Magyar Plugin Rendszer

a pluginnal kapcsolatos megbeszélések/
themes about the rallysimfans.hu plugin

Moderátor: Moderátor

Avatar
Sera Ricsi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 875
Csatlakozott: 2008 csüt. ápr. 17 07:43
Tartózkodási hely: Pácin

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Sera Ricsi » 2009 kedd nov. 10 14:23

Az EVO X-et nem lehetne berakni az N4 kategóriába? mert így csak akkor lehet menni vele, ha All car van engedélyezve, ha csak az N4, akkor nem. :think: :respect:
Lámer Rally Team

Avatar
Mike83
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 6419
Csatlakozott: 2007 szomb. dec. 22 08:19

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Mike83 » 2009 kedd nov. 10 17:48

klacix írta:
sebgutkopf írta:Van némi újdonság tesztelni az ob előtt, aki szemfüles rátalál. :lollypop:
Ha szabad kérdeznem, miért nem atiwrc modellje került a pluginba? Ha jól tudom az a modell már kész van és jobb, mint a Garryson-féle modell - legalábbis szerintem.
Esetleg az a modell még nem érkezett meg hozzád?

Amúgy pedig nagyon-nagyon köszi az új autókat! :respect:
Bunyo írta:Na mind a 2 Subi face to face minden előnyükkel és hátrányukkal :D Ez a szar helyet, mikor van 2 és mindkettőben van vmi olyan dolog ami a másikban nincs, nem egyszerű történet a választás :confused2:
Kép
Kép
Gondolom azért mert a Garryson féle mégiscsak egy kész modell,Atié meg tudtommal béta,olyan mint a Fabia. :rolleyes:
Szerintem :)
Kép

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: klacix » 2009 kedd nov. 10 18:26

Retkes Péter írta:Segítségeteket szertném kérni tesztelésre.

Csináltam egy pluginocskát, hogy amivel éppen molyolok ki tudjam próbálni.



Falcon hatalmas, folyamatos és önzetlen segítségének köszönhetően :respect: :respect: :respect: a törésátvitellel odáig jutottam, hogy a karosszéria horpadását/törését/koszolódását egyelőre nem tudom egyik gyorsról a másikra átvinni, az autó sebességét és versenyképességét meghatározó töréseket viszont igen.

A sérüléseket kiírom egy fájlba,onnan is olvasom be, tehát a játék újraindítását követően is lehetőség van az autó állapotát rekonstruálni.

Ahogy működik:

A pluginocskában (hívjuk RPetiPluginnak :) ) van egy Sérüléseket: opció. A Kijavítja esetében nem tölti be a korábbi sérüléseket, új az autó, a Megtartja esetében a fájlba mentett állapotot tölti be. Természetesen a későbbiekben védve lesz ez a fájl illetéktelen módosítás ellen oly módon, hogy ha változik a fájl tartalma, nem kap rajtengedélyt a következő szakaszra a pilóta.
Jelen állás szerint az autóválasztási lehetőség csak a slot kiválasztására vonatkozik, tehát ha pölö a 0-s sloton (XSara) Fabia van, akkor azt tölti be fizikástól, mindenestől. A sérülések betöltésénél azt sem vizsgálom, hogy milyen autóra vonatkozik, tehát akár szakaszonként más autó betöltésénél is örökíti azokat.

Arra kélek benneteket, hogy ha van időtök, szórakozzatok vele pár szakaszon keresztül, ki-be lépkedve, Megtartja-Kijavítja váltogatásokkal, különböző szakaszokkal, stb stb.

A karosszéria állapotával egyelőre megakadtam, a közeljövőben nem is várható nagy áttörés, tehát jelen pillanatban a vagy jó így egyelőre, vagy hagyjuk a francba elv érvényesül.. :D

Nyilván ebből következik, hogy itt arra gondolok, hogy vagy a jelenlegi tudásszintjével használjuk a "nagy" Pluginban, vagy pihipályára kerül...

Hibákat, észrevételeket, javaslatokat szívesen fogadok, akár priviben, akár ide :)

Egyszerűen csak ki kell csomagolni, és a Plugins mappába másolni a 2fájlt, a játékban a többi pluginhoz hasonlóan indítható..:

http://rpeter.uw.hu/Plugins/RPetiPlugin.zip
Akkor ha jól értelmezem, mikor mentem a 2003-as subaruval és megtartottam a törést közben kiléptem Exit to main menuvel, utána Subaru08-cal küzdöttem vagy 4 szakaszon keresztül, akkor én a subaru03 fizikáját kaptam vissza a 08-nál is?

Volt olyan a 08-assal, hogy mentem egy szakaszt, töltés nem ment, víz felforrt. Retire, újrakazdtem és jó volt atörésátvitel, majd ezen a szakaszon, kb. féltávnál leállt a motor, Retire, újra ugyanazon a szakaszon el tudtam rajtolni, nekem nem állt le még ott a kocsi. A kormány vibrált szépen ahogy kell, mert a futóművemet is megütöttem, és más gondom nem volt.

Viszont arra lennék kiváncsi, hogy pl. Joux Plane-en mentem már úgy 1,5-kmet a végén csak gurultam, mert elment a motor. Ebben az esetben mi van, ha a következő szakaszra viszed a törést?
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
sebgutkopf
Site Admin
Hozzászólások: 6147
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: sebgutkopf » 2009 kedd nov. 10 19:04

Sera Ricsi írta:Az EVO X-et nem lehetne berakni az N4 kategóriába? mert így csak akkor lehet menni vele, ha All car van engedélyezve, ha csak az N4, akkor nem. :think: :respect:
Szándékosan hiányzik az evo X az N-ből és a subi08 a WRC-ből. Az oka a kocsik nevéből is látszik: béta. Majd ha megérnek arra, hogy ezt a jelzőt eltüntessem, akkor bekerül a két kocsi a megfelelő kategóriákba.

Amúgy a subarunál szeretném majd a modellt lecserélni atiwrc modelljére, ha elkészül vele és elküldi nekem.

Avatar
sebgutkopf
Site Admin
Hozzászólások: 6147
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: sebgutkopf » 2009 kedd nov. 10 19:07

klacix írta: Ha szabad kérdeznem, miért nem atiwrc modellje került a pluginba? Ha jól tudom az a modell már kész van és jobb, mint a Garryson-féle modell - legalábbis szerintem.
Esetleg az a modell még nem érkezett meg hozzád?
Feltétezem még sincs teljesen kész. Már kértem, de még mindig nem kaptam meg a modellt, addig jó lesz ez is és az OB miatt nem várhattam tovább.

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2009 kedd nov. 10 19:10

sebgutkopf írta:
klacix írta: Ha szabad kérdeznem, miért nem atiwrc modellje került a pluginba? Ha jól tudom az a modell már kész van és jobb, mint a Garryson-féle modell - legalábbis szerintem.
Esetleg az a modell még nem érkezett meg hozzád?
Feltétezem még sincs teljesen kész. Már kértem, de még mindig nem kaptam meg a modellt, addig jó lesz ez is és az OB miatt nem várhattam tovább.
Nem Ati ellen akarok írni, ezt már Neki is leírtam, csak egy vélemény a részemről.
Valóban szebb a kasztni formája az Ati modelljének, és a felnik sokkal szebbek, de sajnos se törés hozzá, a C oszlop az ablaknál van, ezért csillog, se template hozzá (eddig én nem tudok róla legalább is), se belső hozzá, a 03-asé van benne.
Én ezért tartanám mégis jobb ötletnek a jelenlegi modellt, de ez csak egy vélemény, és mondtam Atinak is, nem akarom megbántani, nem az a célom vele.
Tény, ha a kerekeket és a lámpasort át lehetne rakni az Atiéről erre, fullos lenne.

Avatar
ifj Hatar Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 17:54
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: ifj Hatar Istvan » 2009 kedd nov. 10 19:10

szerk.

Vendég

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2009 kedd nov. 10 19:22

sebgutkopf írta:
klacix írta: Ha szabad kérdeznem, miért nem atiwrc modellje került a pluginba? Ha jól tudom az a modell már kész van és jobb, mint a Garryson-féle modell - legalábbis szerintem.
Esetleg az a modell még nem érkezett meg hozzád?
Feltétezem még sincs teljesen kész. Már kértem, de még mindig nem kaptam meg a modellt, addig jó lesz ez is és az OB miatt nem várhattam tovább.

Lámer Zolinak elküldtem multhéten, azthittem továbbította neked.
A garryson féle model miért is kapott béta jelzöt? ugytom a másodjára kiadott verzio( amivel egyidőben jött a templi és a kenblock skin) az teljes értékü model, igaz azt nem próbáltam ,csak az elsöre kiadott betanak mondott valamit, de annak is megvolt mindene.
Nekem mind1 melyiket használjátok....

Egyébként nemigen fog garryson már bármit is csinálni azon a subin, ugytünik hogy most egy subaru n14en dolgozik....

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2009 kedd nov. 10 19:25

Vendég írta:
sebgutkopf írta:
klacix írta: Ha szabad kérdeznem, miért nem atiwrc modellje került a pluginba? Ha jól tudom az a modell már kész van és jobb, mint a Garryson-féle modell - legalábbis szerintem.
Esetleg az a modell még nem érkezett meg hozzád?
Feltétezem még sincs teljesen kész. Már kértem, de még mindig nem kaptam meg a modellt, addig jó lesz ez is és az OB miatt nem várhattam tovább.

Lámer Zolinak elküldtem multhéten, azthittem továbbította neked.
A garryson féle model miért is kapott béta jelzöt? ugytom a másodjára kiadott verzio( amivel egyidőben jött a templi és a kenblock skin) az teljes értékü model, igaz azt nem próbáltam ,csak az elsöre kiadott betanak mondott valamit, de annak is megvolt mindene.
Nekem mind1 melyiket használjátok....

Egyébként nemigen fog garryson már bármit is csinálni azon a subin, ugytünik hogy most egy subaru n14en dolgozik....
Hát akkor meg mehetne a tiéd befelé. :up: :up:
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Avatar
sebgutkopf
Site Admin
Hozzászólások: 6147
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: sebgutkopf » 2009 kedd nov. 10 19:27

Vendég írta:

Lámer Zolinak elküldtem multhéten, azthittem továbbította neked.
A garryson féle model miért is kapott béta jelzöt? ugytom a másodjára kiadott verzio( amivel egyidőben jött a templi és a kenblock skin) az teljes értékü model, igaz azt nem próbáltam ,csak az elsöre kiadott betanak mondott valamit, de annak is megvolt mindene.
Nekem mind1 melyiket használjátok....

Egyébként nemigen fog garryson már bármit is csinálni azon a subin, ugytünik hogy most egy subaru n14en dolgozik....
Gondolom elfelejtettél bejelentkezni...
Akkor Zolikának jól a fejére koppintok, hogy ilyen fontos infókat visszatart. Ha elküldenéd nekem közvetlenül a modellt azt megköszönöm és akkor ma/holnap be is tenném a tiédet.
Amúgy a fizika miatt béta. Amíg ezzel a jelzővel van, bármikor változhat.

Avatar
Gomez
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3669
Csatlakozott: 2008 vas. dec. 14 10:38
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Gomez » 2009 kedd nov. 10 19:37

nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..de leeht h csak egyedi probléma v cska nekem tűnt lassúnak akkor elnézést :)

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: klacix » 2009 kedd nov. 10 19:41

Gomez írta:nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..de leeht h csak egyedi probléma v cska nekem tűnt lassúnak akkor elnézést :)
Én pont ma próbáltam Peti törésátviteles pluginjával és olyannak tűnt, mint valami tank, telibeverttem 140 fákat, meg se kottyant neki realisztikus törés mellett, a "nagy" pluginon még csak 1 szakaszt mentem vele.

Más kérdés: Peti! A te pluginodban az alap setupon megy az autó? és azzal a fizikával, amit előzőleg a "nagy" pluginnal betöltettm? Mert akkor nagyon bejön a defaultja a subaru08-nak murván!

U.I.: Zolinak a fejrekoppintásáról csak annyit, hogy óvatosan, mert szegénynek magánéleti gondjai vannak, nem kell olyan durván! :numcsaku:
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 kedd nov. 10 20:34

klacix írta:
Gomez írta:nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..de leeht h csak egyedi probléma v cska nekem tűnt lassúnak akkor elnézést :)
Én pont ma próbáltam Peti törésátviteles pluginjával és olyannak tűnt, mint valami tank, telibeverttem 140 fákat, meg se kottyant neki realisztikus törés mellett, a "nagy" pluginon még csak 1 szakaszt mentem vele.

Más kérdés: Peti! A te pluginodban az alap setupon megy az autó? és azzal a fizikával, amit előzőleg a "nagy" pluginnal betöltettm? Mert akkor nagyon bejön a defaultja a subaru08-nak murván!

U.I.: Zolinak a fejrekoppintásáról csak annyit, hogy óvatosan, mert szegénynek magánéleti gondjai vannak, nem kell olyan durván! :numcsaku:

Igen default setup, és uccsó autó, uccsó fizika :)
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 kedd nov. 10 20:45

klacix írta:Akkor ha jól értelmezem, mikor mentem a 2003-as subaruval és megtartottam a törést közben kiléptem Exit to main menuvel, utána Subaru08-cal küzdöttem vagy 4 szakaszon keresztül, akkor én a subaru03 fizikáját kaptam vissza a 08-nál is?

Volt olyan a 08-assal, hogy mentem egy szakaszt, töltés nem ment, víz felforrt. Retire, újrakazdtem és jó volt atörésátvitel, majd ezen a szakaszon, kb. féltávnál leállt a motor, Retire, újra ugyanazon a szakaszon el tudtam rajtolni, nekem nem állt le még ott a kocsi. A kormány vibrált szépen ahogy kell, mert a futóművemet is megütöttem, és más gondom nem volt.

Viszont arra lennék kiváncsi, hogy pl. Joux Plane-en mentem már úgy 1,5-kmet a végén csak gurultam, mert elment a motor. Ebben az esetben mi van, ha a következő szakaszra viszed a törést?
Előszöris :) Az RPeti plugin nem bajlódik se autóval, se fizikával, nem ezért jött létre. Magyarul, ami éppen a kiválasztott helyén van, azt tölti be. Ha utoljára a Rallysimfans pluginban a Subi2008 volt a 2003 helyén, és ott a restore cars funkció nincs bekapcsolva, akkor 2008-as Subi lesz itt is az alap helyén.


Jelen pillanatban a törésátvitel a tényleges motorleállásokat nem veszi figyelembe, csak a hengerfej állapotát. Amennyiben az autó megáll bent a gyorson, akkor a pluginban nincs tovább, hiszen nem fejezted be a szakaszt, nem mehetsz következő pályára. Ha be tudsz csorogni a célba úgy hogy nem jár a motor, bónuszként elrajtolhatsz a következőn, mintha etapon megjavítottad volna.. természetesen ha a motor bármely kiszolgáló alkatrésze sérült (olajszivattyú, hűtő stb) azok úgy is maradnak..

Amennyiben a "normális" hegerfejsérülés (sok ballábfék, padlógáz, stb) miatt áll le a motor, a következőn elrajtolhatsz, de lényegesen kisebb teljesítménye lesz a motornak, és egyre tovább romlik.. ha minden jól megy, teljesen csak köbö 4 további Noiker után romlik el..
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 kedd nov. 10 20:47

Gomez írta:nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..de leeht h csak egyedi probléma v cska nekem tűnt lassúnak akkor elnézést :)

Én ilyet nem tapasztaltam, illetve ez a fajta buherálás a sérülésmodellt nem is érinti.. Ha többször is előfordult, akkor érdemes végiggondolni, hogy nem az történjt-e, hogy sokszor mentél egymás után úgy hogy mindig vitted tovább a törést, és egyszerűen nem bírta a hengerfej.. :think:
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
Blitzer Martin
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 4118
Csatlakozott: 2006 szomb. dec. 23 19:34
Tartózkodási hely: Rudabánya

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Blitzer Martin » 2009 kedd nov. 10 21:01

Gomez írta:nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..
ez nálam is előfordult..

Avatar
Gomez
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3669
Csatlakozott: 2008 vas. dec. 14 10:38
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Gomez » 2009 kedd nov. 10 21:04

Retkes Péter írta:
Gomez írta:nemtudom normális e hogy amikor kiprobáltam a subarut akkor szinte lassu koccoknál is használhatatlan lett a motor..de leeht h csak egyedi probléma v cska nekem tűnt lassúnak akkor elnézést :)

Én ilyet nem tapasztaltam, illetve ez a fajta buherálás a sérülésmodellt nem is érinti.. Ha többször is előfordult, akkor érdemes végiggondolni, hogy nem az történjt-e, hogy sokszor mentél egymás után úgy hogy mindig vitted tovább a törést, és egyszerűen nem bírta a hengerfej.. :think:

mindannyiszor leált fullra..de lényegtelen..hnap kiprobálom újra..am se wrc menő vok :)

Avatar
kikiny
[Salgo ASE]
Hozzászólások: 5117
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 19:19
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: kikiny » 2009 kedd nov. 10 21:50

Bóta Róbert írta:Nekem olyan volt, hogy Noikeren mentem a 06-os Subival, kb. a pálya felénél behalt a hengerfej, kiléptem.
Utána továbbvittem a törést, és a rajtban megakadt a játék, kijelezte a motort és az aksit, hogy piros, és megfagyott az egész játék, nem mozdult semerre, Alt+F4 kellett. :(
(Először természetesen a "Javít" opcióval mentem.)

:rolleyes: :confused2: :think:
hogy mentél úgy h behalt a hengerfej? én a pluginban még ezt nem tudtam megcsinálni, pedig direkt erre mentem, csak hotlapon döglik be.
S A L G Ó A. S. E.
7. MRBR Champion

Avatar
klacix
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 958
Csatlakozott: 2008 kedd jan. 22 17:35
Tartózkodási hely: Rally pálya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: klacix » 2009 kedd nov. 10 21:59

kikiny írta:
Bóta Róbert írta:Nekem olyan volt, hogy Noikeren mentem a 06-os Subival, kb. a pálya felénél behalt a hengerfej, kiléptem.
Utána továbbvittem a törést, és a rajtban megakadt a játék, kijelezte a motort és az aksit, hogy piros, és megfagyott az egész játék, nem mozdult semerre, Alt+F4 kellett. :(
(Először természetesen a "Javít" opcióval mentem.)

:rolleyes: :confused2: :think:
hogy mentél úgy h behalt a hengerfej? én a pluginban még ezt nem tudtam megcsinálni, pedig direkt erre mentem, csak hotlapon döglik be.
Ki van neki kapcsolva a Gasket Fix, nem?
HRC (Hungarian Rally Challenge) szervező
Pályaépítő kisiparos / TrackMaker SZŐLŐSARDÓ-PERKUPA - Miskolc Rally + Capo Di Feno - WRC Corsica 2008 Shakedown - by klacix
Kép

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2009 kedd nov. 10 22:40

klacix írta:
kikiny írta:
Bóta Róbert írta:Nekem olyan volt, hogy Noikeren mentem a 06-os Subival, kb. a pálya felénél behalt a hengerfej, kiléptem.
Utána továbbvittem a törést, és a rajtban megakadt a játék, kijelezte a motort és az aksit, hogy piros, és megfagyott az egész játék, nem mozdult semerre, Alt+F4 kellett. :(
(Először természetesen a "Javít" opcióval mentem.)

:rolleyes: :confused2: :think:
hogy mentél úgy h behalt a hengerfej? én a pluginban még ezt nem tudtam megcsinálni, pedig direkt erre mentem, csak hotlapon döglik be.
Ki van neki kapcsolva a Gasket Fix, nem?
A kérdés jó, hogy hogy sikerült, rallysimfans pluginon még nekem sem sikerült, de a Petién elsőre, sőt túl hamar is halt meg, és nagyon, alig akart menni az autó. Gasket Fix persze be van kapcsolva... :rolleyes:
:nemtom:

Avatar
kikiny
[Salgo ASE]
Hozzászólások: 5117
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 19:19
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: kikiny » 2009 kedd nov. 10 22:46

Amúgy olyankor mi van, hogy ugye az elmult pár napban jöttek uj kocsik és ugye már nem lehet kat-ot módositani, de arról nem volt szó h uj kocsik is lesznek és ha vki esetleg mással szeretne menni mégis akkor az bukó gondolom... csak ez igy nem tul jól jött ki, lehetett volna szólni az ob topicban esetleg h ilyen meg olyan kocsik várhatók a rajt előtt és akkor lehet nem ezzel nevezek, vagy mittom én. nem tudom, de most gondolkoznék ha lehetne, de nem lehet
S A L G Ó A. S. E.
7. MRBR Champion

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2009 kedd nov. 10 22:47

kikiny írta:Amúgy olyankor mi van, hogy ugye az elmult pár napban jöttek uj kocsik és ugye már nem lehet kat-ot módositani, de arról nem volt szó h uj kocsik is lesznek és ha vki esetleg mással szeretne menni mégis akkor az bukó gondolom... csak ez igy nem tul jól jött ki, lehetett volna szólni az ob topicban esetleg h ilyen meg olyan kocsik várhatók a rajt előtt és akkor lehet nem ezzel nevezek, vagy mittom én. nem tudom, de most gondolkoznék ha lehetne, de nem lehet
Szerintem úgy lett volna fair, hogy a rajtig lehet módosítani a nevezést.

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2009 kedd nov. 10 23:59

Technikailag nem megoldható a nevezés változtatás (nincs leprogramozva ilyen opció) sajnos ez egy kis visszalépés kényelmi funkciók terén. Igy se biztos h a rajtig elkészül az egész rendszer.

Két új autó igy fel tudja forgatni a dolgokat?
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 szer. nov. 11 09:57

Valamit tisztázzunk..

Az RPetiPluginban NINCS gasketfix... Bár egyre inkább úgy látom, hogy mégis lenne értelme tovább fejleszteni az RPetiPlugint :)

A GasketFix működési mechanizmusát ismerve, elképzelhető, hogy az hatással lehet a koccokra is.. kis türelomet kérek, valamiféle fejlesztést megpróbálok összehozni még..
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 szer. nov. 11 10:50

http://rpeter.uw.hu/Plugins/RPetiPlugin.zip

Már van GasketFix, aki bármi hengerfejproblémát észlelt, legyen szíves így is kipróbálni..

Szerencsés lenne ki és bekapcsolt GasketFix állapotban is meglesni... én ugyan itt melóhelyen nem tudom kipróbálni, de elvileg kellene működnie.. :)

Valaki visszajelezhetne, hogy műxik-e a gasketfix... :respect:
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
kikiny
[Salgo ASE]
Hozzászólások: 5117
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 19:19
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: kikiny » 2009 szer. nov. 11 11:07

lacka6 írta:Technikailag nem megoldható a nevezés változtatás (nincs leprogramozva ilyen opció) sajnos ez egy kis visszalépés kényelmi funkciók terén. Igy se biztos h a rajtig elkészül az egész rendszer.

Két új autó igy fel tudja forgatni a dolgokat?
hát nekem olyan volt most az evoX, hogy rögtön 4el mentem vele jobbat mint eddig elsőre. bár így utólag rájöttem h ami még az 5.mrbrb-ban űridő volt, az már most nem sokra elég :)
de ha betennétek a 2008as subi N-es változatát is, az már nagyon meleg lenne :)
mindegy, lesz rá esélyem h ezzel menjek ERC és IRC keretein belül, ob-n meg marad a CC
S A L G Ó A. S. E.
7. MRBR Champion

Avatar
Gomez
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3669
Csatlakozott: 2008 vas. dec. 14 10:38
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Gomez » 2009 szer. nov. 11 12:26

a törés és sérülés átvitel nincs a jelenlegi pluginban ugye? akkor kérdés..asszem new bobs II-n egy n4-es evot anélkül h bárhová odaütöttem volna jobban és azt sem jelezte hogy az olajom elfolyt volna akkor hogy áll le menetközbe a motor? mitől? :rolleyes:

nem vok képbe h minek a hatására mi sérülhet csak kérdem..

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 szer. nov. 11 13:30

Gomez írta:a törés és sérülés átvitel nincs a jelenlegi pluginban ugye? akkor kérdés..asszem new bobs II-n egy n4-es evot anélkül h bárhová odaütöttem volna jobban és azt sem jelezte hogy az olajom elfolyt volna akkor hogy áll le menetközbe a motor? mitől? :rolleyes:

nem vok képbe h minek a hatására mi sérülhet csak kérdem..
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam.. N4-esnél még soha nem hallottam hengerfejbehalásról sem, ez sem valószínű.. bár nem tudom mit jelent a odaütöttem jobban :)
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
Gomez
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3669
Csatlakozott: 2008 vas. dec. 14 10:38
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Gomez » 2009 szer. nov. 11 13:51

Retkes Péter írta:
Gomez írta:a törés és sérülés átvitel nincs a jelenlegi pluginban ugye? akkor kérdés..asszem new bobs II-n egy n4-es evot anélkül h bárhová odaütöttem volna jobban és azt sem jelezte hogy az olajom elfolyt volna akkor hogy áll le menetközbe a motor? mitől? :rolleyes:

nem vok képbe h minek a hatására mi sérülhet csak kérdem..
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam.. N4-esnél még soha nem hallottam hengerfejbehalásról sem, ez sem valószínű.. bár nem tudom mit jelent a odaütöttem jobban :)

rípléj nincs...azthiszem fát fogtam az oldalával de 100 alatti tempónál..na mind1, nem tétverseny volt szal nem idegesítem magam rajta csak gondoltam hátha..de ha nem a hengerfej.. hát mind1..ha legközelebb jelentkezik a hiba akkor szólok.. :)

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2009 szer. nov. 11 15:58

Víz sem fort fel? És hengerfejes is lehetne gyakorlatilag....elvileg nem :) 100 alatti tempó :) lol :D abba már meghalni is lehet :) :( nem hogy egy autó kipurcanjon ;) :)

Avatar
Falcon77
[HFRT] Elit
Hozzászólások: 2441
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 11:09
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Falcon77 » 2009 szer. nov. 11 16:07

Andrasko Istvan írta:Víz sem fort fel? És hengerfejes is lehetne gyakorlatilag....elvileg nem :) 100 alatti tempó :) lol :D abba már meghalni is lehet :) :( nem hogy egy autó kipurcanjon ;) :)
Na ja..
..Előre elhatároztam, hogy amikor majd lesz sérülés-számítás a progimban, akkor valahova feljegyzem, hogy mégis mennyivel ment az illető meg mekkora maflást kapott az autó, hogy totálkáros lett "egy kis kocctól"..
Persze ezzel együtt marha nehéz belőni, hogy mennyire sérül mitől az autó..

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2009 szer. nov. 11 16:10

Retkes Péter írta:
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam..
Én már igen :D Voltak már páran, akik ilyesmire panaszkodtak régebben, csak nem tudom, kik, és elég ritka eset :rolleyes:

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2009 szer. nov. 11 16:12

Bóta Róbert írta:
Retkes Péter írta:
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam..
Én már igen :D Voltak már páran, akik ilyesmire panaszkodtak régebben, csak nem tudom, kik, és elég ritka eset :rolleyes:
Lámer Zoli az Aszfalt Kupán JP-n :D
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
CsomaAlex
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2830
Csatlakozott: 2007 kedd nov. 13 13:46
Tartózkodási hely: Uppony

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: CsomaAlex » 2009 szer. nov. 11 16:14

Fekete Misi írta:
Bóta Róbert írta:
Retkes Péter írta:
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam..
Én már igen :D Voltak már páran, akik ilyesmire panaszkodtak régebben, csak nem tudom, kik, és elég ritka eset :rolleyes:
Lámer Zoli az Aszfalt Kupán JP-n :D
nekem is adta már meg magát practicbe...Noiker...2006 Xsara....aztán zoli mondta hogy a realistic törés állítsam át reducedre és akkor jó ;)
Amo la Juve, amo voi che sostenete la mia fede...
Juve nel cuore...
Kép

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2009 szer. nov. 11 16:16

A subarut egyszer én is megöltem JP-n, de nekem csak az utsó fakrolátos jobbosban halt meg... :)

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 csüt. nov. 12 09:40

Bóta Róbert írta:
Retkes Péter írta:
Hát semmitől biztos nem áll meg, ilyenről legalábbis még sosem hallottam..
Én már igen :D Voltak már páran, akik ilyesmire panaszkodtak régebben, csak nem tudom, kik, és elég ritka eset :rolleyes:
Alattam nem ritka eset ez a fajta megállás, mondhatni minden JP, Noiker, és Sikakama nagy WRC-vel :) De ez is ballábfékes/padlógázas probléma, nem csak "úgy" .. :)
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
FEFECAPRI
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4016
Csatlakozott: 2008 szomb. jún. 28 19:28
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: FEFECAPRI » 2009 csüt. nov. 12 12:09

Ma reggel e tesómnak is megpurcant sipir en az EVO X pedig nekem nincs is ballábfék beállítva!!
I.Vmax Rally Challenge S1600 1 helyezett
MORTEB 2009/2010 A2 1.helyezett
I.Historic Rally Challenge Yugo 3. helyezett

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 csüt. nov. 12 12:14

FEFECAPRI írta:Ma reggel e tesómnak is megpurcant sipir en az EVO X pedig nekem nincs is ballábfék beállítva!!
Megpurcant.. ez jó..

A Rallysimfans pluginban?
GasketFix be van állítva?
Nem ütközött valaminek véletlenül?
Fokozatosan gyengült, vagy hirtelen állt le?
A motor hangja előtte változott, vagy sem?
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
FEFECAPRI
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4016
Csatlakozott: 2008 szomb. jún. 28 19:28
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: FEFECAPRI » 2009 csüt. nov. 12 12:17

Retkes Péter írta:
FEFECAPRI írta:Ma reggel e tesómnak is megpurcant sipir en az EVO X pedig nekem nincs is ballábfék beállítva!!
Megpurcant.. ez jó..

A Rallysimfans pluginban?
GasketFix be van állítva?
Nem ütközött valaminek véletlenül?
Fokozatosan gyengült, vagy hirtelen állt le?
A motor hangja előtte változott, vagy sem?
Igen a Rallysimfans pluginon Online rally ban!
Fogalmam sincs mi az a gasket fix! :D
Nem ütközött semminek!
Fokozatosan gyengült és amikor gyengült akkor változott a motorhang! Mikor kezdett gyengülni akkor kivillant a vízhőfok lámpa és rá egy 5mp után a motor kaput lámpa is kivillant, sajna begurulni sem tudott a célba.
I.Vmax Rally Challenge S1600 1 helyezett
MORTEB 2009/2010 A2 1.helyezett
I.Historic Rally Challenge Yugo 3. helyezett

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2009 csüt. nov. 12 12:23

Hát az is érdekes, hogy nem ment semminek és a víz felforr :)

sztem akkor az lesz a baj, hogy kicsi a hűtő... :) tessék cserélni :D

Avatar
FEFECAPRI
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4016
Csatlakozott: 2008 szomb. jún. 28 19:28
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: FEFECAPRI » 2009 csüt. nov. 12 12:25

Andrasko Istvan írta:Hát az is érdekes, hogy nem ment semminek és a víz felforr :)

sztem akkor az lesz a baj, hogy kicsi a hűtő... :) tessék cserélni :D

Megkeresem a repit ha megvan!!

És megnézem mert én akkor nem voltam itt!!

Mert ha előtte lekoccolta a hűtőt akkor egyértelmű!
I.Vmax Rally Challenge S1600 1 helyezett
MORTEB 2009/2010 A2 1.helyezett
I.Historic Rally Challenge Yugo 3. helyezett

Avatar
FEFECAPRI
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4016
Csatlakozott: 2008 szomb. jún. 28 19:28
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: FEFECAPRI » 2009 csüt. nov. 12 12:48

Na visszanéztem a repit és szerintem csak túl lett parázva mert az elején fogott egy fás kanyart!

De nem tudom nekem ennyitől nem szokott megálni főlleg nem így hogy utána még az egész pályán végigmegy az ember.
I.Vmax Rally Challenge S1600 1 helyezett
MORTEB 2009/2010 A2 1.helyezett
I.Historic Rally Challenge Yugo 3. helyezett

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2009 csüt. nov. 12 16:53

Na most akkor kérdezném: Ati modelljéhez lesz template? Mert ha majd csak mittudomén mikor, akkor akár maradhatna is a mostani modell. most azért hogy legyen szebb felni rajta, azért én nem áldoznám fel a festést. Inkább megyek csúnyább felnivel, de legalább saját festéssel...
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
kikiny
[Salgo ASE]
Hozzászólások: 5117
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 19:19
Tartózkodási hely: Salgótarján

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: kikiny » 2009 csüt. nov. 12 16:59

Az Rpetiplugin használatba kerül az ob rajtjáig?
S A L G Ó A. S. E.
7. MRBR Champion

Avatar
Retkes Péter
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
Tartózkodási hely: Abony
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Retkes Péter » 2009 pén. nov. 13 09:42

kikiny írta:Az Rpetiplugin használatba kerül az ob rajtjáig?
Gondolom a törésátvitelre gondolsz... :) Az RPetiPlugin csak arra jó, hogy ki tudjam/juk próbálni a jövőbeni újításokat..

A törésátvitel bekerültének egyelőre technikai akadályai vannak amik remélem megoldódnak addigra... :rolleyes:
Opel Astra GSi N3 :)

Avatar
ifj Hatar Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2812
Csatlakozott: 2008 hétf. jan. 07 17:54
Tartózkodási hely: Salgótarján
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: ifj Hatar Istvan » 2009 pén. nov. 13 09:46

Retkes Péter írta: A törésátvitel bekerültének egyelőre technikai akadályai vannak amik remélem megoldódnak addigra... :rolleyes:
ma + 4 nap és 14 óra elég lesz rá :think:

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2009 pén. nov. 13 14:41

Sebi!

Volt egy e-mailezésünk a Subaruról, fizikák, stb.
Az N2010-es Subarunak, ami jövőre lesz majd homológ, 57%-al elől van a súlypontja. Csak egy kis viszonyítási alap, írtad, hogy csak korábbi adatokat találtál.
Forrás: http://www.rallysport.hu/info/2009/11/1 ... _n2010.htm

Avatar
Falcon77
[HFRT] Elit
Hozzászólások: 2441
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 11:09
Tartózkodási hely: Budapest, Hungary

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: Falcon77 » 2009 pén. nov. 13 15:32

Bóta Róbert írta:Sebi!

Volt egy e-mailezésünk a Subaruról, fizikák, stb.
Az N2010-es Subarunak, ami jövőre lesz majd homológ, 57%-al elől van a súlypontja. Csak egy kis viszonyítási alap, írtad, hogy csak korábbi adatokat találtál.
Forrás: http://www.rallysport.hu/info/2009/11/1 ... _n2010.htm
Hát, elolvastam, de maga a cikk engem kevésbé győzött meg az adat tuti hitelességéről, mint Robi :D
De mondjuk a gyári mérnökök voltak vele, szóval alighanem igaz.
Akkor ez is jelentős különbség az N-es és a nagyobb kocsit között, az N-es súlyeloszlásával nem lehet annyit variálni.

Avatar
sebgutkopf
Site Admin
Hozzászólások: 6147
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: sebgutkopf » 2009 pén. nov. 13 20:42

Falcon77 írta:
Bóta Róbert írta:Sebi!

Volt egy e-mailezésünk a Subaruról, fizikák, stb.
Az N2010-es Subarunak, ami jövőre lesz majd homológ, 57%-al elől van a súlypontja. Csak egy kis viszonyítási alap, írtad, hogy csak korábbi adatokat találtál.
Forrás: http://www.rallysport.hu/info/2009/11/1 ... _n2010.htm
Hát, elolvastam, de maga a cikk engem kevésbé győzött meg az adat tuti hitelességéről, mint Robi :D
De mondjuk a gyári mérnökök voltak vele, szóval alighanem igaz.
Akkor ez is jelentős különbség az N-es és a nagyobb kocsit között, az N-es súlyeloszlásával nem lehet annyit variálni.
Ez hasznos adat az tuti. Az exo X-ről csak az autcairól találtam ilyen adatot, annak 58,2-41,8 a súlyelosztása, de mire akár egy N-es versenyautó lesz belőle ki tudja hogyan alakul. Egyrészt a kocsi kirámolása, meg azért a bukócsővel is lehet variálni.
Kár, hogy a WRC ilyen műhelytitkait nem publikálják :)

Avatar
rallyfenegyerek
[VFTS JRT]
Hozzászólások: 13081
Csatlakozott: 2006 vas. júl. 16 16:43
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Kapcsolat:

Re: Magyar Plugin Rendszer

Hozzászólás Szerző: rallyfenegyerek » 2009 pén. nov. 13 20:44

Hátha Robi érdeklődik majd Eriknél. ;) ;)
HELL DIGITAL RALLY TEAM

Válasz küldése