
Magyar Plugin Rendszer
Moderátor: Moderátor
-
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1862
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
Magyar Plugin Rendszer
Azért inditottam ezt a topicot, hogy olyan embereket keressek akik tudnának segiteni 1 magyar pluggin rendszer megcsinálásában. A csehez hasonlóra gondoltam, csak azért másabb rendszerben, de a működési elve hasonló lenne. Server és weblapra tárhely megoldott. Tehát aki érdemben tud segiteni itt vegye fel velem a kapcsolatot. Lehet nem jön össze, de ha megse próbáljuk ! 

RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
- hancur
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2006 szer. feb. 15 21:29
- Tartózkodási hely: München
Re: Magyar Pluggin Rendszer !
szerintem vhogy a csehxart és az olasz rendszert kéne ötvözni!!!mert akko nem kell állandoan fizikát cserélni, meg kocsit ki-be rakosgatni!!nagyon jol megcsinálták,de a csehek...pfffffff.........
eszméletlen!!! nagyon kavarnak ott
eszméletlen!!! nagyon kavarnak ott


- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Vicces, épp ezen töröm a fejem. A hétvége tapasztalata, hogy sok versenyzőnek gondja van az új autók telepítésével, ezért, egy online telepítőn töröm a fejem, aztán arra jutottam, talán versenyeket is lehetne szervezni ilyen módon. Amire gondoltam, az nem plugin, inkább az olaszra hajazó program. Az emberke kiválasztaná, melyik autóval szeretne menni, az ahhoz tartozó fizikát és cars.init, meg a RichardBurnsRally.init ( hogy biztos, teljesképernyős módban induljon a játék, ebből nem lehet kilépni a fizikát piszkálni) letöltené a program, aztán, indulna a játék, ahol csak setupot tud választani. Így, csak a tárhelyen kellene karbantartani a fizikát, a módosításokat egyszerűen és egyformán lehetne megoldani. Persze, a játékos gépén az összes játszható autóhoz tartozó egyéb fájlnak meg kellene lenni. Vagy, azt is letölteni...?
Csak tegnap óta gondolkodom ezen, szerintem, közösen jutnánk valamire. Biztos másnak is van ötlete, itt megoszthatnánk.
Csak tegnap óta gondolkodom ezen, szerintem, közösen jutnánk valamire. Biztos másnak is van ötlete, itt megoszthatnánk.
-
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1862
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
A részleteket megtudjuk beszélni, most az lenne a lényeges , hogy összetudnánk szedni egy csapatot és összedugnánk a fejünket. Tehát ki tud segiteni bármilyen formában ?
RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
sziasztokNagy Attila @ 2006 Szer. Jún. 07 16:50 írta:A részleteket megtudjuk beszélni, most az lenne a lényeges , hogy összetudnánk szedni egy csapatot és összedugnánk a fejünket. Tehát ki tud segiteni bármilyen formában ?
én is felajánlom a segitségemet / az IBMnél dolgozom van 1-2 ismerösöm.... de tedd fel a kérdéseket és ha tudunk segitünk
ok?....
szerintem bármi problémád van amit nem tudsz megoldani vagy a kis csapat nem tud megoldani , ird meg és akkor valakinek csak van olyan ismeröse akinek ez a kisujjában van és nem kell napokat görcsölni
kiváncsian várom a fejleményeket
-
- [HBRT] Tag
- Hozzászólások: 274
- Csatlakozott: 2006 szer. máj. 10 14:28
- Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok!
Elég új vagyok errefelé, de az ötlet megragadta a figyelmemet. Főleg, hogy az én fejemben is megfordult már, főleg a csehszaros problémák kapcsán.
A tények:
-van valami plugin sdk-féle, c++ kell hozzá, de nem tűnik túl bonyolultnak.
-kétoldali fejlesztés szükséges 1. a c++ a plugin megírása, a másik a webes felület valami php+mysql gondolom.
-azért szerintem nem 2 hetes munka...
Aggályaim:
- a cseh nem (csak) azért szar, mert rossz a kivitelezése, hanem mert rossz az adminiszráció értsd: trehány, öncélú, nincs support.
- teljes autót letölteni 8 mega ez IMHO sok
- fizikát iniket jó lenne de akkor még ott a setup gond.
Felmerült kérdéseim:
-ez csak magyaroknak lenne?
- hány felhasználóra terveznénk?
- ki adminisztrálná?
azért jusson eszetekbe mekkora anyázás volt mert kb 2 napig nem ment hétvégén jól a cseh site...
Problémázásom ellenére nagyon jó lenne egy jobb megoldás és segítenék amiben csak tudok, és ahogy az időm engedi.
Azért nem szeretem a cseheket nagyon szidni, mert nagyjából megértem mennyire nehéz a dolguk.
Ja az olaszt még egyáltalán nem ismerem, még nem volt időm kipróBálni...
Üdv: Demény Péter
Elég új vagyok errefelé, de az ötlet megragadta a figyelmemet. Főleg, hogy az én fejemben is megfordult már, főleg a csehszaros problémák kapcsán.
A tények:
-van valami plugin sdk-féle, c++ kell hozzá, de nem tűnik túl bonyolultnak.
-kétoldali fejlesztés szükséges 1. a c++ a plugin megírása, a másik a webes felület valami php+mysql gondolom.
-azért szerintem nem 2 hetes munka...
Aggályaim:
- a cseh nem (csak) azért szar, mert rossz a kivitelezése, hanem mert rossz az adminiszráció értsd: trehány, öncélú, nincs support.
- teljes autót letölteni 8 mega ez IMHO sok
- fizikát iniket jó lenne de akkor még ott a setup gond.
Felmerült kérdéseim:
-ez csak magyaroknak lenne?
- hány felhasználóra terveznénk?
- ki adminisztrálná?
azért jusson eszetekbe mekkora anyázás volt mert kb 2 napig nem ment hétvégén jól a cseh site...
Problémázásom ellenére nagyon jó lenne egy jobb megoldás és segítenék amiben csak tudok, és ahogy az időm engedi.
Azért nem szeretem a cseheket nagyon szidni, mert nagyjából megértem mennyire nehéz a dolguk.
Ja az olaszt még egyáltalán nem ismerem, még nem volt időm kipróBálni...
Üdv: Demény Péter
- Retkes Péter
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 3153
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 30 11:05
- Tartózkodási hely: Abony
- Kapcsolat:
Jól emlékszel felmerültMou @ Szer. Jún. 07, 2006 16:7 írta:nem lenne rossz, saját magunkat legalább nem szivatnánk havonta új fizikákkal. lehet rosszul emlékszem, de egy hasonló ötlet már felmerült, hogy asszem Falcon írjon egy ilyesmi progit, még a 3. bajnoki előtt...


Opel Astra GSi N3 

- hancur
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2006 szer. feb. 15 21:29
- Tartózkodási hely: München
hát tuti nem egyzserü dolog az fix!!!!!
vhogy megkéne probálni az olaszokkal is kapcsolatba kerülni, hogy hogy oldották meg a kocsi kérdést hogy nem kell ki-be pakolászni semmit, hanem csak mész!!!
a másik ötlet, ami szintén tetszik, és szerintem az olasz modszerrel kivitelezhetö lenne,csak ök ezt nem csinálták meg!!régen a colin 1 be volt oyan hogy single palyer be lehetett olyat hogy beixelted a pályákat amiken akartál menni(pl ha nem tetszett az elsö 2 gyors akkor azt kihagytad)!!szerintem ez is jó ötlet lenne, és, bár lehet furcsa amit most mondok, de szerintem nem kéne hagyni hogy mindenki kedvére csináljon tourt, mert szerintem ez is nagyon leterhelné a rendszert!!hanem csak max késöbb , amikor már beindult és rendesen,stabilan fut a magyar rendszer!!!
vhogy megkéne probálni az olaszokkal is kapcsolatba kerülni, hogy hogy oldották meg a kocsi kérdést hogy nem kell ki-be pakolászni semmit, hanem csak mész!!!
a másik ötlet, ami szintén tetszik, és szerintem az olasz modszerrel kivitelezhetö lenne,csak ök ezt nem csinálták meg!!régen a colin 1 be volt oyan hogy single palyer be lehetett olyat hogy beixelted a pályákat amiken akartál menni(pl ha nem tetszett az elsö 2 gyors akkor azt kihagytad)!!szerintem ez is jó ötlet lenne, és, bár lehet furcsa amit most mondok, de szerintem nem kéne hagyni hogy mindenki kedvére csináljon tourt, mert szerintem ez is nagyon leterhelné a rendszert!!hanem csak max késöbb , amikor már beindult és rendesen,stabilan fut a magyar rendszer!!!

- Iceman
- [RRH] Tag
- Hozzászólások: 12155
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
- Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
- Kapcsolat:
Azt biztos nem fogják elárulni, a csehek se árulkodtak, szerintem ők se fognak...hancur @ Csüt. Jún. 08, 2006 10:16 am írta:hát tuti nem egyzserü dolog az fix!!!!!
vhogy megkéne probálni az olaszokkal is kapcsolatba kerülni, hogy hogy oldották meg a kocsi kérdést hogy nem kell ki-be pakolászni semmit, hanem csak mész!!!
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2
Škoda Fabia S2000 Evo2
- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Tévedés, nézd csak meg a telepítőt, benne van külön csomagokban a komplett WRC, N, S1600 pakk!hancur @ Csüt. Jún. 08, 2006 10:16 am írta: hogy hogy oldották meg a kocsi kérdést hogy nem kell ki-be pakolászni semmit, hanem csak mész!!!
Én egyelőre gondolkodom az online autótelepítőn, azt lehetne továbbfejleszteni.
- hancur
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2006 szer. feb. 15 21:29
- Tartózkodási hely: München
igen!!!bodoo @ Csüt. Jún. 08, 2006 2:30 pm írta:Tévedés, nézd csak meg a telepítőt, benne van külön csomagokban a komplett WRC, N, S1600 pakk!
Én egyelőre gondolkodom az online autótelepítőn, azt lehetne továbbfejleszteni.

de nem kell semmit csinálndo mert felrakod az össze kocsit vagyis pakkot és a menüben kiválasztod a kategoriát és a kocsit ennyi!!!!!!!!!
nem kell berakni külön a kategoria fizikát, kocsit, magának tölti be

- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Olyan telepítőt most is lehetne csinálni, ami berak 8 különböző autót. De a versenyzőknek különleges igényeik vannak, nem tudsz olyan 8 autóból álló pakkot kitalálni, ami mindenkinek jó. Nem tudom pontosan, most összesen hány autó van, 25-30 biztos. Az olaszon előre ki kell választani, mivel mész, a játékon belül nem variálhatsz ( sőt, a regisztráláskor kategóriánként egyet-egyet, aztán hello). A csehen bármikor, bármivel mehetsz, ami az adott tourban engedélyezett, ezt nehezebb megoldani. Én most azon dolgozok, hogy kiválasztassz egy autót, amivel a csehen menni akarsz, a progi ehhez letölti a megfelelő, biztosan működő fizikát, és azzal mehetsz bármelyik touron, amelyik elfogadja au adott autót.hancur @ Csüt. Jún. 08, 2006 14:32 pm írta:igen!!!tom
de nem kell semmit csinálndo mert felrakod az össze kocsit vagyis pakkot és a menüben kiválasztod a kategoriát és a kocsit ennyi!!!!!!!!!
nem kell berakni külön a kategoria fizikát, kocsit, magának tölti be
- hancur
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2006 szer. feb. 15 21:29
- Tartózkodási hely: München
na de most az olyan dolog hogy nem menet közben válaszotd ki az autot, hanem már elöre tudod hogy mivel akarsz menni, az olaszon meg bent van az öszes wrc, n, és s1600 auto(állitolag most jönmajd ki egy uj car pack)és csak kiválaszotd és mehetsz(na jo nem az öszes auto van még bent, de szer ezt orvosolják majd)nekem személy szerint jobban tetszik az olasz, ha pl csinálok egy skint elég csak a kocsit kiválasztani és már mehetek is, nem kell az iniben átirni semmit

- sebgutkopf
- Site Admin
- Hozzászólások: 6147
- Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Srácok ez nagyon szép kezdeményezés és sok sikert kívánok hozzá én csak örülnék neki, ha összejönne.
Kezdésnek ezeket kéne megoldani:
1. vissza kell fejteni az RBR gama programkódját
2. meg kell tervezni a működési elvet a plugin struktúráját és felépítését
3. valakinek ezt le kell rogramozni
4. rengeteg béta teszt a hivatalos bemutatás előtt
Alapvetően az RBRnet, az Rbronline és a cseh szar is mind a játék hackelésére alapul, aminek a működéséhez elengedhetetlen, hogy ismerjék a játék struktúráját, mentetét felépítését. Már a törés átvitele a következő pályára az sem egyszerű, mert ahhoz is ismerni kell, hogy a játék a gép mely memóriaterületeit használja a törés rárolására és így tovább.
Tulajdonképpen az eddigi 3 online rendszer készítői mind visszafejtették a kódot vagy annak egy részét. Ha ezzel megvan valaki akkor lehet elkezdeni írni az online módot, aminek azért tudnia kell valami olyat, hogy érdemes legyen rá váltani az eddig már bizonyított és jól működő rendszerekről.
Persze minderről Falcon sokkal kimerítőbben tud értekezni.
Szóval hajrá és koncentráljatok a fent leírt pontokra!
Kezdésnek ezeket kéne megoldani:
1. vissza kell fejteni az RBR gama programkódját
2. meg kell tervezni a működési elvet a plugin struktúráját és felépítését
3. valakinek ezt le kell rogramozni
4. rengeteg béta teszt a hivatalos bemutatás előtt
Alapvetően az RBRnet, az Rbronline és a cseh szar is mind a játék hackelésére alapul, aminek a működéséhez elengedhetetlen, hogy ismerjék a játék struktúráját, mentetét felépítését. Már a törés átvitele a következő pályára az sem egyszerű, mert ahhoz is ismerni kell, hogy a játék a gép mely memóriaterületeit használja a törés rárolására és így tovább.
Tulajdonképpen az eddigi 3 online rendszer készítői mind visszafejtették a kódot vagy annak egy részét. Ha ezzel megvan valaki akkor lehet elkezdeni írni az online módot, aminek azért tudnia kell valami olyat, hogy érdemes legyen rá váltani az eddig már bizonyított és jól működő rendszerekről.
Persze minderről Falcon sokkal kimerítőbben tud értekezni.
Szóval hajrá és koncentráljatok a fent leírt pontokra!

- rbalint
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 1636
- Csatlakozott: 2005 kedd szept. 20 17:36
- Tartózkodási hely: Veszprém
Most miért kell elvenni egyből a kedvüket?sebgutkopf @ Csüt. Jún. 08, 2006 3:12 pm írta:Srácok ez nagyon szép kezdeményezés és sok sikert kívánok hozzá én csak örülnék neki, ha összejönne.
Kezdésnek ezeket kéne megoldani:
1. vissza kell fejteni az RBR gama programkódját
2. meg kell tervezni a működési elvet a plugin struktúráját és felépítését
3. valakinek ezt le kell rogramozni
4. rengeteg béta teszt a hivatalos bemutatás előtt
Alapvetően az RBRnet, az Rbronline és a cseh szar is mind a játék hackelésére alapul, aminek a működéséhez elengedhetetlen, hogy ismerjék a játék struktúráját, mentetét felépítését. Már a törés átvitele a következő pályára az sem egyszerű, mert ahhoz is ismerni kell, hogy a játék a gép mely memóriaterületeit használja a törés rárolására és így tovább.
Tulajdonképpen az eddigi 3 online rendszer készítői mind visszafejtették a kódot vagy annak egy részét. Ha ezzel megvan valaki akkor lehet elkezdeni írni az online módot, aminek azért tudnia kell valami olyat, hogy érdemes legyen rá váltani az eddig már bizonyított és jól működő rendszerekről.
Persze minderről Falcon sokkal kimerítőbben tud értekezni.
Szóval hajrá és koncentráljatok a fent leírt pontokra!

Én nem értek ezekhez a dolgokhoz azt sem tudom mi az a programkód, meg ilyenek. Azt gondolom hogy kiba.. bonyolult egy dolog ilyent csinálni. De a háttérből drukkolok nektek hogy sikerüljön!

- ChrisX
- Site Admin
- Hozzászólások: 1834
- Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 20:58
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Igen, Sebivel 100% egyet értek.
A 3. bajnokság megrendezése előtt több mint egy órát beszélgettem Falconnal erről.
Original pályás plugint (mégegy olyat mint a cseh) hülyeség lenne csinálni mert az RBR már bőven túl van az aranykorán. Már csak egy Cseh jellegű plugin gyártása is több hónapba tellne mire működőképes lenne. Tehát ekkora erőfeszítést egy lerágott csontra bolondság lenne pazarolni.
Csak akkor lenne érdemes neki látni , ha tényleg születnének új pályák mert akkor gyakorlatilag végteleníthető lehetne az RBR. Új autók gyártása már adott.
Az olasz rendszer már sokkal szimpatikusabb, a változó felület miatt. De az időkorlát ami van náluk az megint nem biztos hogy jó lenne nekünk.
-Hogyan lehetne összemosni egy "olaszt egy cseh-vel"?
Nem lehetetlen megcsinálni , de több hónap lenne mire egy épkézláb dolog összejönne belőle.
És az a legnagyobb hátrányunk, hogy akik már részlegesen visszafejtették a kódot sz@rnak közzé tenni. Egyszerüen ráültek a csehek is meg az olaszok is.
Akkor tudnánk maradandót és egyedit alkotni (szerintem) ha elkezdenénk pályákat gyártani nagyüzemben. De ehhez is kódfejtés kell.
És akkor már tényleg megérné egy saját plugint összehozni.
De nem akarom senkinek sem elvenni a kedvét. Ez csak egy észrevétel volt.
Hajrá! Én örülnék a legjobban ha születne valami magyar plugin.
A 3. bajnokság megrendezése előtt több mint egy órát beszélgettem Falconnal erről.
Original pályás plugint (mégegy olyat mint a cseh) hülyeség lenne csinálni mert az RBR már bőven túl van az aranykorán. Már csak egy Cseh jellegű plugin gyártása is több hónapba tellne mire működőképes lenne. Tehát ekkora erőfeszítést egy lerágott csontra bolondság lenne pazarolni.
Csak akkor lenne érdemes neki látni , ha tényleg születnének új pályák mert akkor gyakorlatilag végteleníthető lehetne az RBR. Új autók gyártása már adott.
Az olasz rendszer már sokkal szimpatikusabb, a változó felület miatt. De az időkorlát ami van náluk az megint nem biztos hogy jó lenne nekünk.
-Hogyan lehetne összemosni egy "olaszt egy cseh-vel"?
Nem lehetetlen megcsinálni , de több hónap lenne mire egy épkézláb dolog összejönne belőle.
És az a legnagyobb hátrányunk, hogy akik már részlegesen visszafejtették a kódot sz@rnak közzé tenni. Egyszerüen ráültek a csehek is meg az olaszok is.
Akkor tudnánk maradandót és egyedit alkotni (szerintem) ha elkezdenénk pályákat gyártani nagyüzemben. De ehhez is kódfejtés kell.
És akkor már tényleg megérné egy saját plugint összehozni.
De nem akarom senkinek sem elvenni a kedvét. Ez csak egy észrevétel volt.
Hajrá! Én örülnék a legjobban ha születne valami magyar plugin.

- Matizito74
- RBR Fan
- Hozzászólások: 215
- Csatlakozott: 2005 vas. nov. 27 14:19
- Tartózkodási hely: Debrecen
Ez sokat segítene azokon, akiknek gondot okoz egy rar. Tehát hasznos. Egy jó kis car-installer, melyik slotra mit akarsz, go!bodoo @ Csüt. Jún. 08, 2006 13:8 írta:Én most azon dolgozok, hogy kiválasztassz egy autót, amivel a csehen menni akarsz, a progi ehhez letölti a megfelelő, biztosan működő fizikát, és azzal mehetsz bármelyik touron, amelyik elfogadja az adott autót.
Ugyanakkor nem látom tisztán, hogy egy sokemberes, sok-sok-sokhónapos, igen komoly fejlesztés után nagyságrendekkel jobbak leszünk, mint az akkori cseszar. Mi hiányzik a csehről annyira? Ahogy bejött a snow france mod és a Rally School 2, "bármikor" engedélyezhetik a mud france mod-ot vagy a Mineshaft 2-t. Szerintem.
A 0.85-ös már igen stabil (azóta egy connection lost-om volt, fagyás egy se), szerverleállás jobb családokban is előfordul. Mostanában volt kavar a fizikákkal, de ennyi. Őket kellene továbbra is ötletekkel vagy akár programozó erőforrással támogatni. Mocsok lusta vagyok, mi?



-
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 1727
- Csatlakozott: 2006 vas. feb. 12 00:52
- Tartózkodási hely: Miskolc
hát előre láthatóan 1-1.5 éven belül semmijen rallys játék nem készül!!
jó lenne megtudni hogy mien plugin(3dmax-hoz) kell a pálya megnyitásához, mert akko máris nekilátnék a magyar pályákhoz! na meg a salakmotorpályához mien fa... lenne a prológ az rbr-be!
jó lenne megtudni hogy mien plugin(3dmax-hoz) kell a pálya megnyitásához, mert akko máris nekilátnék a magyar pályákhoz! na meg a salakmotorpályához mien fa... lenne a prológ az rbr-be!

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Marvik 2006 csüt. jún. 08 15:08-kor.
- VJ
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 5109
- Csatlakozott: 2005 hétf. okt. 17 19:56
- Tartózkodási hely: Sajóecseg
rendeznénk SSS bajnokságotMarvik @ Csüt. Jún. 08, 2006 4:06 pm írta:hát előre láthatóan 1-1.5 éven belül semmijen rallys játék nem készül!!
jó lenne megtudni hogy mien plugin(3dmax-hoz) kell a pálya megnyitásához, mert akko máris nekilátnék a magyar pályákhoz! na meg a salakmotorpályához mien fa... lenne a prológ az rbr-be!

- Falcon77
- [HFRT] Elit
- Hozzászólások: 2441
- Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 11:09
- Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Köh, köh, köh.Marvik @ Csüt. Jún. 08, 2006 4:06 pm írta:hát előre láthatóan 1-1.5 éven belül semmijen rallys játék nem készül!!

Legalább 2 embert ismerek, aki olyan projecten dolgozik, amiből egy RBR szintű rallyprogram is kinéz a jövőben, és ráadásul simán lehetne hozzá pályákat csinálni. Mondjuk ebből egy ember nem valószínű, hogy másfél éven belül bármi értelmes termékkel előáll..

..A másikat viszont úgy hívják, hogy Eero Piitulainen. Ha a név mond valakinek valamit

- Finkoo[HUN]
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 2539
- Csatlakozott: 2005 kedd okt. 11 16:04
- Tartózkodási hely: Karancskeszi, Lászlóvölgy
a warthog főistene?Falcon77 @ Csüt. Jún. 08, 2006 5:29 pm írta:Köh, köh, köh.
Legalább 2 embert ismerek, aki olyan projecten dolgozik, amiből egy RBR szintű rallyprogram is kinéz a jövőben, és ráadásul simán lehetne hozzá pályákat csinálni. Mondjuk ebből egy ember nem valószínű, hogy másfél éven belül bármi értelmes termékkel előáll..
..A másikat viszont úgy hívják, hogy Eero Piitulainen. Ha a név mond valakinek valamit
hát mondjuk előállhatna valaki valami bejelentéssel... addig nem fejlesztek gépet, mert ehhez nem kell...



- hancur
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2006 szer. feb. 15 21:29
- Tartózkodási hely: München
csak egy a baj ezzel, akik olaszoznak azok tudják mien fealingje van annak amikor változik a talaj(aszfalt/hó/murva között) nem ugy mint a csehen ogy külön toru kell egy aszfalt, egy hó , és murva versenyhezMatizito74 @ Csüt. Jún. 08, 2006 4:04 pm írta:Ez sokat segítene azokon, akiknek gondot okoz egy rar. Tehát hasznos. Egy jó kis car-installer, melyik slotra mit akarsz, go!
Ugyanakkor nem látom tisztán, hogy egy sokemberes, sok-sok-sokhónapos, igen komoly fejlesztés után nagyságrendekkel jobbak leszünk, mint az akkori cseszar. Mi hiányzik a csehről annyira? Ahogy bejött a snow france mod és a Rally School 2, "bármikor" engedélyezhetik a mud france mod-ot vagy a Mineshaft 2-t. Szerintem.
A 0.85-ös már igen stabil (azóta egy connection lost-om volt, fagyás egy se), szerverleállás jobb családokban is előfordul. Mostanában volt kavar a fizikákkal, de ennyi. Őket kellene továbbra is ötletekkel vagy akár programozó erőforrással támogatni. Mocsok lusta vagyok, mi?![]()
![]()
ami a pályákat illeti jo lenne megcsinálni a magyar pályálkat és akkor télleg egy magyar bajnokit csinálni!!


de ez télleg a jövö zenéje,de azért bizok benne hogy kiadják majd elöb utobb azt a plugint a pályákhoz, és akkor nem lesz az rbr egy lejárt lemez(bár az olaszok igy is szinte végtelenitették)

- Tomibá
- [HFRT] Elit
- Hozzászólások: 1585
- Csatlakozott: 2005 hétf. aug. 29 17:03
- Tartózkodási hely: Salgótarján
- Kapcsolat:
Ezekhez én tök hülye vagyok sajnos és ez már nemigen fog változni.
Azokkal értek egyet akik azt mondják hogy először változás kell ( új pályák) aztán a cucc.
Jó lenne ha lennének új pályák.
Az kib állat lenne ha valódi magyar pályák benne tudnának lenni. Falcon kolega gps-el felmért már 1-2 szakaszt de hogy ez hogy tud bekerülni az már ködös.
Azokkal értek egyet akik azt mondják hogy először változás kell ( új pályák) aztán a cucc.
Jó lenne ha lennének új pályák.
Az kib állat lenne ha valódi magyar pályák benne tudnának lenni. Falcon kolega gps-el felmért már 1-2 szakaszt de hogy ez hogy tud bekerülni az már ködös.
Lada Samara 1.5 Kit Car
- illegal_alien
- Site Admin
- Hozzászólások: 3630
- Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25
Igazából azt nem értem, hogy akik dolgoztak azon hónapokat, hogy megfejtsék a fent említetteket (talán bonyolultnak tűnő) miért ülnek rá a szarjukra. Mivel ingyé csinálják úgy tűnik, tehát se az olasz se a cseh nem kér pénzt a használathoz. Egyszerűen csak megcsinálták és basznak rá, csak féltve őrzik a "titkot". ÉS! Ha ők meg tudták csinálni sztem nekünk is sikerülhet hisz hülyébbek nem vagyunk. Főleg ha tényleg olyanok is csatlakoznak akik segíteni is tudnak és ahogy látom azért lennének ilyenek. Tehát ha mi "keménymag" temetjük az rbr-t, mert lejárt, mert ócska elavult, mert blá blá blá, akkor mit csinálnak mások? Sztem ez az egész addig él amíg életben tartják, talán mi csak olyannak tűnünk akik kihasználják a rendszerek adta lehetőségeket, de ha mi nem lennénk rendszer sem lenne. Úgy érzem, hogy nekünk nagy szerepünk van abban, hogy az rbr ma is él, hisz mi vagyunk a "leg elvetemültebbek" és ha összeáll pár elvetemültült ember, akkor bármi lehet belőle....
Mint ahogy kb 8an indulunk ezelőtt 1 éve......................
Mint ahogy kb 8an indulunk ezelőtt 1 éve......................
- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
illegal_alien @ Csüt. Jún. 08, 2006 19:26 pm írta:Igazából azt nem értem, hogy akik dolgoztak azon hónapokat, hogy megfejtsék a fent említetteket (talán bonyolultnak tűnő) miért ülnek rá a szarjukra. Mivel ingyé csinálják úgy tűnik, tehát se az olasz se a cseh nem kér pénzt a használathoz. Egyszerűen csak megcsinálták és basznak rá, csak féltve őrzik a "titkot". ÉS! Ha ők meg tudták csinálni sztem nekünk is sikerülhet hisz hülyébbek nem vagyunk. Főleg ha tényleg olyanok is csatlakoznak akik segíteni is tudnak és ahogy látom azért lennének ilyenek. Tehát ha mi "keménymag" temetjük az rbr-t, mert lejárt, mert ócska elavult, mert blá blá blá, akkor mit csinálnak mások? Sztem ez az egész addig él amíg életben tartják, talán mi csak olyannak tűnünk akik kihasználják a rendszerek adta lehetőségeket, de ha mi nem lennénk rendszer sem lenne. Úgy érzem, hogy nekünk nagy szerepünk van abban, hogy az rbr ma is él, hisz mi vagyunk a "leg elvetemültebbek" és ha összeáll pár elvetemültült ember, akkor bármi lehet belőle....
Mint ahogy kb 8an indulunk ezelőtt 1 éve......................
Örülök, hgy így látod a dolgokat. Ha sikerülne is nekiállni a dolognak, jó darabig eltartana, mire használható lenne. Addigra viszont, lehet, hogy az a pálya-kezdemény, aminek a demóit a csehen is lehet látni, kinövi magát. Tehát, lehet jövője a dolognak. Egyébként is, egy ilyen ötletbörze sohasem árthat, bármi jó kisülhet a dologból.
-
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1862
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
Alapjaiban tekintve a cseh és az olasz rendszer is jó, csakhát vannak gondok ( a csehvel, azon nyomulok, olaszt időkorlát miatt nem használom). A fizikák összevissza cserélgetése bajnokságok közben ! Nincs egy igazi Carrier lehetőség a játékban. Valamint én mindenképpen korlátoznám a tounament kreálokat, és a nemzeti bajnokságokat (akár más országokét is) magán a pluggin rendszeren belül csinálnám meg.
Ahhoz hogy ez a játék még több évet kibirjon pályák tutira fognak kelleni, de már a csehek jutnak valamerre. Azért ötleteket és segitségeket továbbra is várok ! örülök hogy ennyien érdeklődtetetek a témával kapcsolatban.
Ahhoz hogy ez a játék még több évet kibirjon pályák tutira fognak kelleni, de már a csehek jutnak valamerre. Azért ötleteket és segitségeket továbbra is várok ! örülök hogy ennyien érdeklődtetetek a témával kapcsolatban.

RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
A csehen a legnagyobb gond szerintem, hogy boldog-boldogtalan nyomja a fantáziátlan, egyen tourjait. Pl. ha néhány kiemelt, már bizonyított ember kreálhatna tourt, vagy arra találni megoldást, hogy legyenek versenyek, ahol a profik nem tudják elvenni a kevésbé gyors játékosok kedvét, tehát, pl. az adott kategória első 10 versenyzője nem indulhatna...vagy, az adott pálya rekordja +/- valahány %ot elért versenyző stb. Sok megoldást lehetne találni, hogy a meglévő pályák mellett is izgalmasabb versenyeket vívjunk. Az olaszon igen ritkák a versenyek, korlátozott számú versenyzővel, ráadásul, a kezdés időpontja fix, nem túl rugalmas rendszer. A pályákra most is vannak modok, havas-murvás francia, stb., a skinek módosításához itt is van egy-két profi, a pályák fizikáját is könnyebb módosítani. Lesz-talán- éjjszakai mod, lehet köd, stb. Én még "csak" 1 éve nyomom az RBR-t, lehet, ezért nem unom, de egy csecsemőnek minden vicc új, itt is van sok új játékos, együtt kicsit felfrissíthetnénk ezt a programot. Sok újításhoz nem kell programozógurunak lenni, csak kis ötlet, szervezés, fantázia kellene, szerintem ebben a társaságban ez adott.
-
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1862
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
Hosszú lenne itt leirnom mennyi ötletem van ahhoz hogy még sokáig élvezhető legyen ez a játék, én megjelenése óta nyomom és nem unom. A legfontosabb láncszem az lenne most hogy a programból az eredményeket kitudjuk szedni egy weblapra.
RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Dehát, erre már van megoldás! Mindjárt megkeresem.Nagy Attila @ Csüt. Jún. 08, 2006 21:17 pm írta:Hosszú lenne itt leirnom mennyi ötletem van ahhoz hogy még sokáig élvezhető legyen ez a játék, én megjelenése óta nyomom és nem unom. A legfontosabb láncszem az lenne most hogy a programból az eredményeket kitudjuk szedni egy weblapra.
Hát, mégsem pont az, de talán segít:http://www.bhmotorsports.com/download/7384
- Iceman
- [RRH] Tag
- Hozzászólások: 12155
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 05 19:46
- Tartózkodási hely: Bonyhád/Kecskemét
- Kapcsolat:
A BH-n én is láttam ilyet.bodoo @ Csüt. Jún. 08, 2006 9:53 pm írta:Dehát, erre már van megoldás! Mindjárt megkeresem.

http://www.bhmotorsports.com/file/7384
Johnnie Walker Racing Team
Škoda Fabia S2000 Evo2
Škoda Fabia S2000 Evo2
- Kösze
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 750
- Csatlakozott: 2006 pén. márc. 24 11:29
- Tartózkodási hely: Győr/Komárom
- Kapcsolat:
illegal_alien @ Csüt. Jún. 08, 2006 7:26 pm írta:Sztem ez az egész addig él amíg életben tartják, talán mi csak olyannak tűnünk akik kihasználják a rendszerek adta lehetőségeket, de ha mi nem lennénk rendszer sem lenne. Úgy érzem, hogy nekünk nagy szerepünk van abban, hogy az rbr ma is él, hisz mi vagyunk a "leg elvetemültebbek" és ha összeáll pár elvetemültült ember, akkor bármi lehet belőle....
Mint ahogy kb 8an indulunk ezelőtt 1 éve......................

Szerintem is akkor lehetne a legtöbbet kihozni az RBR-ből, ha a pályák változatosságát is biztosítja a plugin. Ezen már eddig is gondolkodtam és arra jutottam, hogy ehhez vagy a már meglévő pályákat lehetne felszabdalni egyenesekre, kanyarokra /pl. jobb 4,bal 2, etc/, vagy új, ilyen jellegű pályaelemeket létrehozni és ezeket kombinálva "végtelen" számú pályát készíteni. Akár a valóságban létező útvonalakhoz nagyban hasonló variációban is - hegyi versenyek a francia pálya elemeiből /lassítókkal.../ például. Így tényleg nem lehetne tudni, mi jön a kanyar után!


Persze ez hatalmas falat, /ma még:rolleyes:/ az is nagy szó, ha indulni lehet a fordított mineshaft-on.
Én kíváncsi lennék rá!Nagy Attila @ Csüt. Jún. 08, 2006 9:17 pm írta:Hosszú lenne itt leirnom mennyi ötletem van ahhoz hogy még sokáig élvezhető legyen ez a játék


- Petter
- RBR Fan
- Hozzászólások: 455
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 14:43
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Én sajnos nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz, ötletem nekem is lenne. Az olasz cuccot nem tudom használni, mert a technika világában még vannak háztartások, ahova SEHOGYSE lehet netet varázsolni, marad az off. Nos én azt látom, hogy a szülő hanyagolja gyermekét. Gyári segíségre nincs kilátás? Mert szerintem illene segíteniük, vagy fejlesszenek ők. 

- Mou
- RBR Fan
- Hozzászólások: 494
- Csatlakozott: 2005 szomb. szept. 24 07:58
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
- Kapcsolat:
Tényleg, az új pályákhoz itinerek is kellenének
Ha jól tudom, az RBRdll-el ez megoldható - mármint az itiner.
Én minden eddig elhagzott dolgot támogatok, plusz egy-két hozzávetés:
először ha tudnánk csinálni pályákat, akkor nem is kéne 'kiadni' őket, hanem összedobni jónéhányat, és ha megvan a plug-in is, akkor azzal együtt 'berobbanni'
Az oldal admint szerintem úgy kéne csinálni, hogy kb. 10 embert (vagy ha kell többet) megbízni vele, és akkor talán mindig lenne valaki, aki ráér, és ottvan, aztán nem lenne kihagyás. Szóval így váltanák egymást.
A tour kreálás jogát pedig nem kéne minden reggelt emberkének megadni, mert a cseh is tele van értelmetlen 2 szakaszos világbajnokságokkal, és az nem igazán élvezetes
Szóval mindenkinek hajrá, aki belefog bármilyen téren is ebbe!
Én esetleg grafikában tudnék segíteni, textúrákkal, meg ha valaki át tudja konvertálni a megfelelő formátumba, akkor modelleket is tudok készíteni - tereptárgyakra gondolok, amiket nem kell animálni.

Ha jól tudom, az RBRdll-el ez megoldható - mármint az itiner.
Én minden eddig elhagzott dolgot támogatok, plusz egy-két hozzávetés:
először ha tudnánk csinálni pályákat, akkor nem is kéne 'kiadni' őket, hanem összedobni jónéhányat, és ha megvan a plug-in is, akkor azzal együtt 'berobbanni'

Az oldal admint szerintem úgy kéne csinálni, hogy kb. 10 embert (vagy ha kell többet) megbízni vele, és akkor talán mindig lenne valaki, aki ráér, és ottvan, aztán nem lenne kihagyás. Szóval így váltanák egymást.
A tour kreálás jogát pedig nem kéne minden reggelt emberkének megadni, mert a cseh is tele van értelmetlen 2 szakaszos világbajnokságokkal, és az nem igazán élvezetes



Én esetleg grafikában tudnék segíteni, textúrákkal, meg ha valaki át tudja konvertálni a megfelelő formátumba, akkor modelleket is tudok készíteni - tereptárgyakra gondolok, amiket nem kell animálni.
-
- [HBRT] Tag
- Hozzászólások: 274
- Csatlakozott: 2006 szer. máj. 10 14:28
- Tartózkodási hely: Miskolc
Az rbr-nek van pályaeditora mint minden ilyen játéknak, csak egyelőre nem adták ki, és lehet nem is fogják soha. A pályákat felszabdalni technikailag még talán lehetne is, rbrdll-el átrakod a célt, de nemtom ha átrakod a rajtot honnan indul a game, még nem próbáltam. Aki kipróbálja mentse az eredeti itinert, mert a csehszar nézi és büntet. Persze így egy pálya egy szelet. Más megoldás ere nincs szerintem, új pályát pedig csak editorral érdemes csinálni.Ezen már eddig is gondolkodtam és arra jutottam, hogy ehhez vagy a már meglévő pályákat lehetne felszabdalni egyenesekre, kanyarokra /pl. jobb 4,bal 2, etc/, vagy új, ilyen jellegű pályaelemeket létrehozni és ezeket kombinálva "végtelen" számú pályát készíteni
Persze ez felvet még több hibalehetőséget, gondolj azokra aki már egy új autót vagy fizikát sem tudnak berakni. És persze a millió értelmetlen pályára...

Másrészt valami car installert én is támogatnék, sok emberke problémájára megoldás lenne. Sajnos úgy tűnik sokaknak megoldhatatlan probléma és olvasni meg nem szeretnek.


- Falcon77
- [HFRT] Elit
- Hozzászólások: 2441
- Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 11:09
- Tartózkodási hely: Budapest, Hungary
Eddig még nem foglaltam állást a magyar pluginfejlesztés ügyében, úgyhogy a következőt tudom mondani:
Elvi probléma nélkül lehetne olyan rendszert csinálni, ami a Quick Rally-módnak megfelelően tenné lehetővé szakaszok egymásutáni lefutását, ahol választható az autó, a setup, a gumi, a sérülés mértéke minden kombinációban, viszont csak az alap útfelület ("new") és vagy rossz vagy jó idő lenne. Gyakorlatolag mint az első cseh, vagy olasz rendszer, sérülés továbbvitele és szervíz nélkül.
A plugin szisztéma (magától) sajnos csak ezeket a dolgokat támogatja, a többi amit az RBRnet, RBROnline, a franciák és a csehek most tudnak az "hack", vagyis az RBR program futása közben egyes memóriaterületek direkt olvasásán és írásán alapul.
Még annyi, hogy automatikus autó- és pályainstallt simán bele lehetne vinni, az nem igényel trükközést (ez nem jelenti azt, hogy triviális).
Egy ilyen "alap" rendszer írása, bár garantáltan megvalósítható, nagyon komoly munka, erőfeszítés és idő.
Lehet, ismétlem lehet, hogy viszonylag kis további erőfeszítéssel mi is meg tudnánk valósítani olyan dolgokat, mint a változó útfelület, autójavítás, stb.
De a nap végén ott állunk, hogy mi is felfedeztük a spanyolviaszt.
Már létezik 4 online rendszer. Annak, hogy még egyet csináljunk, csak annyi lenne az értelme, hogy azt mi tarthatnánk kézben és nem függnénk senkitől. De mit akarnánk megvalósítani, amit a cseheknél egyáltalán nem tudunk?
Van ugyan pár ötletem, és ezért sokáig kacérkodtam is vele, hogy írni kéne egy magyar rendszert, már csak a magam kedvéért is. Viszont az RBR - bár messze a legkiválóbb raliprogram amit valaha írtak - nem igazán rugalmasan "modolható", ahogy mondani szokták, vagyis sok mindent nem enged/nem tudod, hogy hogyan lehet megcsinálni, illetve csomó funkció kimaradt a programból, vagy nem lett tökéletes (hátsókerekes autók, több mint 8 autó, új pályák, McPhersontól eltérő felfüggesztés, gumikopás modellezése, motorbehalás stb.)
Ugyan többen dolgoznak a pályaeditoron nagyon régóta, még mindig nem lehet újakat csinálni, és ha lehet majd, ahhoz meg minőségi szakaszok kellenek! (nem olyan, amilyet a cseh videóban látni)
Az RBR *szerintem* túljutott azon a ponton, amikor teljesen nulláról érdemes új, idő-erő-pénz-ölő fejlesztésbe kezdeni a már meglévők mellett.
Más lenne a helyzet, ha az RBR forráskódja nem csak egy széf mélyén porosodna, de sajnos az üzleti élet hülyeségei közé tartozik, hogy nem adnak oda "csak úgy" valamit, akkor se, ha a tulajdonosnak nem számítana anyagilag más viszont tudná hasznosítani...
Ugyanakkor az RBR fizikájáért felelős programozó az RBR kiadása óta *a saját szakállára* egy olyan programon dolgozik harmadmagával, ami mindazon dolgokat (is) tartalmazza, ami az RBR-be határidők okán nem fért bele. Ez ugyan nem Raliprogram alapból, de lesz lehetőség a megvalósítására, erre ígéretet adott.
Szerintem ennek van értelme. Először mindenképpen le kéne tennünk valamit az asztalra, és pályákból van a legnagyobb hiány.
Elvi probléma nélkül lehetne olyan rendszert csinálni, ami a Quick Rally-módnak megfelelően tenné lehetővé szakaszok egymásutáni lefutását, ahol választható az autó, a setup, a gumi, a sérülés mértéke minden kombinációban, viszont csak az alap útfelület ("new") és vagy rossz vagy jó idő lenne. Gyakorlatolag mint az első cseh, vagy olasz rendszer, sérülés továbbvitele és szervíz nélkül.
A plugin szisztéma (magától) sajnos csak ezeket a dolgokat támogatja, a többi amit az RBRnet, RBROnline, a franciák és a csehek most tudnak az "hack", vagyis az RBR program futása közben egyes memóriaterületek direkt olvasásán és írásán alapul.
Még annyi, hogy automatikus autó- és pályainstallt simán bele lehetne vinni, az nem igényel trükközést (ez nem jelenti azt, hogy triviális).
Egy ilyen "alap" rendszer írása, bár garantáltan megvalósítható, nagyon komoly munka, erőfeszítés és idő.
Lehet, ismétlem lehet, hogy viszonylag kis további erőfeszítéssel mi is meg tudnánk valósítani olyan dolgokat, mint a változó útfelület, autójavítás, stb.
De a nap végén ott állunk, hogy mi is felfedeztük a spanyolviaszt.
Már létezik 4 online rendszer. Annak, hogy még egyet csináljunk, csak annyi lenne az értelme, hogy azt mi tarthatnánk kézben és nem függnénk senkitől. De mit akarnánk megvalósítani, amit a cseheknél egyáltalán nem tudunk?
Van ugyan pár ötletem, és ezért sokáig kacérkodtam is vele, hogy írni kéne egy magyar rendszert, már csak a magam kedvéért is. Viszont az RBR - bár messze a legkiválóbb raliprogram amit valaha írtak - nem igazán rugalmasan "modolható", ahogy mondani szokták, vagyis sok mindent nem enged/nem tudod, hogy hogyan lehet megcsinálni, illetve csomó funkció kimaradt a programból, vagy nem lett tökéletes (hátsókerekes autók, több mint 8 autó, új pályák, McPhersontól eltérő felfüggesztés, gumikopás modellezése, motorbehalás stb.)
Ugyan többen dolgoznak a pályaeditoron nagyon régóta, még mindig nem lehet újakat csinálni, és ha lehet majd, ahhoz meg minőségi szakaszok kellenek! (nem olyan, amilyet a cseh videóban látni)
Az RBR *szerintem* túljutott azon a ponton, amikor teljesen nulláról érdemes új, idő-erő-pénz-ölő fejlesztésbe kezdeni a már meglévők mellett.
Más lenne a helyzet, ha az RBR forráskódja nem csak egy széf mélyén porosodna, de sajnos az üzleti élet hülyeségei közé tartozik, hogy nem adnak oda "csak úgy" valamit, akkor se, ha a tulajdonosnak nem számítana anyagilag más viszont tudná hasznosítani...
Ugyanakkor az RBR fizikájáért felelős programozó az RBR kiadása óta *a saját szakállára* egy olyan programon dolgozik harmadmagával, ami mindazon dolgokat (is) tartalmazza, ami az RBR-be határidők okán nem fért bele. Ez ugyan nem Raliprogram alapból, de lesz lehetőség a megvalósítására, erre ígéretet adott.
Hogy kicsit konstruktívabb legyek, felvetem a kérdést, hogy van-e köztetek olyan, aki pályaszerkesztésre kapható (és képes) lenne. Ugyanis pályák mindenképpen kellenek, és ha már vannak, bevihetők mind Eero új programjába, mind a sajátomba, mind pedig az RBR-be, ha egyszer végre lesz pályaeditor. Szerintem a cseheket rá lehetne venni arra, hogy engedélyezzék a saját pályáink használatát, a lehetőségek bővülése nekik sem lenne rossz. Cserébe még az is lehet, hogy sikerülne más módosításokat is kieszközölnünk náluk, amit nagyon szeretnénk, *esetleg* még egy kis koprodukciós fejlesztést is.Tomibá @ Csüt. Jún. 08, 2006 7:22 pm írta: Azokkal értek egyet akik azt mondják hogy először változás kell ( új pályák) aztán a cucc.
Jó lenne ha lennének új pályák.
Az kib állat lenne ha valódi magyar pályák benne tudnának lenni.
Szerintem ennek van értelme. Először mindenképpen le kéne tennünk valamit az asztalra, és pályákból van a legnagyobb hiány.
- sebgutkopf
- Site Admin
- Hozzászólások: 6147
- Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha jól tévedek a másik név pedig te vagy.Falcon77 @ Csüt. Jún. 08, 2006 5:29 pm írta:Köh, köh, köh.
Legalább 2 embert ismerek, aki olyan projecten dolgozik, amiből egy RBR szintű rallyprogram is kinéz a jövőben, és ráadásul simán lehetne hozzá pályákat csinálni. Mondjuk ebből egy ember nem valószínű, hogy másfél éven belül bármi értelmes termékkel előáll..
..A másikat viszont úgy hívják, hogy Eero Piitulainen. Ha a név mond valakinek valamit

- rbalint
- [HRHT] Tag
- Hozzászólások: 1636
- Csatlakozott: 2005 kedd szept. 20 17:36
- Tartózkodási hely: Veszprém
Pályákhoz szólnék hozzá, bár én nem értek semmilyen programozáshoz.
Végülis elég sok pálya áll rendelkezésre per pillanat. Gondolok itt a tarmac mod, snow mod, gravel mod. Sztem ha minden pálya visszafele, az összes mod-al ami azért új lenne. + ha meg lehetne csinálni az összes pálya oda-vissza, az összes mod-al és tükörképe az eredetinek! Ez a Colin2-ben volt ilyen valami chat elérhetőségben. És akkor talán nem is kéne Új pályagrafika meg ilyenek, bár tényleg az lenne az igazi. Ez csak egy ötlet megvalósítani fingom sincs hogyan lehetne, de igy azért lenne egy pályamennyiség, kiszámoltam(remélem jól)összesen 444Db szakasz lenne! Azért ezt betanulni is elég kemény dolog lenne mindenféle útviszonyra.
Végülis elég sok pálya áll rendelkezésre per pillanat. Gondolok itt a tarmac mod, snow mod, gravel mod. Sztem ha minden pálya visszafele, az összes mod-al ami azért új lenne. + ha meg lehetne csinálni az összes pálya oda-vissza, az összes mod-al és tükörképe az eredetinek! Ez a Colin2-ben volt ilyen valami chat elérhetőségben. És akkor talán nem is kéne Új pályagrafika meg ilyenek, bár tényleg az lenne az igazi. Ez csak egy ötlet megvalósítani fingom sincs hogyan lehetne, de igy azért lenne egy pályamennyiség, kiszámoltam(remélem jól)összesen 444Db szakasz lenne! Azért ezt betanulni is elég kemény dolog lenne mindenféle útviszonyra.
- bodoo
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1361
- Csatlakozott: 2005 szer. nov. 02 18:14
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Én kipróbáltam (volna) a programod egy vezióját, de nem tudtam kormányozni. Gáz, fék, váltó működött, de csak egyenesen.Falcon77 @ Pént. Jún. 09, 2006 16:20 pm írta:Remélem erre más is rájött, különben meg egy kicsit le vagy maradva a topicban, de ha ezt olvasod, már nem
Az rFactorhoz nem lehetne rally modot eszkábálni? Jól moddolható, elég fejlett fizikájú progi, nem lehetne ez egy új alap?
- sebgutkopf
- Site Admin
- Hozzászólások: 6147
- Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 07:48
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Lényegében ismered az erről a témával összefüggő véleményem és nekem sem volt újdonság a mostani írásod és lényegében egyet is értünk. A konstruktív része viszont jó, mert itt végre valami továbbfejlesztéséről van szó és nem a 0-ról indulásról.Falcon77 @ Pént. Jún. 09, 2006 3:52 pm írta:
Szerintem ennek van értelme. Először mindenképpen le kéne tennünk valamit az asztalra, és pályákból van a legnagyobb hiány.
Simán érdekelné a cseheket a több pálya, mert azzal az oldaluk életciklusa is kitolódna, mert ellentétben a rallysimfans-el a cseh oldal csak az rbr-ről szól és akkor akár lehetne cserébe egy 4. magyar admin is.

A súlypont valóban a minőségi és élvezetes pályákon van, ami szerintem fontosabb mint a meglévőkön az útfelület cserélgetése.
-
- RBR Fan aktív tag
- Hozzászólások: 1862
- Csatlakozott: 2005 szomb. nov. 19 15:28
- Tartózkodási hely: Kazincbarcika
- Kapcsolat:
Én nem vagyok járatos a játékprogik irásában, de az nem lehetne, hogy a RBR motorját használnánk és minden mást megcsinálni hozzá, tehát uj pályák, a kocsikat csak átraknánk. csak gondolom az rbr motorja sincs feltörve.
RBRChamp 2007 A8 egyéni 2. hely, csapat 1. hely, 2008 egyéni 3. hely, csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
I. Lada 2107 Kupa egyéni és csapat 1. hely
II. Lada 2107 Kupa egyéni 2. hely, csapat 1. hely
IV. Lada 2107 Kupa csapat 1. hely
- illegal_alien
- Site Admin
- Hozzászólások: 3630
- Csatlakozott: 2005 kedd aug. 09 21:25
Alapvetőleg valóban nincs értelme az új plugin írásnak pályák nélkül. Mert mire elkészülne már a csontjai is elporhadnának a játéknak. Viszont ha vannak új pályák és a cseh rendszerbe integrálva vannak - akkor talán igen, mégpedig a függőség megszüntetése és az új dolgok megvalósítása érdekében. Mert a csehek nem tűnnek túl "segítőkésznek" bár azis igaz, hogy nekem bajom nincs velük.Falcon77 @ Pént. Jún. 09, 2006 15:52 írta:....
Szerintem ennek van értelme. Először mindenképpen le kéne tennünk valamit az asztalra, és pályákból van a legnagyobb hiány.