Oldal: 1 / 6

NGP Rallysimfans plugin

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 09:54
Szerző: lacka6
Sziasztok!
Egy ideje már foglalkozom az NGP plugin integrációval, mivel különösebb problémával nem találkoztam nyilvánosan is tesztelhető.

NGP plugin telepítőjét innen töltheted le:
http://kincseslap.hu/lacka/NGP_teszt/

NGP RSF.exe Telepítsd a meglévő rallysimfans RBR-re. A telepítés után a játék indításakor a teszt szerverre kapcsolódik a plugin. (a rallysimfans online versenyeket nem éred el)
ngp.jpg

No NGP RSF.exe Törli az NGP plugint és visszaállítja a normál rallysimfans plugint. (rallysimfans online versenyeket ismét eléred)
no_ngp.jpg

A tesztelés lényege az NGP és a Rallysimfans plugin megfelelő működése.
Egy-két NGP fizikás autót ki is lehet próbálni, hogy mit is tud valójában az egész, de a teszt jelenleg a megfelelő működésről szól.
Lehetőleg az eddig is használt kedvenc autókat próbáljátok.

Minden észrevételre, véleményre kíváncsi vagyok.

Köszönöm!
Jó tesztelést!

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 18:25
Szerző: Tusy
Lacka itt még az autó fizikája maradt a régi ugye? :think:
Mert nekem a VFTS nem akar kijönni a fűről, plusz a kézit se engedi rákötni!

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 19:10
Szerző: lacka6
Tusy írta:Lacka itt még az autó fizikája maradt a régi ugye? :think:
Mert nekem a VFTS nem akar kijönni a fűről, plusz a kézit se engedi rákötni!
Nincsenek lecserélve a fizikák.
Addig nem gyártunk fizikát amíg maga a plugin nincs letesztelve rendesen, hogy mennyire stabilan működik együtt a simfans és az NGP plugin.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 19:32
Szerző: Tusy
lacka6 írta:
Tusy írta:Lacka itt még az autó fizikája maradt a régi ugye? :think:
Mert nekem a VFTS nem akar kijönni a fűről, plusz a kézit se engedi rákötni!
Nincsenek lecserélve a fizikák.
Addig nem gyártunk fizikát amíg maga a plugin nincs letesztelve rendesen, hogy mennyire stabilan működik együtt a simfans és az NGP plugin.

Mondanál konkrét dolgokat mire figyeljünk, vagy ilyen nincs?
Online rallyt kreálsz?

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 20:31
Szerző: lacka6
Tusy írta: Mondanál konkrét dolgokat mire figyeljünk, vagy ilyen nincs?
Online rallyt kreálsz?
Nincs konkrét dolog, csak rbr megfelelő működése a lényeg.

Online rally hamarosan lesz (ha már többen kipróbálták)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 05 21:13
Szerző: Lazy0325
Kicsit szokatlan, de tetszik! :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 01:39
Szerző: Elmauer Gyorgy
lacka6 írta:
Tusy írta:Lacka itt még az autó fizikája maradt a régi ugye? :think:
Mert nekem a VFTS nem akar kijönni a fűről, plusz a kézit se engedi rákötni!
Nincsenek lecserélve a fizikák.
Addig nem gyártunk fizikát amíg maga a plugin nincs letesztelve rendesen, hogy mennyire stabilan működik együtt a simfans és az NGP plugin.
Köszönjük szépen a lehetőséget, hogy nagyközönség is tesztelhet.(azért lehet találni okosságot :respect: :respect: :lollypop: )
Mentem egy pár kört elsőre nem igazán tudtam vezetni egyik autót se, de lassan belejövök.
Nekem idáig stabilan futott minden semmi gond nem volt.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 09:29
Szerző: Lazy0325
Ennyien próbáltuk csak ki? Nem hiszem én azt! ;)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 12:38
Szerző: Lenart Szabolcs
Lazy0325 írta:Ennyien próbáltuk csak ki? Nem hiszem én azt! ;)
Szerelmes lettem a bömösbe :P

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 12:55
Szerző: Lazy0325
Lenart Szabolcs írta:
Lazy0325 írta:Ennyien próbáltuk csak ki? Nem hiszem én azt! ;)
Szerelmes lettem a bömösbe :P
Kézifék bejövős? :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 13:29
Szerző: astrati
Kipróbáltam! Szokatlan de hát ugye új dolog. :) Semmiféle akadást nem tapasztalok ezidáig. ;)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 14:01
Szerző: lacka6
A régi autóknál tapasztaltok változást?

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 14:20
Szerző: Lazy0325
lacka6 írta:A régi autóknál tapasztaltok változást?
Aszfalton érzek némi rugózás, kaszni mozgást.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 14:40
Szerző: Lenart Szabolcs
Lazy0325 írta: Kézifék bejövős? :)
Szokni kell még de nekem bejövős nagyon :D

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 14:57
Szerző: Lazy0325
Lenart Szabolcs írta:
Lazy0325 írta: Kézifék bejövős? :)
Szokni kell még de nekem bejövős nagyon :D
Nekem is nagyon bejön, bár nagyon szokni kell. Amúgy én inkább az evo9-et és a ds3 wrct próbálgattam. Az evo elég lomha :(

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 15:09
Szerző: Tusy
Lazy0325 írta:
Lenart Szabolcs írta:
Lazy0325 írta: Kézifék bejövős? :)
Szokni kell még de nekem bejövős nagyon :D
Nekem is nagyon bejön, bár nagyon szokni kell. Amúgy én inkább az evo9-et és a ds3 wrct próbálgattam. Az evo elég lomha :(
Itt most a letöltött fizikára gondolsz??
Mert elvileg ha a Rallysimfansos fizikát használod alatta akkor nem lehet lomha!
NGP-s autó fizikák valóban sokkal lomhábbak mint nálunk, viszont kijön a ganyéból a hátsókerekes is simán, és a sebességen lehet állítani! ;)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 15:19
Szerző: Lazy0325
Igen Tusy a letöltött fizika. Nem úgy értettem hogy rosszabb, hanem egyszerűen lassabb az autó. Azt én is észrevettem hogy az autó hátulját jobban ki lehet engedni, esetenként még az árokba is lelehet lógatni, persze ésszel. Még egy észrevétel, alul szerintem nőtt a nyomaték :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 15:26
Szerző: Tusy
Lazy0325 írta:Igen Tusy a letöltött fizika. Nem úgy értettem hogy rosszabb, hanem egyszerűen lassabb az autó. Azt én is észrevettem hogy az autó hátulját jobban ki lehet engedni, esetenként még az árokba is lelehet lógatni, persze ésszel. Még egy észrevétel, alul szerintem nőtt a nyomaték :)

Az egész motor kérdés más NGP alatt, ha megnézed nem 1500 és 2000 között van az alapjárat, hanem lent 1000 alatt!

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 15:40
Szerző: Lazy0325
Tusy írta:
Lazy0325 írta:Igen Tusy a letöltött fizika. Nem úgy értettem hogy rosszabb, hanem egyszerűen lassabb az autó. Azt én is észrevettem hogy az autó hátulját jobban ki lehet engedni, esetenként még az árokba is lelehet lógatni, persze ésszel. Még egy észrevétel, alul szerintem nőtt a nyomaték :)

Az egész motor kérdés más NGP alatt, ha megnézed nem 1500 és 2000 között van az alapjárat, hanem lent 1000 alatt!
A motor áthangolása nekem nagyon tetszik. Szerintem közelebb állhat a valósághoz.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 15:47
Szerző: Szabo Zoltan
Én majd egy nagyobb teszt után véleményezem, mert nem volt sok időm. Elsőre a bmw jó, de nekem felborul aszfalton. Ami Lackának kell azzal pedig semmi gond nálam, nem volt semmi bibi eddig.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 20:21
Szerző: Szabo Zoltan
Most mentem kicsit a ds3-mal.
Kapásból kerék nélkül kezdtem... Játék indít, plugin, és csak install car volt, nem mentem szakaszra. Majd főmenü és néztem egy Musta repit a ds3-mal. Utána plugin és mentem volna mustán, de kerék nem volt, illetve kocsi alatt. Nem tudom fontos-e, de ez volt
A ds3-at nézve gőzöm sincs milyennek kellene lennie, de könnyű vezetni (nem tudom jól vezetni). Hófal nagyon megfogja, beforgatja könnyen. Murva nagyon jó, és főleg aszfalton, még ha szarul is megyek vele, érezhetően könnyű vezetni a dobálós cseheken. Szóval nem tudom, hogy a futómű is variálva van-e (nem nagyon mentem a ds3-mal), de jobban vezethető rossz úton.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 21:31
Szerző: Tibi
Olyat is nézzetek már meg légyszives hogy pl érezhető e a murvák közti különbség?
Saját tapasztalat szerint(az eredeti rbrbe) volt ugye a brit pályákon rögtön kétféle, az egyik simább keményebb murva ami ilyen szürkésebb színű pl Chirdonhead-en. (Harewood Foresten volt mindkettő)
Meg pl a japán murva mélyebb.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 21:37
Szerző: Lazy0325
Tibi írta:Olyat is nézzetek már meg légyszives hogy pl érezhető e a murvák közti különbség?
Saját tapasztalat szerint(az eredeti rbrbe) volt ugye a brit pályákon rögtön kétféle, az egyik simább keményebb murva ami ilyen szürkésebb színű pl Chirdonhead-en. (Harewood Foresten volt mindkettő)
Meg pl a japán murva mélyebb.
Az angol és az ausztrál biztosan különbözik egymástól.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 21:43
Szerző: Lazy0325
Lazy0325 írta:
Tibi írta:Olyat is nézzetek már meg légyszives hogy pl érezhető e a murvák közti különbség?
Saját tapasztalat szerint(az eredeti rbrbe) volt ugye a brit pályákon rögtön kétféle, az egyik simább keményebb murva ami ilyen szürkésebb színű pl Chirdonhead-en. (Harewood Foresten volt mindkettő)
Meg pl a japán murva mélyebb.
Az angol és az ausztrál biztosan különbözik egymástól.
HF-en is érezhető a különbség a kétféle felület között.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 22:04
Szerző: Madarasz Ferenc
Nekem olyan érzésem van, hogy aszfalton jobban csúszik a kocsi, majdnem olyan drifteket nyomok akaratlanul a régi stabil beállításaimmal, mint Gigi Galli, csak a végén elveszi tőlem és összetöröm a vasat.. d3 Egyébként jobban tetszik mint a régi fizika, valamiért nekem jobban passzol.
A bömbölőt kipróbáltam én is, és azt tapasztalom, hogy hajtűkanyarokban hiába nyomom ki a kuplungot a kézifékes fordulóhoz, visszafolytja a motort, mintha nem is kuplungolnék. NGP fizikával kezelhető a bömös, normállal viszont nem tudok vele forgás/borulás nélkül menni egyáltalán. A többi hátsókerekes még ugyanúgy barátságtalan számomra, mindegy milyen fizikával próbálom. :think:

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 22:18
Szerző: Tusy
Madarasz Ferenc írta:Nekem olyan érzésem van, hogy aszfalton jobban csúszik a kocsi, majdnem olyan drifteket nyomok akaratlanul a régi stabil beállításaimmal, mint Gigi Galli, csak a végén elveszi tőlem és összetöröm a vasat.. d3 Egyébként jobban tetszik mint a régi fizika, valamiért nekem jobban passzol.
A bömbölőt kipróbáltam én is, és azt tapasztalom, hogy hajtűkanyarokban hiába nyomom ki a kuplungot a kézifékes fordulóhoz, visszafolytja a motort, mintha nem is kuplungolnék. NGP fizikával kezelhető a bömös, normállal viszont nem tudok vele forgás/borulás nélkül menni egyáltalán. A többi hátsókerekes még ugyanúgy barátságtalan számomra, mindegy milyen fizikával próbálom. :think:
Igen aszfalt jobban csúszik mint eddig, de ez még csak a pálya fizika, még rengeteget változhat!
De szerintem Lackának egy valamit ki kellett volna emelnie, az NGP-s autó fizikák nem nagy valószínűséggel lesznek átvéve egy az egyben! (én ezt tartom valószínűnek!)
Mivel a Rallysimfans plugin próbál egyedi maradni.....mondjuk az autók tesztelésére már kíváncsibb lennék! ;)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 22:42
Szerző: Madarasz Ferenc
Mégegy valami, olyan pályákon ahol nem vízszintes a rajt, pl. Vieoux, Foron, Hradek, visszaszámlálás közben kuplung 1es mellett szépen elgurul amerre lejt, ilyet nem csinál ngp nélkül nekem. Kézivel meglehet fogni ugyan, de ha megmozdul picit jobban akkor 10s bünti már be is van zsebelve.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szomb. márc. 07 23:06
Szerző: Lazy0325
Madarasz Ferenc írta:Mégegy valami, olyan pályákon ahol nem vízszintes a rajt, pl. Vieoux, Foron, Hradek, visszaszámlálás közben kuplung 1es mellett szépen elgurul amerre lejt, ilyet nem csinál ngp nélkül nekem. Kézivel meglehet fogni ugyan, de ha megmozdul picit jobban akkor 10s bünti már be is van zsebelve.
Én is találkoztam vele. Valódi rallynál is kézifékkel fogják az autót rajtnál. Szerintem így még élethűbb! :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 09:50
Szerző: Szabo Zoltan
Lehet nem nagy hiba, de nekem a fordulatot le tudom ejteni -2000-ig is :)
Gurulok hátra, beteszem egybe, akkor olyan mintha lefulladna, lemegy mínuszba a fordulat, de ha nem fékezem tovább, akkor nem fullad le. Szal gurulok hátra, gáz el, beteszem 1-be, vagy magasabb fokozatba, akkor le kellene fulladni, de nem teszi. Ha 5 vagy 6-ig felkapcsolok, akkor persze nem tud önerőből visszagyorsulni, így akkor lefullad, de a fordulat minden ilyen esetbe mínusz lesz.
Ugyanez, előre menetben. Gurulok egyben előre, bevágom hátramenetbe, fordulat mínusz, majd piros lámpa (ahogy minden esetben) világít, hogy lefulladtam, de mégsem. Motor beindul, és elindul hátrafelé.

Nem tudom érthető-e, vagy kell-e vidi.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 14:35
Szerző: lacka6
Madarasz Ferenc írta:Nekem olyan érzésem van, hogy aszfalton jobban csúszik a kocsi, majdnem olyan drifteket nyomok akaratlanul a régi stabil beállításaimmal, mint Gigi Galli, csak a végén elveszi tőlem és összetöröm a vasat.. d3 Egyébként jobban tetszik mint a régi fizika, valamiért nekem jobban passzol.
A bömbölőt kipróbáltam én is, és azt tapasztalom, hogy hajtűkanyarokban hiába nyomom ki a kuplungot a kézifékes fordulóhoz, visszafolytja a motort, mintha nem is kuplungolnék. NGP fizikával kezelhető a bömös, normállal viszont nem tudok vele forgás/borulás nélkül menni egyáltalán. A többi hátsókerekes még ugyanúgy barátságtalan számomra, mindegy milyen fizikával próbálom. :think:
NGP autóhoz nem jó a régi setup!
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7928

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 14:41
Szerző: lacka6
Tusy írta: Igen aszfalt jobban csúszik mint eddig, de ez még csak a pálya fizika, még rengeteget változhat!
De szerintem Lackának egy valamit ki kellett volna emelnie, az NGP-s autó fizikák nem nagy valószínűséggel lesznek átvéve egy az egyben! (én ezt tartom valószínűnek!)
Mivel a Rallysimfans plugin próbál egyedi maradni.....mondjuk az autók tesztelésére már kíváncsibb lennék! ;)
Azt mondjátok, hogy a régi autókkal jobban csúszik az aszfalt a teszt pluginnal, mint eddig? (ha új NGP autóval más az jelenleg nem érdekel)
Ezt valóban el felejtettem mondani, hogy nem fogjuk használni az előre gyártott NGP-s fizikákat.
Többek közt csak azoknál az autoknál tervezünk NGP-t ahol nem lehet máshogy megoldani (pl: RWD)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 14:42
Szerző: lacka6
Madarasz Ferenc írta:Mégegy valami, olyan pályákon ahol nem vízszintes a rajt, pl. Vieoux, Foron, Hradek, visszaszámlálás közben kuplung 1es mellett szépen elgurul amerre lejt, ilyet nem csinál ngp nélkül nekem. Kézivel meglehet fogni ugyan, de ha megmozdul picit jobban akkor 10s bünti már be is van zsebelve.
Ezt a hibát én is felfedeztem :(
Ideiglenes megoldásnak szerintem a kézifék vissza lesz kapcsolva RWD-s kocsiknál, ha nincs jobb ötlet.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 14:51
Szerző: lacka6
Szabo Zoltan írta:Lehet nem nagy hiba, de nekem a fordulatot le tudom ejteni -2000-ig is :)
Gurulok hátra, beteszem egybe, akkor olyan mintha lefulladna, lemegy mínuszba a fordulat, de ha nem fékezem tovább, akkor nem fullad le. Szal gurulok hátra, gáz el, beteszem 1-be, vagy magasabb fokozatba, akkor le kellene fulladni, de nem teszi. Ha 5 vagy 6-ig felkapcsolok, akkor persze nem tud önerőből visszagyorsulni, így akkor lefullad, de a fordulat minden ilyen esetbe mínusz lesz.
Ugyanez, előre menetben. Gurulok egyben előre, bevágom hátramenetbe, fordulat mínusz, majd piros lámpa (ahogy minden esetben) világít, hogy lefulladtam, de mégsem. Motor beindul, és elindul hátrafelé.

Nem tudom érthető-e, vagy kell-e vidi.
RBR fizika továbbra is gyönyörűen lefullad :)
NGP-s valóban érdekes dolgot produkál. Ha tudod jelezd a készítők felé. http://www.ly-racing.de/viewforum.php?f=116

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 15:39
Szerző: Lazy0325
HF-en kicsúsztam és telibe vertem egy farönköt. Az autó nem érezte meg, még csak irányt sem változtatott. A farönk elrepült vagy 40 méterre. Na ilyet még nem láttam. Máskor olajteknő vagy váltóhibával szokott büntetni

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 16:24
Szerző: Madarasz Ferenc
lacka6 írta:
Madarasz Ferenc írta:Nekem olyan érzésem van, hogy aszfalton jobban csúszik a kocsi, majdnem olyan drifteket nyomok akaratlanul a régi stabil beállításaimmal, mint Gigi Galli, csak a végén elveszi tőlem és összetöröm a vasat.. d3 Egyébként jobban tetszik mint a régi fizika, valamiért nekem jobban passzol.
A bömbölőt kipróbáltam én is, és azt tapasztalom, hogy hajtűkanyarokban hiába nyomom ki a kuplungot a kézifékes fordulóhoz, visszafolytja a motort, mintha nem is kuplungolnék. NGP fizikával kezelhető a bömös, normállal viszont nem tudok vele forgás/borulás nélkül menni egyáltalán. A többi hátsókerekes még ugyanúgy barátságtalan számomra, mindegy milyen fizikával próbálom. :think:
NGP autóhoz nem jó a régi setup!
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7928
Úgy értem hogy a normál fizikás bmw is huncutkodik nekem kanyarokban mind2 módban, mint a többi hátsókerekes, de az ngp fizikás az szuperül terelgethető.
lacka6 írta: Azt mondjátok, hogy a régi autókkal jobban csúszik az aszfalt a teszt pluginnal, mint eddig?
Igen, határozottan csúszósabb.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 18:38
Szerző: Tusy
lacka6 írta:
Tusy írta: Igen aszfalt jobban csúszik mint eddig, de ez még csak a pálya fizika, még rengeteget változhat!
De szerintem Lackának egy valamit ki kellett volna emelnie, az NGP-s autó fizikák nem nagy valószínűséggel lesznek átvéve egy az egyben! (én ezt tartom valószínűnek!)
Mivel a Rallysimfans plugin próbál egyedi maradni.....mondjuk az autók tesztelésére már kíváncsibb lennék! ;)
Azt mondjátok, hogy a régi autókkal jobban csúszik az aszfalt a teszt pluginnal, mint eddig? (ha új NGP autóval más az jelenleg nem érdekel)
Ezt valóban el felejtettem mondani, hogy nem fogjuk használni az előre gyártott NGP-s fizikákat.
Többek közt csak azoknál az autoknál tervezünk NGP-t ahol nem lehet máshogy megoldani (pl: RWD)

Tényleg jobban csúszik a simfansos autókkal!
De szerintem reálisabb, és gyakorlatilag kiszámíthatóbb mint eddig! ;)

Szerintem FWD-nél is kell az NGP mert a fűről az is had jöjjön ki!

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 19:09
Szerző: Lazy0325
Ma simfansos evo9 nap volt. Azt kell hogy mondjam Tusynak teljes mértékben igaza van. Sokkal kiszámíthatóbb az autó. :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 19:20
Szerző: rallyfenegyerek

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 19:32
Szerző: Lazy0325
rallyfenegyerek írta:Hátha jól jön. :cool2:

http://chomikuj.pl/RBRMOTORSPORT/Setups ... S*c4*85dej
Köszönöm szépen! :respect: :respect: :respect:

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 21:14
Szerző: Madarasz Ferenc
Tényleg, van értelme elkezdeni setupot finomítani ngp fizikára régi autóknál, vagy sok minden változhat még az átvételig?

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 vas. márc. 08 22:54
Szerző: lacka6
Madarasz Ferenc írta:Tényleg, van értelme elkezdeni setupot finomítani ngp fizikára régi autóknál, vagy sok minden változhat még az átvételig?
Autókról még nincs szó.
Addig el sem kezdünk fizikát nézegetni amíg be nem vezetjük az NGP plugin használatát.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 szer. márc. 11 20:51
Szerző: lacka6
Csináltam két teszt versenyt, aki erre jár az legyen szíves guruljon le rajta.

Köszi!

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 08:34
Szerző: Lazy0325
lacka6 írta:Csináltam két teszt versenyt, aki erre jár az legyen szíves guruljon le rajta.

Köszi!
Lacka, hol találjuk ezeket a versenyeket?

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 11:32
Szerző: Tibi
Lazy0325 írta:
lacka6 írta:Csináltam két teszt versenyt, aki erre jár az legyen szíves guruljon le rajta.

Köszi!
Lacka, hol találjuk ezeket a versenyeket?
Hát az (átirányitott teszt-) pluginban az online rally-k között.
Játékon belül keresd.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 15:55
Szerző: Madarasz Ferenc
Végiggurultam az elsőn, ott különösebb dolgot nem találtam, kommentet nyomtam ahol volt észrevételem. Ja, a fűnek is mintha nagyobb lenne a tapadása az út szélén usába. A másodikban már nagyon szerencsétlenkedtem, arról nem sokat tudok mondani, csak azt hogy a havnak nagyobb a tapadása szerintem, meg hogy az n12es imprezának ha beforogtam a hófalba elhúzta a kormányzását, pedig nem éreztem a force feedbacken hogy megütöttem volna vmi követ vagy akármit.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 17:10
Szerző: Lazy0325
Kérhetnék egy kis segítséget? Ezeket a versenyeket ugye NGP Pluginon keresztül lehet elérni, az online versenyek között? Én sajna nem tudok bejelentkezni. Nem fogadja el a Nickemet és a jelszavam
Vagy full rossz helyen keresem a versenyeket?

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 18:37
Szerző: lacka6
Lazy0325 írta:Kérhetnék egy kis segítséget? Ezeket a versenyeket ugye NGP Pluginon keresztül lehet elérni, az online versenyek között? Én sajna nem tudok bejelentkezni. Nem fogadja el a Nickemet és a jelszavam
Vagy full rossz helyen keresem a versenyeket?
Ne törd magad, teszt szerveren túl régi az user adatbázis, nem vagy még benne.
Ha minden jól megy este frissítem és itt jelzem ha készen van.

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 19:11
Szerző: Lazy0325
lacka6 írta:
Lazy0325 írta:Kérhetnék egy kis segítséget? Ezeket a versenyeket ugye NGP Pluginon keresztül lehet elérni, az online versenyek között? Én sajna nem tudok bejelentkezni. Nem fogadja el a Nickemet és a jelszavam
Vagy full rossz helyen keresem a versenyeket?
Ne törd magad, teszt szerveren túl régi az user adatbázis, nem vagy még benne.
Ha minden jól megy este frissítem és itt jelzem ha készen van.
Köszi! Egész napos szenvedés után már majdnem áttértem valami kártyajátékra! :D

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 21:07
Szerző: lacka6
Lazy0325 írta: Köszi! Egész napos szenvedés után már majdnem áttértem valami kártyajátékra! :D
Bocsi, frissítettem az adatbázist.
Most már téged is ismer :)

Re: NGP teszt

Elküldve: 2015 csüt. márc. 12 21:45
Szerző: Lazy0325
lacka6 írta:
Lazy0325 írta: Köszi! Egész napos szenvedés után már majdnem áttértem valami kártyajátékra! :D
Bocsi, frissítettem az adatbázist.
Most már téged is ismer :)
Nagyon köszönöm! Holnap ránézek. :)