Setupok

Minden ami a játékkal kapcsolatos

Moderátor: Moderátor

akoswrc
Vendég
Hozzászólások: 11
Csatlakozott: 2016 szer. dec. 21 15:31

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: akoswrc » 2017 kedd dec. 26 12:23

Sziasztok

Segítségeteket kérném. N-es Lancer evo 9 szeretnék setupokat kérni. Főleg dobálos aszfaltra.
Email címem:akoswrc01@citromail.hu

Előre is köszönöm

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2018 hétf. jan. 01 17:39

Magyari Bence írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Próbálgatom a 2000-es Impreza WRC-t az új bajnokságra, nagyon tetszik a kocsi! Viszont ugratásnál, leérkezéskor a kocsi hátulja pattan egy irgalmatlan nagyot, murván és aszfalton is. Mi az amin állítanom kéne, hogy kezelhetőbb legyen?
Próbáld az első rugóhosszt 10-20mm-el növelned ,a hátsót pedig 20-40mm-rel és a gátlón pedig puhítani..ezek után pedig a toe értéket(nálam "toe"-nak van megadva és fokban)az első érték -0,17,a hátsó pedig -0.15fok( összetartással és kerékdőléssel is tudod szabályozni,lényeg hogy ez a 2érték kb mindig ennyi legyen.
Persze aszfalton minnél jobban puhítod ,emeled az a stabilitás rovására megy....ezért érdemes apró léptékekben kezdeni az állítgatást.
HFRT Team

hopti22
Vendég
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 15 20:31
Tartózkodási hely: Bodajk

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: hopti22 » 2018 hétf. jan. 08 19:46

Sziasztok!
A 2017-es WRC -hez valami jo setup-ja nincs valakinek?

Tornyos Arpad
Vendég
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008 szer. jan. 16 18:27
Tartózkodási hely: Butapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Tornyos Arpad » 2018 vas. feb. 04 10:35

Sziasztok!

Lehet, hogy nyitott kapukat döngetek, de:

Nem értem, miért vannak a diffinyomatékok megadva egyeseknél 600-900-850 - Nm mondjuk egy 2011- wrc-nél, amikor az autó adatlapja szerint 350Nm??

Azt gondolom ilyenkor 350-nél magasabb értéket megadni önbecsapás, illetve értelemetlen, mivel ha e fölötti értékeket adunk meg, azt úgy veszi a program, minta mindhárom diffin 350-et adnál meg.

Ti hogy látjátok?

Avatar
Vasgabi
RBR Fan
Hozzászólások: 174
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2018 vas. feb. 04 12:04

Tornyos Arpad írta:Sziasztok!

Lehet, hogy nyitott kapukat döngetek, de:

Nem értem, miért vannak a diffinyomatékok megadva egyeseknél 600-900-850 - Nm mondjuk egy 2011- wrc-nél, amikor az autó adatlapja szerint 350Nm??

Azt gondolom ilyenkor 350-nél magasabb értéket megadni önbecsapás, illetve értelemetlen, mivel ha e fölötti értékeket adunk meg, azt úgy veszi a program, minta mindhárom diffin 350-et adnál meg.

Ti hogy látjátok?
Lehet rosszul értelmezem a Difi maps beállításait, de szerintem az ott látható értékek %-ban értendők az előre beállított értékhez.

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2018 vas. feb. 04 12:40

A dffinyomatékok Nm-ben vannak,de Én nem szoktam szarakodni a setupoknál ezekkel mert ha aláteszek egy régit és nagyobbra van állítva mint a max. akkor nem veszi figyelembe....és nem önbecsapás :P :D
A "valós adatlapokról az RBR-ben" című fejezetről pedig meg van a saját véleményem...mert vagy fingja sincs egy fizika készítőnek hogy hogy kellene egy autónak viselkedni,vagy bizonyos érték(mind1 hogy motor,váltó,akár futómű...stb) kalibrálása nem egyforma a valós autóéval....onnantól kezdve még csak hasonló sem lesz egy valós autó viselkedéséhez.Eleve nem is tud az RBR-ben mindent állítani....(nemtudom hogy hívják)talán tapadás v. gravitációs érték(és ha jól tudom %-ban van az RBR-ben)...szóval azt miért kell basztatni egy hasonló súlyú(és tételezzük fel)azonos minőségű gumival rendelkező autónál...ja persze így nem lesz ua. minőségű 200db autó....csak hát ez az önbecsapás és fokozásával űrbéli távolságokra kerülnek a valóságtól.
HFRT Team

Tornyos Arpad
Vendég
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: 2008 szer. jan. 16 18:27
Tartózkodási hely: Butapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Tornyos Arpad » 2018 vas. feb. 04 20:04

Akkor így nem tudok levenni első, vagy hátsó meghajtásnál nyomatékot, mert nem tudom, milyen maxot állítottak be egy bizonyos autónál? Illetve levehetek, de nem tudom mihez képest?? :)

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2018 hétf. feb. 05 00:00

Dehogynem..
..ha elkezded állítgatni akkor már csak az engedélyezett tartományba engedi állítani.
Én egy idegen setup berakását mondtam,hogy mind1 ha túl van állítva akkor sem veszi figyelembe.
HFRT Team

Avatar
DEADHUNTER
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 543
Csatlakozott: 2011 vas. jan. 02 09:38
Tartózkodási hely: süttő-bikolpuszta

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: DEADHUNTER » 2018 vas. ápr. 01 18:58

Üdv én is szeretnék érdeklődni nem tudna e valaki 2017 WRC-re valami jó beállítást előre is köszönöm :respect: :respect: :respect: :respect:

Avatar
subzero86
RBR Fan
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: 2010 kedd okt. 19 16:05
Tartózkodási hely: Tápióbicske

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: subzero86 » 2018 kedd ápr. 17 06:56

Hali

2008-as subaru wrc-re van valakinek setje? Murva, aszfalt elég lenne. :respect:
Kép

hopti22
Vendég
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 15 20:31
Tartózkodási hely: Bodajk

Setupok

Hozzászólás Szerző: hopti22 » 2018 szer. ápr. 18 13:14

Sziasztok!
A 2017-es WRC -hez valami jo setup-ja nincs valakinek?
Gyakorlatilag DEFAULT-on használhatatlanok az autók.
Wroc- on most is estem keltem végig.

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2018 szer. ápr. 18 13:38

ímélcím?

Bár ez a setup kérdés eléggé vezetésfüggő

Avatar
subzero86
RBR Fan
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: 2010 kedd okt. 19 16:05
Tartózkodási hely: Tápióbicske

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: subzero86 » 2018 pén. ápr. 27 07:25

Hali!

NGP-s kocsikra van már set? i20, gc8, evo 2-re van valakinek? :respect:
Kép

Avatar
jason574
RBR Fan
Hozzászólások: 413
Csatlakozott: 2010 kedd ápr. 27 12:41
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: jason574 » 2019 csüt. jan. 31 22:14

http://e-rajdy.pl/setup-extractor.html

Leirná vki , hogy ezt ,hogy kell használni ( setup lementése replayból ) , mert már elfelejtettem.
köszi előre is !
Kép
HRC kupa 2010-11 : kat. 3.
ERC 2012 / WRC2011 : kat 2.
WRC KUPA 2012 /WRC2011 : kat. 1.
TGS Kupa 2013 / WRC2011 : kat. 1.

Avatar
gyaziri
RBR Fan
Hozzászólások: 112
Csatlakozott: 2012 vas. márc. 11 09:00
Tartózkodási hely: Lébény

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: gyaziri » 2019 hétf. okt. 21 21:13

Szép estét, sziasztok!

Van használható beállításotok vfts NGP - re és lada 1600 NGP - re?

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7780
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2019 szomb. nov. 02 07:47

Sziasztok, szeretnék egy kis segítséget kérni NGP5 és NGP6 setupolásban.
Aki kipróbálta az NGP5 pluginunkba a Fábiát meg a Fábia 2018-at az látta hogy az egyik (szerintem legalább is) aszfalton normális magasságban van, az újabb 2018-as hátulja viszont lent van a padlón, üti a talajt még a simább alap aszfalt pályákon is, egy swiss III tarmacról nem is beszélve. Én ezt fel szeretném emelni legalább olyan magasra mint a sima régebbi fábia van. Próbálgattam állítani azokat a paramétereket ami számomra logikusnak tűnt de szinte alig éreztem változást.

Melyik paramétereket állítsam, hogy látványosan magasabbra tudjam emelni az autót?

NGP6-ban ugyan ilyen problémám van a Fabia Evo-val és a Poloval az R5-ös kategóriába, ebbe a 2018as Fábia mintha nem ütné annyira az utat, mint az NGP5-be, de kinézetre ronda, túlságosan lent van a hátulja. :/
Kép

Avatar
Vasgabi
RBR Fan
Hozzászólások: 174
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2019 szomb. nov. 02 08:56

atiwrc írta:
2019 szomb. nov. 02 07:47
Sziasztok, szeretnék egy kis segítséget kérni NGP5 és NGP6 setupolásban.
Aki kipróbálta az NGP5 pluginunkba a Fábiát meg a Fábia 2018-at az látta hogy az egyik (szerintem legalább is) aszfalton normális magasságban van, az újabb 2018-as hátulja viszont lent van a padlón, üti a talajt még a simább alap aszfalt pályákon is, egy swiss III tarmacról nem is beszélve. Én ezt fel szeretném emelni legalább olyan magasra mint a sima régebbi fábia van. Próbálgattam állítani azokat a paramétereket ami számomra logikusnak tűnt de szinte alig éreztem változást.

Melyik paramétereket állítsam, hogy látványosan magasabbra tudjam emelni az autót?

NGP6-ban ugyan ilyen problémám van a Fabia Evo-val és a Poloval az R5-ös kategóriába, ebbe a 2018as Fábia mintha nem ütné annyira az utat, mint az NGP5-be, de kinézetre ronda, túlságosan lent van a hátulja. :/
Szia, Az autó hasmagasságát 5 paraméter befolyásolja:

Strut Platform Height - Rugóstag magasság (gátló hossz)
Spring Length - Rugó hossz
Spring Stiffness - Rugó keménység (merevség)
Helper Spring Length - Segédrugó hossz
Helper Sring Stiffness - Segédrugó keménység

De ha kell adok setupot ;)

Üdvözlettel

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7780
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2019 szomb. nov. 02 10:53

Vasgabi írta:
2019 szomb. nov. 02 08:56
atiwrc írta:
2019 szomb. nov. 02 07:47
Sziasztok, szeretnék egy kis segítséget kérni NGP5 és NGP6 setupolásban.
Aki kipróbálta az NGP5 pluginunkba a Fábiát meg a Fábia 2018-at az látta hogy az egyik (szerintem legalább is) aszfalton normális magasságban van, az újabb 2018-as hátulja viszont lent van a padlón, üti a talajt még a simább alap aszfalt pályákon is, egy swiss III tarmacról nem is beszélve. Én ezt fel szeretném emelni legalább olyan magasra mint a sima régebbi fábia van. Próbálgattam állítani azokat a paramétereket ami számomra logikusnak tűnt de szinte alig éreztem változást.

Melyik paramétereket állítsam, hogy látványosan magasabbra tudjam emelni az autót?

NGP6-ban ugyan ilyen problémám van a Fabia Evo-val és a Poloval az R5-ös kategóriába, ebbe a 2018as Fábia mintha nem ütné annyira az utat, mint az NGP5-be, de kinézetre ronda, túlságosan lent van a hátulja. :/
Szia, Az autó hasmagasságát 5 paraméter befolyásolja:

Strut Platform Height - Rugóstag magasság (gátló hossz)
Spring Length - Rugó hossz
Spring Stiffness - Rugó keménység (merevség)
Helper Spring Length - Segédrugó hossz
Helper Sring Stiffness - Segédrugó keménység

De ha kell adok setupot ;)

Üdvözlettel
Köszi a gyors választ! Amint időm engedi kipróbálom Én csak a Spring Length-et variáltam, bár gondoltam, hogy a Spring Stiffness is bekavarhat ha túl puha, attól is le tud ülni a kocsi, legalábbis LFS-es minimális setup tapasztalataimból ez rémlett :D, alapból mindig def setuppal megyek, de ezzek a kocsik számomra így élvezhetetlenek, és a replayt sem nézem olyan szívesen vissza ha így néz ki a kocsi. Az Original RBR-be csak a Focus06-al voltak ilyen gondjaim, de ott 1 paraméteren állítottam és máris jó lett, sejtettem, hogy itt azért összetettebb lesz.
Kép

Avatar
Vasgabi
RBR Fan
Hozzászólások: 174
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Setupok

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2019 szomb. nov. 02 11:15

atiwrc írta:
2019 szomb. nov. 02 10:53
Vasgabi írta:
2019 szomb. nov. 02 08:56
atiwrc írta:
2019 szomb. nov. 02 07:47
Sziasztok, szeretnék egy kis segítséget kérni NGP5 és NGP6 setupolásban.
Aki kipróbálta az NGP5 pluginunkba a Fábiát meg a Fábia 2018-at az látta hogy az egyik (szerintem legalább is) aszfalton normális magasságban van, az újabb 2018-as hátulja viszont lent van a padlón, üti a talajt még a simább alap aszfalt pályákon is, egy swiss III tarmacról nem is beszélve. Én ezt fel szeretném emelni legalább olyan magasra mint a sima régebbi fábia van. Próbálgattam állítani azokat a paramétereket ami számomra logikusnak tűnt de szinte alig éreztem változást.

Melyik paramétereket állítsam, hogy látványosan magasabbra tudjam emelni az autót?

NGP6-ban ugyan ilyen problémám van a Fabia Evo-val és a Poloval az R5-ös kategóriába, ebbe a 2018as Fábia mintha nem ütné annyira az utat, mint az NGP5-be, de kinézetre ronda, túlságosan lent van a hátulja. :/
Szia, Az autó hasmagasságát 5 paraméter befolyásolja:

Strut Platform Height - Rugóstag magasság (gátló hossz)
Spring Length - Rugó hossz
Spring Stiffness - Rugó keménység (merevség)
Helper Spring Length - Segédrugó hossz
Helper Sring Stiffness - Segédrugó keménység

De ha kell adok setupot ;)

Üdvözlettel
Köszi a gyors választ! Amint időm engedi kipróbálom Én csak a Spring Length-et variáltam, bár gondoltam, hogy a Spring Stiffness is bekavarhat ha túl puha, attól is le tud ülni a kocsi, legalábbis LFS-es minimális setup tapasztalataimból ez rémlett :D, alapból mindig def setuppal megyek, de ezzek a kocsik számomra így élvezhetetlenek, és a replayt sem nézem olyan szívesen vissza ha így néz ki a kocsi. Az Original RBR-be csak a Focus06-al voltak ilyen gondjaim, de ott 1 paraméteren állítottam és máris jó lett, sejtettem, hogy itt azért összetettebb lesz.
Itt jegyezném meg, hogy a geometria is változik, ha emelsz az autón, és a gátlóhossz is nagyon fontos. Nem szabad 0-ás értékre tenni, mert akkor semmi rugózás nincs. Mintha gokartot vezetnél olyan. Ha megvan a kellő magasság, akkor ellenőrizd a geometriát, ha kell állíts dőlést, utánfutást, összetartást. Aktuális geometria megjelenítése egyelőre csak az originál game setup menüjében látható, tehát oda kell átmenni ennek ellenőrzéséhez.

Üdv.

Válasz küldése