra várható az összes autónál az info kitöltése? :) Kíváncsi lennék N4, 1.6T-re de ott elég kevés az adat. Érzésre megy az ember, de ha tudnánk mely fordulatszám tartományban használjuk őket az nagy segítség lenne :P
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 11:55

SMisi írta:
Kösz! nem is tudtam így meg lehet nézni az autókat:) S2000-nél le is fordultam a székről, hogy az élőben gyenge proton a legerősebb:)
Misi! Nem értelek. Most megnéztem ott 260LE 250Nm-t ír a protonnak. A több kocsinál a pluginon több van írva.
Kép

Gus Perez
RBR Fan
Hozzászólások: 297
Csatlakozott: 2011 hétf. okt. 17 16:21
Tartózkodási hely: SPAIN - CANARY ISLAND

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Gus Perez » 2014 csüt. feb. 27 14:06

VW POLO R2 by Leiro

Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 16:05

:lollypop:
Kép

SMisi
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2012 szer. okt. 24 17:00

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: SMisi » 2014 csüt. feb. 27 16:25

Tibi írta:
SMisi írta:
Kösz! nem is tudtam így meg lehet nézni az autókat:) S2000-nél le is fordultam a székről, hogy az élőben gyenge proton a legerősebb:)
Misi! Nem értelek. Most megnéztem ott 260LE 250Nm-t ír a protonnak. A több kocsinál a pluginon több van írva.
280 lovas volt, 260 nyomatékkal ha jól emlékszem, javították. lehetne variálni minden autónál, mert pl. a pözsó már átlépte a 300lóerőt, míg a skoda kilencven körül van, de nyomatékosabb. Picit lemaradtak fejlesztésben a S2000-ek, pedig az 1.6T-el egy szinten kellene lenniük, legalábbis a ford-pözsó-skoda hármasnak mindenképp, ahogy az élő példa mutatja rallyról rallyra.. R5 szintén zenész.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 csüt. feb. 27 16:45

SMisi írta:
280 lovas volt, 260 nyomatékkal ha jól emlékszem, javították. lehetne variálni minden autónál, mert pl. a pözsó már átlépte a 300lóerőt, míg a skoda kilencven körül van, de nyomatékosabb. Picit lemaradtak fejlesztésben a S2000-ek, pedig az 1.6T-el egy szinten kellene lenniük, legalábbis a ford-pözsó-skoda hármasnak mindenképp, ahogy az élő példa mutatja rallyról rallyra.. R5 szintén zenész.
Misi! Ezekhez az S2000 , 1.6T és nagyobb autókhoz egyedül Sebi ért, az ott látható adatok csak tájékoztató jellegűek (ez az autó adat kiírás elég új dolog). A kisebb autóknál nagyobb % ban jók. A nagy autókkal Sebivel kell egyeztetni még.
Egyébként szívesen vesszük a segítséged, ötleteid. Látom, hogy sokmindent jól tudsz. Ha van időd és kedved foglalkozni a témával keress meg pü-ben.

Avatar
zsota
RBR Fan
Hozzászólások: 97
Csatlakozott: 2012 csüt. feb. 02 12:16
Tartózkodási hely: Budaörs

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: zsota » 2014 csüt. feb. 27 16:46

Misi, Árpád köszi mindkettőtöknek!
Végül is Árpád leírásával sikerült beállítani, különben jó ez a leírás el is mentem magamnak. :up:
Aztán majd lassan jövök ám valamelyik bajnokságban megcsipkedni titeket ;)

Avatar
zsota
RBR Fan
Hozzászólások: 97
Csatlakozott: 2012 csüt. feb. 02 12:16
Tartózkodási hely: Budaörs

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: zsota » 2014 csüt. feb. 27 16:59

Ja bocs ez lemaradt az előbb nekik szóllt, látom pörög a topic és több Misi is van. :)
NyilasM írta:Hát Én el nem tudom Neked magyarázni,viszont írd le melyikre kell és csinálok egyet(ill. sztm van sokhoz).
CSEKO Arpad írta:Üdv. zsota!

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2014 csüt. feb. 27 17:05

Tibi írta:Jalonso jól halad a 208 R2vel. :lollypop:

Kép
:offtopic: Ez photoshoppolt kép, vagy valami hd-hd-hd-hd-mod? Csak mert ha hd akkor kéne! d3
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 18:20

Ez csak valami PS effect, minden képre rárakja amit a kocsijáról csinál. Én utálom, mert eltompítja a vonalakat, színeket...

De van RBRhez HDR mod
http://rbrfan.onlineracing.cz/Download/ ... ngsRBR.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/1347/rbr062p.jpg
http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... review.jpg

Letöltés: http://rbrfan.onlineracing.cz/Download/ ... ngsRBR.zip

Egyébként előhozható az RBRnek néhány rejtett effekje is. Nem találok róal képet, meg nemtudom hogy, de talán az egyik ittenifórumozó Számájli jött rá hogyan. Aszthiszem volt feketefehér, negatív, sephia effekt meg valami még. :D
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 csüt. feb. 27 18:26

Tibi írta:Ez csak valami PS effect, minden képre rárakja amit a kocsijáról csinál. Én utálom, mert eltompítja a vonalakat, színeket...

De van RBRhez HDR mod
http://rbrfan.onlineracing.cz/Download/ ... ngsRBR.jpg
http://img11.imageshack.us/img11/1347/rbr062p.jpg
http://media1.wgz.cz/images/media1:50ff ... review.jpg

Letöltés: http://rbrfan.onlineracing.cz/Download/ ... ngsRBR.zip

Egyébként előhozható az RBRnek néhány rejtett effekje is. Nem találok róal képet, meg nemtudom hogy, de talán az egyik ittenifórumozó Számájli jött rá hogyan. Aszthiszem volt feketefehér, negatív, sephia effekt meg valami még. :D

És ha ezt valaki felpróbálja és utána el szeretné távolítani akkor erre van lehetőség vagy pakolhatok újra mindent?? :think:


Szerk: Egyáltalán hogy a ....ba kell ezt feltelepíteni? :think:
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 18:40

Tudsz angolul?? Le van írva a readmeben!

De most látom hogy nem teljes. Mert írja is hogy ezt még le kell szedni hozzá:

http://enbdev.com/enbseries_gtasa_v0074f.zip
(Ez egy ilyen általános cucc, sokmindenhez jó, nem csak gtahoz, én kipróbáltam más játékokban is, Rfactor, LFS :) )

Ebből csak a d 3 d9.dll-t berakni az RBR mappába, az exe mellé. (Ha lenne már ott egy ilyen akkor azt mensd ki magadnak valahova.) Abból meg amit korábban linkeltem a enbseries.ini-tmellérakni.
Ha nem kell akkor kiveszed és kész.


Most látom hogy akészítő honlapjén van egy frisebb verzió speciálisan RBRhez, de ezt azoknak ajálnja akinek van DX10-es videókártyája.
http://enbdev.com/mod_rbrally_v0075.htm
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 csüt. feb. 27 18:56

az előző nekem nem működött befordult a kamera és egy nagy folt volt csak!
Ez működik de ezzel csak szemüvegesek játszhatnak?
kb fél másodperc alatt romlott 2 dioptriát a szemem :hemuveg:

Pedig DX11-es kártyám van :rolleyes:

http://keptarhely.eu/images/2014/02/27/ ... 82m0v.jpeg
http://keptarhely.eu/images/2014/02/27/ ... odw44.jpeg
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 19:31

Valamikkel lehetett állítani a külünböző effektusokat, világosság-sötétség, homályosítás (Bloom) ezt kellene lentebb venni, de nemtudom már hogy vagy ezer éve volt fent, akkor is kikapcsoltam, mert utálom a felesleges csicsát a játékokban...
Kép

Avatar
lisztes100
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1224
Csatlakozott: 2008 hétf. jún. 30 15:47
Tartózkodási hely: Tolna-Mözs

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: lisztes100 » 2014 csüt. feb. 27 19:58

A csacsi kézifékével tudtok csinálni valamit mert mindig orra akar esni aszfalton....:)
Kép


Hawerok, Buli, Rally

FiaSko SE

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 csüt. feb. 27 20:46

lisztes100 írta:A csacsi kézifékével tudtok csinálni valamit mert mindig orra akar esni aszfalton....:)
Az mindig is ilyen volt. Egyik nap néztük Lackával: az egész autó furcsa, előbb a kerekek pivotját (nullpont) kellene helyre tenni de ehhez az kell, hogy megnyitható legyen a modell és kell egy modellező (pl.: Atiwrc) :)

Avatar
lisztes100
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1224
Csatlakozott: 2008 hétf. jún. 30 15:47
Tartózkodási hely: Tolna-Mözs

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: lisztes100 » 2014 csüt. feb. 27 21:19

Keke írta:
lisztes100 írta:A csacsi kézifékével tudtok csinálni valamit mert mindig orra akar esni aszfalton....:)
Az mindig is ilyen volt. Egyik nap néztük Lackával: az egész autó furcsa, előbb a kerekek pivotját (nullpont) kellene helyre tenni de ehhez az kell, hogy megnyitható legyen a modell és kell egy modellező (pl.: Atiwrc) :)
köszi :) tudom hogy ilyen volt, csak néha belefeledkezem és hatalmasat esek miatta :P
Kép


Hawerok, Buli, Rally

FiaSko SE

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2014 csüt. feb. 27 22:43

:offtopic: Hd mod fent van, köszi az utánajárást, Tüsy képei meg kb tükrözik hogy látok szemüveg nélkül d3 vagy miután túl sokat :reszeg: :nevet2:
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 csüt. feb. 27 23:49

Keke írta:
lisztes100 írta:A csacsi kézifékével tudtok csinálni valamit mert mindig orra akar esni aszfalton....:)
Az mindig is ilyen volt. Egyik nap néztük Lackával: az egész autó furcsa, előbb a kerekek pivotját (nullpont) kellene helyre tenni de ehhez az kell, hogy megnyitható legyen a modell és kell egy modellező (pl.: Atiwrc) :)
A samarát Garyson csinálta, tehát 99% hogy 3dsmaxból mentett modell, tehát nem nyitható be...
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 pén. feb. 28 12:04

Lefutottam a Keke által kreált Kalina VS R3 versenyt.
Betonon értékelhetetlen a mutatványom de murván igen, tévedtem az R3-al nem rúg labdába kilométerenként 1-1,5 másodperccel lassabb! :reszeg:
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 pén. feb. 28 14:15

Kép
Kép
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Keke » 2014 pén. feb. 28 16:34

Tusy írta:Lefutottam a Keke által kreált Kalina VS R3 versenyt.
Betonon értékelhetetlen a mutatványom de murván igen, tévedtem az R3-al nem rúg labdába kilométerenként 1-1,5 másodperccel lassabb! :reszeg:
Köszönöm a tesztet, ezek sokat segítenek a további teendőkben. A valódi különbségek aszfalton jönnek elő ezért ez lenne a legfontosabb.

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 pén. feb. 28 18:30

:lollypop:

Kép

További képek ITT
Kép

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 pén. feb. 28 18:52

Tibi írta::lollypop:

Kép

További képek ITT
:up: Szép modell! Az F2-es autót ismerem videókból, biztos élvezni fogom a csapatást vele! A Higgins-es festés nagyon tetszik.
Kép

Avatar
Ifj. Geringer Zoli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 6565
Csatlakozott: 2007 szomb. feb. 17 20:11
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Ifj. Geringer Zoli » 2014 szomb. márc. 01 20:18

A6-ról a véleményem:
Csalóka, de én úgy érzem, gyorsabb a felicia....Talán annak köszönhető ,hogy 6gang,jobb az áttétel, és nem 6000-en kezd el élmi a motor. Akárcsak élőben.
Géringer Zolika, HONDA Civic
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Autók az RBR-ben II (beszélg.új és régi autókról)

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 szomb. márc. 01 21:06

Ma lett cserélve a Felicia és a Kalina fizikája. Keke változtatott kicsit mindkettő motorján, valamint a felicia rövidebb végáttételt kapott.
Kép

Válasz küldése