3D modellezés

Minden ami a játékkal kapcsolatos

Moderátor: Moderátor

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. márc. 28 19:12

3D modellezéssel kapcsolatos megbeszéléseket, kérdések témája. 3D Max, Zmodeler stb...

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. márc. 28 19:17

Volt egy ilyen problémám:
Az lenne az első kérdés, hogy tudom textúrával kitölteni ezt:
Kép
Idáig eljutottam:
Kép
Hogy ilyet kapjak, amit később rápakolok a GPS spline -la:
Kép
Térbeli testekre tudok textúrát tenni, csak erre a sík dologra nem.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. márc. 28 19:22

A sík cuccokra miért nem megy rá?
Kép

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2011 hétf. márc. 28 19:30

hát mert 2sided és bitmap, előtte meg lehet kell egy extrude-t csinálni

Avatar
alfafox
RBR Fan
Hozzászólások: 166
Csatlakozott: 2010 pén. máj. 14 17:56

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: alfafox » 2011 hétf. márc. 28 19:56

3ds max-et honnan tudnám leszedni?

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2011 hétf. márc. 28 19:59

Keke írta:A sík cuccokra miért nem megy rá?
Gondolom mert a többi már objektum, ez meg csak váz úgymond. Gondolom a line-al, rectanglevel vagy valami hasonlóval csináltad. Kattints jobb klikkel rá. Convert to -> editable poly. Ekkor már 3dbe is valamilyen színű lesz. Rádobsz egy materiált. Majd a modifier listából kiválasztod pl az unvrap uvw-t, és rámész az edit gombra (a parameters-nél).
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. márc. 28 20:33

Tibi írta: Gondolom mert a többi már objektum, ez meg csak váz úgymond. Gondolom a line-al, rectanglevel vagy valami hasonlóval csináltad. Kattints jobb klikkel rá. Convert to -> editable poly. Ekkor már 3dbe is valamilyen színű lesz. Rádobsz egy materiált. Majd a modifier listából kiválasztod pl az unvrap uvw-t, és rámész az edit gombra (a parameters-nél).
Köszi Tibi! :respect3:
Még valami hiányzik eddig eljutottam de nem megy rá:
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. márc. 28 20:50

Paya írta:
alfafox írta:3ds max-et honnan tudnám leszedni?
oldal
Ha már ennyi érdeklődő van valaki résztvenne a projectben? Olyan ember is kell aki profi 3d maxos és megmondja ha kell mit hogyan csináljunk és mi megcsináljuk :respect:
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 kedd márc. 29 20:14

Valaki tudna abban segíteni, hogy ezt a sablont (az eredeti nagyobb felbontás) hogy lehet max-ban beilleszteni. Ezután erre rá lehetne rajzolni az spline-t.
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 kedd márc. 29 20:19

Azt kifelejtettem, hogy utána méretarányosan be kellene állítani a sablon méretét. A pálya hossza légvonalban: 5870m, szélességben a két legtávolabbi pont távolsága (légvonalban): 1700m.

Avatar
alfafox
RBR Fan
Hozzászólások: 166
Csatlakozott: 2010 pén. máj. 14 17:56

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: alfafox » 2011 kedd márc. 29 21:42

Valaki tudja hogy lehetne egyáltalán elkezdeni egy pályát? Mert aktiváltam, elindult, de bazira nemtom, mit is kéne csinálni :D

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 kedd márc. 29 21:56

alfafox írta:Valaki tudja hogy lehetne egyáltalán elkezdeni egy pályát? Mert aktiváltam, elindult, de bazira nemtom, mit is kéne csinálni :D
Sorrend:
- spline (legjobb ha sablonra húzogatod rá a vonalt erre már rájöttem csak arra nem hogy teszek alá sablonképet :( )
- elkészíted ezt 64x8m:
Kép
- bepakolod az spline-ra
- kihúzod a domborzatokat
- bepakolod az objecteket
Tovább nem tudom, de ha eddig eljutsz már az is rengeteg munka. Ha eddig megvan van egy lemodellezett pályád. Utána gondolom konvertálás+a pálya ini fájlaival szarakodni.

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2011 kedd márc. 29 22:10

Keke írta: Sorrend:
- spline (legjobb ha sablonra húzogatod rá a vonalt erre már rájöttem csak arra nem hogy teszek alá sablonképet :( )
...

...
Tovább nem tudom, de ha eddig eljutsz már az is rengeteg munka. Ha eddig megvan van egy lemodellezett pályád. Utána gondolom konvertálás+a pálya ini fájlaival szarakodni.
Ha eddig eljutsz akkor utána mi tudjuk mit kell csinálni. ;)

Amugy mi lenne ha kikalkulálnád hogy menny méter hosszú meg széles a képed eredetibe. És akkor csinálnál egy sima plane-t és arra raknád rá egy az egybe texturának. Esetleg a top nézetnél lehet át kell állitani valamit hogy ne csak a wireframet lássad.
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 kedd márc. 29 22:12

A sablonképnél valami ilyesmire gondoltam, mint itt is betett mögé képet és az alapján rajzolta:
Kép
Az a kérdés ilyet, hogy lehet betenni nekünk elég lenne felülnézetből betenni a pálya nyomvonalát.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. márc. 30 08:07

Tibi írta: Ha eddig eljutsz akkor utána mi tudjuk mit kell csinálni. ;)

Amugy mi lenne ha kikalkulálnád hogy menny méter hosszú meg széles a képed eredetibe. És akkor csinálnál egy sima plane-t és arra raknád rá egy az egybe texturának. Esetleg a top nézetnél lehet át kell állitani valamit hogy ne csak a wireframet lássad.
Köszi a segítséget! :respect: Tudom mekkora a pálya koordinátái X: 5870m Y: 1700m. Készítek egy 5870x1700m méretű négyzetet, abból plane-t és arra teszem textúrának a sablont :D

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. márc. 30 21:43

Készül az spline:
Kép
Kép

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: klacix » 2011 csüt. márc. 31 18:42

Keke írta:Készül az spline:
(...)
Hajrá!
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 csüt. márc. 31 19:24

klacix írta:
Keke írta:Készül az spline:
(...)
Hajrá!
Köszi! Már végig ráigazítottam a sablonra az íveket is. Holnap jön a szintezés, ehhez találtam is egy segítséget:
Kép
Sajnos most nem folytathatom, mennem kell melóba (2pm-kor) gyorsan alszok :almos:

Avatar
Farkas21
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1093
Csatlakozott: 2009 vas. márc. 08 12:42
Tartózkodási hely: ÖSKÜ

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Farkas21 » 2011 pén. ápr. 01 14:25

H a valakit érdekel itt van valami leírás a 3D maxhoz, jó kis olvasmány ;)
http://www.doksi.hu/get.php?lid=758
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 pén. ápr. 01 18:11

Farkas21 írta:H a valakit érdekel itt van valami leírás a 3D maxhoz, jó kis olvasmány ;)
http://www.doksi.hu/get.php?lid=758
:respect3:

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: klacix » 2011 pén. ápr. 01 19:36

Keke írta:
klacix írta:
Keke írta:Készül az spline:
(...)
Hajrá!
Köszi! Már végig ráigazítottam a sablonra az íveket is. Holnap jön a szintezés, ehhez találtam is egy segítséget:
(...)
Sajnos most nem folytathatom, mennem kell melóba (2pm-kor) gyorsan alszok :almos:
Ezeket a magasság adatokat honnan kaptad? Milyen program/rendszerből?
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 pén. ápr. 01 19:51

klacix írta: Ezeket a magasság adatokat honnan kaptad? Milyen program/rendszerből?
Egyik évben az esztergomi RTE versenyen volt ez a térkép. Nem tudom honnan szedték, talán a szervezők meg tudnák mondani.

Avatar
BKiss
RBR Fan
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2011 kedd márc. 08 19:40
Tartózkodási hely: Pécs

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: BKiss » 2011 pén. ápr. 01 20:10

Valaki nem tudja véletlenül, hogy a GetSGC nevű csodát honnan lehet letölteni?
Ha valaki el tudná küldeni mailben, az még jobb lenne.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szomb. ápr. 02 11:16

Valaki HELP!

Az spline-ból loft-ot készítettem, ezzel nagyon megszenvedtem mert mindig 90fokban elforgatva tette rá az spline pontjaira a vonalat. (kb úgy mintha egy háznak a padlóját akarnád elkészíteni és azt mindig a falra tenné). Végülis sikerült (mindent ugyanúgy csináltam csak a nézetet forgattam és egyszer úgy tette rá vízszintesen).
Valaki elmagyarázhatná ezt, mert még kell ilyet csinálni.
Előre is köszönöm! :respect:
Kép
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szomb. ápr. 02 12:31

Feltextúrázom, aztán mehetne is az első próba ha tudnám mibe kell importálni és hogy teszem be a pályát.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szomb. ápr. 02 13:49

Találtam egy érdekes leírást:
http://www.b2-net.com/tutorial/23-import-into-wallaby
Ahogy nézem ez a Wallaby is RX-es pályába exportál. Akkor max-os pályából nem is lehet RBR formátumot készíteni?

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2011 szomb. ápr. 02 14:05

Keke írta: Ahogy nézem ez a Wallaby is RX-es pályába exportál. Akkor max-os pályából nem is lehet RBR formátumot készíteni?
Nem!!! Csak a Maxból mented .Xbe és a wallaby ezt tudja behozni, majd abból normál formába menteni.

De ez már nem a modellezéssel kapcsolatos, hanem a konvertálással :offtopic:
(nézzél nemsokára egy pü-t)
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2011 szomb. ápr. 02 16:19

A féknyomonlineTV-n az F1RFT (Rfactoros F1-es) modok készítője Sompir tart kéthetente élő adásban bemutatót 3dsMax modellezésből. Eddig 3 rész ment le innen letölthetitek: ftp://87.229.98.122/MAGAZIN%20F1RFT/2011/
(Az f4v fájlt a vlc media player le tudja játszani.)
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. ápr. 04 18:16

Tegnap :bringa: a pályán :D Feltöltöttem pár képet: http://img225.imageshack.us/g/bikoltardos005.jpg/

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. ápr. 04 20:08

Valaki meg tudná mondani, hogy mitől esnek szét a polygonok amikor mozgatom őket? :think:
Kép

Avatar
Csapucha Tomi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1388
Csatlakozott: 2011 csüt. jan. 13 19:58
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Csapucha Tomi » 2011 hétf. ápr. 04 20:53

Keke mester nagyon nagyon szurkolok hogy össze jöjjön :) Nagyon sok kiert hozzá és kitartást :D Nekem jó lesz mert ugye hazai pálya lesz:D 1kérdésem lenne hozzá! Ez most ugy lesz ahogy a turásoknak szokott lenni? Lasitó lesz benne :? ÉS utána nehéz lenne csinálni 1 Bikol-Tardost?:D Irj köszi,,Továbi sok sikert.
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. ápr. 04 21:02

[quote="Keke"]Valaki meg tudná mondani, hogy mitől esnek szét a polygonok amikor mozgatom őket? :think:
Közben rájöttem, hogy ezeket is össze kell hegeszteni :D
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 hétf. ápr. 04 21:11

DuRR írta:Keke mester nagyon nagyon szurkolok hogy össze jöjjön :) Nagyon sok kiert hozzá és kitartást :D Nekem jó lesz mert ugye hazai pálya lesz:D 1kérdésem lenne hozzá! Ez most ugy lesz ahogy a turásoknak szokott lenni? Lasitó lesz benne :? ÉS utána nehéz lenne csinálni 1 Bikol-Tardost?:D Irj köszi,,Továbi sok sikert.
Köszönöm! :respect:
Még messze vagyok attól, hogy a lassítókat pakoljam bele, de úgy gondolom az RTE versenyeken használt lassítók száma sok. Ezekre a helyekre mindenképp szeretnék majd tenni:
- A rajtnál az egyenes kb 650m ide 1 lassító.
- A Malomvölgy (cél) előtti egyenesbe legalább 1 lassítót (túrának itt 2 volt).
Szerintem máshova nem kell. A térkép, amit belinkeltem csak a szintkülönbségek miatt mutattam meg, vagyis a Bikol-Tardossal kezdem. Ha ez kész lesz már nem lesz nehéz megfordítani :D

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. ápr. 06 07:55

Sajnos elakadtam. Nem tudom, hogy kell importálni max-ból. A wallaby028 is kellene, hogy kipróbálható legyen a pálya. Nem tudtam sehonnan letölteni :(
Ha valaki tud egy wallaby028-at küldje el. Amíg nem tudom letesztelni áll a project :(
A másik dolog: tud esetleg valaki sgc scriptet 3d max-hoz? Vagy hogy exportálnak max-ból sgc-be?

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2011 szer. ápr. 06 12:30

akkor ide is leírom RBR Max Exporter
ez kocsikat exportál sgc-be nem tudom hogy neked mihez kell
de készülj fel mert nem lessz egyszerő a dolog
ha nem találod mert a BH-n volt anno, elküldöm neked

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. ápr. 06 13:32

remihuey írta:akkor ide is leírom RBR Max Exporter
ez kocsikat exportál sgc-be nem tudom hogy neked mihez kell
de készülj fel mert nem lessz egyszerő a dolog
ha nem találod mert a BH-n volt anno, elküldöm neked
Köszi tesó! BH már régóta nincs, az e-mail-em tudod légyszi külld el. Egyébként sokféle dologra keresek google-ban még mindig behoz találatokat a BH-ra, sajnos nagyon értékes dolgokat veszítettünk a BH megszűnésével.
Valami leírást biztos találni hozzá. Amíg a pályával nem tudok tovább lépni kisérleteket végzek ezzel :)

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2011 szer. ápr. 06 20:05

ki sem mondtad már átküldtem neked a címedre emilben

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. ápr. 06 20:57

remihuey írta:ki sem mondtad már átküldtem neked a címedre emilben
:respect: Panda DirectX Exporterrel készítettem X file-t a maxból. Még nem jöttem rá, hogy lehet ezt működésre bírni RX Pluginnal.

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. ápr. 06 21:28

Az RBR Max Exporter-ben van egy példa fájl. Nem semmi ahogy felépül egy autó:
Kép
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 szer. ápr. 06 22:25

klacix írta:Halihó!
Wally még nem írt semmit.
De,
Ezt add össze! A következő kép a Capo Di Feno v2 (BTB) szakaszról készült a 3DS Max-ban!!!!! Eddig az volt a problémám, hogy nem tudtam átvinni a pályát 3DS Max-ba, de most egy kis egyszerű progival sikerült. A Progi azt csinálja, hogy egy megadott D3D (DirectX 6,8,9) (jelen esetben RBR) programból elkapja a Direct3D DrawCall hívásokat és kimenti (pl. nekem OBJ formátumban), azt pedig a 3DS-be szépen be tudtam importálni. Így végülis "könyedén" bármilyen pálya beimportálható a 3DS-ba és készíthető belőle akár orig RBR formátumú pálya, csak nyilván materialozni kell, meg kicsit igazítgatni, stb.
Kép
Tibi!
A Wallaby mit tud csinálni? pl. ennyiből elindulva elvileg nem sokáig tartana eredeti RBR formátumú pályát csinálni?
Másik kérdés:
Ha a progi kimentette nekem a shadereket, meg a textúrákat is, akkor a shaderekkel tudok valamit kezdeni a 3DSMax-ban?
:cool2: :D :D :cool2: :P :typeing: :taps:
A Wallaby-t honnan lehet megszerezni? Ez az egyetlen módja, hogy 3d max-ban készült pályát ki lehessen próbálni RBR-ben?

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 csüt. ápr. 07 17:30

Megtudtam új dolgokat erről a titokzatos Wallaby-ról egy olasz fórumon. http://devtrackteam.solorally.it/viewto ... ?f=26&t=62
Az a lényeg, hogy ez egy szabadon felhasználható program, de személyesen kell elkérni Wally-tól. Wally a cseh plugin főnöke. Akkor kérheti el valaki, ha elküldi neki a munkáját és ő jónak találja.

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2011 csüt. ápr. 07 17:39

Keke írta:Megtudtam új dolgokat erről a titokzatos Wallaby-ról egy olasz fórumon.
Az a lényeg, hogy ez egy szabadon felhasználható program, de személyesen kell elkérni Wally-tól. Wally a cseh plugin főnöke. Akkor kérheti el valaki, ha elküldi neki a munkáját és ő jónak találja.
Igen ez így megy.Bocsi hogy nem válaszoltam még a pü-dre. Szóval szerintem dolgozgass még a pályán. Pl alakísd ki a domborzatot, ahova kell rakjál le (lap)fákat,stb.
Kép

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: klacix » 2011 csüt. ápr. 07 19:49

Keke írta:(...)
A Wallaby-t honnan lehet megszerezni? Ez az egyetlen módja, hogy 3d max-ban készült pályát ki lehessen próbálni RBR-ben?
Akkor én már nem válaszolok, mert megvan a megoldás. ;) Hajrá Keke!
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 csüt. ápr. 07 21:54

klacix írta: Akkor én már nem válaszolok, mert megvan a megoldás. ;) Hajrá Keke!
Köszi! :D
Mivel Wally-nak le kell tenni az asztalra egy kész projectet úgy döntöttem, hogy egy egyszerűbb vonalvezetésű pályát fogok elsőnek elkészíteni.
Kép
Kép

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: klacix » 2011 pén. ápr. 08 13:52

Javaslom, hogy egy nagyon egyszerű, lecsupaszított pályát készíts először. Ha az megy az RBR-ben akkor jöhet a pontosabb kidolgozás (nyilván egy jó alappal).
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 pén. ápr. 08 14:42

BKiss írta:Valaki nem tudja véletlenül, hogy a GetSGC nevű csodát honnan lehet letölteni?
Ha valaki el tudná küldeni mailben, az még jobb lenne.
Találtam egyet: http://www.megaupload.com/?d=R0YLZZDX
Nekem nem sikerült működésre bírni :( Ha esetleg valakinek sikerül írja le hogyan! :respect:

Avatar
Csapucha Tomi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1388
Csatlakozott: 2011 csüt. jan. 13 19:58
Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Csapucha Tomi » 2011 pén. ápr. 08 20:45

Keke mester akkor most nem lesz Bikol-Tardos ?:S Na neeeeeee...Vagy mikorra lesz meg ?
Kép

Avatar
Keke
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2968
Csatlakozott: 2010 szomb. jan. 09 17:00
Kapcsolat:

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: Keke » 2011 pén. ápr. 08 21:02

DuRR írta:Keke mester akkor most nem lesz Bikol-Tardos ?:S Na neeeeeee...Vagy mikorra lesz meg ?
Lesz, de ne legyetek türelmetlenek. Már mások is leírták, hogy egy pályát elkészíteni több 100 munkaóra. Ha 200 órával számolsz és minden nap tudsz 4 órát foglalkozni a szerkesztéssel, akkor is 50 nap jön ki... és még vannak dolgok amik nem rajtam múlnak.

Avatar
BKiss
RBR Fan
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2011 kedd márc. 08 19:40
Tartózkodási hely: Pécs

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: BKiss » 2011 szomb. ápr. 09 20:13

Keke írta:
BKiss írta:Valaki nem tudja véletlenül, hogy a GetSGC nevű csodát honnan lehet letölteni?
Ha valaki el tudná küldeni mailben, az még jobb lenne.
Találtam egyet: http://www.megaupload.com/?d=R0YLZZDX
Nekem nem sikerült működésre bírni :( Ha esetleg valakinek sikerül írja le hogyan! :respect:
:respect: Hálám üldözni fog! :D Most kipróbálom, remélem működik :)

Avatar
BKiss
RBR Fan
Hozzászólások: 211
Csatlakozott: 2011 kedd márc. 08 19:40
Tartózkodási hely: Pécs

Re: 3D modellezés

Hozzászólás Szerző: BKiss » 2011 szomb. ápr. 09 20:47

BKiss írta:
Keke írta:
BKiss írta:Valaki nem tudja véletlenül, hogy a GetSGC nevű csodát honnan lehet letölteni?
Ha valaki el tudná küldeni mailben, az még jobb lenne.
Találtam egyet: http://www.megaupload.com/?d=R0YLZZDX
Nekem nem sikerült működésre bírni :( Ha esetleg valakinek sikerül írja le hogyan! :respect:
:respect: Hálám üldözni fog! :D Most kipróbálom, remélem működik :)
Nem indul sajnos :(

Válasz küldése