Rejtett szakaszok a Magyar Bajnokságban

Minden ami a játékkal kapcsolatos

Moderátor: Moderátor

Legyenek-e rejtett szakaszok a Magyar Bajnokságban?

Igen, mert így nem tudja agyongyakorolni senki a szakaszokat!
28
60%
Ne! Mert akkor legalább feltudok készülni rendesen!
10
21%
Mindegy, már amúgy is unom a pályákat :(
9
19%
 
Szavazatok száma: 47

Avatar
ChrisX
Site Admin
Hozzászólások: 1834
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 20:58
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Rejtett szakaszok a Magyar Bajnokságban

Hozzászólás Szerző: ChrisX » 2006 szer. aug. 09 20:02

Többek kérésére íme:
Kép

Avatar
rallyeati
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 887
Csatlakozott: 2005 szomb. okt. 08 19:36

Hozzászólás Szerző: rallyeati » 2006 szer. aug. 09 20:06

Az milyen? Most sem tudjuk? Vagy izé?

Avatar
togykenocs
[RRH] Tag
Hozzászólások: 4061
Csatlakozott: 2005 pén. okt. 07 19:11
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: togykenocs » 2006 szer. aug. 09 20:07

Én az igenre nyomtam... Már csak azért is, mert én magamról tudom, hogy akkorse gyakorolnám be a gyorsokat, ha 2 héttel előre tudnám. Én annál lustább vagyok, minthogy egy versenyre ennyit görcsöljek. Másrészt meg már megszoktam ezt. :)
SALGÓ A.S.E.

Avatar
illegal_alien
Site Admin
Hozzászólások: 3630
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25

Hozzászólás Szerző: illegal_alien » 2006 szer. aug. 09 20:18

togykenocs @ Szer. Aug. 09, 2006 21:07 írta:Én az igenre nyomtam... Már csak azért is, mert én magamról tudom, hogy akkorse gyakorolnám be a gyorsokat, ha 2 héttel előre tudnám. Én annál lustább vagyok, minthogy egy versenyre ennyit görcsöljek. Másrészt meg már megszoktam ezt. :)
ja. énis ilyen vok és akkor nem értezném magam teljesen egálban azokkal akiknek van rá idejük, energiájuk szarrá gyakorolni magukat :)

Avatar
Becu
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 706
Csatlakozott: 2006 vas. máj. 28 13:48
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: Becu » 2006 szer. aug. 09 20:19

togykenocs @ 2006 Szer. Aug. 09 21:07 írta:Én az igenre nyomtam... Már csak azért is, mert én magamról tudom, hogy akkorse gyakorolnám be a gyorsokat, ha 2 héttel előre tudnám. Én annál lustább vagyok, minthogy egy versenyre ennyit görcsöljek. Másrészt meg már megszoktam ezt. :)
Én ugyan így vagyok ezzel és szerintem sokan vannak még így, hogy lusták begyakorolni. :)

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 szer. aug. 09 20:30

Igenre szavaztam, bár unom a pályákat. :)
Amúgy dettó előző hozzászólások.
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Szmájli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3762
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 19 16:16
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Szmájli » 2006 szer. aug. 09 20:32

Én a Nem re szavaztam... bár ugyis mindíg sejtem milyen szakaszok lennének.. és általában elis találom.. mégis más érzés lenne hogyha tudnám... :D
és lehetne Realisztikus törés is :] :]
d3
Vaszily László

Avatar
gabby
RBR Fan
Hozzászólások: 137
Csatlakozott: 2005 vas. nov. 06 22:04
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: gabby » 2006 szer. aug. 09 20:50

én is IGENnel szavaztam.

Én 7 hónapja nyomom itthon az rbr-t nem unom még mindig élvezem szeretek leülni és este vagy két tourt menni. Még mindig tanulok valami újat.
Mikor még a 2 bajnokságban a francia forduló volt agyon gyakoroltam magam, de hiába nem voltam elől N-ben.most ez a super 1600 nagyon bejön és élvezem a futamokat. Az 5 fordulónak úgy mentem neki, hogy előtte 6 napig be nem volt kapcsolva a gép... és mégis 2. lettem, mert élveztem és élvezetből mentem.Amúgy ha kihírdetnék én tuti nem gyakorolnám be, mivel minnél gyorsabban akarok menni egymás után többször én mindig eldobom, de lehet más nem így van. és még időm se lenne begyakorolni.
Bocsi a hosszért......
Kiss Gábor
Compánia MotorSport/Citroen MotorSport

Nagy Attila
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1862
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Nagy Attila » 2006 szer. aug. 09 20:55

És realistic törés is kellene. Jó tudni milyen pályák lesznek, még ha nem is gyakorlom agyon, de fejben rátudok készülni, meg setupokkal. Aki gyakorol az meg megérdemli a sikert. ;)

Ja és csak annyi kellett volna a szavazáshoz: igen , nem , mindegy . Mert igy befolyásolod a szavazást. :D

Mert pl. igy is lehetne:

igen, mert akkor a profiknak mégnagyobb az előnyük
nem, mert akkor hasonlit az igazira
mindegy, ugy is béna vagyok :P
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nagy Attila 2006 szer. aug. 09 20:59-kor.
RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2006 szer. aug. 09 20:56

Én igennel szavaztam, mert így legalább nem az dönt hogy ki mennyit ment a pályán hanem hogyan tud improvizálni egy - egy szakaszon.
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Nagy Attila
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1862
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Nagy Attila » 2006 szer. aug. 09 21:00

rallyfenegyerek @ Szer. Aug. 09, 2006 21:9 írta:Én igennel szavaztam, mert így legalább nem az dönt hogy ki mennyit ment a pályán hanem hogyan tud improvizálni egy - egy szakaszon.
Helytelen meglátás, pont igy számit ki mennyit ment már a pályákon.
RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely

Avatar
ChrisX
Site Admin
Hozzászólások: 1834
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 20:58
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: ChrisX » 2006 szer. aug. 09 21:21

Az az igazság, hogy tök megosztott vagyok a kérdésben.

Ha a rally realitását szeretnénk követni, akkor azt tudjuk, hogy verseny előtt a versenyzők csak 3x edzhetik le a pályákat és akkor is csak max 80-nal nem pedig 25x. Tehát igen.
Különben meg a versenyek előtt nem véletlen hírdetem ki, hogy milyen felület lesz, pl: murva, eső, aszfalt stb...
(havas francia finnel ugye Attila? :lollypop:) Ez alapján mindenkinek megvan a lehetősége setupot bekészíteni minden felületre.
A másik dolog, meg a rally improvizatív sport nem pedig begyakorlós hegyiverseny.
Ja! És még ide vág, hogy a bajnokság fordulóiból ki lehet valamennyire következtetni, hogy mely országok vannak soron.

Az egy másik kérdés, hogy pl az OB-ban majdnem mindig ugyanazokon a pályákon zajlanak a rally-k, de azt tudjuk , hogy egy pálya évről-évre változik.
Magyarán szólva az RBR-rel nem igen lehet összehasonlítani a valóságot , de lehet törekedni a valóság felé.

Ami miatt nem, az az lenne, hogy tényleg a nagyon kezdőket tudnánk ezzel segíteni valamelyest. Viszont az is eszembe jutott, hogy lehetne másod osztályt is indítani a kezdőknek. De erre meg ott van az N vagy a super 1600.
A profiknak meg már amúgy is tökmindegy, hogy ss1 vagy cote.

Szal nemtom. Felőlem aztán tökmindegy

:)
Kép

Avatar
togykenocs
[RRH] Tag
Hozzászólások: 4061
Csatlakozott: 2005 pén. okt. 07 19:11
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Hozzászólás Szerző: togykenocs » 2006 szer. aug. 09 21:27

ChrisX @ Szer. Aug. 09, 2006 10:21 pm írta:...
Ami miatt nem, az az lenne, hogy tényleg a nagyon kezdőket tudnánk ezzel segíteni valamelyest. Viszont az is eszembe jutott, hogy lehetne másod osztályt is indítani a kezdőknek. De erre meg ott van az N vagy a super 1600.
A profiknak meg már amúgy is tökmindegy, hogy ss1 vagy cote.

Szal nemtom. Felőlem aztán tökmindegy

:)
De az N, meg a super1600 akkorsem arra való, hiszen ott is vannak "űrlények". Amúgy értem a megosztottságodat, tényleg elég érdekes a dolog... és így most magam ellen fordulok. :omg: :)

A cote meg célzás volt? :D ;)
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Digitalboy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2411
Csatlakozott: 2006 vas. ápr. 23 23:15
Tartózkodási hely: Bp
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Digitalboy » 2006 szer. aug. 09 21:30

Az a baj, hogy én hiába gyakorlok be egy szakaszt, ugyanúgy eldobom ha épp úgy jön ki! :D Az élmezőnynek meg úgysem lehet újat mutatni.
Szóval maradjon rejtve, így van egy kis izgalom is!
Kép
Kép--------------------Kép
http://www.youtube.com/user/DigitalboyRBR RBR bajnokság videók Itt!-- http://www.youtube.com/user/Digitalboy74 OB, VB klipjeim Itt!!!

Avatar
rbalint
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 1636
Csatlakozott: 2005 kedd szept. 20 17:36
Tartózkodási hely: Veszprém

Hozzászólás Szerző: rbalint » 2006 szer. aug. 09 22:10

Digitalboy @ Szer. Aug. 09, 2006 10:30 pm írta:Az a baj, hogy én hiába gyakorlok be egy szakaszt, ugyanúgy eldobom ha épp úgy jön ki! :D Az élmezőnynek meg úgysem lehet újat mutatni.
Szóval maradjon rejtve, így van egy kis izgalom is!
Ez kb az én véleményem is azzal egészítve ki, hogy kevés időm van gyakorolni, ezért akkor is több esélyt látok abban ha nem ismertek a pályák. Igy azért lehet bízni a jobbak hibázásában is, mint amikor tényleg hülyére gyakorolja magát a már amúgy is profi. Ezt még régebben Sebi mondta, hogy ha pl. ő tudná hogy milyen szakaszok lennének, amire 1-2 nappal elötte elkezd "bemelegíteni" akkor simán tudná a WR-es időit menni. Szal ez elgondolkodtató annak aki szeretné tudni a szakaszokat, de nem tartozik a folyamatossan pontgyüjtők közé, hogy mi lenne akkor ha az a kategóriánkénti 4-5 vagy még több ember sokkal jobban rátudna készülni a versenyre. A középmezőny soha nem tudna labdába rúgni az tuti. Így magamról tudom hogy néha ha fájdalmassan is de magam elé kell engednem azokat is akiknek jobban összejött a verseny, és bízni abban hogy a következőn faragok a hátrányból, de mivel nem tudom mire készüljek a kockázat elég nagy hogy keményen toljam e amiben benne van a hibalahetőség, vagy biztonságossan elég ha csak legalább a pontszerzők közé kerüljek. Sztem ne tudjuk csak akkor amikor itt az ideje, és akkor lehet Chrisx-et szídni mit tett már be megint d3 d3 d3

Marvik
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 1727
Csatlakozott: 2006 vas. feb. 12 00:52
Tartózkodási hely: Miskolc

Hozzászólás Szerző: Marvik » 2006 szer. aug. 09 22:30

togykenocs @ Szer. Aug. 09, 2006 9:07 pm írta:Én az igenre nyomtam... Már csak azért is, mert én magamról tudom, hogy akkorse gyakorolnám be a gyorsokat, ha 2 héttel előre tudnám. Én annál lustább vagyok, minthogy egy versenyre ennyit görcsöljek. Másrészt meg már megszoktam ezt. :)
én is igy vok vele!!!
ha tudom se gyakorlok előtte... :D
pedeig általába tudni szoktam.... :P :rolleyes:
deviszont ez majdnem ugyanolyan mint a rallyba... hogy előtte 1-2héttel edzenek+pályafelírás... és ha előtte nem edzenének akkor szarba vannak pedig általába minden évbe ugyanazok a szakaszok vannak.... :)

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13953
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2006 csüt. aug. 10 07:11

Hm...gyerekek..nem szabálymódosítással kell jobb eredmény után sóvárogni.....gyakorolni kell. 321órám volt mult hónapban,itthon mellette szereltem ,Tomibá fogalmazott helyesen mikor rólam irta hogy "nem biztos hogy sok szabadideje van,de azt az RBR-re szánja",ugyhogy nem tudom elfogadni sem a "nincs időm"sem a "lusta vk."szöveget.Igennel szavaztam.Azt hogy hogy lehet az elejét "befogni"ahhoz nincs elég tehetségem,hiába mentem a csehen majd 50e km-t,kérdezzétek Szilárdot,nincs lehetetlen....... viszont amiből előnyt szerezne a mezőny java az mégnagyobb előny lenne az elejének,ill. ami hátrányosan érintené a TOP-ot ,az mégnagyobb hátrány lenne a mezőnynek...
PL. jó-jó realistic: én megértem hogy nelegyen"fáról lepattanó"győzelem....de sétakocsizós sem,mert azért mégsem 100%-ban taktikai verseny,bár támogatnám a realisticet ha a hengerfej problémát kijavitanák,tényleg "sétakocsikázni"kell ha 3ss-t végig akar az ember menni....
A ss ismeret..... többen irták hogy még mindig nem ismernek szakaszokat "rendesen"........azok még azért messze állnak a "jó"eredményektől......bekell látni :ez nem a CMR Rally egyik verziója....setupokat---ha elolvassa vki. a versenyinfót---tud az adott versenyre "bekésziteni"...ez sem lehet indok(én sem olvastam.csak a szerencsén mulott hogy maradt bent havas a multkor).
Más.: replayok.... : a versenyzők 80%-a (lehet hogy több)nem rakta föl a replayokat....biztos sokan el sem olvasták a szabályzatot vagy leszarják nagy ivben..... számomra komolytalan és elfogadhatatlan!!!! igaz hogy félreérthető(már akinek),nekem 1értelmű hogy "a verseny teljesítése után kötelező feltölteni". Szóval a meglévő szabályokat sem tartják be nagyon sokan....akkor miről beszélünk....
azért remélem nem bántottam meg senkit,nem az volt a célom...csak a véleményemet irtam le,és persze nem biztos hogy nekem van igazam.

Avatar
Kösze
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 750
Csatlakozott: 2006 pén. márc. 24 11:29
Tartózkodási hely: Győr/Komárom
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Kösze » 2006 csüt. aug. 10 07:18

Én kezdőként, hétvégi versenyzőként sem szeretném tudni, hogy milyen szakaszok lesznek, egyszerűen azért mert így még izgalmasabb. A régóta száguldók befektetett munkája-ideje mindenképp előjön, ennek feloldását valamiféle handicap rendszerben látnám, de erre nincs lehetőség a csehen. /esetleg a külön tour ugyanazokkal a szakaszokkal, de rosszabb felülettel a kategória első 5-nek?../
A real törés nekem is tetszene. :yes:

Avatar
Tomibá
[HFRT] Elit
Hozzászólások: 1585
Csatlakozott: 2005 hétf. aug. 29 17:03
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Tomibá » 2006 csüt. aug. 10 08:02

Nagy Attila @ Szer. Aug. 09, 2006 10:00 pm írta:Helytelen meglátás, pont igy számit ki mennyit ment már a pályákon.
Nekem az a véleményem (ua a véleményem mint Misinek aki azt mondja) hogy gyakorolni gyakorolni gyakorolni. Aki kevésnek érzi magát az gyakoroljon többet mert a rákészülés az nem fog annyit jelenteni mint azt gondolja. Vegyük az én esetemet már csak azért is mert a magam nevében beszélhetek ill Ákost+Sebit és már úgy néz ki Szilárdot utolérni nehéz lesz. De nem lehetetlen lásd: Szilárd!! Pl: Sikamika ha most leülök így elsőre megyek 5.11-14 között ha rákészülök ami annyit jelent hogy kb 2-3-at megyek rajta akkor 5.07-5.10. Te mennyit mész így és úgy? Ez nem baszogatás vagy ilyesmi csak érteni szeretném a problémát. Noiker 7.10-14 elsőre 7.05-7.10. és még sorolhatnánk. És ezek az idők stabilak nem esetlegesek azokat nem írom ide. Az élmezőnyt úgysem fogja senki megközelíteni addig amíg energiát nem fektet a dologba és persze meg van hozzá a tehetsége is. Chris jófelé tapogatózik azzal hogy lehet kellene egy másodosztály? Nem a lenézettség végett hanem kifejezetten azért hogy az emberek ne veszítsék el a motivációt( már megint 5-8percel kaptam ki) De igazából én sem tudok semmit nekem már annyi melóm van az rbr-be hogy teljesen mindegy mik a szabályok a magam szintjét mindig hozom.
Lada Samara 1.5 Kit Car

Avatar
HSasa
[Salgo ASE]
Hozzászólások: 863
Csatlakozott: 2006 hétf. máj. 29 09:23
Tartózkodási hely: Bátonyterenye

Hozzászólás Szerző: HSasa » 2006 csüt. aug. 10 08:19

Hali
Szerintem nem szabálymódosításon kellene gondolkodni,hanem inkább a Rally II bevezetésén.
Szerintem az egy tuti megoldás lenne mindenki számára.
(Valami szisztéma alapján rangsorolni a versenyzőket,vagy ki hova érzi magát oda nevez persze határok között.) :think: :think:

Avatar
illegal_alien
Site Admin
Hozzászólások: 3630
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25

Hozzászólás Szerző: illegal_alien » 2006 csüt. aug. 10 08:30

Mondjuk sztem akik látni akarják azok nem feltétlenül azért hogy az "élmezőnyt" útólérjék, hanem azokat akik hasonló szinten ill. 1 picivel jobbak mint ők. De itt megin előjön az a kérdés hogy agyongyakorló versenyt csinálunk v rallyt. Mert lehet hogy Misi aztmondja, hogy igenis lehet rá időt szakítani - ez igaz is, de pl én nemnagyon tudnék annyit gyakorolni mint egy nyáriszüneten lévő diák még akkor se ha megszakadnék (és nemis akarok) hacsak fel nem mondok és csak a börnsznek élek. És a szabadidőmet sem szívesen szánom annak, hogy állandóan börnszözzek - most le lehet köpni :D. Börnszöztem én már eleget 1,5 évvel ezelőtt. Mindenkinek megvan a lehetősége hogy nyomja ő is annyit mint én akkor. Naponta végigmész 1x a szakaszokon és máris lesz eredménye. 2 óra alatt megvan az egész.

A másik meg az, hogy nincs 200 szakasz így nemis olyan nehéz rájönni, hogy miis lesz legközelebb, főleg annak tükrében hogy havas francia és hó. Max 12 szakasz. . . ;)

Ez a szavazás a tipikus esete annak, hogy lassú vok meg kiábrándít hogy soha nem tudok nyerni és valami kiutat keresek belőle, de energiát befektetni sokat nem akarok inkább :hump: azokat akik kitalálták a szabályokat.

UI.: AMI NEM ÉN VOLTAM.

Avatar
Sz.Vysoky
[HJRT] Tag
Hozzászólások: 1284
Csatlakozott: 2005 csüt. dec. 22 17:59

Hozzászólás Szerző: Sz.Vysoky » 2006 csüt. aug. 10 08:54

Igazából a TOPnak édes mind1 már,hogy rejtett vagy nem...úgyis már agyonvan gyakorolva az összes pálya :)
Én igenre szavaztam,mert Ákos agyonra gyakorolta a montés pályákat ! :D
Amúgymeg szerintem lehetne még 1 kategórián belül csinálni még 1et .
Ezt úgyértem,hogy volna 1 profi és egy amatör rész. Szerintem ennek örülnének a kezdök...

Avatar
sebgutkopf
Site Admin
Hozzászólások: 6147
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sebgutkopf » 2006 csüt. aug. 10 09:10

Misi ezen szavai nagyon igazak:
viszont amiből előnyt szerezne a mezőny java az mégnagyobb előny lenne az elejének,ill. ami hátrányosan érintené a TOP-ot ,az mégnagyobb hátrány lenne a mezőnynek...
Ha Tomibá analógiáját akarjátok látni akkor viszonyításnak. Sikakamán bemelegítés néklül elsőre megyek olyan 5:08-10-et, míg a 3 köröm a 2005-ös kocsikkal már 5:03-04 körüli. Noikeren meg elsőre 7:02 körül elsőre, és később futom a 6:56-58-at. Ákos esetében pedig egy gyakorlás utáni pl: sipirkakim 4:23-24-es idő kinek hiányzik és sok más helyen még durvább időkre lehet számítani tőle, tehát nem tudom ki érzi úgy, hogy ezt a kihívás kell neki.

Ha valaki fejlődni akar akkor azt nem a bajnokságon kell csinálnia hanem overall az egész rbr-ben kell javulni, csiszolni a vezetési technikáját és megismerni az összes pályát. A pályaismeret nálunk mét a hotlap-olásokból vannak, amikor Marekkal küzdöttünk nem ritkán 1,5 óra munkám benne volt egyetlen egy pályában egyhuhamban, hogy egy időt megfussak realistic töréssel. Azt meg szintén lehet tudni, hogy a hotlap az mindig realisticcel ment tehát a kocsira is tudni kellett vigyázni. A kitartóbbak volt, hogy egy pályát egy nap 4-5 órát nyúzták akkor.

Szóval ezt az előnyt nem lehet kiegyenlíteni pusztán azzal, hogy láthatóak a szakaszok, viszont akik jól ismerik a pályákat azoknak már egy sima pályabejárás is bőven elég, hogy előhozzák az emlékeket, hogyan kell adott pályán nagyon gyorsan menni, hol lehet még eltolni, hol kell figyelni.

Az eltolásra a legjobb példa a 4 forduló wrc múvija, amiben a völgyben lévő kanyaron nagyon látszik a tempókülönbség a középmezőny és az eleje között, hogy igenis el merjük és el lehet tolni, de ezeket nem a bajnokira való felkészülés közben találtuk ki, hanem a korábbi sok rbr-ezés áll a háttérben (meg PPG) :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára sebgutkopf 2006 csüt. aug. 10 12:46-kor.

Avatar
illegal_alien
Site Admin
Hozzászólások: 3630
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25

Hozzászólás Szerző: illegal_alien » 2006 csüt. aug. 10 09:14

sebgutkopf @ Csüt. Aug. 10, 2006 10:10 írta: 4 modruló wrc múvija,
Hát ezen sokat gondolkodtam hogy mi akart lenni :nevet2:

Avatar
Iceman
[RRH] Tag
Hozzászólások: 12155
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Iceman » 2006 csüt. aug. 10 10:02

Mily meglepő hogy énis igennel szavaztam, nem is ragozom tovább miért. :)


Egy újabb ötletem lenne, ami nem más mint az olasz rendszer. Ez már a második magyar bajnoki a cseheknél, egy harmadiknak itt már nem lenne semmi értelme, egyszerűen azért mert úgyis megvan egy kialakult sorrend az elejében.

Az olaszoknál viszont megoldható lenne hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. Aki játszik rajta annak nem kell magyaráznom hogy a WIRC versenyeken fél órával az első gyors rajtja előtt nyit a szerver, így összesen 3-4 gyorsot meg lehet lesni, de inkább hármat. Egy 12-16 gyorsos verseny előtt ez pont elég, és mivel ott variálni lehet az útfelületeket és a minőségüket is, ezért talán ez áll legközelebb a reál rally-hoz. Mert ha az improvizációt "csak" (és ez nem lekicsinylően csak) így tudják megoldani, akkor így, de lényeg hogy meg lehet oldani. Pl. a Katalán Rally-n sokszor inkább elvettem a gázból, jó setup ide vagy oda, egyszerűen egy aszfaltos Mineshaft nagyon kemény kihívás és nem csak állandó padlógázt kíván hanem észt is gazdagon (by Palik Laci).

A másik nagy előnye hogy live-ban megy az egész, itt megmutatkozna hogy adott pillanatban ki mennyire felkészült testileg de főleg szellemileg, mert a WIRC versenyek hiába állnak "csak" 10 gyorsból, a végén úgy éjfél körül már leizzaszt rendesen...

Sokaknak pont ez a live dolog nem tetszik, de erre is lehetne megoldást találni. Ugye az olasz vb az akkor indul amikor, de egy magyar bajnokság esetében már a szervezők döntik el hogy mikor induljon az az x darab gyors. Egy 12 szakaszos verseny a szerver nyitástól a verseny végéig kb. 2-2,5 óra lenne, ez kb. annyi mint a jelenlegi magyar bajnoki két napját teljesíteni, plusz néhány szakasz rágyakorlás. Én azt mondom aki igazán fanatikus az képes leülni, megmondani anyunak, apunak meg mindenkinek hogy ne zavarjanak, és három hetente biztos akad mindenkinek 3 szabad órája az RBR-re.

Persze most úgy tűnik hogy az egekbe dicsérem az olaszt, mert jó is, de ki kell próbálni, egyébként nem adja át azt a fílinget. Javaslom mindenkinek: tegyétek fel és nézzetek be egy warm up rally-ra! Tét nélkül megy az egész, kiesel max. az egódnak ártasz vele, nem rondít vele a statisztikádba. Eleinte énis idegenkedtem ettől a rendszertől, de miután Norbi meghívott az olasz HFRT csapatba (hülye lettem volna nemet mondani d3 ) és elkezdtem versenyezni, újra motivált lettem.

Néhány szó az autókról. Itt nincs kavarás a fizikákkal, nem kell cserélgetni, a telepítése nehéz, utána viszont sokkal felhasználóbarátabb mint a cseh. Az N-es autók mintha nem is N-esek lennének, ezek után nem szívesen ülök vissza a csehesbe, ez van. Jah, meg itt nincsen gagyi szarfizikás S1600, az autól fizikája itt is szinte ugyanolyan, igazán élvezetesen vezethetők, olyan mint a csehes Jófizikás Punto.

Egy bukatója van: állandó netet kíván, itt szóba se jöhetne az offline mód, ami ugye azért a versenyzők számát igencsak csökkentené. Nem a magyar embereknek találták ki nah...


Kb. ennyit akartam, fontoljátok meg, fel lehetne vele dobni a következő bajnokit. Arról nem is beszélve hogy ha nagyon sokan ott edződnének a magyar bajnokin, utána a WIRC már sétagalopp lenne... d3
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2

Avatar
Digitalboy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2411
Csatlakozott: 2006 vas. ápr. 23 23:15
Tartózkodási hely: Bp
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Digitalboy » 2006 csüt. aug. 10 10:18

Velner Viktor @ 2006 Csüt. Aug. 10 11:02 írta:Mily meglepő hogy énis igennel szavaztam, nem is ragozom tovább miért. :)


Egy újabb ötletem lenne, ami nem más mint az olasz rendszer. Ez már a második magyar bajnoki a cseheknél, egy harmadiknak itt már nem lenne semmi értelme, egyszerűen azért mert úgyis megvan egy kialakult sorrend az elejében.

Az olaszoknál viszont megoldható lenne hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. Aki játszik rajta annak nem kell magyaráznom hogy a WIRC versenyeken fél órával az első gyors rajtja előtt nyit a szerver, így összesen 3-4 gyorsot meg lehet lesni, de inkább hármat. Egy 12-16 gyorsos verseny előtt ez pont elég, és mivel ott variálni lehet az útfelületeket és a minőségüket is, ezért talán ez áll legközelebb a reál rally-hoz. Mert ha az improvizációt "csak" (és ez nem lekicsinylően csak) így tudják megoldani, akkor így, de lényeg hogy meg lehet oldani. Pl. a Katalán Rally-n sokszor inkább elvettem a gázból, jó setup ide vagy oda, egyszerűen egy aszfaltos Mineshaft nagyon kemény kihívás és nem csak állandó padlógázt kíván hanem észt is gazdagon (by Palik Laci).

A másik nagy előnye hogy live-ban megy az egész, itt megmutatkozna hogy adott pillanatban ki mennyire felkészült testileg de főleg szellemileg, mert a WIRC versenyek hiába állnak "csak" 10 gyorsból, a végén úgy éjfél körül már leizzaszt rendesen...

Sokaknak pont ez a live dolog nem tetszik, de erre is lehetne megoldást találni. Ugye az olasz vb az akkor indul amikor, de egy magyar bajnokság esetében már a szervezők döntik el hogy mikor induljon az az x darab gyors. Egy 12 szakaszos verseny a szerver nyitástól a verseny végéig kb. 2-2,5 óra lenne, ez kb. annyi mint a jelenlegi magyar bajnoki két napját teljesíteni, plusz néhány szakasz rágyakorlás. Én azt mondom aki igazán fanatikus az képes leülni, megmondani anyunak, apunak meg mindenkinek hogy ne zavarjanak, és három hetente biztos akad mindenkinek 3 szabad órája az RBR-re.

Persze most úgy tűnik hogy az egekbe dicsérem az olaszt, mert jó is, de ki kell próbálni, egyébként nem adja át azt a fílinget. Javaslom mindenkinek: tegyétek fel és nézzetek be egy warm up rally-ra! Tét nélkül megy az egész, kiesel max. az egódnak ártasz vele, nem rondít vele a statisztikádba. Eleinte énis idegenkedtem ettől a rendszertől, de miután Norbi meghívott az olasz HFRT csapatba (hülye lettem volna nemet mondani d3 ) és elkezdtem versenyezni, újra motivált lettem.

Néhány szó az autókról. Itt nincs kavarás a fizikákkal, nem kell cserélgetni, a telepítése nehéz, utána viszont sokkal felhasználóbarátabb mint a cseh. Az N-es autók mintha nem is N-esek lennének, ezek után nem szívesen ülök vissza a csehesbe, ez van. Jah, meg itt nincsen gagyi szarfizikás S1600, az autól fizikája itt is szinte ugyanolyan, igazán élvezetesen vezethetők, olyan mint a csehes Jófizikás Punto.

Egy bukatója van: állandó netet kíván, itt szóba se jöhetne az offline mód, ami ugye azért a versenyzők számát igencsak csökkentené. Nem a magyar embereknek találták ki nah...


Kb. ennyit akartam, fontoljátok meg, fel lehetne vele dobni a következő bajnokit. Arról nem is beszélve hogy ha nagyon sokan ott edződnének a magyar bajnokin, utána a WIRC már sétagalopp lenne... d3
Szerintem ez jó ötlet lenne! :)
Kép
Kép--------------------Kép
http://www.youtube.com/user/DigitalboyRBR RBR bajnokság videók Itt!-- http://www.youtube.com/user/Digitalboy74 OB, VB klipjeim Itt!!!

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 10:32

sebgutkopf @ Csüt. Aug. 10, 2006 10:10 am írta:Az eltolásra a legjobb példa a 4 modruló wrc múvija, amiben a völgyben lévő kanyaron nagyon látszik a tempókülönbség a középmezőny és az eleje között, hogy igenis el merjük és el lehet tolni, de ezeket nem a bajnokira való felkészülés közben találtuk ki, hanem a korábbi sok rbr-ezés áll a háttérben (meg PPG) :D
Na ja. A háttér az fontos. Főleg a modrulókban. :nevet:

Szerintem az én példám is elég jó lehet erre.
Én rohadt lusta vagyok már az RBR-hez. Olyan szinten, hogy ha komoly a futam, a felkészülésem annyi hogy minden szereplő útfelületből megyek 1 rövid szakaszon. Ezeken általában összetöröm, mert a határokat lövöm be csak. Tehát még végig se megyek. Aztán irány a verseny. Jó, mostanában elég sokat hibázok, de ez csak azért van, mert mostanában minden kanyart keresztben akarok bevenni. :D, de ha odafigyelek, a mezőny nagy részénél így is jobbat megyek. Ez csak azért van, mert régen azért én is sokat hotlapoltam, bár nem tartoztam soaha a szorgalmasak közé. De, még így is nagyon sokat hotlapoltam. A gyorsaság is ebből ered, nameg a biztonságos autózás. Az ember tudja hol tolhatja át padlón teljes biztonságban, hol vegyen el egy kicsit, hogy nem sok időveszteséggel semmi kockázat ne legyen. A menőknél szerintem csak az okozhat crash-eket, hogyha az útfelület nem tiszta. Ott azért néha lehetnek meglepetések.

Gondolom sokan azt gondolják, hogy mekkora előnyben vagyunk így, és ezt nem lehet behozni. Nos, mikor én csatlakoztam ehez a társasághoz (nem mint csapattag hanem mint fórumozó) mérföldekkel jobbak voltak az elejében mint én. AZtán elkezdtem gyakorolni és nagyon sokat lehagytam, és az élmezőny közelébe kerültem. (aztán eltört a kormányom. :sir4: , fél év szünet) ráadásul én utána abba is hagytam a hotlapolást, mert onlineoztam inkább, így nagyon soxor online jobbat mentem mint a rekordom. persze utána ezt kijavítottam. De ez mindegy is. Elkalandoztam. :bolond2:

A lányeg. Lehet sírni, lehet kifogást kersni, lehet akármire fogni, ha nem gyakoroltok, nem fogtok az elejével versenyezni, akármilyenek a szabályok, és akármilyen tehetségesek vagytok.

Na jóvan abbahagyom már, mer úgyse olvassa el senki. :szomoru:
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13953
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2006 csüt. aug. 10 10:38

Dehogynem..... :P

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 10:41

Velner Viktor @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:02 am írta:Az olaszoknál viszont megoldható lenne hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. Aki játszik rajta annak nem kell magyaráznom hogy a WIRC versenyeken fél órával az első gyors rajtja előtt nyit a szerver, így összesen 3-4 gyorsot meg lehet lesni, de inkább hármat. Egy 12-16 gyorsos verseny előtt ez pont elég, és mivel ott variálni lehet az útfelületeket és a minőségüket is, ezért talán ez áll legközelebb a reál rally-hoz. Mert ha az improvizációt "csak" (és ez nem lekicsinylően csak) így tudják megoldani, akkor így, de lényeg hogy meg lehet oldani. Pl. a Katalán Rally-n sokszor inkább elvettem a gázból, jó setup ide vagy oda, egyszerűen egy aszfaltos Mineshaft nagyon kemény kihívás és nem csak állandó padlógázt kíván hanem észt is gazdagon (by Palik Laci).
Viki viki. Hát nem tudod, hogy nem ér rá mindenki egy időben?
Pl elkezdődik a futam, én az olasz autópályán nyomom a padlót, 150. Erre bevillan, bazmeg verseny. Homlokomhoz csapok, ami túl erősre sikerül, elsötétül a világ, és az autó tripla szaltót ugrik másfél csavarral a genovai hegyek között. A halálomat kívánod? :reklamacio:

:) De egy párhuzamos bajnokságban benne lennék, csak jól válaszd meg az időpontot. pl vasárnap. Intézkedjél légyszives. :D
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2006 csüt. aug. 10 10:43

Papa_G @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:32 am írta:Na ja. A háttér az fontos. Főleg a modrulókban. :nevet:

Szerintem az én példám is elég jó lehet erre.
Én rohadt lusta vagyok már az RBR-hez. Olyan szinten, hogy ha komoly a futam, a felkészülésem annyi hogy minden szereplő útfelületből megyek 1 rövid szakaszon. Ezeken általában összetöröm, mert a határokat lövöm be csak. Tehát még végig se megyek. Aztán irány a verseny. Jó, mostanában elég sokat hibázok, de ez csak azért van, mert mostanában minden kanyart keresztben akarok bevenni. :D, de ha odafigyelek, a mezőny nagy részénél így is jobbat megyek. Ez csak azért van, mert régen azért én is sokat hotlapoltam, bár nem tartoztam soaha a szorgalmasak közé. De, még így is nagyon sokat hotlapoltam. A gyorsaság is ebből ered, nameg a biztonságos autózás. Az ember tudja hol tolhatja át padlón teljes biztonságban, hol vegyen el egy kicsit, hogy nem sok időveszteséggel semmi kockázat ne legyen. A menőknél szerintem csak az okozhat crash-eket, hogyha az útfelület nem tiszta. Ott azért néha lehetnek meglepetések.

Gondolom sokan azt gondolják, hogy mekkora előnyben vagyunk így, és ezt nem lehet behozni. Nos, mikor én csatlakoztam ehez a társasághoz (nem mint csapattag hanem mint fórumozó) mérföldekkel jobbak voltak az elejében mint én. AZtán elkezdtem gyakorolni és nagyon sokat lehagytam, és az élmezőny közelébe kerültem. (aztán eltört a kormányom. :sir4: , fél év szünet) ráadásul én utána abba is hagytam a hotlapolást, mert onlineoztam inkább, így nagyon soxor online jobbat mentem mint a rekordom. persze utána ezt kijavítottam. De ez mindegy is. Elkalandoztam. :bolond2:

A lányeg. Lehet sírni, lehet kifogást kersni, lehet akármire fogni, ha nem gyakoroltok, nem fogtok az elejével versenyezni, akármilyenek a szabályok, és akármilyen tehetségesek vagytok.

Na jóvan abbahagyom már, mer úgyse olvassa el senki. :szomoru:
De elolvassuk,mert ezekbe nagy igazságok vannak!!! :yes: :yes:
Én is IGEN-nel szavaztam,mert beláttam,attól tényleg nem lesz jobb nekünk!Nem így kell ezt megoldani!
A kulcsszó:gyakorolni.
Ennyi...

Avatar
Iceman
[RRH] Tag
Hozzászólások: 12155
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Iceman » 2006 csüt. aug. 10 10:49

Papa_G @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:41 am írta:Viki viki. Hát nem tudod, hogy nem ér rá mindenki egy időben?
Pl elkezdődik a futam, én az olasz autópályán nyomom a padlót, 150. Erre bevillan, bazmeg verseny. Homlokomhoz csapok, ami túl erősre sikerül, elsötétül a világ, és az autó tripla szaltót ugrik másfél csavarral a genovai hegyek között. A halálomat kívánod? :reklamacio:

:) De egy párhuzamos bajnokságban benne lennék, csak jól válaszd meg az időpontot. pl vasárnap. Intézkedjél légyszives. :D
Nem kell kilóötvennel menni, csak kilótízzel, akkor megúszod duplaszaltóval és lehet egyben maradsz. :P Még kívánnám a halálodat? :nemtom:

A párhuzamos dologgal az a baj hogy néhányan elindulnak, öten célbaérnek aztán puff neki, nem sok értelme... Én már a következő bajnokira gondoltam ám.
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2006 csüt. aug. 10 10:52

Velner Viktor @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:49 am írta:Nem kell kilóötvennel menni, csak kilótízzel, akkor megúszod duplaszaltóval és lehet egyben maradsz. :P ...
:omg: :nevet2: :nevet2:

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 10:57

Velner Viktor @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:49 am írta:Nem kell kilóötvennel menni, csak kilótízzel, akkor megúszod duplaszaltóval és lehet egyben maradsz. :P Még kívánnám a halálodat? :nemtom:

A párhuzamos dologgal az a baj hogy néhányan elindulnak, öten célbaérnek aztán puff neki, nem sok értelme... Én már a következő bajnokira gondoltam ám.
De te indulnál, meg énis, meg Tomibá, meg Misi, meg a többiek akik most, és nekünk ez jó lenne. :D
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Iceman
[RRH] Tag
Hozzászólások: 12155
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Iceman » 2006 csüt. aug. 10 11:01

Papa_G @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:57 am írta:De te indulnál, meg énis, meg Tomibá, meg Misi, meg a többiek akik most, és nekünk ez jó lenne. :D
Ez igaz. :idea:
Végülis nem lenne rossz egy ilyen warm up szerű kupasorozat, akár így a nagy nyári szünetre. :rolleyes:
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2

Avatar
illegal_alien
Site Admin
Hozzászólások: 3630
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25

Hozzászólás Szerző: illegal_alien » 2006 csüt. aug. 10 11:04

Velner Viktor @ Csüt. Aug. 10, 2006 11:02 írta:Mily meglepő hogy énis igennel szavaztam, nem is ragozom tovább miért. :)


Egy újabb ötletem lenne, ami nem más mint az olasz rendszer. Ez már a második magyar bajnoki a cseheknél, egy harmadiknak itt már nem lenne semmi értelme, egyszerűen azért mert úgyis megvan egy kialakult sorrend az elejében.

Az olaszoknál viszont megoldható lenne hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon. Aki játszik rajta annak nem kell magyaráznom hogy a WIRC versenyeken fél órával az első gyors rajtja előtt nyit a szerver, így összesen 3-4 gyorsot meg lehet lesni, de inkább hármat. Egy 12-16 gyorsos verseny előtt ez pont elég, és mivel ott variálni lehet az útfelületeket és a minőségüket is, ezért talán ez áll legközelebb a reál rally-hoz. Mert ha az improvizációt "csak" (és ez nem lekicsinylően csak) így tudják megoldani, akkor így, de lényeg hogy meg lehet oldani. Pl. a Katalán Rally-n sokszor inkább elvettem a gázból, jó setup ide vagy oda, egyszerűen egy aszfaltos Mineshaft nagyon kemény kihívás és nem csak állandó padlógázt kíván hanem észt is gazdagon (by Palik Laci).

A másik nagy előnye hogy live-ban megy az egész, itt megmutatkozna hogy adott pillanatban ki mennyire felkészült testileg de főleg szellemileg, mert a WIRC versenyek hiába állnak "csak" 10 gyorsból, a végén úgy éjfél körül már leizzaszt rendesen...

Sokaknak pont ez a live dolog nem tetszik, de erre is lehetne megoldást találni. Ugye az olasz vb az akkor indul amikor, de egy magyar bajnokság esetében már a szervezők döntik el hogy mikor induljon az az x darab gyors. Egy 12 szakaszos verseny a szerver nyitástól a verseny végéig kb. 2-2,5 óra lenne, ez kb. annyi mint a jelenlegi magyar bajnoki két napját teljesíteni, plusz néhány szakasz rágyakorlás. Én azt mondom aki igazán fanatikus az képes leülni, megmondani anyunak, apunak meg mindenkinek hogy ne zavarjanak, és három hetente biztos akad mindenkinek 3 szabad órája az RBR-re.

Persze most úgy tűnik hogy az egekbe dicsérem az olaszt, mert jó is, de ki kell próbálni, egyébként nem adja át azt a fílinget. Javaslom mindenkinek: tegyétek fel és nézzetek be egy warm up rally-ra! Tét nélkül megy az egész, kiesel max. az egódnak ártasz vele, nem rondít vele a statisztikádba. Eleinte énis idegenkedtem ettől a rendszertől, de miután Norbi meghívott az olasz HFRT csapatba (hülye lettem volna nemet mondani d3 ) és elkezdtem versenyezni, újra motivált lettem.

Néhány szó az autókról. Itt nincs kavarás a fizikákkal, nem kell cserélgetni, a telepítése nehéz, utána viszont sokkal felhasználóbarátabb mint a cseh. Az N-es autók mintha nem is N-esek lennének, ezek után nem szívesen ülök vissza a csehesbe, ez van. Jah, meg itt nincsen gagyi szarfizikás S1600, az autól fizikája itt is szinte ugyanolyan, igazán élvezetesen vezethetők, olyan mint a csehes Jófizikás Punto.

Egy bukatója van: állandó netet kíván, itt szóba se jöhetne az offline mód, ami ugye azért a versenyzők számát igencsak csökkentené. Nem a magyar embereknek találták ki nah...


Kb. ennyit akartam, fontoljátok meg, fel lehetne vele dobni a következő bajnokit. Arról nem is beszélve hogy ha nagyon sokan ott edződnének a magyar bajnokin, utána a WIRC már sétagalopp lenne... d3
Figy Viki!
Tudod hogy csíplek ezért nem kötöszködni akarok... Elég régóta ismerlek ahhoz, hogy sejtsem mi áll a dolog mögött (több dolog is, de úgyérzem ezis sokat nyom a lattba) sztem kiábrándultál a csehből mivel ott nem jöttek úgy az erdmények ahogy szeretted volna. Találtál 1 másik rendszert ami jobban bejött neked. Hangsúlyozom neked! Nekem is teccik az olasz, de annyival azért nem jobb a csehnél, hogy az egekbe magasztaljuk. . . Nekem pl teccik az olasz, de semmi extra. Ha pl Sebi, Ákos ... rászabadulna szted nem verne szarrá mindenkit? Tévedsz ha azt gondold nem. Itt nem az útfelületről van szó, meg blablabla. Ezt érezni kell! Mennének 2-3 szor warmot és máris a legjobb időket futnák. Mert máris ráéreznének és ez attól van, hogy volt amikor "szarrá" hotlapolták magukat és kitapasztalták a játék csínját-bínját. Nekem pl teccett a Nes olasz, de túl könnyűnek találtam. Szóval 1 szó mint 100 az olasszal se lenne sztem különlegesebb ill. meglepőbb a végeredmény.

Ettől függetlenül támogatom az 5letet, hogy csináljunk ott is bajnokságot. Én támogatlak mindenben. Beszéld le az olaszokkal hogy miképp lehetne mi pedig támogatunk mindenben. Megjirdetjük, reklámozzuk, rendszerezünk minden.

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2006 csüt. aug. 10 11:05

Igen-el szavaztam, mert olyan nem volt, hogy

mindegy, mert úgysem ismerem a szakaszokat...

Egyetértek azzal, aki szerint a menőknek mindegy milyen szakszok lesznek, a megemfajtának meg megintcsak mindegy :D

Időm úgysincs agyongyakorolni magam, a pályákat meg nem ismerem annyira, hogy versenyben legyek az elejével. Legjobb példám NBII, ha jól számolom 4x mentem eddig rajta, beleértve offlányt, onlányt. Ha ez van a bajnokin, akkor csöcs, ha nincs meg szerencse. A pályák kellő ismerete nélkül egyébként is ez a helyzet. Ha szerencsém van kiadja, ha nincs meg nem adja ki. Az elejéhez a különbséget nem azzal kell csökkenteni, hogy ismerem a következő forduló gyorsait, és csak azokat begyakorolom. Ánblokk legyen valaki gyors, és ez látszódjon meg a bajnoki fordulókon.

Következő téma.
Rally2-es mezőny hihetetlenül jó ötlet. Akinek kevés ideje van, vagy még nem régen ismeri a játékot, legyen egy bajnokság, ahol van esélye, van értelme küzdeni. Simán meg lehetne tenni, hogy végignézzük a kategóriák indulóit, és mindegyikben húzunk egy határt. Aki a határ felett van, kötelezően az első osztályban indul, aki alatta, eldöntheti, hogy első vagy máspdoszályban szeretne versenyezni.

Olasz.

Úgy hirtelen 3 gondolatom van ezuzel kapcsolatban.

1. Aki már régen olaszozik, és megszokta az autókat, felületeket, versenyrendezést, hangulatot, stb, óriási előnyben lenne azzal szemben, aki még most kezdi. Persze lehet ezt is gyakorolni.. ahhoz végülis csak idő kell.. végölis, mint a hotlapoláshoz.
2. Akinek nincs online netkapcsolata? Ugye nem akarjuk kizárni Őket?
3. Olyan időpont nme létezik, ami mindenkinek jó. Ezt asszem nem is kell tovább ragozni :D

Jah és bocs hogy ilyen hosszú voltam..
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
ChrisX
Site Admin
Hozzászólások: 1834
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 20:58
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: ChrisX » 2006 csüt. aug. 10 11:05

Papa_G @ 2006 Csüt. Aug. 10 11:41 írta:Viki viki. Hát nem tudod, hogy nem ér rá mindenki egy időben?
Pl elkezdődik a futam, én az olasz autópályán nyomom a padlót, 150. Erre bevillan, bazmeg verseny. Homlokomhoz csapok, ami túl erősre sikerül, elsötétül a világ, és az autó tripla szaltót ugrik másfél csavarral a genovai hegyek között. A halálomat kívánod? :reklamacio:

:) De egy párhuzamos bajnokságban benne lennék, csak jól válaszd meg az időpontot. pl vasárnap. Intézkedjél légyszives. :D
Ezér kell egy laptop, meg MOMO. Megálsz az ótópályán ahol van mikrohulláminfrás net, ráerősited a momot egy piknik padra oszt nyomod. :)


De ha felhívod KZ-t ő biztos segít... d3
Kép

Avatar
Iceman
[RRH] Tag
Hozzászólások: 12155
Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Iceman » 2006 csüt. aug. 10 11:11

illegal_alien @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:04 pm írta:Figy Viki!
Tudod hogy csíplek ezért nem kötöszködni akarok... Elég régóta ismerlek ahhoz, hogy sejtsem mi áll a dolog mögött (több dolog is, de úgyérzem ezis sokat nyom a lattba) sztem kiábrándultál a csehből mivel ott nem jöttek úgy az erdmények ahogy szeretted volna. Találtál 1 másik rendszert ami jobban bejött neked. Hangsúlyozom neked! Nekem is teccik az olasz, de annyival azért nem jobb a csehnél, hogy az egekbe magasztaljuk. . . Nekem pl teccik az olasz, de semmi extra. Ha pl Sebi, Ákos ... rászabadulna szted nem verne szarrá mindenkit? Tévedsz ha azt gondold nem. Itt nem az útfelületről van szó, meg blablabla. Ezt érezni kell! Mennének 2-3 szor warmot és máris a legjobb időket futnák. Mert máris ráéreznének és ez attól van, hogy volt amikor "szarrá" hotlapolták magukat és kitapasztalták a játék csínját-bínját. Nekem pl teccett a Nes olasz, de túl könnyűnek találtam. Szóval 1 szó mint 100 az olasszal se lenne sztem különlegesebb ill. meglepőbb a végeredmény.

Ettől függetlenül támogatom az 5letet, hogy csináljunk ott is bajnokságot. Én támogatlak mindenben. Beszéld le az olaszokkal hogy miképp lehetne mi pedig támogatunk mindenben. Megjirdetjük, reklámozzuk, rendszerezünk minden.
Részben igazad van, tényleg kiábrándultam a cseh szisztemből, de nem feltétlenül azért mert nem jöttek az eredmények. Azért is. Inkább az a szarkavarás nem tetszik ami ott megy, amikor havonta változnak a fizikák, ötmillió túr, most már nekem is áttekinthetetlen (szép szó), pedig régen sokan fordultak hozzám ha valami nem volt ott oké.

Tény, nekem tényleg nagyon tetszik az olasz, kéne tenni egy próbát hogy ebből a magyar mezőnyből mekkora kereslet lenne rá. Intézkedek az olaszokkal hogy mit lehetne tenni. ;)
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:13

ChrisX @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:05 pm írta:Ezér kell egy laptop, meg MOMO. Megálsz az ótópályán ahol van mikrohulláminfrás net, ráerősited a momot egy piknik padra oszt nyomod. :)
:idea:
Teljesen igazad van. 1 gond van! Hogy a telszámlám a köv hónapban 63.000 Ft lesz és még nem is neteztem. Ja! És nincs laptopom. :omg:

1ébként van még egy lehetőség. Fejben lejátszom, brümmögök hozzá a számmal meg minden aztán telefonon bemondom az időket. Egy hátránya van, hogy a szélvédőre belülre is kell ablaktörlő. Brrrrr :rally: Brrrrr
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
illegal_alien
Site Admin
Hozzászólások: 3630
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25

Hozzászólás Szerző: illegal_alien » 2006 csüt. aug. 10 11:14

Velner Viktor @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:11 írta:Részben igazad van, tényleg kiábrándultam a cseh szisztemből, de nem feltétlenül azért mert nem jöttek az eredmények. Azért is. Inkább az a szarkavarás nem tetszik ami ott megy, amikor havonta változnak a fizikák, ötmillió túr, most már nekem is áttekinthetetlen (szép szó), pedig régen sokan fordultak hozzám ha valami nem volt ott oké.

Tény, nekem tényleg nagyon tetszik az olasz, kéne tenni egy próbát hogy ebből a magyar mezőnyből mekkora kereslet lenne rá. Intézkedek az olaszokkal hogy mit lehetne tenni. ;)
Ezért mondtam, hogy többminden, de ezis ;)

Ok. Intézkedj!

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2006 csüt. aug. 10 11:14

ChrisX @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:05 pm írta:Ezér kell egy laptop, meg MOMO. Megálsz az ótópályán ahol van mikrohulláminfrás net, ráerősited a momot egy piknik padra oszt nyomod. :)


De ha felhívod KZ-t ő biztos segít... d3
:omg: :omg: :bolond:

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2006 csüt. aug. 10 11:16

Papa_G @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:13 pm írta::idea:
Teljesen igazad van. 1 gond van! Hogy a telszámlám a köv hónapban 63.000 Ft lesz és még nem is neteztem. Ja! És nincs laptopom. :omg:

1ébként van még egy lehetőség. Fejben lejátszom, brümmögök hozzá a számmal meg minden aztán telefonon bemondom az időket. Egy hátránya van, hogy a szélvédőre belülre is kell ablaktörlő. Brrrrr :rally: Brrrrr
:nevet2: :nevet2: Ti készek vagytok öcsém!!! :omg: :nevet2:

Avatar
ChrisX
Site Admin
Hozzászólások: 1834
Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 20:58
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: ChrisX » 2006 csüt. aug. 10 11:17

Papa_G @ 2006 Csüt. Aug. 10 12:13 írta::idea:
Teljesen igazad van. 1 gond van! Hogy a telszámlám a köv hónapban 63.000 Ft lesz és még nem is neteztem. Ja! És nincs laptopom. :omg:

1ébként van még egy lehetőség. Fejben lejátszom, brümmögök hozzá a számmal meg minden aztán telefonon bemondom az időket. Egy hátránya van, hogy a szélvédőre belülre is kell ablaktörlő. Brrrrr :rally: Brrrrr

:omg: :D :nevet2:

Amúgy nekem is tetszik az olasz. Sokkal jobban mint a csefos, csak a szombat esti időpontok :down:. Viszont ha ki lehetne alkudni egy délutáni valamit 3 hetente (mint ami az 1 bajnokságunkba volt az rbrnet-tel). Úgy zsír lenne.
Offline szoktam menni vele. És pl. Sipirkakim kurvára bejön... Tiszta MNASZ aszfaltos OB :lollypop:
Kép

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:18

Colin @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:05 pm írta:1. Aki már régen olaszozik, és megszokta az autókat, felületeket, versenyrendezést, hangulatot, stb, óriási előnyben lenne azzal szemben, aki még most kezdi. Persze lehet ezt is gyakorolni.. ahhoz végülis csak idő kell.. végölis, mint a hotlapoláshoz.
2. Akinek nincs online netkapcsolata? Ugye nem akarjuk kizárni Őket?
3. Olyan időpont nme létezik, ami mindenkinek jó. Ezt asszem nem is kell tovább ragozni :D
1. Az olaszon 1 dolgot kell változtatnod, lassabban kell menni. Amúgy az új felületeken, ha mindegyiken átmész 4X!!! akkor többet mentél rajtuk mint én. Pedig én nyertem futamot a mostani vb-n. (merthát jobb vagyok mint Tomibá :lollypop: )
2. Igaz
3. ezis.
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:21

ChrisX @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:17 pm írta::omg: :D :nevet2:

Amúgy nekem is tetszik az olasz. Sokkal jobban mint a csefos, csak a szombat esti időpontok :down:. Viszont ha ki lehetne alkudni egy délutáni valamit 3 hetente (mint ami az 1 bajnokságunkba volt az rbrnet-tel). Úgy zsír lenne.
Offline szoktam menni vele. És pl. Sipirkakim kurvára bejön... Tiszta MNASZ aszfaltos OB :lollypop:
Szerintem a vasárnap du jó lenne nem? Nekem pl péntek-szombat este kizárva.
Akkor mondjuk meg Vikinek, hogy kérdezze meg. oké?

Vikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Intézkedjééééééééél.
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:24

Ja még egy érdekes dolog az olaszról.
Az ottani versenyeken Cebulával fel tudom venni a versenyt, a Lach-ot meg is tudom verni, Tomibától meg mindenképpen sokkal jobb vagyok. :rolleyes:
Mondjuk a Hirvela ott is hülye.
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13953
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2006 csüt. aug. 10 11:41

Papa_G @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:24 pm írta:Ja még egy érdekes dolog az olaszról.
Az ottani versenyeken Cebulával fel tudom venni a versenyt, a Lach-ot meg is tudom verni, Tomibától meg mindenképpen sokkal jobb vagyok. :rolleyes:
Mondjuk a Hirvela ott is hülye.
:D én+ tőled is jobb vagyok....hogyis van ez.... :D :D :D

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:47

NyilasM @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:41 pm írta::D én+ tőled is jobb vagyok....hogyis van ez.... :D :D :D
A lényeg, hogy Tomibá sehol sincs. :D

Ja! és én vagyok a jobb. :P
Kép
SALGÓ A.S.E.

Avatar
Szmájli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3762
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 19 16:16
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Szmájli » 2006 csüt. aug. 10 11:49

Papa! mivel te nagy olaszos vagy, az uj carpack ok mikor jönnek ki? :confused2: mert ugytommár régre igérték :mad: :rolleyes: :smoker: :lollypop:
Vaszily László

Avatar
Papa_G
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 7459
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 10:21
Tartózkodási hely: Mályámi
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Papa_G » 2006 csüt. aug. 10 11:52

4dimension @ Csüt. Aug. 10, 2006 12:49 pm írta:Papa! mivel te nagy olaszos vagy, az uj carpack ok mikor jönnek ki? :confused2: mert ugytommár régre igérték :mad: :rolleyes: :smoker: :lollypop:
Már kijött egy új. Saxo-val, celica-val evo9-cel, meg ilyesmivel. Tomibá azt mondja a Saxoval ment és nagyon állat fíling.
Kép
SALGÓ A.S.E.

Lezárt