Nagy kedvencem a Felicia Kit Car... már az gyanús volt a rajtnál alig akar felpörögni. Nagy nehezen elindul, de a kb.110 lovas utcai autómmal hamarabb elérem a 100-at. Jó, áttételt rövidre állítottam, hátha segít. Mentem jópár pályán, egyszer tudtam hatodikat kapcsolni, esélytelen hogy leforogjon még rövid áttétellel is! Gyenge mint a harmat! Szíjjék festése van rajta így lehet az 1.5-ös motorral van készítve a fizikája, de ez ahhoz is gyenge, ha csak azt nézem anno a strázsahegyi aszfalton leforgatták hatodikban.. 1.6-os N-es felicia. Valahova beesel nem tudsz kijönni mert olyan hosszú a hátramenet, nem tud az autó elindulni. Kipróbáltam a Hondát, és jóval jobbnak tűnik. Nem borul fel mindenen mint a Felicia, és még le is lehet forgatni.... Most akkor melyiket tervezték rallyra, melyiknek jó a súlyelosztása, melyiknek van úgy kitalálva az áttételezése, hogy kétezres kit carokat meg lehessen vele fogni?
