Magyar Plugin Rendszer

a pluginnal kapcsolatos megbeszélések/
themes about the rallysimfans.hu plugin

Moderátor: Moderátor

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 csüt. okt. 23 18:14

Köszönöm az új pályákat! Fantasztikusak!
A 20 km murva.. ajjaj, nagyon jó! Na meg Hageneau..huh, brutál! :respect:
Kép

Avatar
Magyari Bence
RBR Fan
Hozzászólások: 117
Csatlakozott: 2014 szomb. jan. 18 13:55
Tartózkodási hely: Hollóháza

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Magyari Bence » 2014 csüt. okt. 23 20:04

Köszönjük az új pályákat!! Nagyon tetszenek, bár az angol murváson még nem tudtam végig menni! :D Látom hogy nem csak nekem van vele problémám, szóval gyorsan kerestem egy videót róla, most már tudom merre kell menni! :D

Íme: https://www.youtube.com/watch?v=VVcpCtBH6h0
Magyari Bence

Rendező: TGS Kupa; GT Cup

GGRT

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 csüt. okt. 23 20:17

...bekapcsolt 3D-s itinernél max elsőre téveszt az ember...
HFRT Team

Avatar
CSEKO Arpad
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2163
Csatlakozott: 2006 kedd júl. 18 15:00
Tartózkodási hely: Madocsa

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: CSEKO Arpad » 2014 pén. okt. 24 06:29

NyilasM írta:...bekapcsolt 3D-s itinernél max elsőre téveszt az ember...
Meg egy Yugo és egy magyar navigátor hang és már be is lehet találni a kanyarokba. :) Bár én Mitsu-val mentem, volt pár kézifékes forduló az "Y" elágakban. :)
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 pén. okt. 24 10:20

Elég egy agyament pálya, több száz méteren szembe megy a nyomvonalon.....
Kép

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2014 hétf. okt. 27 18:36

...
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
zsota
RBR Fan
Hozzászólások: 97
Csatlakozott: 2012 csüt. feb. 02 12:16
Tartózkodási hely: Budaörs

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: zsota » 2014 szomb. nov. 01 22:34

Hát gyerekek hotlap sprint extreme-en eléggé gonosz idők születnek :)
Menet közben nálam nincs bekapcsolva a részidő, csak a rekord időt néztem, Misitől 4:07 mondom akkor az biztos, nincs mese ennyit kell menni és kész, de úgy látszik még őt is megtréfálta a pálya :D :D
Csak utána néztem a részidőket első ell. pontnál 16 mp-t kaptam utána kellett ledolgoznom.

A helyes nyomvonal tőlem: https://www.youtube.com/watch?v=SEAQ8HKg8Ls

Aztán meg lehet, hogy én néztem be valamit.

Jók az új pályák :up: Pikes peakot kipróbálnám csak aszfalt modban.

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 vas. nov. 02 08:32

zsota írta:Hát gyerekek hotlap sprint extreme-en eléggé gonosz idők születnek :)
Menet közben nálam nincs bekapcsolva a részidő, csak a rekord időt néztem, Misitől 4:07 mondom akkor az biztos, nincs mese ennyit kell menni és kész, de úgy látszik még őt is megtréfálta a pálya :D :D
Ne hülyéskedj....igaz töröltem az összes replayt ami a játékban volt(volt több mint 200.. :) ) de megyek megint ha kell és elküldöm. Nálam be van kapcsolva mindig a 3D-s itiner ,igaz elsőre ugy is kóvályogtam de azt Lacka törölte ill. utána pedig lassú menetben memorizáltam a nyomvonalat.
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 vas. nov. 02 08:45

No most megkövezem magam...és törlök minden gyanus időt.....
Hogy hézhettem el az 1ie. előtti jobbosban azt a kis kitérőt azt nem is értem. :omg: :omg:
HFRT Team

Avatar
zsota
RBR Fan
Hozzászólások: 97
Csatlakozott: 2012 csüt. feb. 02 12:16
Tartózkodási hely: Budaörs

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: zsota » 2014 vas. nov. 02 10:12

NyilasM írta:No most megkövezem magam...és törlök minden gyanus időt.....
Hogy hézhettem el az 1ie. előtti jobbosban azt a kis kitérőt azt nem is értem. :omg: :omg:
:)

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7911
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2014 vas. nov. 02 15:16

NyilasM írta:No most megkövezem magam...és törlök minden gyanus időt.....
Hogy hézhettem el az 1ie. előtti jobbosban azt a kis kitérőt azt nem is értem. :omg: :omg:
Úgy hogy sokszor rossz helyen vannak a 3d-s itinerek pontjai lerakva :(
Kép

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 vas. nov. 02 17:35

atiwrc írta:
NyilasM írta:No most megkövezem magam...és törlök minden gyanus időt.....
Hogy hézhettem el az 1ie. előtti jobbosban azt a kis kitérőt azt nem is értem. :omg: :omg:
Úgy hogy sokszor rossz helyen vannak a 3d-s itinerek pontjai lerakva :(
Hát nem tudom....de javaslom Lackának hogy ezt a szart vegyük ki a hotlapból és remélem értelmes tétversenyen nem lesz használva sem.Alapjába véve egy normál angolos ss lenne ,de így viszont egy elbaszott vmi. csak.
Még olyat hogy egy rallyban egy adott nyomvonalon oda-vissza kocsikáznak.Hihetetlen hogy vki munkát rak bele és vagy rövidebb szakaszt vagy olyan nyomvonalat csinálna hogy ne lehessen össze-vissza bolyongni.
HFRT Team

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4271
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2014 vas. nov. 02 18:47

NyilasM írta:
atiwrc írta:
NyilasM írta:No most megkövezem magam...és törlök minden gyanus időt.....
Hogy hézhettem el az 1ie. előtti jobbosban azt a kis kitérőt azt nem is értem. :omg: :omg:
Úgy hogy sokszor rossz helyen vannak a 3d-s itinerek pontjai lerakva :(
Hát nem tudom....de javaslom Lackának hogy ezt a szart vegyük ki a hotlapból és remélem értelmes tétversenyen nem lesz használva sem.Alapjába véve egy normál angolos ss lenne ,de így viszont egy elbaszott vmi. csak.
Még olyat hogy egy rallyban egy adott nyomvonalon oda-vissza kocsikáznak.Hihetetlen hogy vki munkát rak bele és vagy rövidebb szakaszt vagy olyan nyomvonalat csinálna hogy ne lehessen össze-vissza bolyongni.
Az a kitérő engem is bosszant, azt leszámítva egész jó szakasz.
Következő frissítéssel lehet letiltom hotlapban (ha el nem felejtem)
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2014 szomb. nov. 08 12:56

Köszönjük szépen az új pályákat! :rolleyes:
Gondoltam, rápróbálok ismét, visszatérek valamilyen szinten, de esélytelen. :(

További sok sikert Nektek! :taps:

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 vas. nov. 09 19:36

PoNT A kormányszög korlátozása egy akkora marhaság mert simán utána állítható a kormány driverében...
Egyébként annyit beszéltünk már erről hogy már az ember könyökén jön ki.Nem attól gyors vki mert 1-2- értéket alá vagy fölé állít a "megengedettnél". Itt is kérdeztem már ki határozza meg az értékhatárokat.Haggyuk az valós autók adatait.
Ill. ha Már okosak vagyunk akkor csináljunk olyan fizikát és azt alkalmazó plugint ami nem veszi figyelembe a túl állított értékeket és csak (ha tegyük fel )felfelé állított értéknél legfeljebb a felső határt vegye figyelembe....ne pedig a defultot... PL.
Mondok mást: egy gátló keménységet mikor mértek gépátvételen???? szerintem még ilyen miatt senkit nem tiltottak\óvtak ki.... és ez egy csak 1 példa a valós életből.....

Ahogy fogy a népesség úgy tör előre a hülyeség.....bár némiképp ellentmond az hogy a francián múltkorában az N2 swift fizikája változott annyiban hogy a hátsó gátló keménységét 1kN-nal megváltoztatták\visszább vették...replayt kértek..persze nem állítottam utána...meg..aszták a számat.Majd mikor visszakérdeztem hogy ekkora hülyeséget még nem láttam akkor is csak annyit írtak vissza hogy bocsi ez a szabály.
Ami ok... bár ez csak annyit bizonyít hogy hülyék vannak mindenhol.
HFRT Team

Avatar
szdanika
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2140
Csatlakozott: 2007 szer. okt. 31 00:40
Tartózkodási hely: Hőgyész

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: szdanika » 2014 hétf. nov. 10 08:46

Annak örülök, hogy tervben van, hogy a plugin ellenőrizze a setup helyességét.
Valóban a kormányszög miatt kérdeztem. Az egyetlen olyan setupomról beszélek, ami teljesen rendben volt, csak a kormányszöggel kellett szarakodni. Sajnos az elfogadható érték, nekem nem elfogadható, mert alig fordul az autó...

...bár ez csak annyit bizonyít hogy hülyék vannak mindenhol. >> Misi! Sajnos lesznek is...

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 hétf. nov. 10 21:11

szdanika írta: Valóban a kormányszög miatt kérdeztem.
Mikor még a csehen is nyomtam akkor(mivel ott kezdték a szarakodást azok az elméleti okosak akik azt hitték hogy majd ettől gyorsabbak lesznek és akik gyorsak majd lassabbak,valamint a csináljunk vmit mert akkor fontosak leszünk) szóval akkor mindig azt csináltam hogy a kormány driverében amit normális esetben 222fokon használtam levettem 200fokra....a hatás ua. mintha 504 helyett 792-n lenne a setupban.... szóval szart sem ért a setup kontroll.(egyébként ez sem láttam még sem gépkönyvezésen,sem gépátvételen...mármint hogy kormányszöget mérnének...Aztán ott volt a csehen a s1600-nál a diffi kontroll...levették a felsőhatárt 900Nm-ről 450-re.... no és akkoriban majd 1évig egy-egy versenyen ua úgy kiosztottam 1percet legalább.(jaa...diffi feszességet sem láttam még 1osztályban sem mérni...)
De ehhez tartozik 1-2 barom ötlete is hogy csak bizonyos nézetből lehessen csak játszani STB.... jézusom de sok ökör 5let volt már arra hogy megfejtsék pár ember gyorsaságát.... pedig tényleg csak gyakorolni kellene(majd 10éve még 15-ös fos monitorom vol 1G-ás géppel szar vga-val--mégis 5-10 mp-vel tudtam jobbat ss-enként mint most...most már csak játszogatok,ha van kedvem).
Inkább 1-2 magyar pályán járnának a fantáziák amik mondhatni évekkel ezelőtt be lettek harangozva......és komolyan mondom nem rosszmájúságból írom csak már annyira uncsi ezek a hülyeségek ..... legalább annyira mint egyeseknek az Én pofám.... ;)
HFRT Team

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 kedd nov. 11 20:33

NyilasM írta:
szdanika írta: Valóban a kormányszög miatt kérdeztem.
Mikor még a csehen is nyomtam akkor(mivel ott kezdték a szarakodást azok az elméleti okosak akik azt hitték hogy majd ettől gyorsabbak lesznek és akik gyorsak majd lassabbak,valamint a csináljunk vmit mert akkor fontosak leszünk) szóval akkor mindig azt csináltam hogy a kormány driverében amit normális esetben 222fokon használtam levettem 200fokra....a hatás ua. mintha 504 helyett 792-n lenne a setupban.... szóval szart sem ért a setup kontroll.(egyébként ez sem láttam még sem gépkönyvezésen,sem gépátvételen...mármint hogy kormányszöget mérnének...Aztán ott volt a csehen a s1600-nál a diffi kontroll...levették a felsőhatárt 900Nm-ről 450-re.... no és akkoriban majd 1évig egy-egy versenyen ua úgy kiosztottam 1percet legalább.(jaa...diffi feszességet sem láttam még 1osztályban sem mérni...)
De ehhez tartozik 1-2 barom ötlete is hogy csak bizonyos nézetből lehessen csak játszani STB.... jézusom de sok ökör 5let volt már arra hogy megfejtsék pár ember gyorsaságát.... pedig tényleg csak gyakorolni kellene(majd 10éve még 15-ös fos monitorom vol 1G-ás géppel szar vga-val--mégis 5-10 mp-vel tudtam jobbat ss-enként mint most...most már csak játszogatok,ha van kedvem).
Inkább 1-2 magyar pályán járnának a fantáziák amik mondhatni évekkel ezelőtt be lettek harangozva......és komolyan mondom nem rosszmájúságból írom csak már annyira uncsi ezek a hülyeségek ..... legalább annyira mint egyeseknek az Én pofám.... ;)
Na ezt a kommentedet most nagyon likeolom (majd nézz utána mit jelent :D ) ez a kormány mizéria csak csesztetésnek jó, és mondjuk azt se felejtsük el ha valaki élesre tanul és azt szeretné beállítani mint ahogy erre példát is tudok! Akkor ez vele egy jó nagy... Kicseszés ;)
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4271
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2014 szer. nov. 12 09:16

Amikor segítséget kérek egy fizika teszteléséhez, javításához akkor miért van csend?
Valóban, nekem ezek csak számok. Van egy minimum és egy maximum érték ha a setup ebből kilóg akkor számomra ez rossz.
Ha többen jelzik, hogy ez meg ez a paraméter határérték hibás akkor akkor lesz vele foglalkozva.
A mindenki hülye és hasonló megnyilvánulásokat nem igazán lehet felhasználni a fizika javításhoz.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szer. nov. 12 13:55

lacka6 írta:Amikor segítséget kérek egy fizika teszteléséhez, javításához akkor miért van csend?
Valóban, nekem ezek csak számok. Van egy minimum és egy maximum érték ha a setup ebből kilóg akkor számomra ez rossz.
Ha többen jelzik, hogy ez meg ez a paraméter határérték hibás akkor akkor lesz vele foglalkozva.
A mindenki hülye és hasonló megnyilvánulásokat nem igazán lehet felhasználni a fizika javításhoz.
Most komolyan...hülyéskedsz Laci??? Valamelyik guru Atiéktól Sebiig(bocs nem érdekel ki) néz egy (valós)autó adattábláját és ott --mondjuk-- a R3Clió gyári kormányszöge 510fok...... szerinted bármelyik is azt fogja mondani hogy engedjük?????? nagy lószart....és nem vk. tovább ezekre reagálni mert NINCS MOST(SEM) A FÓRUM KÖZELÉBEN OLYAN AKI FIGYELEMBE VENNÉ A JÁTSZHATÓSÁGOT.
Itt minden kavarás a realitás fényében van mapsfaszság,fizikák értelmetlen szabályozása .... kinek meggyőződésből ,kinek megnövekedett arogancia hányadosból kifolyólag(kinek inge..majd jön RPeti és megsértődik holott legkevésbé Neki szól..ugysem az szokta felvenni akinek szól).... nem tudok újabbat mondani és részemről csend.Most is csak azért írok mert kérdezted.
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szer. nov. 12 14:01

Tusy írta: Na ezt a kommentedet most nagyon likeolom (majd nézz utána mit jelent :D )
Kabbe :) :reszeg: :reszeg:
HFRT Team

Avatar
szdanika
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2140
Csatlakozott: 2007 szer. okt. 31 00:40
Tartózkodási hely: Hőgyész

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: szdanika » 2014 szer. nov. 12 17:18

lacka6 írta:Amikor segítséget kérek egy fizika teszteléséhez, javításához akkor miért van csend?
Biztos én néztem rossz helyen, de eddig ilyen kérést nem láttam még tőled. Esetleg ha ez után van ilyenről szó, akkor elsősorban az elsőkerekesekbe besegítenék én is, amennyiben van rá igény. Az értékek állításához nincs sok közöm, de tesztelni lenne kedvem...

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 szer. nov. 12 18:18

lacka6 írta:Amikor segítséget kérek egy fizika teszteléséhez, javításához akkor miért van csend?
Valóban, nekem ezek csak számok. Van egy minimum és egy maximum érték ha a setup ebből kilóg akkor számomra ez rossz.
Ha többen jelzik, hogy ez meg ez a paraméter határérték hibás akkor akkor lesz vele foglalkozva.
A mindenki hülye és hasonló megnyilvánulásokat nem igazán lehet felhasználni a fizika javításhoz.

Hányszor kell jelentkezni? ;)
Amiket küldtél mind kipróbáltam és küldtem róluk véleményt (azt nem tudom neked ez mennyire volt segítség vagy épp semmit nem ért).
Az utsó az EVO volt, azóta én nem kaptam új feladatot. :P :D
szdanika írta:
lacka6 írta:Amikor segítséget kérek egy fizika teszteléséhez, javításához akkor miért van csend?
Biztos én néztem rossz helyen, de eddig ilyen kérést nem láttam még tőled. Esetleg ha ez után van ilyenről szó, akkor elsősorban az elsőkerekesekbe besegítenék én is, amennyiben van rá igény. Az értékek állításához nincs sok közöm, de tesztelni lenne kedvem...
Egyrészről már mondtam neked én is Dani, még Baranya kupán, másrészről meg az rbr autók topicba én is láttam Lacka üzenetét! :P ;)
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4271
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2014 szer. nov. 12 20:15

Tusy írta:

Hányszor kell jelentkezni? ;)
Amiket küldtél mind kipróbáltam és küldtem róluk véleményt (azt nem tudom neked ez mennyire volt segítség vagy épp semmit nem ért).
Az utsó az EVO volt, azóta én nem kaptam új feladatot. :P :D
N4, S1600, H kategória itt pihen nálam elvileg készen.
Várom azt a megfelelő időpontot amikor nincs bajnoki futam és van időm a cserélt autókat figyelemmel kísérni.

A7 elkezdtem vele foglalkozni, jelenleg Sebinél van felülvizsgálaton.

Új autókhoz szükséges Keke tudománya is ;)
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
szdanika
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2140
Csatlakozott: 2007 szer. okt. 31 00:40
Tartózkodási hely: Hőgyész

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: szdanika » 2014 csüt. nov. 13 09:32

Tusy írta:Egyrészről már mondtam neked én is Dani, még Baranya kupán, másrészről meg az rbr autók topicba én is láttam Lacka üzenetét! :P ;)
Akkor sorry... Egyikre sem emlékszem, legközelebb majd jobban figyelek :hemuveg:

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7911
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2014 csüt. nov. 13 22:31

NyilasM írta:PoNT A kormányszög korlátozása egy akkora marhaság mert simán utána állítható a kormány driverében...
Nem értek az rbr-es fizika készítéshez, meg stabilan sem tudok autózni (ezért nem megyek online,) ezért a kocsiknál ezekbe nem szoktam beleszólni, megmaradok a "használhatatlan" beta-k gyártásánál... :)

Igazából régebben mondtam, hogy szerintem 1-2 autónál (látszatra, kívülről) irreálisan nagyon kitekeredik a kerék, de mostanság ez szóba sem került, az autók topicba. Nem tudom mi ez a kormányszög mizéria most, a frissítéseknél meg itt a forumban sem olvastam, hogy valamit variáltak esetleg lackáék. :think:

Viszont azt nem teljesen értem amit írtál. Legyen szó akár rbr-ről akár más szimről, ha be van állítva egy kormány szög, annyi lesz a maximum amennyire kitekeredhet a kocsid kereke, attól ha állítasz a driveredben rajta, attól legfeljebb addig a pontig tudod te finomabban adagolni a kormányzást, de többet nem fogsz tudni tekerni rajta, mint ameddig engedi a kereket kitekerni.
Hogy erre vonatkozó adatok vannak e egyáltalán homológlapokba amit tibi letöltögetett azt nem tudom, mondom a fizika készítés tesztelésben nem igazán veszek részt.

Ha már szóba hoztad a magyar pályákat.
Képtelenség csehes színvonalú magyar pályát összerakni, nekik is kell jó 1-2 éve mire egy pálya normálisan kész van.
Kevesen vagyunk és időnk sincs rá sok sajnos :(.
Hlavit hetek(, hónapok) óta nem láttam msnen, sőt ma már az msnem se akart müködni, skypeon belül sem a microsoft fiók, se a skype fiók nem léptetett be :think:
Lallerék, zolee és a többi pályaépítő már jó ideje csak rf-hez ügyködnek pályákon. Készült már lassan egy tucat magyar pálya, de ott is nagy a leállás már néhány hónapja, ráadásul hiába van sok ha nem üti meg egy minimálisan elvárható szintet, aminek feltétlen meg kéne lennie, hogy rbr-be konvertálhassuk.


Két beígért magyar pálya rémlik.
Terenye: Gyakorlatilag amit láthattál belőle a youtube csatornámon a videok között 2011-be, olyan állapotba van most is, gyakorlatilag egy nagyon egyszerű ground felület volt meg néhány fával, aminek még ütközés modellje sem volt. Az egész project kukás lett, amikor kiadták rf-re Lallerék a sokkal szebb változatot. Értelmetlen ezzel többet bajlódni, ugyanakkor, nekem meg ahoz nem volt akkor kedvem, hogy esetleg ha megengedik Lallerék, akkor mindent előröl kezdve újra nekiessünk a terenye projectnek.

Ezután elkészült a Gran Canaria 2012-be, BTB-ben Hlavi rakta össze az egészet olyan szépre amilyen lett, a ground-ot is ő varázsolta be rbr-be. Az objektumokat, ütközésmodelleket, szlagokat, animációt, kamerát, meg azt hiszem a navigátort is én vagy tibi csináltuk hozzá.

Jelenlegi project:
A Gran Canairan felbuzdulva 2013 év elején egy nagy projectbe vágtuk a fejszénket. Bele is tört....
5-6 nyomvonalat is terveztünk, de hamar beláttuk hogy elsőre elég lesz az a 3, ami fontosabb. Megjegyzem az egyik egy közel 12-15 perces szakasz lett volna 20km körüli hosszúsággal, ami akkor rekord is lehetett volna rbr-es szempontból....
Mint az előző sorokból kiderült, ez nem egy klasszikus "cső szakasz" (Mész A-tól B-ig alattad az út, jobbra balra kis ez az néhány fa és kész), sok a kereszteződés benne, az alternatív útvonal, amikkel nem keveset kellet bajlódni, hogy ne lehessen csalni rajtuk.
Rengeteg olyan dolog és hiba jött elő amikkel több hetet is szívtunk és még külföldi modderek sem tudták megmondani hogy mi is a gond. Miért nem akarja most éppen a 3dsmax kimenteni, a wallaby miért nem hozza be, vagy éppen az rbr-be miért nem azt látom amit kéne :S
Sok olyan dolog volt ami nem nehéz, csak kis sziszi-fuszi aprólékos munka.
Pl. több mint 500 fának kellet a pontos törzséhez illeszteni a megfelelő ütközés dobozt, és még szerintem így is van 1-2 fa amihez kellene rakni, mert közel van és ki tud oda csapódni autó. (Bár a Pike Speak-en se rakott már miro kurek mindenhova...). Különöző mozgatható objektumok, kresztáblák, lassítók lerakása, stb. És el is telt a 2 év, és még nem kevés munka várna ránk....
Mindezek mellet még mindig ezer sebből vérzik a pálya, olyanokból, amiket nagyon nehezen vagy már egyáltalán nem tudunk javitani ( az elején kellet volna módosítani mert mostmár nem lehet, akkor viszont nem tünt fel vagy nem éreztük nagyon gáznak, de most a sok szép új pálya mellett meg az..)

Szeptember elején beszéltem utoljára hlavival, akkor már ő úgy vélekedett, hogy hagyni kellene a fenébe ezt az egészet, mert csak töltjük vele a rengeteg időt de sosem lesz kész, nem akarjuk a világot megváltani( cseh szintű pálya), de legalább a ROC szintjét meg kellene ütni összképileg, ha már egy olyat összetudtunk hozni, de ez még nagyon nem áll úgy.
Sok hiba ami szopatott minket a BTB miatt, volt, abba maradtunk akkor vele, hogy szétnéz mik a lehetőségek, hogy teljesen 3dmaxban kezdjen bele valamelyik másik magyar "cső pályába". Esetleg csak az alap ground-ot (ut és domborzat) csinálnánk BTB-be és azt nagyon pontosan átnézve kijavítgatva maxba kezdjünk az objektumok ráépítésének.
A BTB-n kívül még az dokumentálás is nagy gond volt. A pálya már olyan állapotba volt amikor már nem piszkálhatod a groundot és akkor találtam olyan fotókat, hogy hú a francba ennek totál máshogy kellene lennie....

Nekem még volt egy kósza ötletem, hogyan lehetne feldobni a domborzatot, hogy szebb legyen az összkép, mert iszonyatosan mosott volt rbr-be annak ellenére, hogy nagyon nagy felbontású satelit képet használtunk. A nagy terület miatt vélhetően mégsem elég nagy az a textúra. Sajnos ez nem Rfactor hogy rádobok egy specularmap-ot, vagy ráolvasztok egy másik texturát amitől szebben néz ki. Itt ezt csak úgy tudom megoldani ha az összes domborzatot még egyszer pluszba berakom, ami k 30-50 ezer poligon körül lehet. Nem néztem meg, pont mennyi, de az fps-en érezni lehet sajna és még nem is tökéletes, ha közel vannak egymáshoz(egymás felett a két domborzat) akkor villódzik ha távol akkor meg tul nagy a rés és az ut mellet látható lesz egy csik( ott nem fedi a felső az alsót.)

Azért is nem neveztem még most sem meg a szakaszt, mert már én sem tudom, hogy lesz-e belőle valami és nem szerettem volna azt, hogy hát azt mondtuk, hogy megcsináljuk és mégsem lett belőle semmi.
Tényleg nem tudom már hogy mi lenne a jó, befejezni, vagy dobni a kukába. Belekezdeni más szakaszba? Van-e egyáltalán érteleme még RBR-hez készíteni?
Hlavival a nyárra fogtuk még szeptemberben a nagy csendet, de én úgy érzem itt már nagyobb gondok vannak...
(Nemcsak a simfanson, hanem ugy az egész rbr-es "társadalomban")

Tudom még nem kiforrott meg nincs is még benne rendes rallyautó, rendes murva, de én nem lepődnék meg, ha egyszer azt mondanánk hogy Asseto Corsa-ra cseréljük az RBR-t. Engem (ellentétben a rfactor2-vel) eléggé meggyőzött egy jó alap lehetne (ha beleraknak néhány szükséges dolgot) a későbbiekben egy rally bajnoksághoz is.
Kép

Avatar
Hlavacsek Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1797
Csatlakozott: 2007 csüt. jan. 04 21:09
Tartózkodási hely: Budapest III

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Hlavacsek Istvan » 2014 pén. nov. 14 14:01

Ati hozzászólása korrekt és teljesen helyén való bár sokaknak csak zagyvaság lehet
egy a lényeg sajnos ez a pálya jó ötletnek tűnt de RBR szintjén sajnos kivitelezhetetlen
ettől függetlenül idő közben egyeztettem én is pár pálya kreálóval és abba maradtunk hogy a télen össze ülünk
és nem vetjük el a magyar pályák lehetőségét de mára azt is tudjuk az alapokat is másképp kell kezdeni.
Ha van kis türelmetek és még lesz itt élet akkor bízom benne csapathatunk még ismert magyar szakaszokon
Kép

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2014 pén. nov. 14 15:16

Mondjuk a "Nekem még volt egy kósza ötletem...." kezdetű bekezdést még én sem értem. :nevet2:
Kép

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 pén. nov. 14 20:21

atiwrc írta: Viszont azt nem teljesen értem amit írtál. Legyen szó akár rbr-ről akár más szimről, ha be van állítva egy kormány szög, annyi lesz a maximum amennyire kitekeredhet a kocsid kereke, attól ha állítasz a driveredben rajta, attól legfeljebb addig a pontig tudod te finomabban adagolni a kormányzást, de többet nem fogsz tudni tekerni rajta, mint ameddig engedi a kereket kitekerni.
:think: :think: Várj már Ati...azon tűnődtem hogy ezt most komolyan gondoltad vagy csak cukkolni akarsz.

ha be van állítva egy kormány szög, annyi lesz a maximum amennyire kitekeredhet a kocsid kereke no ez még egy targoncánál is max 180fok,vagyis jobbra is deréxögbe és balra is deréxögbe ki tudod tekrni ;) ;)
Maradjunk a kormánykerék fordulási szögénél....Én szeretem ha "hirtelen" a kormányzás alapból nem rángatom csak kicsiket mozdítok(most ez nem lényeg,...mármint hogy ez jó vagy nem) viszont ezért használom a játékban(setupban) 792fokon,a korm. driverben 222fokon a kormány beállítást.No mármost ha 504-re le van korlátozva a setup akkor a driverben leveszem 200fokra és szartsem ér a korlátozás,mert kb ugyan az a hatás érzésre....csak hát francnak van kedve setuponként\autónként a driverrel szarakodni ... anno a cseh miatt buktam sok verenyt itt,mivel a csehek kezdték a szarakodást,itt meg elfelejtettem visszaállítani a driver 222fokát.
És igen ez miatt írtam amit....bár ha már nem csak Én írok egymagam ilyeneket akkor már mizéria? ...nem,nem ez sem újkeletű...
Még a közelmúltban is írtam indulatból...ez mára megváltozott,vagy legalábbis változik.... már nem hiszek a (számomra) ésszerűtlen dolgok visszacsinálásában...a többivel+ megpróbálok együtt élni.
Tudod Ati írod hogy setup\kormányszög mizéria...ez a setup ellenőrző miatt van...el lehet dönteni hogy mi a szar ,az ellenőrző progi vagy a defult beállítás a fizikában.
És igen nem értem hogy ezen mit lehet furcsálni mikor az ember játszani akar nem a pocsvédő állása a lényeg...nem akarok kötekedni mert be-be szólásom ellenére tisztelem a munkátokat,de a játék folyamán elég sokaknak egy motorháztető is(vagy az sem)..olyankor a fizika,a játszhatóság az autó viselkedése lényeg,,,és ez véleményem szerint még mindig a legutolsó szempont.
Azzal egyetértek hogy ne legyen demokrácia ,de ahhoz hogy vmi szar ahhoz nem kell sem diploma,sem szakirányú végzettség.
Annyit még a témához hogy: Soha nem csaltam,nem is tudtam,nem is akartam...de Nagy ívben leszarom a setup ellenőrzőt,ha setupolni akarok akkor megnyitom commanderban a setupot és átírom a megszokott értékekre.És igen javarészt ezért játszok itt 03-as(defult) wrc-vel,mert ahhoz legalább 2005óta nem piszkátak\piszkáltatok és azóta is azokat a setupokot használom.
HFRT Team

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7911
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2014 pén. nov. 14 20:37

NyilasM írta:.....
Lehet hülyén írtam, vagy nem találom a jó szót (kerék elfordulási szög??)
Én arra akartam utalni, hogy nem-e a kormányszög állításával akarták azt elérni, hogy pl ha kitekered koppig jobbra a kormányt( függetlenül hogy miféle adataid vannak beállítva a drivebe) vagy megnyomom billentyűzeten a jobbra gombot, akkor a kereked a 0 hoz képest ne tekeredjen ki 70fokig csak 50ig.
Kép

Avatar
Tusy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2073
Csatlakozott: 2010 pén. márc. 12 18:34
Tartózkodási hely: Balaton

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: Tusy » 2014 pén. nov. 14 20:45

atiwrc írta:
NyilasM írta:.....
Lehet hülyén írtam, vagy nem találom a jó szót (kerék elfordulási szög??)
Én arra akartam utalni, hogy nem-e a kormányszög állításával akarták azt elérni, hogy pl ha kitekered koppig jobbra a kormányt( függetlenül hogy miféle adataid vannak beállítva a drivebe) vagy megnyomom billentyűzeten a jobbra gombot, akkor a kereked a 0 hoz képest ne tekeredjen ki 70fokig csak 50ig.

Ezért nem értem a kormányszög korlátozást!
Hajtűnél ha 500ra le van véve egy elsőkerekes és a logitech profiler ugyan annyira van állítva mint ha 720ra lenne korlátozva akkor körbe kell tekernem a kormányt fullra, ha 720on hagyom akkor kb a feléig kell csak csavarnom és beveszek egy hajtűt.
Állítható Logitech profileba?? Igen!
Mindenki ugyan azzal az autóval megy mindig?? Nem!!
Miért kell túráztatni az embert hülyeségekért? :rolleyes:
Kép

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szomb. nov. 15 08:17

atiwrc írta:
NyilasM írta:.....
Lehet hülyén írtam, vagy nem találom a jó szót (kerék elfordulási szög??)
Én arra akartam utalni, hogy nem-e a kormányszög állításával akarták azt elérni, hogy pl ha kitekered koppig jobbra a kormányt( függetlenül hogy miféle adataid vannak beállítva a drivebe) vagy megnyomom billentyűzeten a jobbra gombot, akkor a kereked a 0 hoz képest ne tekeredjen ki 70fokig csak 50ig.
Ugyan ezt írtad előbb...értettem akkor is.... akkor sem így van :rolleyes: :)
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szomb. nov. 15 08:30

Tusy írta: Hajtűnél ha 500ra le van véve egy elsőkerekes és a logitech profiler ugyan annyira van állítva mint ha 720ra lenne korlátozva akkor körbe kell tekernem a kormányt fullra, ha 720on hagyom akkor kb a feléig kell csak csavarnom és beveszek egy hajtűt.
Valahol ez a lényege,és gondolom vettek alapul egy defult wrc anno mikor elkezdtek ezzel variálni.Mivel egy wrc kormányművének áttétele egyedi vagyis nagyobb áttételű mint egy N-es vagy egy mezei A-s autóé.Szerintem ezt a különbséget akarták érzékeltetni. Ez a valóságban annyit tesz egy wrc-nél hogy kb 2 fordulattal kopptól-koppig(hozzávetőlegesen...lusta vk. pontos adatokat keresgélni),még a többinél 4-4.5 fordulat. A kerekek fordulási szögeit nem hinném hogy érdemben basztatnák mivel egy hajtűben nagyjából majd a felére levett fordulási szöggel,kis tempóval el sem fordulna csak Y-ban....
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2014 szomb. nov. 15 09:27

Ha nem baj lenne nekem is hozzáfűznivalóm :) (végignéztem az összes lehetőséget)
Szerintem Atinak van igaza (ezáltal érthető Danika problémája) Misi, mégpedig azért, mert te érzésről beszélsz, a többiek meg tényekről.
Én nem beszélek a valós a dolgokról, wrc-kről, csak rbr-en belüli dolgokról, de én erre először rf-ben figyeltem fel erre.
Ha gondolod csináld végig... Az értékek szélsőségesek a különbség szemléltetése miatt.

1. levettem a szöget rbr-ben 360-ra billel megnéztem repiben mit fordul. (picit)
2. feltettem rbr-ben 790-re, billel néztem megint szerintem látszik a különbség. (nagyot)
Itt a bill-t nem tudod állítani, vagy tekered maxon, vagy nem.

A következő eset
1. 360-os szög rbr-ben, driverben 260
2. 360-os szög rbr-ben, driverben 40
A repin látszik, hogy a driverben mindegy mit állítasz, azzal csak azt állítod, hogy a kormányod mennyit fordul, de a kerék ugyanannyit fordult, azaz 360-nal megfelelő mértékben a játékon belül.

Tény, amit te is tudsz, hogy a kerék elfordulás fontos az adott kanyarban. Pl egy hajtűben ha a kerék nem fordul el nagyon, akkor biza jön az Y, és mindegy, hogy a kormány a driverben vagy akár fizikailag a valós életben 300 vagy 500 fokban tekered. (azaz mindegy milyen áttételt használnak a valós autóban, attól a kormány nem fog jobban elfordulni, csak jobban tudod szabályozni, azaz kényelmesebb)

Amiről Te beszélsz Misi, az az, hogy a játékban érzésre tudod produkálni ugyanazt az elfordulást a driverrel, azaz a kormányod szögével. De azon a tényen az sem változtat, hogy ha a játékban a szöget leveszed, a kerék fizikailag ugyanúgy keveset fordul a kanyarban.

Ezért nem értek egyet veled Tüsy és Misi :)

Abban értek csak egyet veletek, hogy tök felesleges a játékban korlátozni, azaz nem ettől lesz gyorsabb valaki.
Azt még leírnám, hogy rf-ben pályán nagyon észrevehető, hogy ha a kormányszöget lejjebb vettem, akkor jobban tudtam menni billel, mivel billel nagy szög esetén orrtolós az autó. Kormánnyal meg minél nagyobb szöget kell állítani, hogy nagy legyen az a tartomány, majd a driverrel be lehet állítani, ahogyan kényelmes elérni a végső határokat.
Szabó Zéé

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szomb. nov. 15 20:09

Nos lehet nincs igazam....de ha nincs igazam vagyis hA a kerékfordulási szög csökken akkor ez az első olyan dolog ami szembe megy a valósáhű dolgokkal és ad egy kalap szart a szimulátor elnevezésnek....

Most már komolyan érdekelnek egyes autók fordulási sugarai a wrc-től egy n-es autóig.... kezdve egy azonos tipussal,mondjuk egy subaru wrc és egy n-esé...mert sztm. sok különbség nem lesz köztük...legalábbis nem annyi amit itt akarnak szabályozni.
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13952
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2014 szomb. nov. 15 20:28

http://katalogus.hasznaltauto.hu/subaru ... _sti-37736
A subi wrx-nek 12 m a fordulási sugara.

Ezt pl. a fucus RS -re ...ez kb a wrc adatainak felel meg,és itt pont ellenkező a történet....pont a wrc-nek nagyobb elvileg a fordulási sugara,viszont a 3-3fél fordulat helyett csak 2-2fél kopptól-koppig....

A sportosság jegyében azért történt még néhány változás az RS Focus belsejében. Tíz százalékkal gyorsabb, közvetlenebb kormányművet kapott, de az elektrohidraulikus rásegítés megmaradt. A fordulókör hajóvontákat idéz, mivel a féltengelyek megóvása érdekében lekorlátozták az első kerék elfordíthatóságát: kopptól koppig 2,3-at fordul a háromküllős, bőrhuzatú kormány.


http://totalcar.hu/tesztek/focusrs09/2/


Még most sem értem miért nincs igazam.... de hát lehet tévedek...


Amúgy ez 4m-en belül megfordul:
http://totalcar.hu/tesztek/mtz/
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2014 szomb. nov. 15 21:30

NyilasM írta:Nos lehet nincs igazam....de ha nincs igazam vagyis hA a kerékfordulási szög csökken akkor ez az első olyan dolog ami szembe megy a valósáhű dolgokkal és ad egy kalap szart a szimulátor elnevezésnek....

Most már komolyan érdekelnek egyes autók fordulási sugarai a wrc-től egy n-es autóig.... kezdve egy azonos tipussal,mondjuk egy subaru wrc és egy n-esé...mert sztm. sok különbség nem lesz köztük...legalábbis nem annyi amit itt akarnak szabályozni.
Erre gondoltam, hogy nem tudom mi van a valóságban, de biza ez így műkszik.
Jó példa pl a drift autók. Ott más okból kell igaz, ott pl jobban tekeredik a kerék.
És értem a dilemmádat. Adott autónak a kerékelfordulást nem hiszem, hogy szokták állítani. (mondom, nem tudom a komoly versenyautóknál tudják-e) Ha széria dolgokból indulok ki, akkor pl egy lada is fix, vannak fizikai határok, de amellett ha teszel bele áttételes kormányművet, mindjárt nem kell annyit tekerned.
Szabó Zéé

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2014 kedd nov. 25 20:55

atiwrc írta: Tudom még nem kiforrott meg nincs is még benne rendes rallyautó, rendes murva, de én nem lepődnék meg, ha egyszer azt mondanánk hogy Asseto Corsa-ra cseréljük az RBR-t. Engem (ellentétben a rfactor2-vel) eléggé meggyőzött egy jó alap lehetne (ha beleraknak néhány szükséges dolgot) a későbbiekben egy rally bajnoksághoz is.
Szerintem ha ez elérhető árú lesz a közeljövőben, nem lesz hiány az rbr-esekből. :lollypop:
https://www.youtube.com/watch?v=8gh7ubINL_E
Kép

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7911
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: NetRally.hu A6 Sprint Kupa

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2014 kedd nov. 25 21:32

Madarasz Ferenc írta:
atiwrc írta: Tudom még nem kiforrott meg nincs is még benne rendes rallyautó, rendes murva, de én nem lepődnék meg, ha egyszer azt mondanánk hogy Asseto Corsa-ra cseréljük az RBR-t. Engem (ellentétben a rfactor2-vel) eléggé meggyőzött egy jó alap lehetne (ha beleraknak néhány szükséges dolgot) a későbbiekben egy rally bajnoksághoz is.
Szerintem ha ez elérhető árú lesz a közeljövőben, nem lesz hiány az rbr-esekből. :lollypop:
https://www.youtube.com/watch?v=8gh7ubINL_E
Már elérhető most is, de a DK2-vel is állítólag az a baj hogy pixeles, egy 4K-s kijelző ami legalább kell majd a véglegeshez, ahhoz meg kellesz egy elég jó pc.
Kép

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2014 pén. dec. 05 07:42

Lacka!!!

Légyszi töröld a GB sprintes időmet. Mentségemre szóljon, hogy a héten mentem először rajta. Ma reggel gondoltam megnézem youtube-on a pályát, és találtam egy Zsota (szerintem sz övé) videót. Ott vettem észre, hogy másfelé megy :) Utánanéztem itt a fórumon, és valóban. Bocsi...

Még annyit, hogy semmi nem szólt, hogy rossz felé megyek. 3D mindig be van kapcsolva, na nem mintha segítség lenne, hang alapján megyek, de akkor is...
A gáz, hogy még nem is gondolkoztam a nyomvonalon, mert észre sem vettem, hogy elág van. (elsőre még az első kanyart sem találtam, de ott szólt) Lehet min grafikán még annyira sem feltűnő :)

Szóval bocsi! És az Ati féle miku rally miatt is.
Szabó Zéé

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2014 pén. dec. 05 18:29

Köszönöm ;)
Szabó Zéé

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2014 szomb. dec. 06 21:01

Mintha változott volna a Online rally felület? :up: :up: :lollypop:
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4271
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2014 szomb. dec. 06 21:44

rallyfenegyerek írta:Mintha változott volna a Online rally felület? :up: :up: :lollypop:
Szmájli műve ;)
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2014 vas. dec. 07 13:53

lacka6 írta:
rallyfenegyerek írta:Mintha változott volna a Online rally felület? :up: :up: :lollypop:
Szmájli műve ;)
Nekem jobban átláthatóbb, nagyobb cellák miatt. :up: :up:
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
Szmájli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3762
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 19 16:16
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Szmájli » 2014 vas. dec. 07 15:58

rallyfenegyerek írta:
lacka6 írta:
rallyfenegyerek írta:Mintha változott volna a Online rally felület? :up: :up: :lollypop:
Szmájli műve ;)
Nekem jobban átláthatóbb, nagyobb cellák miatt. :up: :up:
A cellák ugyan akkorák, csak a hátterek lettek lecserélve egyszínűre. :)
Vaszily László

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2014 vas. dec. 07 16:44

Nekem más az összhatás, de ti jobban tudjátok. :D
Bejön. :up:
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
FuReady
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2008 szomb. jan. 12 14:08
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: FuReady » 2014 szer. dec. 24 16:54

Azt hiszem mindenki nevében mondhatom, hogy KÖSZÖNJÜK A KARÁCSONYI AJÁNDÉKOT!! :respect: (az újabb pálya pack-et) :)
FüReady Motorsport

Avatar
Lazy0325
RBR Fan
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2013 kedd nov. 19 12:00
Tartózkodási hely: Szentgál

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Lazy0325 » 2014 szer. dec. 24 17:17

Nagyon szépen köszönjük az új pályákat! Boldog karácsonyt mindenkinek! :karacsony:
Lazy


Hell Digital Rally Team

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2014 szer. dec. 24 18:46

Köszönjük az új pályákat. Swiss III. Tarmac. Na az a nem mindegy pálya. :D :D Brutál jó.
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4271
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2014 csüt. dec. 25 16:20

2014.12.25.

Ford Fiesta R2 frissítve lett.
Automata váltó kicsit optimalizálva lett.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Válasz küldése