NGP Rallysimfans plugin

a pluginnal kapcsolatos megbeszélések/
themes about the rallysimfans.hu plugin

Moderátor: Moderátor

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 vas. nov. 06 20:25

remihuey írta:NGP... ha jól értem akkor egy kalap szar az egész hiába csinálok akármit csak az működik amit az NGP hagy...
Ha van egy FullHD tv-d és te egy DVD-t átkonvertálsz 4K felbontásba és a TV ugyan úgy max csak FullHD képet tud adni akkor a TV a szar?

Ha valaminek van egy minimum és egy maximum értéke miért akartok mindenáron ezen kívüli értéket beirkálni?
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Punky
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1469
Csatlakozott: 2008 hétf. júl. 28 13:46
Tartózkodási hely: Jászberény
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Punky » 2016 vas. nov. 06 21:51

Hali

Kizárólagosan játékon belül próbáltam állítani az értékeket.
Megpróbálom leírni, hogy csináltam, hátha kiküszöbölhetők ezek a hibák.

Belépek a pluginra, és ott a practice-nál betöltöm az autót, elindítom a szakaszt, várok egy kicsit, majd kilépek vissza az rbr főmenüjébe.
5 slotra telepítem az autókat mindig.
Itt a Quick rally-t választom, majd vagy a francia pályákat, vagy valamelyik murvás pályát, attól függően, hogy melyikre szeretnék beállítást. Majd a 2003-as subarut, amire telepítve lett az új autó. Itt Tune Car opciót választom és amit itt enged, azon állítok.
Mentek, majd kipróbálom a szakaszon.
Kilépek az egész játékból, majd újra indítom, itt újra belemegyek a pluginba és ha szeretnék indulni egy szakaszon itt már tudom választani azt a beállítást, amit csináltam.

Ha tudtok bármi másféle opciót arra, hogyan tudnék pluginon belül beállítást csinálni, akkor kérlek írjátok meg.

Most láttam én is ezt a log fájlt, amit sokall, azt visszaállítja a npg által elfogadott max, illetve minimum értékre.
Elvileg akkor így rendben van?

Szerkesztve...

Nálam ezek vannak a log fájlban.
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter SteeringRodLength[0] having value 0.44687 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter HelperSpringStiffness[0] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter SteeringRodLength[1] having value 0.44687 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter HelperSpringStiffness[1] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter MaxBrakePressureFront having value 1.075e+007 is out of range [0..1e+007] and has been reset to 1e+007
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter SteeringRodLength[0] having value 0.4468 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter HelperSpringStiffness[0] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter SteeringRodLength[1] having value 0.4468 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter HelperSpringStiffness[1] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000

SteeringRodLength, ha jól tudom talán ez a Max steering lock-ak egyezhet, itt nálam két lehetőség van 540 és 544, 544-re állítom.
MaxBrakePressureFront, itt mindig jóval lentebb veszem, mert alapból elég magas, nem értem miért esik kívül az értékeken.
HelperSpringStiffness, ezt meg most passzolom, hogy melyik érték.

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 vas. nov. 06 22:39

"kiléptem és átírtam játékon kívül hogy jó legyen"


ez komoly ???
játékon kívül, hogy jó legyen ??
tényleg nem értem.

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 vas. nov. 06 22:55

Punky írta:Hali

Kizárólagosan játékon belül próbáltam állítani az értékeket.
Megpróbálom leírni, hogy csináltam, hátha kiküszöbölhetők ezek a hibák.

Belépek a pluginra, és ott a practice-nál betöltöm az autót, elindítom a szakaszt, várok egy kicsit, majd kilépek vissza az rbr főmenüjébe.
5 slotra telepítem az autókat mindig.
Itt a Quick rally-t választom, majd vagy a francia pályákat, vagy valamelyik murvás pályát, attól függően, hogy melyikre szeretnék beállítást. Majd a 2003-as subarut, amire telepítve lett az új autó. Itt Tune Car opciót választom és amit itt enged, azon állítok.
Mentek, majd kipróbálom a szakaszon.
Kilépek az egész játékból, majd újra indítom, itt újra belemegyek a pluginba és ha szeretnék indulni egy szakaszon itt már tudom választani azt a beállítást, amit csináltam.

Ha tudtok bármi másféle opciót arra, hogyan tudnék pluginon belül beállítást csinálni, akkor kérlek írjátok meg.

Most láttam én is ezt a log fájlt, amit sokall, azt visszaállítja a npg által elfogadott max, illetve minimum értékre.
Elvileg akkor így rendben van?

Szerkesztve...

Nálam ezek vannak a log fájlban.
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter SteeringRodLength[0] having value 0.44687 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter HelperSpringStiffness[0] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter SteeringRodLength[1] having value 0.44687 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.10.25. 19:21:36 setup parameter HelperSpringStiffness[1] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter MaxBrakePressureFront having value 1.075e+007 is out of range [0..1e+007] and has been reset to 1e+007
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter SteeringRodLength[0] having value 0.4468 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter HelperSpringStiffness[0] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter SteeringRodLength[1] having value 0.4468 is out of range [0.33..0.345] and has been reset to 0.345
2016.11.04. 18:27:18 setup parameter HelperSpringStiffness[1] having value 35000 is out of range [5000..30000] and has been reset to 30000

SteeringRodLength, ha jól tudom talán ez a Max steering lock-ak egyezhet, itt nálam két lehetőség van 540 és 544, 544-re állítom.
MaxBrakePressureFront, itt mindig jóval lentebb veszem, mert alapból elég magas, nem értem miért esik kívül az értékeken.
HelperSpringStiffness, ezt meg most passzolom, hogy melyik érték.
Elvileg jól csináltad.
Töröld ki a log fájlt, lehet az valami másik autó adatai.
Menj egy kört azzal a setuppal amit csináltál és nézd meg lett-e új log fájl.
Ha megint lett log fájl akkor írd meg melyik autó az.

SteeringRodLength ez a kormányrúd ezzel a kerék összetartást állítod.

Max Steering Lock: Ha MAX-ra van állítva, és az irányítóeszközt teljesen elfordítod, a versenyautó kerekei kanyarodáskor nagyobb mértékben fordulnak el. Ha viszont a Max Steering Lock értéke a mini­mumon áll, és az irányítóeszközt szintén teljes mértékben fordítod el, a kerekek csekélyebb mértékben fordulnak.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 hétf. nov. 07 07:09

Lacka

Jól értelmezem, hogy az alap RBR ben simán akár a mai napig átírva lehet csalós autókat készíteni ???
Az új NGP pedig ezt figyeli és az értékeket átírja ,nem enged unfrankó géppel indulni ???
Mert ez a jövőre nézve igen pozitív ha egyenlő feltételek lesznek.

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2016 hétf. nov. 07 09:10

Mit nem értesz ezen Gatti ? átírható egy szerkesztőben az LSP. de szerintem ezt te is tudtad. Azt hogy undfer vagy sem, nem nekünk kell eldönteni. ezek szarvas hibák amik szerintem majd javítva lesznek, lettek, azzal hogy az NGP figyeli az ilyen nem odaillő dolgokat. A hiba az, mint ahogy Punky is írta, játékon belüli átírást is hibának vesz és letiltja a beállított fizikát vagy visszaállítja az eredeti értékek valamelyikére. Na most én sem, Punki sem drága kormány eszközzel toljuk. Bill meg joy. ami lehet kicsit nehézkesebb mint a G25, 27, stb... írok egy példát. nekem joy van és mondjuk a kézifék egy gomb csak ami ugye analóg mikrokapcsoló, vagy van jel vagy nincs, ezáltal nekem a benyomásra fog a kézi de az elengedését tudom állítani. Nekem sok az 50 amit az NGP ad alapból így alulírom mondjuk a minimum 20 ra de az NGP rögtön kivágja hibának... miért. pedig nem tettem csalást. de ha kilépek a játékból és a mentett LSP-t át írom a totalban mondjuk 15-re akkor már elvileg csaló vagyok. De nyugodj meg nem megyek versenyen ilyen setuppal csak defaultot hosználok mert nekem úgy jó minden. meg is lehet nézni az eredményeimen sosem voltam jó sofőr.

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 hétf. nov. 07 09:56

Nem tudtam hogy át lehet írni.
Billel és joyal így menni....nem semmi
:up: :up:

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 hétf. nov. 07 10:20

remihuey írta:Mit nem értesz ezen Gatti ? átírható egy szerkesztőben az LSP. de szerintem ezt te is tudtad. Azt hogy undfer vagy sem, nem nekünk kell eldönteni. ezek szarvas hibák amik szerintem majd javítva lesznek, lettek, azzal hogy az NGP figyeli az ilyen nem odaillő dolgokat. A hiba az, mint ahogy Punky is írta, játékon belüli átírást is hibának vesz és letiltja a beállított fizikát vagy visszaállítja az eredeti értékek valamelyikére. Na most én sem, Punki sem drága kormány eszközzel toljuk. Bill meg joy. ami lehet kicsit nehézkesebb mint a G25, 27, stb... írok egy példát. nekem joy van és mondjuk a kézifék egy gomb csak ami ugye analóg mikrokapcsoló, vagy van jel vagy nincs, ezáltal nekem a benyomásra fog a kézi de az elengedését tudom állítani. Nekem sok az 50 amit az NGP ad alapból így alulírom mondjuk a minimum 20 ra de az NGP rögtön kivágja hibának... miért. pedig nem tettem csalást. de ha kilépek a játékból és a mentett LSP-t át írom a totalban mondjuk 15-re akkor már elvileg csaló vagyok. De nyugodj meg nem megyek versenyen ilyen setuppal csak defaultot hosználok mert nekem úgy jó minden. meg is lehet nézni az eredményeimen sosem voltam jó sofőr.
Ha rbr engedi átírni a kézit akkor elvileg nem jelezheti hibásnak. (50 nekem is sok, én is át szoktam írni 20-ra)
Ha mégis így van akkor kérném az autó nevét és a hiba log fájt, hogy meg tudjam vizsgálni.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 hétf. nov. 07 10:53

Régen játszottam, így nem vagyok biztos benne, de volt lehetőség sima rbr-es setup feltöltésre és ellenőrzésre. Így nincs értelme csalós settel menni, mert egy bajnokságban be is kérhetik (kérhették).
Lehet rosszul emlékszek, de volt valami ilyesmi.

Illetve a repiből ki lehet venni a setupot és azt ellenőrizni.
Szabó Zéé

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 hétf. nov. 07 11:06

Jól emlékszel, ki is derült egy UFÓ hondánál.....
ha pedig éppen olyan verseny ,hogy nem ellenőrzik akkor nem derül ki.
egy laza 15 évig nem derült ki.
Itt most nem elsősorban írnám az ember számára a hibát, mert a pluginnak kellene tudnia.
én is amit műveltem setupolás címszóval...azt sem tudtam mit merre milyen slotra...
összkerekest Fwd -re ...... bármilyen szar beállítást tovább tudtam rontani... :)
és ez még mindig így van....

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 hétf. nov. 07 11:18

Szabo Zoltan írta:Régen játszottam, így nem vagyok biztos benne, de volt lehetőség sima rbr-es setup feltöltésre és ellenőrzésre. Így nincs értelme csalós settel menni, mert egy bajnokságban be is kérhetik (kérhették).
Lehet rosszul emlékszek, de volt valami ilyesmi.

Illetve a repiből ki lehet venni a setupot és azt ellenőrizni.
Normál autóhoz továbbra is él a setup ellenőrző.
http://www.rallysimfans.hu/rbr/setups.php
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 hétf. nov. 07 11:23

A setupokat láttam, csak nem tudtam már, hogy eltöltés közben ellenőrzi-e.
Éppen ezért nem érdemes csalni.
(Azt nem tudtam, hogy a bill-lel tolóknak ebből hátrányuk van)
Szabó Zéé

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2016 hétf. nov. 07 16:06

Persze nem a csalás volt a cél, csak leírtam példaként ezt a kézis dolgot, de emiatt nem zár ki az NGP, hiszen az még belefér neki, de ha mondjuk átírom a max 50-ről 55-re... azt már nem tolerálja és hiba képpen teszi azt amit kell, és az jól is van úgy. Nekem amúgy is a joy miatt a kormányzással vannak problémáim mivel az is analog. Szerintem azt belőni lehetetlen, így marad az hogy meg kell szokni a defaultot.
Hátrány gondolom az hogy nem kormány és közel sincs a valósághoz. De meg kell nézni Punky-t billel tolja és a TGS elsője.

Punky
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 1469
Csatlakozott: 2008 hétf. júl. 28 13:46
Tartózkodási hely: Jászberény
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Punky » 2016 hétf. nov. 07 17:07

Remi, gyanítom, hogy ez addig lesz így, míg sokan csak default beállítással mennek. :)
Nem érzem, hogy hátrányos lenne billentyűvel, én ehhez szoktam hozzá sok éve.
50%-os kézifék erősség nekem jól bejött, ha lentebb vettem, nem igazán fogott semmit, ha meg 100%-ra felhúztam, be sem fordult az autó, úgy megfogta.

Amit írtatok előbb, ezt a setup ellenőrző dolgot, jó lenne itt is használni ngp-n, megvalósítható ez?

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 hétf. nov. 07 17:54

Punky írta: 50%-os kézifék erősség nekem jól bejött, ha lentebb vettem, nem igazán fogott semmit, ha meg 100%-ra felhúztam, be sem fordult az autó, úgy megfogta.

Autó függő is ez a kézi. (Nem állítgattam egyiket se, csak defaulttal mentem)
Hátsókerekes kocsiknál, nekem sokszor hirtelenebbül befordul. (De szerintem azért mert közbe befullad a motor. Kellene a kuplungot is nyomni közben.)

Most próbálgatom a leendő A8as autókat, itt meg szinte alig fog valamit a kézi.... Nem dobja ki a seggét, elég nehéz megúsztatni szépen egy hajtűben. Kicsit orrtolósak is, de így visszagondolva 92-93as szezonra, sok helyen úgy csúsztatták mint ahogy én a saját replayembe látom RBRbe.
Kép

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 18:50

lacka6 írta:
remihuey írta:NGP... ha jól értem akkor egy kalap szar az egész hiába csinálok akármit csak az működik amit az NGP hagy...
Ha van egy FullHD tv-d és te egy DVD-t átkonvertálsz 4K felbontásba és a TV ugyan úgy max csak FullHD képet tud adni akkor a TV a szar?

Ha valaminek van egy minimum és egy maximum értéke miért akartok mindenáron ezen kívüli értéket beirkálni?
.....szólok azoknak akik azt hiszik hogy a másik a "varázs"setup miatt gyors :rolleyes: :P :P ...és ezen hsz után lett legalább 10 ami setupos csalásról szól....miért is??????? nem értem hogy miért nem lehet megérteni hogy azzal hogy "más"értékeket állítsz vagy írsz a setupban akkor azt a játék nem kezeli.....ezáltal nem tudsz így csalni....
MONDJÁTOK MELYIK SZÓ ÉRTHETETLEN A PARANOJÁS AGYAKNAK???????????????????????????????? :P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :) :) :) :) :)

A replay bekérés pedig (főleg) a vágások miatt volt........
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 19:01

Egyébként örömteljes hogy vmi. megmozdult... csak nem jó irányba sztm. ,bár ha a többség hokkant rá akkor hagyszóljon.
Viszont még most sem értem hogy egy 2015-ös wrc hajtáslánca kb az uaz szintjén van jelenleg állíthatóság tekintetében,de ha ez már uncsi akkor megkérdezném a cseh(ill. ezek már németek bocs) hogy a kormányszög 504fokra redukálásának mi értelme....mert Én a G25-öt 222fokon használom ,de ha leveszem 180-190fokra akkor máris hozzávetőlegesen ott vagyok mint ha a játékban 792-re lenne állítva....
SZÓVAL AKKOR MOST EZZEL CSALOK VAGY MI??? (erre a fasszopó csehek sem tudtak válaszolni vagy 8éve mikor elkezdték basztatni ezen irányba a fizikákat...és a sok marha követte....).
HFRT Team

Tibi
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4057
Csatlakozott: 2006 csüt. aug. 17 23:46

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Tibi » 2016 hétf. nov. 07 20:31

Valószínüleg azért vették 540 fokra, mert a valós WRC autókban is annyit fordul a kormány.
Másfél fordulat.

http://www.m-sport.co.uk/motorsport/ral ... cification
Power-assisted high-ratio (12:1) rack and pinion. One and a half turns lock to lock.

És igen aki egy jó kormányt nem így használ, az nem teljesen szimulálja a valóságot!

Más dolog, hogy van aki bill, joy-al, egérrel, vagy olyan kormánnyal megy melynek max elfordulása 180fok, az nem is tudja szimulálni.


Nemtudom RBRbe mi van, meg lehet e állítani de egy másik fontos dolog ami sokat számít a Steering Ratio, (elfordulási arány nemtudom a magyar nevét). Hiszen ez adja meg hogy X szögű kormányelfordulásra mekkora szögben forduljon ki a kerék. Ez pl a fiestánál 12:1, azaz ha a kormányon forditasz 120 fokot, a kerék maga 10 fokot fordul ki.
Kép

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 hétf. nov. 07 21:38

nem, mások nem a varázs setup miatt gyorsak..... de azért túl sok varázs setup feltöltés mégsem történt.... :)
a legnagyobb gyorsaságot a pályaismeret adja... szerintem olyan 70% ban itt dől el.... a többi setup és a pilóta szerencsétlenkedése :)
:reszeg:

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 hétf. nov. 07 21:39

Tibi írta: Nemtudom RBRbe mi van, meg lehet e állítani de egy másik fontos dolog ami sokat számít a Steering Ratio, (elfordulási arány nemtudom a magyar nevét). Hiszen ez adja meg hogy X szögű kormányelfordulásra mekkora szögben forduljon ki a kerék. Ez pl a fiestánál 12:1, azaz ha a kormányon forditasz 120 fokot, a kerék maga 10 fokot fordul ki.
Erre én is kíváncsi lennék, hogy hogyan megy. Ami miatt az NGP szerintem ebben fejlődött egyébként, hogy régebben a 792 fokhoz, én 600-550 között értéket használtam valahol, mert ott érte el az a reszponzivitást a kocsi, mint egy modernebb szimulátorban. Viszont NGP-vel teljesen 1:1-ben használható.
Szóval a G27 is 544 fokon van, és a setup is.
Korábban ilyen esetben katasztrófálisan ETS2 érzés volt. Mintha húznám magammal a pótkocsit, meg négy tonna birkát, 3 tehénnel. Most ez megszűnt. Szerintem ez nem elhanyagolható dolog.

Szerintem sokaknál ez is probléma, hogy betöltik a default setupot, és próbálják tekergetni az 544 fokot, 200 körül értéken, és csodálkoznak, hogy nem fordul a kocsi. Sokkal érzékenyebb a kormányra mint korábban, és jó értelemben.

Azon kívül az R5-ös autóknál érdemes lenne a def setupokat kicsit rendben rakni szerintem. Legalább a difiket. :(
0 előfeszítés elől hátul, 0% zárási arány elől gázra fékre, 20% hátul, de csak gázra. Aztán csodálkoznak sokan, hogy csak megforogni lehet vele.
Szívesen csinálok hozzá def setupot minden felületre ami jobb, de az időigényes lesz, ha valakinek van működő, és nem érzi kiherélésnek a teljesítményével kapcsolatban, akkor lehet nem ártana valamit bevágni.
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 22:09

Gatti írta:nem, mások nem a varázs setup miatt gyorsak..... de azért túl sok varázs setup feltöltés mégsem történt.... :)
a legnagyobb gyorsaságot a pályaismeret adja... szerintem olyan 70% ban itt dől el.... a többi setup és a pilóta szerencsétlenkedése :)
:reszeg:
Vannak sokan akik saját szellemi munkájuk gyümölcsének tartják a hosszú idő alatt finomított setupokat....ami egyébként az sem biztos hogy másnak fekxik.
Viszont megéltem hogy ezt a véleményt amit most írtál igen nyers,követelő hangnemben adták elő..... no ..azóta Én sem osztom+.... :)
És aki sz RBR előtt még a PC is alig tudtam kezelni elég rövid idő alatt megtanultam a setup állítgatást.... ugy hogy ha vki. lusta hozzá ,mindjárt a készre fáj a foga ...no az rossz helyen kopogtat.(mondom úgy hogy volt olyan hogy a komplett savedgames mappát elküldtem...).
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 hétf. nov. 07 22:11

Nekem a setup kényelmi dolog pl. Biztonságosan tudjak haladni, ami gyorsabb, mint kiesni :) szerintem a pályaismeret és autókezelés az ami fontos. Én nem tagadom kérek setet, és kiválasztom a legkényelmesebbet. Hiába kaptam Rpetitől havas setet, Rangától, Misitől Punkytól, nem tudom azt hozni, amit ők.
Gatti írta:nem, mások nem a varázs setup miatt gyorsak..... de azért túl sok varázs setup feltöltés mégsem történt.... :)
a legnagyobb gyorsaságot a pályaismeret adja... szerintem olyan 70% ban itt dől el.... a többi setup és a pilóta szerencsétlenkedése :)
:reszeg:
Szabó Zéé

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 22:13

huntertaylorTRT írta:
Szerintem sokaknál ez is probléma, hogy betöltik a default setupot, és próbálják tekergetni az 544 fokot, 200 körül értéken, és csodálkoznak, hogy nem fordul a kocsi. Sokkal érzékenyebb a kormányra mint korábban, és jó értelemben.
...szerintem jobban fordul 200fokos kormányszögnél mint 540- 540fokon...nem? :rolleyes: :rolleyes:
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 hétf. nov. 07 22:13

Pont most írtam, h tőled is kaptam anno... Próbáltam, de nem mind volt jó nekem. Bocs, én 85%-ban kérek, a maradékot magamra szabom. ;)
NyilasM írta:
Gatti írta:nem, mások nem a varázs setup miatt gyorsak..... de azért túl sok varázs setup feltöltés mégsem történt.... :)
a legnagyobb gyorsaságot a pályaismeret adja... szerintem olyan 70% ban itt dől el.... a többi setup és a pilóta szerencsétlenkedése :)
:reszeg:
Vannak sokan akik saját szellemi munkájuk gyümölcsének tartják a hosszú idő alatt finomított setupokat....ami egyébként az sem biztos hogy másnak fekxik.
Viszont megéltem hogy ezt a véleményt amit most írtál igen nyers,követelő hangnemben adták elő..... no ..azóta Én sem osztom+.... :)
És aki sz RBR előtt még a PC is alig tudtam kezelni elég rövid idő alatt megtanultam a setup állítgatást.... ugy hogy ha vki. lusta hozzá ,mindjárt a készre fáj a foga ...no az rossz helyen kopogtat.(mondom úgy hogy volt olyan hogy a komplett savedgames mappát elküldtem...).
Szabó Zéé

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 22:16

huntertaylorTRT írta: Azon kívül az R5-ös autóknál érdemes lenne a def setupokat kicsit rendben rakni szerintem. Legalább a difiket. :(
0 előfeszítés elől hátul, 0% zárási arány elől gázra fékre, 20% hátul, de csak gázra. Aztán csodálkoznak sokan, hogy csak megforogni lehet vele.
Szívesen csinálok hozzá def setupot minden felületre ami jobb,
1 kivétellel (N4-es autók) az összes defult szar úgy ahogy van... az az 1sem tetszett anno,mivel sok olyan(akkor még érdekelt)verseny volt ahol defulttal kellett menni.... szóval vagy mind vagy egy sem...de mi van akzokkal akiknek ez is fexik,azokkal akkor kikellbaszni?. :D :D :P
HFRT Team

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 hétf. nov. 07 22:20

Szabo Zoltan írta:Pont most írtam, h tőled is kaptam anno... Próbáltam, de nem mind volt jó nekem. Bocs, én 85%-ban kérek, a maradékot magamra szabom.
Zoli :help1: :reklamacio: :reklamacio: :reklamacio: Ne vedd már Magadra vazze. :reszeg: Akinek adtam szívesen adtam :feladom:
HFRT Team

Gatti
RBR Fan
Hozzászólások: 241
Csatlakozott: 2012 hétf. feb. 20 10:26

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Gatti » 2016 hétf. nov. 07 22:52

Végre egyetértünk :respect:

"Vannak sokan akik saját szellemi munkájuk gyümölcsének tartják a hosszú idő alatt finomított setupokat....ami egyébként az sem biztos hogy másnak fekxi"


Pontosan... és meg is értem őket ,,,,lehet, hogy évekig faragnak, más pedig belecsöppen a jóba....nem túl igazságos...

Nálam is legtöbbször az van amit Zoli is ír, hogy mások által használt setupokkal nem tudok menni.....
eléggé személyre szabott.... :)

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 hétf. nov. 07 23:14

NyilasM írta:
huntertaylorTRT írta:
Szerintem sokaknál ez is probléma, hogy betöltik a default setupot, és próbálják tekergetni az 544 fokot, 200 körül értéken, és csodálkoznak, hogy nem fordul a kocsi. Sokkal érzékenyebb a kormányra mint korábban, és jó értelemben.
...szerintem jobban fordul 200fokos kormányszögnél mint 540- 540fokon...nem? :rolleyes: :rolleyes:
Gyorsabban fordítod el a kereket ami szerintem eléggé nem mindegy, mivel így pillanatok alatt alulkormányozod az autót. Aztán lehet, csak én vagyok érzékeny erre nem tudom.
A régi fizikával biztos, hogy úgy volt jó az autó, hogy lényegében akkorra tapadt le az eleje, amikor már rég alulkormányozottnak kellett volna lennie, és ezért is volt jó úgy ahogy a kormány beállítás.

De pl ha a valóságban csinálnál ilyet, hogy 200 fokba betekert kormánynál már teljesen kitekeredik a kerék (40-50 fok kerék kifordulás utcainál?) akkor szerintem felgyűrnéd a gumit egy hurkába a felnin. :D
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 kedd nov. 08 06:55

NyilasM írta:
Szabo Zoltan írta:Pont most írtam, h tőled is kaptam anno... Próbáltam, de nem mind volt jó nekem. Bocs, én 85%-ban kérek, a maradékot magamra szabom.
Zoli :help1: :reklamacio: :reklamacio: :reklamacio: Ne vedd már Magadra vazze. :reszeg: Akinek adtam szívesen adtam :feladom:
Áááá, én ezt függetlenül írtam Misi ;) de tény, nem vagyok setup guru. Pár érték, ami nálam alap azt beállítom magamnak. Szerintem ha valaki normálisan kér, nem szoktak (szoktatok) nemet mondani. Igaz, ha valaki tőlem kér, akkor az eredeti tulajt azért meg szoktam kérdezni.

Viszont hogy ne kanyarodjunk el annyira a témától...
A TGS pályákat próbáltam, de hibát, furcsaságot nem tapasztaltam. Én az a "majd megszokom" (vagy nem), "ez van, mindenkinek ugyanolyan" típus vagyok, így nem érint annyira a változás. Ha csak NGP lesz, akkor ez van, ha mind kettő, az meg csak jó. Mindenben meg lehet találni azt, ami élvezetes. Hogy mennyire reális? Erről már rengeteget szó esett.
Nem vezettem igazi versenyautókat, nincs összehasonlítási alapom.
Szabó Zéé

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 kedd nov. 08 14:12

huntertaylorTRT írta: Gyorsabban fordítod el a kereket ami szerintem eléggé nem mindegy, mivel így pillanatok alatt alulkormányozod az autót. Aztán lehet, csak én vagyok érzékeny erre nem tudom.
A régi fizikával biztos, hogy úgy volt jó az autó, hogy lényegében akkorra tapadt le az eleje, amikor már rég alulkormányozottnak kellett volna lennie, és ezért is volt jó úgy ahogy a kormány beállítás.
Hozzászoktam ahhoz hogy finom kis mozdulatokkal kormányzok.... leamortizáltam pár kormányt ahhoz hogy rájöjjek hogy finom mozdulatokkal is lehet játszani....ezt szoktam+. Hogy ez nem reális le@arom :) Még 1x nem fogok venni 100ezerért kormányt azért hogy szétrángassam a reál érzés miatt.
Ezért is mondtam hogy szubjektív az új fizika megítélése....viszont az alap RBR-nél 10évig nem volt baj...mára lett.
Aztán + egy újszülöttnek minden vicc új..és itt most ez a lényeg........ ;) ;) ;) ;)
Olyanok ne akarják fikázni az alap játékot akik talán még az alap pályákon 1x sem mentek végig...(ez+ nem Neked szól) :cool2:
HFRT Team

Avatar
Vasgabi
Moderátor
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2016 kedd nov. 08 15:41

NyilasM írta:
huntertaylorTRT írta: Gyorsabban fordítod el a kereket ami szerintem eléggé nem mindegy, mivel így pillanatok alatt alulkormányozod az autót. Aztán lehet, csak én vagyok érzékeny erre nem tudom.
A régi fizikával biztos, hogy úgy volt jó az autó, hogy lényegében akkorra tapadt le az eleje, amikor már rég alulkormányozottnak kellett volna lennie, és ezért is volt jó úgy ahogy a kormány beállítás.
Hozzászoktam ahhoz hogy finom kis mozdulatokkal kormányzok.... leamortizáltam pár kormányt ahhoz hogy rájöjjek hogy finom mozdulatokkal is lehet játszani....ezt szoktam+. Hogy ez nem reális le@arom :) Még 1x nem fogok venni 100ezerért kormányt azért hogy szétrángassam a reál érzés miatt.
Ezért is mondtam hogy szubjektív az új fizika megítélése....viszont az alap RBR-nél 10évig nem volt baj...mára lett.
Aztán + egy újszülöttnek minden vicc új..és itt most ez a lényeg........ ;) ;) ;) ;)
Olyanok ne akarják fikázni az alap játékot akik talán még az alap pályákon 1x sem mentek végig...(ez+ nem Neked szól) :cool2:
Hali, magam is meglepődtem, hogy majdnem minden kocsi alulkormányzott lett. Aztán addig csesztettem a setupot, míg elértem a megfelelő egyensújt.
Szóval, ha valaki kér, csinálok neki setupot bármilyen kocsira, legalábbis megpróbálok.

Vasgabi

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 kedd nov. 08 19:37

Vasgabi írta: Szóval, ha valaki kér, csinálok neki setupot bármilyen kocsira, legalábbis megpróbálok.

Vasgabi
Köszi Gabi rendes vagy! :reszeg: :reszeg:
De vagyok (még :rolleyes: :D :reszeg: )annyira kitartó hogy azért sem adom fel. A diffikkel ,kormányszöggel,és a rugóhosszakkal már sokat bíbelődtem(bár a diffi korlátozástól borsózik a hátam).Talán a kerékösszetartás és az a bizonyos -0,17fokos toe érték amin még tréningezek egy kicsit,de hát nem a futóművet kellene szarrá elállítani hogy javuljon a menettulajdonság.Kérdés persze hogy a kibaszottnagyrealitás jegyében hogy "állnak"alapból a futóművek.... :think: :think:
HFRT Team

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 kedd nov. 08 20:16

NyilasM írta:
Vasgabi írta: Szóval, ha valaki kér, csinálok neki setupot bármilyen kocsira, legalábbis megpróbálok.

Vasgabi
Köszi Gabi rendes vagy! :reszeg: :reszeg:
De vagyok (még :rolleyes: :D :reszeg: )annyira kitartó hogy azért sem adom fel. A diffikkel ,kormányszöggel,és a rugóhosszakkal már sokat bíbelődtem(bár a diffi korlátozástól borsózik a hátam).Talán a kerékösszetartás és az a bizonyos -0,17fokos toe érték amin még tréningezek egy kicsit,de hát nem a futóművet kellene szarrá elállítani hogy javuljon a menettulajdonság.Kérdés persze hogy a kibaszottnagyrealitás jegyében hogy "állnak"alapból a futóművek.... :think: :think:
Na pont az a -0,17 a jó, de így ugye nem elég stabil egyenesben nagy tempónál. Ezért szoktam utcaira állítani plusszba :) Olyan öregurasan :D
Szabó Zéé

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 kedd nov. 08 20:18

NyilasM írta:
Vasgabi írta: Szóval, ha valaki kér, csinálok neki setupot bármilyen kocsira, legalábbis megpróbálok.

Vasgabi
Köszi Gabi rendes vagy! :reszeg: :reszeg:
De vagyok (még :rolleyes: :D :reszeg: )annyira kitartó hogy azért sem adom fel. A diffikkel ,kormányszöggel,és a rugóhosszakkal már sokat bíbelődtem(bár a diffi korlátozástól borsózik a hátam).Talán a kerékösszetartás és az a bizonyos -0,17fokos toe érték amin még tréningezek egy kicsit,de hát nem a futóművet kellene szarrá elállítani hogy javuljon a menettulajdonság.Kérdés persze hogy a kibaszottnagyrealitás jegyében hogy "állnak"alapból a futóművek.... :think: :think:
Gondolom te sem vagy erős idegennyelvből...
Ha valami gond van az autókkal jó lenne ha valaki tartaná a kapcsolatot a német fórumon a srácokkal.
Szándákosan nem nyúlunk a fizikához, készen kapjuk mindet.
Legutóbb is töröltek valamiért két autót.
Annyira nem ismerem az NGP-t hogy belepiszkáljak a fizikába.
Mondjuk a motor paraméterezés egyszerűbb mint az alap rbr fizikában.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
NyilasM
[HFRT] Tag
Hozzászólások: 13949
Csatlakozott: 2005 szer. aug. 10 19:33
Tartózkodási hely: Gyöngyössolymos
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: NyilasM » 2016 kedd nov. 08 21:20

Annyira nem beszélni német,ill. kicskét...de írni nem :(
Meghát hogy van a mondás: ...mérnökkel vitába szállni olyan mint varacskos disznóval az iszapbirkózás ,azt élvezi...amugy sem lehet igazad...

...ellenben R5-ből lehet lesz vmi. használható,csak baromi lomhának tünik.
HFRT Team

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 kedd nov. 08 21:38

NyilasM írta:Annyira nem beszélni német,ill. kicskét...de írni nem :(
Meghát hogy van a mondás: ...mérnökkel vitába szállni olyan mint varacskos disznóval az iszapbirkózás ,azt élvezi...amugy sem lehet igazad...

...ellenben R5-ből lehet lesz vmi. használható,csak baromi lomhának tünik.
Ez az hogy én sem beszélek külföldiül, google fordító meg ...
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Vasgabi
Moderátor
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2016 kedd nov. 08 23:16

Én azt tapasztalom (legalábbis "B" és "WRC" kategóriában, hogy néhány kivétellel csapnivalóak a default setek. Olyan érzésem van mintha szándékosan lenne így eltekerve minden.

Itt jegyezném meg, hogy addig nem tudok setupot feltölteni, amíg nincs NGP kategória betéve a webfelületen.

Addig is:

https://drive.google.com/open?id=0B1J9n ... k9QX0hTT2s

Próbálgassátok

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 kedd nov. 08 23:33

Vasgabi írta:

Én azt tapasztalom (legalábbis "B" és "WRC" kategóriában, hogy néhány kivétellel csapnivalóak a default setek. Olyan érzéem van mintha szándékosan lenneígy eltekerve minden.

Itt jegyezném meg, hogy addig nem tudok setupot feltölteni, amíg nincs NGP kategória betéve a webfelületen.

Addig is:

https://drive.google.com/open?id=0B1J9n ... k9QX0hTT2s

Próbálgassátok
Nagyon örülök, hogy setupolgatsz, de mostanában nem lesz NGP setup ellenörző (feltöltő) az oldalon.
Kicsit sok lett a dolgom az NGP bevezetésével, sokan nem olvassák el a használati utasítást :)
További NGP autók berakása.
Készül a következő pálya csomag is.
Bajnokság rendszer is kap egy ráncfelvarrást nemsokára (bármilyen autókat össze lehet rakni egy kategoriába, Lada kupa, Skoda kupa stb...)
Viszont ha gondolod hírekként kitehetem a linket, vagy a fórumon lehetne egy NGP setup topik.
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

kreky
RBR Fan
Hozzászólások: 56
Csatlakozott: 2011 kedd jan. 04 16:36

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: kreky » 2016 szer. nov. 09 11:05

Vasgabi írta:Én azt tapasztalom (legalábbis "B" és "WRC" kategóriában, hogy néhány kivétellel csapnivalóak a default setek. Olyan érzésem van mintha szándékosan lenne így eltekerve minden.

Itt jegyezném meg, hogy addig nem tudok setupot feltölteni, amíg nincs NGP kategória betéve a webfelületen.

Addig is:

https://drive.google.com/open?id=0B1J9n ... k9QX0hTT2s

Próbálgassátok
Köszönjuk! :respect: :respect:

Avatar
Vasgabi
Moderátor
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2016 szer. nov. 09 11:35

lacka6 írta:
Vasgabi írta:

Én azt tapasztalom (legalábbis "B" és "WRC" kategóriában, hogy néhány kivétellel csapnivalóak a default setek. Olyan érzéem van mintha szándékosan lenneígy eltekerve minden.

Itt jegyezném meg, hogy addig nem tudok setupot feltölteni, amíg nincs NGP kategória betéve a webfelületen.

Addig is:

https://drive.google.com/open?id=0B1J9n ... k9QX0hTT2s

Próbálgassátok
Nagyon örülök, hogy setupolgatsz, de mostanában nem lesz NGP setup ellenörző (feltöltő) az oldalon.
Kicsit sok lett a dolgom az NGP bevezetésével, sokan nem olvassák el a használati utasítást :)
További NGP autók berakása.
Készül a következő pálya csomag is.
Bajnokság rendszer is kap egy ráncfelvarrást nemsokára (bármilyen autókat össze lehet rakni egy kategoriába, Lada kupa, Skoda kupa stb...)
Viszont ha gondolod hírekként kitehetem a linket, vagy a fórumon lehetne egy NGP setup topik.

Csinálhatnál setup topicot, és ott legalább kibeszélhetném a tapasztalataimat más setupolós népekkel.
És a linket se bánom.
Köszönettel.

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 szer. nov. 09 12:07

Lehet nem függ össze az NGP-vel, de én ha a játékból kilépek, akkor simán vissza tudok lépni (practise volt). Fut tovább a szakasz onnan, ahonnan kilépek. Ez direkt van így, vagy ez egy javítás? Eddig ugye csak fekete képernyővel lehetett visszalépni, és vége volt mindennek.
Úgy vettem észre, hogy egy szakaszon be akartam kapcsolni a gumikopás jelzőt és mivel laptopon toltam most, az F1-re valaminek a helpje indult el (nem nyomtam az fn gombot hozzá). Alt+Tab-bal visszamentem az rbr-re és ment tova.
Szabó Zéé

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 09 13:05

Szabo Zoltan írta:Lehet nem függ össze az NGP-vel, de én ha a játékból kilépek, akkor simán vissza tudok lépni (practise volt). Fut tovább a szakasz onnan, ahonnan kilépek. Ez direkt van így, vagy ez egy javítás? Eddig ugye csak fekete képernyővel lehetett visszalépni, és vége volt mindennek.
Úgy vettem észre, hogy egy szakaszon be akartam kapcsolni a gumikopás jelzőt és mivel laptopon toltam most, az F1-re valaminek a helpje indult el (nem nyomtam az fn gombot hozzá). Alt+Tab-bal visszamentem az rbr-re és ment tova.
Szerintem ez Windowstól is függ.
W10-től kezdve teljesen más a Win kernel, meg megjelenítési szempontból. Már a WinRT dolgozik az asztalon, alt+tabon mindenen, ellentétben a kezdek óta tákolt Win32-vel, ami még a 8.1-ben is volt.
Szal ha W10, akkor lehet, hogy ez okozza, és nem a játék lett okosabb.
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 09 13:51

Szabo Zoltan írta:Lehet nem függ össze az NGP-vel, de én ha a játékból kilépek, akkor simán vissza tudok lépni (practise volt). Fut tovább a szakasz onnan, ahonnan kilépek. Ez direkt van így, vagy ez egy javítás? Eddig ugye csak fekete képernyővel lehetett visszalépni, és vége volt mindennek.
Úgy vettem észre, hogy egy szakaszon be akartam kapcsolni a gumikopás jelzőt és mivel laptopon toltam most, az F1-re valaminek a helpje indult el (nem nyomtam az fn gombot hozzá). Alt+Tab-bal visszamentem az rbr-re és ment tova.
Jó a windowsod, direkt kipróbáltam.
Nálam a szokásos fekete képernyő...
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 szer. nov. 09 13:58

Am igen, w10 van fenn. Köszi a választ.
Szabó Zéé

Avatar
Vasgabi
Moderátor
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009 pén. okt. 30 15:24
Tartózkodási hely: Budapest

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Vasgabi » 2016 szer. nov. 09 16:30

lacka6 írta:
Szabo Zoltan írta:Lehet nem függ össze az NGP-vel, de én ha a játékból kilépek, akkor simán vissza tudok lépni (practise volt). Fut tovább a szakasz onnan, ahonnan kilépek. Ez direkt van így, vagy ez egy javítás? Eddig ugye csak fekete képernyővel lehetett visszalépni, és vége volt mindennek.
Úgy vettem észre, hogy egy szakaszon be akartam kapcsolni a gumikopás jelzőt és mivel laptopon toltam most, az F1-re valaminek a helpje indult el (nem nyomtam az fn gombot hozzá). Alt+Tab-bal visszamentem az rbr-re és ment tova.
Jó a windowsod, direkt kipróbáltam.
Nálam a szokásos fekete képernyő...
Én azt vettem észre ezzel kapcsolatban, hogy nVidia VGA-nál visszaadja a képet, ATi-nál pedig nem adja.
De ez nem tuti, csak saját tapasztalat.

Avatar
lacka6
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 4270
Csatlakozott: 2006 csüt. ápr. 27 23:54
Tartózkodási hely: Kincsesbánya
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: lacka6 » 2016 szer. nov. 09 16:52

Vasgabi írta:
Én azt vettem észre ezzel kapcsolatban, hogy nVidia VGA-nál visszaadja a képet, ATi-nál pedig nem adja.
De ez nem tuti, csak saját tapasztalat.
Nálam Ati (AMD)
-----------------------

9.Kincses kupa

viewtopic.php?f=37&t=1436
-----------------------

Avatar
atiwrc
[HRHT] Tag
Hozzászólások: 7910
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 21:06
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: atiwrc » 2016 szer. nov. 09 18:21

lacka6 írta:
Vasgabi írta:
Én azt vettem észre ezzel kapcsolatban, hogy nVidia VGA-nál visszaadja a képet, ATi-nál pedig nem adja.
De ez nem tuti, csak saját tapasztalat.
Nálam Ati (AMD)
Gabi neked win10-ed van?
Nekem nvidia van de nem jött vissza Win7-en.

Mondjuk van egy intel-es is, az kavarhat, a legtöbb proginál be van állítva hogy az nvidiát használja, de nagy valószínűséggel a windows az intelt nyúzza.

Anno mikor megvettem a gépet biosban le akartam tiltani, hogy csak az nvidiás menjen ne legyen kavarás gameknél, az eredmény hogy full elsötétült a gép, a bootolási rész meg a windows betöltés is semmit se láttam :D, szerencse hogy az vga kimenetre és az arra kötött monitorra kiküldte a jelet.....
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára atiwrc 2016 szer. nov. 09 18:34-kor.
Kép

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2016 szer. nov. 09 18:27

Nekem Intel HD graphics 3000
Szabó Zéé

Avatar
huntertaylorTRT
RBR Fan
Hozzászólások: 431
Csatlakozott: 2011 kedd máj. 24 11:47
Tartózkodási hely: Győr - Budapest
Kapcsolat:

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: huntertaylorTRT » 2016 szer. nov. 09 18:53

atiwrc írta:
lacka6 írta:
Vasgabi írta:
Én azt vettem észre ezzel kapcsolatban, hogy nVidia VGA-nál visszaadja a képet, ATi-nál pedig nem adja.
De ez nem tuti, csak saját tapasztalat.
Nálam Ati (AMD)
Gabi neked win10-ed van?
Nekem nvidia van de nem jött vissza Win7-en.

Mondjuk van egy intel-es is, az kavarhat, a legtöbb proginál be van állítva hogy az nvidiát használja, de nagy valószínűséggel a windows az intelt nyúzza.

Anno mikor megvettem a gépet biosban le akartam tiltani, hogy csak az nvidiás menjen ne legyen kavarás gameknél, az eredmény hogy full elsötétült a gép, a bootolási rész meg a windows betöltés is semmit se láttam :D, szerencse hogy az vga kimenetre és az arra kötött monitorra kiküldte a jelet.....
Kicsit off, de amúgy hasznos az Inteles, mert ha nem játszol akkor lekapcsolja a GPU-t a gép, és kevesebbet merül fogyaszt, ha Laptop. Bár úgy vettem ki az :D
Szabó Zoltán JR
Taylor Racing Team
Kép
F7R Inside!!! :D

Avatar
jason574
RBR Fan
Hozzászólások: 420
Csatlakozott: 2010 kedd ápr. 27 12:41
Tartózkodási hely: Budapest

Re: NGP teszt

Hozzászólás Szerző: jason574 » 2016 csüt. nov. 10 21:48

Sziasztok !
Pár év kihagyás után most kezdtem el újra és ez az NGP teljesen új dolog nekem , ha irnátok róla nekem vmit megköszönném .
A másik , ha a megadott linkről nem tudom letölteni (mert nem müxik ) , akkor honnan ???
(NGP plugin telepítőjét)
Kép
HRC kupa 2010-11 : kat. 3.
ERC 2012 / WRC2011 : kat 2.
WRC KUPA 2012 /WRC2011 : kat. 1.
TGS Kupa 2013 / WRC2011 : kat. 1.

Válasz küldése