NGP Rallysimfans plugin

a pluginnal kapcsolatos megbeszélések/
themes about the rallysimfans.hu plugin

Moderátor: Moderátor

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1857
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2015 pén. márc. 13 14:15

A teszt NGP fizikák dobva is lettek? :(

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2015 pén. márc. 13 14:24

Lenart Szabolcs írta:A teszt NGP fizikák dobva is lettek? :(
Csak azért kapcsoltam ki őket, mert bezavartak a tesztelésben.
Többen azokat a fizikákat véleményezték a plugin működése helyett.
Ha a plugin működését a többség (akik hajlandóak tesztelni) megfelelőnek találja akkor be lesz vezetve.
A plugin bevezetése után elkezdünk NGP fizikákat is gyártani.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Lenart Szabolcs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1857
Csatlakozott: 2006 szomb. márc. 11 15:33
Tartózkodási hely: Dubicsány

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Lenart Szabolcs » 2015 pén. márc. 13 14:29

Akkor nekem addig hanyagolva van a Plugin :)
A bömösbe szerelmes lettem :D

Avatar
Lazy0325
RBR Fan
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2013 kedd nov. 19 12:00
Tartózkodási hely: Szentgál

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Lazy0325 » 2015 pén. márc. 13 15:41

Beértem, de nagyon sokat hibáztam. Amúgy jó móka volt. Még mindig jobban tetszik ez a fizika, bár vizes aszfalton nagyon alul kormányzottnak éreztem az autót. :)
Lazy


Hell Digital Rally Team

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2015 pén. márc. 13 15:46

Lenart Szabolcs írta:Akkor nekem addig hanyagolva van a Plugin :)
A bömösbe szerelmes lettem :D
Kb. négyen tesztelték a plugint.
Ha továbbra is ez lesz a tesztelés intenzitása akkor ez is pont olyan lesz mint az új autók.
1-3 hét alatt elkészül valami, majd várunk a tesztelés eredményére.
4-6 hónapig nem jönnek a teszt eredmények (vélemények) azt vagy megy a kukába a projekt vagy élesbe a pluginba.

Többé kevésbé ezért mennek lassan a dolgok :(
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2015 pén. márc. 13 16:35

Lacka ha csinálsz még tesztrallyt akkor én megpróbálok hiba nélkül végigmenni rajtuk. :rolleyes:
Kép

Avatar
Lazy0325
RBR Fan
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2013 kedd nov. 19 12:00
Tartózkodási hely: Szentgál

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Lazy0325 » 2015 pén. márc. 13 17:35

Madarasz Ferenc írta:Lacka ha csinálsz még tesztrallyt akkor én megpróbálok hiba nélkül végigmenni rajtuk. :rolleyes:
Az a baj hogy nagyon kevesen vagyunk akit tényleg érdekel. És még kevesebb a tesztelni vágyó emberke! :(
Lacka, rám is számíthatsz! :)
Lazy


Hell Digital Rally Team

Avatar
FuReady
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2008 szomb. jan. 12 14:08
Tartózkodási hely: Pécs

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: FuReady » 2015 pén. márc. 13 21:13

Sziasztok!

Lefutottam két tesztet, és a tapasztalataim:
  • a kormányom force-feedback-je keményebb lett, minden apróságot megérzett az úton
  • azt hiszem a teszt1-en, Falstone nem volt különösebben más, kivéve az előbb írtakat
  • Sipirkakim II-n jobban csúszott a pálya a megszokottnál, majdnem az elején el is folyt a hűtővíz, ami után alacsonyabb fordulaton mentem, viszont ha nyomtam volna neki versenytempóban, akkor sem ment volta annyira
  • az esős pályákon (azt hiszem Chirdonhead II és Noiker) még 4-esben is kipörögtek a kerekek, csúszott rendesen, viszont ehhez képest vezethetőbb volt a kocsi, illetve az árkok beforgattak, a füvön pedig mégjobban csúszott
  • Hualapai Nation II-n olyan érzés volt menni, mintha süppedne és a nyomvályúk megvezetnék az autót
  • Diamond Creek-en és Mineshaft-on is csúszósabbnak tűnt a kocsi
  • a 4-ik teszten, ha jól emlékszem murva szakasz után, murva gumival és beállítással jött a Pribam, amin meglepő módon nagyon jól kezelhető volt a kocsi, szinte élvezetes volt a menés
  • Bergheim-en azok a felületek, amik eddig murvásak voltak, jobban tapadtak, majdnem úgy, mintha aszfalt lenne (főleg a cél előtt a szőlőtőkék között)
  • Liptakovon legurultam a rajtból, majd nem volt visszaszámlálás, párszor estem, de a kocsi kibírta, strapabíróbb lett a technika
Összességében nekem nagyon bejön ez az új fizika, főleg a force feedback visszajelzések, az autót élvezetesebb terelgetni.
Majd lefutom a többi tesztet is, és jelentkezem. :)
FüReady Motorsport

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2015 pén. márc. 13 22:07

FuReady írta:Sziasztok!

Lefutottam két tesztet, és a tapasztalataim:
  • a kormányom force-feedback-je keményebb lett, minden apróságot megérzett az úton
  • azt hiszem a teszt1-en, Falstone nem volt különösebben más, kivéve az előbb írtakat
  • Sipirkakim II-n jobban csúszott a pálya a megszokottnál, majdnem az elején el is folyt a hűtővíz, ami után alacsonyabb fordulaton mentem, viszont ha nyomtam volna neki versenytempóban, akkor sem ment volta annyira
  • az esős pályákon (azt hiszem Chirdonhead II és Noiker) még 4-esben is kipörögtek a kerekek, csúszott rendesen, viszont ehhez képest vezethetőbb volt a kocsi, illetve az árkok beforgattak, a füvön pedig mégjobban csúszott
  • Hualapai Nation II-n olyan érzés volt menni, mintha süppedne és a nyomvályúk megvezetnék az autót
  • Diamond Creek-en és Mineshaft-on is csúszósabbnak tűnt a kocsi
  • a 4-ik teszten, ha jól emlékszem murva szakasz után, murva gumival és beállítással jött a Pribam, amin meglepő módon nagyon jól kezelhető volt a kocsi, szinte élvezetes volt a menés
  • Bergheim-en azok a felületek, amik eddig murvásak voltak, jobban tapadtak, majdnem úgy, mintha aszfalt lenne (főleg a cél előtt a szőlőtőkék között)
  • Liptakovon legurultam a rajtból, majd nem volt visszaszámlálás, párszor estem, de a kocsi kibírta, strapabíróbb lett a technika
Összességében nekem nagyon bejön ez az új fizika, főleg a force feedback visszajelzések, az autót élvezetesebb terelgetni.
Majd lefutom a többi tesztet is, és jelentkezem. :)
Köszi a részletes élménybeszámolót, ilyesmit vártam :respect:
Force-Feedback állítható, nézz bele a richardburnsrally.ini-be

Kód: Egész kijelölése

; The force feedback sensitivity, given in percent.
; Values lower than 100 decrease the FF sensitivity and increase the FF force.
; Values larger than 100 increase the FF sensitivity and decrease the FF force.
;
; Generally lower values do make the force feedback less precise, but
; stronger, and reduce peak force impacts.
; 
;
; Global values (without Car«N» postfix)
;
; applies to gravel stages
ForceFeedbackSensitivityGravel=100

; applies to tarmac stages
ForceFeedbackSensitivityTarmac=100

; applies to snow stages
ForceFeedbackSensitivitySnow=100
A 4. tesztet elcsesztem a gumizást bocsi :omg:
A lejtős rajtnál kézifék kell. RWD kocsik viszont kézifék hiányában elgurulnak (hibás rajt) erre majd kell valami megoldást keresni.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2015 szomb. márc. 14 08:26

Csak kérdés, hogy rajtban miért gurulnak el az autók? Nem lehet közben féket nyomni? Viszont megoldás az is, bár lehet ki kell kapcsolni a kuplung segítséget, hogy egyik gombra tenni a kuplungot (én ezt csinálom am), és mint egy rajtprogram lepadlózom, majd egy időben szállok le a fékről és engedem el a gombot. Ahol nem gurul ott ugye nem nyomom a féket soha, csak a gombot nyomom majd engedem el.
Szabó Zéé

Avatar
FuReady
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2008 szomb. jan. 12 14:08
Tartózkodási hely: Pécs

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: FuReady » 2015 szomb. márc. 14 10:44

Újra itt, az összes tesztet lefutottam:
  • az esős aszfaltokon (és úgy egészében) úgy érzem stabilabb a kocsi, ami pozitív
  • hóba a hófal elég erősen betudja rántani a kocsit, ajánlott elkerülni, a stabilitást itt is mondom, illetve hogy nagyobb a kihívás
  • a japán pályákon, legyen az esős vagy száraz, nagyon csúszik a felület, időnként nem NGP-s esős féktávokat kellett vennem, de megszoktam és a kocsi ismétcsak remek, jobban befekszik a kanyarba, kezesen viselkedik
  • az angol murvákon meg szinte ugyanaz a menés, mint nem NGP-n, a kocsi fizikája miatt viszont lehet trükközni és más ívekben is el lehet fordulni
Már úgy megszoktam, hogy nem tudom, hogyan fogok visszaszokni a nem NGP-s fizikához... :P ;) :D
FüReady Motorsport

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2015 szomb. márc. 14 21:34

-A Bergheim jobban csúszott, mint szokott, de szerintem kezesebb így a kocsi
-A Pribramot ugyan elgumiztad, viszont kiderült hogy sokkal sokkal jobb így vezetni, nem csúszik el ész nélkül fékezéskor, stabilabb lett
a murvásokat default szettel vittem, csak a kormányszöget állítottam olyan 600° körülire
-Noikeren szerintem nagyobbak lettek a bukkanók, főleg az első, hiába fékeztem meg ahogy kell, úgy feldobott hogy csak lestem, aztán óvatosabbra vettem de úgyis nagyokat dobott
-A Pirka2-t megpróbáltam végig kilinccsel előre, többé kevésbé sikerült is, jobban tetszik a csúszóssága, és szerintem a gumit se zabálta annyira...
-Liptakovon meggurulna ha kinyomnám a kuplungot, ezt észben kell tartani, azon kívül szerintem pont annyival lett csúszósabb, hogy kényelmesen lehessen terelgetni, az erdős részen meg valahogy bátrabban el lehetett engedni, nem tört ki semerre, pedig ott el szoktam szállni. A lassítók sokkal jobban vehetőek.
Kb ennyi, nem nagyon akarom én se normál fizikával teljesíteni a mostani verseny fordulókat. :fear2: Az ngp jobb :irigy:
Kép

Avatar
astrati
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2112
Csatlakozott: 2007 csüt. aug. 23 13:32
Tartózkodási hely: Tököl

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: astrati » 2015 vas. márc. 15 09:10

Szóval.Lefutottam a teszteket. Észrevételeim : Minden felületen jobban kezelhető az autó. Nem okoz olyan váratlan(hihetetlen)dolgokat mint a jelenlegi. Sokszor úgy éreztem,hogy úgy mozog az autó mint a valós életben. Féktávokon hihetetlenül irányítható.Hosszú nagy ívű kanyarokban szépen végig íven tartható. Nem kell a kormánnyal fűrészelgetni :) A lassítók gyönyörűen átfűzhetők. Szóval az irányítás sokkal sokkal jobb,élvezhetőbb,élethűbb. :taps:

Pályák:

Ausztrál pályákon olyan jó érzés volt érezni, hogy mintha tényleg élőben tolná az ember a finom golyócskákon. :rally:
Aszfalt: mind száraz mind esős vizes felületen nagyon tetszett. Nem produkál érthetetlen dolgokat még akkor sem,ha fél autóval a fűre tévedek. Szépen meg lehet fogni ha kisebb hibát vét az ember.
Havas pályák: jó érzés érezni,hogy végre szöges gumi van az autón! Hófalak nagyon jók lettek. Itt már nem lehet (hála isten) vágni ész nélkül mindenhol. A hátulját gyönyörűen megtámasztja. Az elejét viszont, ha egy kicsit jobban belefúrjuk akkor beforgat. Pont ugyan úgy mint a valóságban.

Nem gondoltam volna,hogy ennyire jól sikerült az NGP. De nagyon tetszik és már nem is akarom a régit. Kérem kikapcsolni :D :taps: :up:
Sok együttesnek van komoly történelme, de csak egyetlen klub írja a történelmet. Hala Madrid

Avatar
Elmauer Gyorgy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2252
Csatlakozott: 2008 szomb. feb. 09 20:02
Tartózkodási hely: Gyál
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Elmauer Gyorgy » 2015 kedd jún. 09 06:01

Érdeklődnék, hogy áll a fejlesztés van e esély arra, hogy a következő RWD Kupát már ezzel a fizikával indítsuk?(2016 jan)

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7910
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2015 kedd jún. 09 06:39

elmauer gyorgy írta:Érdeklődnék, hogy áll a fejlesztés van e esély arra, hogy a következő RWD Kupát már ezzel a fizikával indítsuk?(2016 jan)
Úgytudom leálltunk vele egy időre.
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2015 kedd jún. 09 13:16

atiwrc írta:
elmauer gyorgy írta:Érdeklődnék, hogy áll a fejlesztés van e esély arra, hogy a következő RWD Kupát már ezzel a fizikával indítsuk?(2016 jan)
Úgytudom leálltunk vele egy időre.
Integrációs problémákba ütköztünk, és sajnos a probléma megoldása meghaladja a tudásomat.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
lisztes100
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1224
Csatlakozott: 2008 hétf. jún. 30 15:47
Tartózkodási hely: Tolna-Mözs

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lisztes100 » 2016 kedd okt. 25 18:14

Az lehetséges hogy nem úgy fordul az autó? a Force nagyon jól sikerült viszont ha lassú kanyarokban fordulok akkor általában egyenesen csúszok tovább. Vagy annyira reális lett hogy azzal a tempóval nem lehet fordulni.
Kép


Hawerok, Buli, Rally

FiaSko SE

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13951
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 kedd okt. 25 22:30

OFF:
Elég reálisan szar lett. ;)
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 hétf. okt. 31 19:32

Sziasztok!

Kipróbáltam...
NGP EVO9 R5
JV gravel
def.

Mennyire valós, hogy 4400-nél kell elváltani? Vagy nem kell figyelembe venni azt a váltás segítőt.
Egyszer sem tudtam tudtam a szakaszt befejezni. A pálya random pontján mintha falba mentem volna, mintha földbe fúródott volna, megakadt, 1x ki tudtam lépni. nem csináltam vidit, de a repin látszik, hogy megáll minden, majd kilép a játékból.

Chirdonon, i20 2016-tal semmi gond nem volt.
Szabó Zéé

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 hétf. okt. 31 20:57

Szabo Zoltan írta:Sziasztok!

Kipróbáltam...
NGP EVO9 R5
JV gravel
def.

Mennyire valós, hogy 4400-nél kell elváltani? Vagy nem kell figyelembe venni azt a váltás segítőt.
Egyszer sem tudtam tudtam a szakaszt befejezni. A pálya random pontján mintha falba mentem volna, mintha földbe fúródott volna, megakadt, 1x ki tudtam lépni. nem csináltam vidit, de a repin látszik, hogy megáll minden, majd kilép a játékból.

Chirdonon, i20 2016-tal semmi gond nem volt.
A hibát nem tudom mi okozza, a váltás segítőt az NGP elvileg átszinezi, a RBR-ini-vel. De a mi pluginunk talán nem írta ezeket bele.

Manuálisan belerakhatod, és akkor ilyen szép szines lesz, sárga, zöld, és piros fényekkel fog felül megjelenni. Mikor mindkettő piros akkor már el kell váltani.

Szóval a rbr mappádban kikeresed a richardburnsrally.ini-t és a vegére beírod ezt:


[NGP]
showRevision=1
tarmacSkidSoundThreshold=100
skidSoundThreshold=100
gearChangeIndicatorDeltaRPM=200
ForceFeedbackSensitivityGravel=100
ForceFeedbackSensitivityTarmac=100
ForceFeedbackSensitivitySnow=100
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car0=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car0=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car0=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car1=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car1=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car1=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car2=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car2=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car2=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car3=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car3=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car3=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car4=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car4=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car4=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car5=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car5=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car5=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car6=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car6=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car6=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car7=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car7=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car7=0
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 hétf. okt. 31 22:23

Tibi írta:
Szabo Zoltan írta:Sziasztok!

Kipróbáltam...
NGP EVO9 R5
JV gravel
def.

Mennyire valós, hogy 4400-nél kell elváltani? Vagy nem kell figyelembe venni azt a váltás segítőt.
Egyszer sem tudtam tudtam a szakaszt befejezni. A pálya random pontján mintha falba mentem volna, mintha földbe fúródott volna, megakadt, 1x ki tudtam lépni. nem csináltam vidit, de a repin látszik, hogy megáll minden, majd kilép a játékból.

Chirdonon, i20 2016-tal semmi gond nem volt.
A hibát nem tudom mi okozza, a váltás segítőt az NGP elvileg átszinezi, a RBR-ini-vel. De a mi pluginunk talán nem írta ezeket bele.

Manuálisan belerakhatod, és akkor ilyen szép szines lesz, sárga, zöld, és piros fényekkel fog felül megjelenni. Mikor mindkettő piros akkor már el kell váltani.

Szóval a rbr mappádban kikeresed a richardburnsrally.ini-t és a vegére beírod ezt:


[NGP]
showRevision=1
tarmacSkidSoundThreshold=100
skidSoundThreshold=100
gearChangeIndicatorDeltaRPM=200
ForceFeedbackSensitivityGravel=100
ForceFeedbackSensitivityTarmac=100
ForceFeedbackSensitivitySnow=100
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car0=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car0=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car0=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car1=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car1=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car1=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car2=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car2=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car2=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car3=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car3=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car3=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car4=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car4=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car4=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car5=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car5=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car5=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car6=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car6=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car6=0
ForceFeedbackSensitivityGravel_Car7=0
ForceFeedbackSensitivityTarmac_Car7=0
ForceFeedbackSensitivitySnow_Car7=0
Ezt első indításkor beírja az ngp plugin.
A váltást jelző fények működése benne van a leírásban.

Kód: Egész kijelölése

; Specifies the delta RPM (engine revs) for changing the color of
; the gear shift indicator.
; Colors are as follows:
; white - white
; green - white
; green - green
; yellow - green
; yellow - yellow
; red - yellow
; red - red
; Double red light appears above (upshift - 25) for all gears except the last,
; where (rpm limit - 25) applies.
;
; Setting this value to 0 (zero) skips the intermediate colors and uses only
; white - white
; red - red
gearChangeIndicatorDeltaRPM=200
Ezzel a paraméterrel tudod állítani, hogy mennyivel korábban gyulladjanak ki a színek.
gearChangeIndicatorDeltaRPM=200
pl: ngp evo9 n4
; 4000rpm green - white
; 4200rpm green - green
; 4400rpm yellow - green
; 4600rpm yellow - yellow
; 4800rpm red - yellow
; 5000rpm red - red
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
wrc
RBR Fan
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2010 szer. ápr. 14 13:25

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: wrc » 2016 kedd nov. 01 12:38

Sziasztok!
Teszteltem én is NGP-t. Nekem valami nem tiszta!
Feltelepítettem , de a meglévő saját beállításaim a régi autókon is megváltozott. Nem úgy viselkedik ahogy azt korábban éreztem. Írjátok , hogy váltani lehet a két plugin között, de hol, és hogyan? :think:
Megmondom őszintén, hogy én már nem akarok beállításokkal szenvedni az új plugin-hoz, mert az alap az nem igazán jó. A régi plugin beállításokat is jó pár hónapomba, sőt éveimbe telt, mire az általam használt autókra beállítottam. Versenyezni szeretnék, nem pedig beállításokkal bajlódni. Ha népszerűvé válik ez az új plugin, és már a régin nem lesz verseny, én befejeztem az RBR-t! :banghead:

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 kedd nov. 01 13:38

Nem olvastad el, amikor telpítetted az NGP-t!!!!!! :mad:

A Rallysimfans_NGP_Switcher.exe-t indítsd el megint, és választd ki a Default RBR Physics install menüpontot.
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 kedd nov. 01 13:46

wrc írta:Sziasztok!
Teszteltem én is NGP-t. Nekem valami nem tiszta!
Feltelepítettem , de a meglévő saját beállításaim a régi autókon is megváltozott. Nem úgy viselkedik ahogy azt korábban éreztem. Írjátok , hogy váltani lehet a két plugin között, de hol, és hogyan? :think:
Megmondom őszintén, hogy én már nem akarok beállításokkal szenvedni az új plugin-hoz, mert az alap az nem igazán jó. A régi plugin beállításokat is jó pár hónapomba, sőt éveimbe telt, mire az általam használt autókra beállítottam. Versenyezni szeretnék, nem pedig beállításokkal bajlódni. Ha népszerűvé válik ez az új plugin, és már a régin nem lesz verseny, én befejeztem az RBR-t! :banghead:
Gondolom egyszer már futtattad a fizika váltó programot.
Futtasd újra (asztalon ott a parancsikonja vagy rbr mappában Rallysimfans_NGP_Switcher.exe) és válaszd az eredeti fizikát.

Kód: Egész kijelölése

Rallysimfans plugin NGP Switcher

Ennek a programnak a segítségével könnyedén tudsz majd váltani a Rallysimfans plugin két verziója között.

-Egyik verzió az alap fizikás plugin, amivel korábban is játszottál.
-A másik verzióval a WorkerBee által fejlesztett Next Generation Plugin (NGP) -el kompatibilis Rallysimfans plugin és fizikák települnek, melyben lehetőség van a régiek mellett, az új NGP fizikás autók kipróbálására is.

			Nagyon fontos! 

Bármelyik verziót is választod, a telepítéskor, az RBR mappádban lévő Physics mappa és physics.rbz fájl törlődik, illetve felülíródik.  Ezért, ha volt ott olyan fizika amit szeretnél még a Rallysimfanson kívül használni, akkor ezeket a fájlokat MENTSD EL magadnak! 


Ez a plugin váltó program akkor működik megfelelően, ha az RBR gyökérkönyvtárban van. (Tehát a RichardBurnsRally.exe mellett).  Ha nem oda telepítetted, akkor másold át oda!

Ha megértetted, akkor fogadd el a licensz-szerződést, majd kattints a tovább gombra.


Rallysimfans HU csapat

Másfél éve futott a nyilvános teszt (2 hónapja töröltem a telepítőjét) Misibán kívül senki sem tiltakozott ellene, a tesztelők nagyrészének tetszett.
Pont azért készült a fizika váltó program, hogy megmaradjon az eredeti rbr fizika is, hotlapot továbbra is csak az eredeti fizikával tartjuk számon.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
wrc
RBR Fan
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2010 szer. ápr. 14 13:25

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: wrc » 2016 kedd nov. 01 14:15

Ha jól értelmezem, akkor úgy lehet váltani ha telepítem az NGP-t, majd ha váltani akarom a telepítővel letörlőm és az eredetit telepítem vissza?
Egyébként többször is elolvastam az útmutatót ami ismét betettél.
Amúgy Misibának igaza van!!!!
Most mindenki rámozdult erre a dologra, és a régin meg nincs verseny. Már a bajnokságokat is tervezgetik. Számomra nem élvezet úgy játszani,
hogy nem élvezem!

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 kedd nov. 01 14:44

Köszi a segítséget. Szines volt eddig is, de azt hittem a zöldnél kell elváltani, ami elég alacsony. Így jó, h lehet módosítani.
Köszönöm.
Szabó Zéé

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 kedd nov. 01 15:00

wrc írta: Most mindenki rámozdult erre a dologra, és a régin meg nincs verseny. Már a bajnokságokat is tervezgetik. Számomra nem élvezet úgy játszani, hogy nem élvezem!
Igen. Csak indisd el megint az exet és ne az ngp-t hanem a default-ot válaszd.

Ha a régin nincs verseny, akkor tessék indítani!

Az NGP csak egy jó lehetőség hogy egy kicsit felpezsdítsük az életet itt a pluginon, akinek teszik azt használja, akinek nem az a régit.
De legalább oda "folyamatosan" jönnek az autók. 2-3 havonta biztosan.
Míg mi örültünk, ha 1 év alatt 4-5 autónak összeraktunk valami használható fizikát.
Kép

Avatar
wrc
RBR Fan
Hozzászólások: 161
Csatlakozott: 2010 szer. ápr. 14 13:25

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: wrc » 2016 kedd nov. 01 19:23

Tibi írta:
wrc írta: Most mindenki rámozdult erre a dologra, és a régin meg nincs verseny. Már a bajnokságokat is tervezgetik. Számomra nem élvezet úgy játszani, hogy nem élvezem!
Igen. Csak indisd el megint az exet és ne az ngp-t hanem a default-ot válaszd.

Ha a régin nincs verseny, akkor tessék indítani!

Az NGP csak egy jó lehetőség hogy egy kicsit felpezsdítsük az életet itt a pluginon, akinek teszik azt használja, akinek nem az a régit.
De legalább oda "folyamatosan" jönnek az autók. 2-3 havonta biztosan.
Míg mi örültünk, ha 1 év alatt 4-5 autónak összeraktunk valami használható fizikát.
Értem én ,hogy új autó, de nagyon sokan, közöttük vagyok én is, még a régi autókkal sem tud igazán jól menni! Pl: Ranga Peti, na valahogy azt kellene produkálni!
Ha valaki az NGP be akarja állítani az autót, az hova mentse, mert a beállítás listában már nincs hely?

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 kedd nov. 01 21:06

wrc írta:
Értem én ,hogy új autó, de nagyon sokan, közöttük vagyok én is, még a régi autókkal sem tud igazán jól menni! Pl: Ranga Peti, na valahogy azt kellene produkálni!
Ha valaki az NGP be akarja állítani az autót, az hova mentse, mert a beállítás listában már nincs hely?
Ne mond már, hogy 8*126-nál több setupot használsz, mert ennyi hely van.
A setup fájlok helyes számozása pl.: az Impreza 2003 helyén
5slot0_xxx
5slot1_xxx
5slot2_xxx
5slot3_xxx
5slot4_xxx
.......
5slot126_xxx
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 02 13:11

Sziasztok!

Nekem egy kis infóra lenne csak szükségem, hogy hogyan is dolgozik az NGP.
Értem ez alatt: betöltök NGP plugin alatt egy régi autót, akkor az hogy fog működni? Régi settek mennyire kompatibilisek?

Illetve ami még érdekelne:
NGP alatt motor kopás, gumi kopás, melegedés hasonlók, hogy vannak?
Régebben sok gond volt azzal pl, ha Slickel mentél fel hóba, mert nem lehetett haladni a semmi tapadás miatt, de mellette úgy kopott a gumi, hogy 1 gyors után 0.0%-ot mutatott a progi.
Ezek változtak? Tud valaki esetleg valami dokumentációt linkelni erről? :D

Köszi
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 02 13:17

Jah, még egy kérdés, olyasmit lehet, hogy egy versenyt lehessen futni NGP és Origi fizikával is?
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 02 13:30

huntertaylorTRT írta:Jah, még egy kérdés, olyasmit lehet, hogy egy versenyt lehessen futni NGP és Origi fizikával is?
Külön külön létre kell hozni mindkét verzióhoz a rallyt. Az NGP rallyn az összes autó elérhető.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 02 16:02

huntertaylorTRT írta:Sziasztok!

Nekem egy kis infóra lenne csak szükségem, hogy hogyan is dolgozik az NGP.
Értem ez alatt: betöltök NGP plugin alatt egy régi autót, akkor az hogy fog működni? Régi settek mennyire kompatibilisek?

Illetve ami még érdekelne:
NGP alatt motor kopás, gumi kopás, melegedés hasonlók, hogy vannak?
Régebben sok gond volt azzal pl, ha Slickel mentél fel hóba, mert nem lehetett haladni a semmi tapadás miatt, de mellette úgy kopott a gumi, hogy 1 gyors után 0.0%-ot mutatott a progi.
Ezek változtak? Tud valaki esetleg valami dokumentációt linkelni erről? :D

Köszi
A legtöbb infót itt találod:
http://www.ly-racing.de/viewforum.php?f=116

A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

boudais dilson
Vendég
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: 2014 pén. ápr. 11 01:28

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: boudais dilson » 2016 szer. nov. 02 17:44

Dear all

I did a test of NGP v4.3 however the handbrake don't run property.
When I push it the 4 wheels stop togheter, while only rear wheels should be sttoped.
Someone can help me fix it?

Dilson Souza

Avatar
Madarasz Ferenc
RBR Fan
Hozzászólások: 457
Csatlakozott: 2012 pén. szept. 28 15:49

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Madarasz Ferenc » 2016 szer. nov. 02 21:30

lacka6 írta: Ne mond már, hogy 8*126-nál több setupot használsz, mert ennyi hely van.
A setup fájlok helyes számozása pl.: az Impreza 2003 helyén
5slot0_xxx
5slot1_xxx
5slot2_xxx
5slot3_xxx
5slot4_xxx
.......
5slot126_xxx
:offtopic:
Azt meg lehetne oldani, hogy így legyenek számozva a slotok?
5slot000_xxx
5slot001_xxx
5slot002_xxx
5slot003_xxx
5slot004_xxx
.......
5slot126_xxx
Csak mert rendszeresen megkavarja a sorrendet valami nálam. Ezalatt azt értem, hogy a #2 a huszasok közé, a #3 a harmincasok közé és így tovább. Név szerinti szűrő így oldja meg. De ez csak szőrszálhasogatás. :rolleyes:
:offtopic:
Kép

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 02 21:54

Madarasz Ferenc írta:
:offtopic:
Azt meg lehetne oldani, hogy így legyenek számozva a slotok?
5slot000_xxx
5slot001_xxx
5slot002_xxx
5slot003_xxx
5slot004_xxx
.......
5slot126_xxx
Csak mert rendszeresen megkavarja a sorrendet valami nálam. Ezalatt azt értem, hogy a #2 a huszasok közé, a #3 a harmincasok közé és így tovább. Név szerinti szűrő így oldja meg. De ez csak szőrszálhasogatás. :rolleyes:
:offtopic:
Hát igen ez a sorbarendezés nem túl inteligens. pl: Total Commander is így rendez. :reklamacio:
Manuálisan nevezd át őket.
RBR így is tudja kezelni: 5slot001_xxx, viszont ha változtatsz rajta és elmented akkor ismét 5slot1_xxx lesz.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 02 23:05

lacka6 írta: A legtöbb infót itt találod:
http://www.ly-racing.de/viewforum.php?f=116

A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
Köszi Lacka!

Setup oldal van tervben az NGP-hez is? Nem sürgetés csak érdeklődés, mert elkezdtem farigcsálni ma este, és lehet másoknak is segítség lenne, és lehet változna a véleménye azoknak is, akik szerint szar az NGP fizikája :D
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 02 23:08

huntertaylorTRT írta:
lacka6 írta: A legtöbb infót itt találod:
http://www.ly-racing.de/viewforum.php?f=116

A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
Köszi Lacka!

Setup oldal van tervben az NGP-hez is? Nem sürgetés csak érdeklődés, mert elkezdtem farigcsálni ma este, és lehet másoknak is segítség lenne, és lehet változna a véleménye azoknak is, akik szerint szar az NGP fizikája :D
Sajnos nem hiszem, hogy lenne időm az ellenőrző részt megcsinálni hozzá, pont ezért is tiltottam le az NGP-s autók setup oldalát. :fear2:
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 02 23:15

lacka6 írta:
huntertaylorTRT írta:
lacka6 írta: A legtöbb infót itt találod:
http://www.ly-racing.de/viewforum.php?f=116

A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
Köszi Lacka!

Setup oldal van tervben az NGP-hez is? Nem sürgetés csak érdeklődés, mert elkezdtem farigcsálni ma este, és lehet másoknak is segítség lenne, és lehet változna a véleménye azoknak is, akik szerint szar az NGP fizikája :D
Sajnos nem hiszem, hogy lenne időm az ellenőrző részt megcsinálni hozzá, pont ezért is tiltottam le az NGP-s autók setup oldalát. :fear2:
Januártól ha van időm, akkor lehet tudok majd segíteni egy-két dologban. Programozás nem gond, kb bármilyen nyelv megy, webes vonalon melózom most, de az egyetemen kb Assemblytől - UWP C#-ig, mindennel foglalkoztam komolyabban ami csak kellhet. Relatíve nagyobb projekteket is csináltam magamtól.
Írok majd privátban, ha már látom, hogy alakulnak a dolgok.
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 csüt. nov. 03 09:04

huntertaylorTRT írta: Januártól ha van időm, akkor lehet tudok majd segíteni egy-két dologban. Programozás nem gond, kb bármilyen nyelv megy, webes vonalon melózom most, de az egyetemen kb Assemblytől - UWP C#-ig, mindennel foglalkoztam komolyabban ami csak kellhet. Relatíve nagyobb projekteket is csináltam magamtól.
Írok majd privátban, ha már látom, hogy alakulnak a dolgok.
Remek :up:
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 csüt. nov. 03 18:17

:up:
Kép

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13951
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 csüt. nov. 03 18:58

lacka6 írta:
A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
Ugye most nem azt akarod írni hogy --mondjuk--egy DS3-as régi setupot lehet használni az új NGP-s autónál is.....mert az nem igaz....egy setupomnál sincs elsőfutómű.... :rolleyes: :rolleyes:
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13951
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 csüt. nov. 03 19:06

lacka6 írta: Sajnos nem hiszem, hogy lenne időm az ellenőrző részt megcsinálni hozzá, pont ezért is tiltottam le az NGP-s autók setup oldalát. :fear2:
Ha valakinek volt üldözési mániája anno akkor az Én vk. ...viszont nem úgy műxik a dolog hogy hiába írom át mondjuk a diffi értékét sokkal magasabbra akkor sem veszi a fizika "észre"...max a felső határig csak????
Nem tudom hogy szerintetek mi az álláspont de hogy semmi értelme ellenőrizgetni az tuti.... így-úgy is szar,szokatlan és biztos hogy hiába ír felül ember adatokat a fizika nem veszi figyelembe....sőőt :inkább mégszarabb...(wrc,r5-nél 1000%....próbáltam).
Úgy hogy felesleges időpocsékolás....
HFRT Team

Avatar
lisztes100
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1224
Csatlakozott: 2008 hétf. jún. 30 15:47
Tartózkodási hely: Tolna-Mözs

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lisztes100 » 2016 csüt. nov. 03 19:11

NyilasM írta:
lacka6 írta: Sajnos nem hiszem, hogy lenne időm az ellenőrző részt megcsinálni hozzá, pont ezért is tiltottam le az NGP-s autók setup oldalát. :fear2:
Ha valakinek volt üldözési mániája anno akkor az Én vk. ...viszont nem úgy műxik a dolog hogy hiába írom át mondjuk a diffi értékét sokkal magasabbra akkor sem veszi a fizika "észre"...max a felső határig csak????
Nem tudom hogy szerintetek mi az álláspont de hogy semmi értelme ellenőrizgetni az tuti.... így-úgy is szar,szokatlan és biztos hogy hiába ír felül ember adatokat a fizika nem veszi figyelembe....sőőt :inkább mégszarabb...(wrc,r5-nél 1000%....próbáltam).
Úgy hogy felesleges időpocsékolás....
én is így jártam....
Kép


Hawerok, Buli, Rally

FiaSko SE

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13951
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 csüt. nov. 03 19:13

Amúgy + 1 kérdés,mégha nem is ide való: A diffi feszességről mondhatnátok valamit.Most egy NGP-wrc-nél 0-és 250Nm között lehet állítani kizárólag az első és hátsó diffiket. No most azt akarjátok mondani hogy egy UAZ szintjére ment vissza egy 2015-ös v. 16-os fejlesztés differenciálmű tekintetében??? Furcsállanám,persze nem néztem utána, mert azért annyira nem érdekel...
HFRT Team

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 csüt. nov. 03 19:59

NyilasM írta:
lacka6 írta:
A régi autokhoz jók a meglévő setupok, azok viselkedése a pálya fizika változás miatt tér el kicsit.
Minden kicsit csúszósabb de kiszámíthatóbb lett, az autó visszajön a fűről, stb.

Új autóknál a motort és a gumit teljes egészében az NGP plugin kezeli.
Ugye most nem azt akarod írni hogy --mondjuk--egy DS3-as régi setupot lehet használni az új NGP-s autónál is.....mert az nem igaz....egy setupomnál sincs elsőfutómű.... :rolleyes: :rolleyes:
NEM, NGP fizikához nem jó a sima setup, hiányoznak belőle paraméterek.
Az előfordult normál fizikánál is, hogy ha más autóhoz töltötted be a setupot szanaszét álltak a kerekek.

Azt mindenkinek mondom, hogy felesleges az eddig jól bevált setupot betöltögetni NGP autóhoz, nem lesz jó!
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 csüt. nov. 03 20:22

NyilasM írta:Ha valakinek volt üldözési mániája anno akkor az Én vk. ...viszont nem úgy műxik a dolog hogy hiába írom át mondjuk a diffi értékét sokkal magasabbra akkor sem veszi a fizika "észre"...max a felső határig csak????
Nem tudom hogy szerintetek mi az álláspont de hogy semmi értelme ellenőrizgetni az tuti.... így-úgy is szar,szokatlan és biztos hogy hiába ír felül ember adatokat a fizika nem veszi figyelembe....sőőt :inkább mégszarabb...(wrc,r5-nél 1000%....próbáltam).
Úgy hogy felesleges időpocsékolás....
NGP setupolásról sajnos csak angolul van leírás:
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7928
Ha valaki magyarítaná, kitenném az oldalra is.
NGP plugin figyeli a setupokat és hiába is irkálod át kézzel (mert ugye a játékba nem lehet határon kívülre állítani) az értékeket az aktuális határ értéket fogja figyelembe venni és csinál egy log fájlt a setup hibáról a windows temp mappába:
C:\Users\(neved)\AppData\Local\Temp\NGP_SetupErrors.log

NGP hajtásláncok:
- FWD
- RWD
- AWD w/o torque split (50:50)
- AWD with torque split

NGP diffi tipusok:
- Active
- Open
- Spool
- Mechanical
- Viscous coupling
A setup paraméterezések az adott diffi lehetőségeihez képest állíthatóak csak.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
lisztes100
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1224
Csatlakozott: 2008 hétf. jún. 30 15:47
Tartózkodási hely: Tolna-Mözs

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lisztes100 » 2016 csüt. nov. 03 22:49

lacka6 írta:
NyilasM írta:Ha valakinek volt üldözési mániája anno akkor az Én vk. ...viszont nem úgy műxik a dolog hogy hiába írom át mondjuk a diffi értékét sokkal magasabbra akkor sem veszi a fizika "észre"...max a felső határig csak????
Nem tudom hogy szerintetek mi az álláspont de hogy semmi értelme ellenőrizgetni az tuti.... így-úgy is szar,szokatlan és biztos hogy hiába ír felül ember adatokat a fizika nem veszi figyelembe....sőőt :inkább mégszarabb...(wrc,r5-nél 1000%....próbáltam).
Úgy hogy felesleges időpocsékolás....
NGP setupolásról sajnos csak angolul van leírás:
http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7928
Ha valaki magyarítaná, kitenném az oldalra is.
NGP plugin figyeli a setupokat és hiába is irkálod át kézzel (mert ugye a játékba nem lehet határon kívülre állítani) az értékeket az aktuális határ értéket fogja figyelembe venni és csinál egy log fájlt a setup hibáról a windows temp mappába:
C:\Users\(neved)\AppData\Local\Temp\NGP_SetupErrors.log

NGP hajtásláncok:
- FWD
- RWD
- AWD w/o torque split (50:50)
- AWD with torque split

NGP diffi tipusok:
- Active
- Open
- Spool
- Mechanical
- Viscous coupling
A setup paraméterezések az adott diffi lehetőségeihez képest állíthatóak csak.

:respect: :respect: :respect: :respect:
Kép


Hawerok, Buli, Rally

FiaSko SE

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2016 vas. nov. 06 18:40

NGP... ha jól értem akkor egy kalap szar az egész hiába csinálok akármit csak az működik amit az NGP hagy... tehát kizárólag szinte csak default az egész.
Csináltam egy setupot a 208 R2-höz. utánna kíváncsiságból kiléptem és átírtam játékon kívül hogy jó legyen mert a motor erő az a 250 nekem kevés a régi 900-hoz képest.
Hát jobb is lett azzal az 500-al, de megírtam Punky barátomnak hogy mit tettem. és szólt hogy a plugin figyeli ezt, és versenyen kizárnak miatta... rendben mondom akkor ha van adj egy tutit... adott... na a versenyen "TGS kupa" azzal mentem, de most olvasom mi a helyzet ezzel a tiltós dologgal az NGP-s drága jó fizikával, hogy hiába írsz te bármit letiltja. Na most kipróbáltam mert kurvára kíváncsi voltam mi a szar ez a tiltás dolog. mentem az én átírt fizikámmal és láss csodát tiltásba kerültem...
C:\Users\(neved)\AppData\Local\Temp\NGP_SetupErrors.log töröltem, és újra, de most a Punky által kreált tuti fizikával... a hiba ugyan az.. a fizika le tiltása... és ez nem csak erre az egy kocsira vonatkozott hanem az összes saját készítésű fizikára legyen akármelyik kategória. Mellette még egy nagy hiba ami zavart. ugye hamár default minden, mert nem lehet más... mentem egyet Skoda R5-tel... addig amíg le nem csúsztam az útról, mondom nem szarakodok a vissza menéssel, inkább nyomok egy ESC-t és rakjanak vissza a nézők, hát rábasztam mert, nem vált vissza a váltó üresbe, ezáltal nem áll meg az autó, és nem is tesz vissza. Mire végre sikerült vissza fognom hogy álljon az a prostituált kocsi vissza tettek de lefulladt és nem is indult újra... kiestem... arról nem beszélve hogy az idő közben csak rohant.
Szóval ez a NGP fizika nem a legjobb, legalábbis nekünk akik nem vagyunk UFO-k. De majd megszokjuk idővel talán.

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 vas. nov. 06 19:32

Szerintem fogalom zavarok vannak, az meg, hogy nem lehet akármilyen értéket beállítani a setupokban, az szerintem teljesen korrekt, de majd most jól le leszek oltva.
Mindenki szidja az NGP-t, csak mert szokatlan, vagy mert nem kompatibilisek a setupok, pedig senki nem kényszerít rá titeket, hogy ezzel menjetek.

Én örülök, hogy dolgoztak vele, és szerintem jobb lett. Összességében pontosabb lett az autó, kijön fűről slicken is, és az, hogy nem kompatibilis a setup, hát próbáld meg betölteni rFactorban, vagy Assetto Corsa-ban a setupot.

Az egész NGP-vel szerintem jó irányba változott az autó fizikája. A kanyar sebességek, csúszás határok is egyértelműbbek, nincsenek random keresztbe csúszások, azért mert faszságokat számol hirtelen a fizika, és összebugzik az egész. Nem tapad rá a gumi a falra is mikor neki csúszol, és hajtasz fel 90 fokban oldalra, mintha pókember lenne az autó.

Az hogy sok mindent újra kell tanulni, az lehet, mivel az eddigi hülye berögződéseknek ki kell kopnia.
Azon kívül amíg egy 544 fokon álló kormányművet, 200 fokos kormányokkal tekerget valaki (mint az eredeti fizikában), mert úgy érződik jónak, addig ott elég komoly deffekt van.
Most már végre úgy normális az autó, ha 1:1-es kormányarány van, a driver meg a játék között...
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Válasz küldése