Oldal: 3 / 6

Elküldve: 2006 csüt. dec. 14 11:34
Szerző: Monof
MOst vettem egy Logitech Momo Racing kormányt és érdekelne, hogy ti a játékon belül vmit változtattatok a beállításokon? Ha igen, írjátok le légyszi h mit
Mert még annyira nem érzem a kormánnyal a gamet Tudom sok gyakorlás :)

Elküldve: 2006 csüt. dec. 14 20:48
Szerző: rbalint
Monof @ Csüt. Dec. 14, 2006 11:34 am írta:MOst vettem egy Logitech Momo Racing kormányt és érdekelne, hogy ti a játékon belül vmit változtattatok a beállításokon? Ha igen, írjátok le légyszi h mit
Mert még annyira nem érzem a kormánnyal a gamet Tudom sok gyakorlás :)
Én egy ideje visszaállítottam az összes pedál beállítást (curvaturve)az eredeti, tehát semmilyen torzításra. Viszont próbálgattam úgy hogy a DXTWeak2 progival visszavettem a gázpedál Centerét 80-ra a fékét 100-ra. Így murván (kizárólag az én stílusom, ill. pedálérzéseim) a félgázt sokkal jobban tudom tartani, és lehet rendessen padlózni(kell is) viszont érezhetően ha pl picit lemész az útrol és megy el a motor ereje, utánna nehezebben szerzi vissza a rendes fordulatot, az eredeti beállításhoz képest. Ha nem tompítasz semmit akkor mintha motorerő nagyobb lenne, de a gyorsulás az nem változik. Személy szerint a 80-as centerrel picivel jobb időket tudok murván autózni. Aszfalton a 80-as beállal hasonló a félgáz érzés a kanyaroknál, viszont nehezebb megtartani nagyobb sebességnél az autót főlleg ha már megúszott a hátulja. Arra mintha jobb lenne az eredeti beállítás. Ezekkel én is kinlódok régóta és nem igazán találom a megfelelő beállítást, sztem(a WR menőknek biztos más a meglátása erről) ez el van baltázva a játékban egy picit, mert pl a GTR-ben, vagy F-1 ben nagyon szépen lehet adagolni a gázt. Nekem olyan eredeti beállításban a pedál hogy ha felosztjuk a teljes útját 4 részre akkor már az 1/4én full gázon van érzésre, mert olyan gyorsan eléri a max fordulatot és utánna a maradék 3/4 részen bárhol nyomom, tartom, pumpálom a pedált az égvilágon semmi nem történik, se motorhang változás se gyorsulás se semmi végülis 1cm-en kell gazdálkodnom ami nagyon szar számomra, murván szinte ha hozzáérek a pedálhuz kanyarban már kipörög a kerék, és nem tapad. Ezért jobb murván a 80-as tompítás. A féket nem ragozom végül is azon nagyon sokat számít a fékerőelosztás és a sulypontbeállítás végülis azt a 100 körüli tompításon mindenhol jól tudom használni, de oda azért le kell tompítanom mert hasonló a helyzet a gázhoz, hogy hamar lehet alap beállításon satura fékezni. Igazából én is szívesen fogadnám másoktól milyen beállításokat használnak, vagy mi a vélaménye arról amit írtam az 1/4-es gázkihasználásról. :)

Elküldve: 2006 pén. dec. 15 01:33
Szerző: Monof
rbalint @ 2006 Csüt. Dec. 14 20:48 írta:Én egy ideje visszaállítottam az összes pedál beállítást (curvaturve)az eredeti, tehát semmilyen torzításra. Viszont próbálgattam úgy hogy a DXTWeak2 progival visszavettem a gázpedál Centerét 80-ra a fékét 100-ra. Így murván (kizárólag az én stílusom, ill. pedálérzéseim) a félgázt sokkal jobban tudom tartani, és lehet rendessen padlózni(kell is) viszont érezhetően ha pl picit lemész az útrol és megy el a motor ereje, utánna nehezebben szerzi vissza a rendes fordulatot, az eredeti beállításhoz képest. Ha nem tompítasz semmit akkor mintha motorerő nagyobb lenne, de a gyorsulás az nem változik. Személy szerint a 80-as centerrel picivel jobb időket tudok murván autózni. Aszfalton a 80-as beállal hasonló a félgáz érzés a kanyaroknál, viszont nehezebb megtartani nagyobb sebességnél az autót főlleg ha már megúszott a hátulja. Arra mintha jobb lenne az eredeti beállítás. Ezekkel én is kinlódok régóta és nem igazán találom a megfelelő beállítást, sztem(a WR menőknek biztos más a meglátása erről) ez el van baltázva a játékban egy picit, mert pl a GTR-ben, vagy F-1 ben nagyon szépen lehet adagolni a gázt. Nekem olyan eredeti beállításban a pedál hogy ha felosztjuk a teljes útját 4 részre akkor már az 1/4én full gázon van érzésre, mert olyan gyorsan eléri a max fordulatot és utánna a maradék 3/4 részen bárhol nyomom, tartom, pumpálom a pedált az égvilágon semmi nem történik, se motorhang változás se gyorsulás se semmi végülis 1cm-en kell gazdálkodnom ami nagyon szar számomra, murván szinte ha hozzáérek a pedálhuz kanyarban már kipörög a kerék, és nem tapad. Ezért jobb murván a 80-as tompítás. A féket nem ragozom végül is azon nagyon sokat számít a fékerőelosztás és a sulypontbeállítás végülis azt a 100 körüli tompításon mindenhol jól tudom használni, de oda azért le kell tompítanom mert hasonló a helyzet a gázhoz, hogy hamar lehet alap beállításon satura fékezni. Igazából én is szívesen fogadnám másoktól milyen beállításokat használnak, vagy mi a vélaménye arról amit írtam az 1/4-es gázkihasználásról. :)
Huh köszi az infókat,sztem ki is próbálom majd :)
De ahogy észrevettem akormányt nem éri mg mondjuk betonon nagyon rángatni....:)
És a kormányt is a rendes beállításnál érdemes hagyni?

Elküldve: 2006 pén. dec. 15 08:23
Szerző: Agrakos
[quote="rbalint @ Csüt. Dec. 14, 2006 8:48 pm"][/quote]

Nálam a pedálbeállítások alapon vannak. Egyszer nagyon régen próbáltam állítgatni, de nem sikerült jóra, így aztán visszaállítottam default-ra és gyakorlatilag két éve így játszom. Megszoktam, hogy könnyen van satufék és gáz. Már nem nagyon zavar.

Elküldve: 2006 pén. dec. 15 20:16
Szerző: rbalint
Monof @ Pént. Dec. 15, 2006 1:33 am írta:Huh köszi az infókat,sztem ki is próbálom majd :)
De ahogy észrevettem akormányt nem éri mg mondjuk betonon nagyon rángatni....:)
És a kormányt is a rendes beállításnál érdemes hagyni?
Én a kormányon nem változtattam semmit az úgy van ahogyan van eredetileg. Sehol sem éri meg rángatni, csak aszfalton PL egy rossz helyen ráfékezésnél igenis beszitál a gép, és van mikor onnan visszahozni...

Elküldve: 2006 pén. dec. 15 20:17
Szerző: rbalint
Agrakos @ Pént. Dec. 15, 2006 8:23 am írta:Nálam a pedálbeállítások alapon vannak. Egyszer nagyon régen próbáltam állítgatni, de nem sikerült jóra, így aztán visszaállítottam default-ra és gyakorlatilag két éve így játszom. Megszoktam, hogy könnyen van satufék és gáz. Már nem nagyon zavar.
A DFPro is ilyen? pedálhasználatban nincs külömbség a MOMO hoz képest?

Elküldve: 2006 szomb. dec. 16 18:33
Szerző: Agrakos
rbalint @ Pént. Dec. 15, 2006 8:17 pm írta:A DFPro is ilyen? pedálhasználatban nincs külömbség a MOMO hoz képest?
Pedálban szerintem nincs nagy difi.

Elküldve: 2006 hétf. dec. 18 20:51
Szerző: Bóta Róbert
Légyszi segítsetek!
Úgy van beállítva a MOMO-m,hogy lehet ugye ballábfékezni,de így nem adagolható a gáz.Ha ez nem volt bekapcsolva,akkor rendesen lehetett,ha kicsit nyomtam a gázt,alacsony fordulaton ment az autó.De mióta így van,úgy viselkedik,mint egy gomb,benyomom,és kb. a felénél fog,de ott maximumom,tehát max fordulaton megy az autó.
És akárhogy állítom,semmit sem változik!

:confused2: :confused2: :confused2:

Elküldve: 2006 hétf. dec. 18 21:50
Szerző: KZ
Bóta Róbert @ Hétf. Dec. 18 20:51 írta:Légyszi segítsetek!
Úgy van beállítva a MOMO-m,hogy lehet ugye ballábfékezni,de így nem adagolható a gáz.Ha ez nem volt bekapcsolva,akkor rendesen lehetett,ha kicsit nyomtam a gázt,alacsony fordulaton ment az autó.De mióta így van,úgy viselkedik,mint egy gomb,benyomom,és kb. a felénél fog,de ott maximumom,tehát max fordulaton megy az autó.
És akárhogy állítom,semmit sem változik!

:confused2: :confused2: :confused2:
hát én ilyennel nem találkoztam még. nem lehet, hogy elkoszolódott a poti? bár akkor nem működne a másik módban se rendesen....

Elküldve: 2006 hétf. dec. 18 23:06
Szerző: Bóta Róbert
KZ @ Hétf. Dec. 18, 2006 9:50 pm írta:hát én ilyennel nem találkoztam még. nem lehet, hogy elkoszolódott a poti? bár akkor nem működne a másik módban se rendesen....
Hát lehet,hogy el van koszolódva,de mondom,hoogy a másik módban rendesen jó minden,csak hát kéne az a ballábfék... :rolleyes:

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 06:22
Szerző: VJ
Bóta Róbert @ Hétf. Dec. 18, 2006 11:06 pm írta:Hát lehet,hogy el van koszolódva,de mondom,hoogy a másik módban rendesen jó minden,csak hát kéne az a ballábfék... :rolleyes:
már fejlesztem az új Janitech pedált szóval lehet lesz megoldás ha be akarsz fektetni egy jó pedálba :D

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 10:59
Szerző: Bóta Róbert
VJ @ Kedd. Dec. 19, 2006 6:22 am írta:már fejlesztem az új Janitech pedált szóval lehet lesz megoldás ha be akarsz fektetni egy jó pedálba :D
:D :D

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 15:48
Szerző: rbalint
Bóta Róbert @ Hétf. Dec. 18, 2006 8:51 pm írta:Légyszi segítsetek!
Úgy van beállítva a MOMO-m,hogy lehet ugye ballábfékezni,de így nem adagolható a gáz.Ha ez nem volt bekapcsolva,akkor rendesen lehetett,ha kicsit nyomtam a gázt,alacsony fordulaton ment az autó.De mióta így van,úgy viselkedik,mint egy gomb,benyomom,és kb. a felénél fog,de ott maximumom,tehát max fordulaton megy az autó.
És akárhogy állítom,semmit sem változik!

:confused2: :confused2: :confused2:
Próbáld meg aDXTweak2 progival tompítani a centert úgy hogyan viselkedik Amit feljebb írtam, esetleg mindig csak egy kis változtatással és hogyan működik. De ha leveszed a gázpedál centerét 60 ra akkor már nagyon nagy külömbséget kell érezned az eredetihez képest. és akkor kiderülhet hogy esetleg nem e elektronikai hiba van a MOMOval.

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 15:53
Szerző: rbalint
VJ @ Kedd. Dec. 19, 2006 6:22 am írta:már fejlesztem az új Janitech pedált szóval lehet lesz megoldás ha be akarsz fektetni egy jó pedálba :D
De most jó lenne ha fejlesztenél valami Carbon alapanyagokra, vagy valami titán cuccra nemá valami rozsdás zártszelvény legyen! :D Képek megvannak még? Külömben olyan alu zártszelvénycuccokat álltalában szinesfém kereskedésekben be lehet szerezni, de láttam már Practikerben, meg OBI-ban is csak ott 2×annyiért. Persze ha valami olyanban gondolkodsz és nam titánban, vagy Carbonban azokat nem tudom hol lehet beszerezni. :D

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 15:53
Szerző: Bóta Róbert
rbalint @ Kedd. Dec. 19, 2006 3:48 pm írta:Próbáld meg aDXTweak2 progival tompítani a centert úgy hogyan viselkedik Amit feljebb írtam, esetleg mindig csak egy kis változtatással és hogyan működik. De ha leveszed a gázpedál centerét 60 ra akkor már nagyon nagy külömbséget kell érezned az eredetihez képest. és akkor kiderülhet hogy esetleg nem e elektronikai hiba van a MOMOval.
Köszi,de már írtam a Technikai problémák topikba,hogy sikerült megoldani.
Nem ilyen probléma volt,mert akármit állítottam,nem lehetett különbséget észrevenni.Valószínű rosszul volt felkalibrálva,és emiatt volt rossz.Felraktam mindent újra,drivert,mindent,kalibráltam rendesen,és már jó!
De azért köszi! ;)

Elküldve: 2006 kedd dec. 19 17:04
Szerző: VJ
rbalint @ Kedd. Dec. 19, 2006 3:53 pm írta:De most jó lenne ha fejlesztenél valami Carbon alapanyagokra, vagy valami titán cuccra nemá valami rozsdás zártszelvény legyen! :D Képek megvannak még? Külömben olyan alu zártszelvénycuccokat álltalában szinesfém kereskedésekben be lehet szerezni, de láttam már Practikerben, meg OBI-ban is csak ott 2×annyiért. Persze ha valami olyanban gondolkodsz és nam titánban, vagy Carbonban azokat nem tudom hol lehet beszerezni. :D
heeeee :D
persze alu zárt szelvényt akarok csak arra akkor nem volt pénzem vas meg van :D
persze praktiker obi színesfém stb. fejlesztek majd egyet csak össze kéne hozni a zsét az anyagra...

Elküldve: 2007 csüt. jan. 04 14:23
Szerző: Fecni
Ma egy kis barkácskedvem volt, és gondoltam nekiállok a MOMO-t megtuningolni.
Mivel a gáz úgy jó ahogy van, a fékkel foglalkoztam. Általában a szimulátorokban a fékkel van a legtöbb baj, hajlamos az ember "túlfékezni" magát, mert elég könnyen jár a fékpedál, nincs fogáspontja, mint az igazi autókban, és sokszor blokkol a kerék. Valahogy megpróbáltam megoldani azt, hogy a pedálút végefelé bekeményedjen. Sok bétatervet elvetettem, míg végül ez a módszer lett a nyerő.

Kép

Ahogy a képen látható, belülről keresztbe felfogattam egy gitárokban használt Tremoló-feszítő rugót :)
A pedálba pedig beépítettem egy aránylag nagy, de vékony fejü csavart, így megakadályoztam, hogy esetleg leugorjon a csavarról a rugó.
Íme benyomott állapotban a szerkezet:
Kép
Nagyjából a pedálút kb. 60-70%-nál keményít be a rugó.
Egyre vagyok csak kíváncsi, hogy a műanyag vájat mennyi idő után fog kikopni, amiben a pedál forog, mivel nagyban megnőtt a ránehezedő terhelés :think:

Kipróbáltam játékban(GTR2) és nagyon állat :up: Szerencsére a GTR-ben még finomhangolni is lehet a pedélokat, hogy bizonyos mértékig benyomva mennyire érzékeli(csúszkával állíthatod, hogy az éppen benyomott állapotban mennyire fogjon a fék), így betudtam pontosan lőni, hogy amíg nem ér le a rugóig a pedál, még ne fogjon annyira, hogy blokkoljanak a fékek.

Elküldve: 2007 csüt. jan. 04 15:52
Szerző: KZ
huhh, ötletes.
arra én is kíváncsi leszek mennyi ideig bírják a műanyag alkatrészek a megnövekedett terhelést. 1-2 hónapot adok nekik :Đ

Nem csak a pedál belső végéért aggódom (ahol a poti van), hanem ott is gond lehet, ahol a csavarok vannak.

Egy előnye van viszont: kíméli a gyári rugókat, mármint ha még megvan a féknél mindkettő ;)

Elküldve: 2007 csüt. jan. 04 16:25
Szerző: Iceman
Ötletes. :up:

A csavar furatokat valahogy be kéne ágyazni fémbe, úgy ahogy a cipőkön van a cipőfűző nyílása, de ez házilag elég nehezen kivitelezhető...

Elküldve: 2007 csüt. jan. 04 16:30
Szerző: Fecni
Velner Viktor @ Csüt. Jan. 04, 2007 16:25 pm írta:Ötletes. :up:

A csavar furatokat valahogy be kéne ágyazni fémbe, úgy ahogy a cipőkön van a cipőfűző nyílása, de ez házilag elég nehezen kivitelezhető...
Majd szerzek hozzá szegecset. Úgyis van annyival vékonyabb a csavar, mint a furat, hogy még az is beférjen :up:

Elküldve: 2007 csüt. jan. 04 19:41
Szerző: ToCa
Hello mindenkinek!

Nah tehát a gépbve USB sen van bekötve a WingMan kormányom és Portosan van bekötve egy másik kormány (már csumira szedve és átalakítva) és a gamepadomat is szétszedtem és azt meg USB sen akarom majd bekötni a gépbe és az lenne a kérdésem h ezt érzékelni fogja e a játék monnyuk a GTR2 LFS vagy akár az RBR????? Ebből egy 6 fokozatú váltót fogok kreálni ami nagyon strapabíró lessz :) meg még mellé pár gombot rakok. És még az lenne a gondom h új gépet kaptam és a portot nem érzékeli, vagyis étzékeli csak azt íyrja ki h konfigurálni kell ez miért van???? A régi szekvenciaváltóról képeket itt találtok: www.richardburns.atw.hu /RBR Bajnokság/Képek.

LÉCCIVES SEGÍTSEN VALAKI!!!!!

Elküldve: 2007 pén. jan. 05 08:59
Szerző: Fecni
ToCa @ Csüt. Jan. 04, 2007 19:41 pm írta:Hello mindenkinek!

Nah tehát a gépbve USB sen van bekötve a WingMan kormányom és Portosan van bekötve egy másik kormány (már csumira szedve és átalakítva) és a gamepadomat is szétszedtem és azt meg USB sen akarom majd bekötni a gépbe és az lenne a kérdésem h ezt érzékelni fogja e a játék monnyuk a GTR2 LFS vagy akár az RBR????? Ebből egy 6 fokozatú váltót fogok kreálni ami nagyon strapabíró lessz :) meg még mellé pár gombot rakok. És még az lenne a gondom h új gépet kaptam és a portot nem érzékeli, vagyis étzékeli csak azt íyrja ki h konfigurálni kell ez miért van???? A régi szekvenciaváltóról képeket itt találtok: www.richardburns.atw.hu /RBR Bajnokság/Képek.

LÉCCIVES SEGÍTSEN VALAKI!!!!!
A játékok azt érzékelik, amit a windows érzékel. Ha tehát a windowst megtudod etetni, hogy 20 gomb + 4 Axis(tengely) akkor a GTR-ben is működni fog.

Elküldve: 2007 kedd jan. 16 17:57
Szerző: VJ
megvannak a tökéletes pedál rúgók!már csak max két hónap és nyitok egy új topicot :rolleyes:

Elküldve: 2007 kedd jan. 16 18:53
Szerző: VJ
VJ @ Kedd. Jan. 16, 2007 5:57 pm írta:megvannak a tökéletes pedál rúgók!már csak max két hónap és nyitok egy új topicot :rolleyes:
már a potméternek is utánanéztem.nagyon tuti lesz a poti is

Elküldve: 2007 kedd jan. 16 20:17
Szerző: Iceman
VJ @ Kedd. Jan. 16, 2007 5:57 pm írta:megvannak a tökéletes pedál rúgók!már csak max két hónap és nyitok egy új topicot :rolleyes:
Szavadon fogunk ám. :)

Elküldve: 2007 kedd jan. 16 20:23
Szerző: VJ
Iceman @ Kedd. Jan. 16, 2007 8:17 pm írta:Szavadon fogunk ám. :)
bevallom pénzhiány van,de fizetési nap után beszerzés lesz.beszéltem is Sebivel erről arról,hogy mi lesz ha lesz ;) :cool2:

Elküldve: 2007 szomb. okt. 27 19:09
Szerző: rallyeati
sebgutkopf @ Kedd. Okt. 03, 2006 7:25 pm írta:Bakker ma kipróbltam a GTR2-t és ott vettem észre, hogy beragadni ugyan se fék se gáz nem ragad, de nem tudok padló gázt adni. A felénél amikor nyomom tovább nem megy tovább csak a végén így nem ér végig a gáznak a csík.

Ebből pedál szétszedés lesz. :(
Hát nekem még ilyen kormányom van és most volt 2 éves és semmi baja nem volt hála a jó Istennek!!!!!

De most észrevettem énis ezt a problémát. Már egy hete próbálok f1-ni és nem ment az autó. Hát mondom nemigaz. Kiderült ez a problémám!!!
Kicsavartam 8 csavart de nem jön le az alja. Nem merem feszegetni.

Elküldve: 2007 szomb. okt. 27 19:35
Szerző: Iceman
rallyeati @ Szomb. Okt. 27, 2007 7:09 pm írta:Nem merem feszegetni.
Nézz be a vegyesbe. ;)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 09:57
Szerző: rallyeati
Érdemes a kormány driver-t frissíteni?

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 10:12
Szerző: Bóta Róbert
rallyeati @ Vas. Okt. 28, 2007 9:57 am írta:Érdemes a kormány driver-t frissíteni?
:ok:

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 10:24
Szerző: rallyeati
Bóta Róbert @ Vas. Okt. 28, 2007 10:12 am írta::ok:
Akkor frissítem mert 2003.08.07-i van. Kösz!

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 10:54
Szerző: Iceman
Most frissítettem énis G25 szoftverre. :)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:00
Szerző: rallyeati
Iceman @ Vas. Okt. 28, 2007 10:54 am írta:Most frissítettem énis G25 szoftverre. :)
A momo-t? Vagy neked G25-öd van?

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:02
Szerző: Iceman
rallyeati @ Vas. Okt. 28, 2007 11:00 am írta:A momo-t? Vagy neked G25-öd van?
FDPro. :D
Állítólag jobb lesz tőle. :rolleyes:

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:02
Szerző: Bóta Róbert
rallyeati @ Vas. Okt. 28, 2007 11:00 am írta:A momo-t? Vagy neked G25-öd van?
DFP-je van.De érdemes felrakni a G25-ét!Én is azt használtam a MOMO-hoz! ;)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:03
Szerző: rallyeati
Akkor megkóstolom.

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:06
Szerző: rallyeati
Hát ez ugyan az mint a momo-nál volt. Rámentem hogy letöltés és már lent is volt.

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 11:11
Szerző: Iceman
rallyeati @ Vas. Okt. 28, 2007 11:06 am írta:Hát ez ugyan az mint a momo-nál volt. Rámentem hogy letöltés és már lent is volt.
Én innen szedtem:
http://www.logitech.com/index.cfm/441/1 ... id=1&file=

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 13:47
Szerző: rallyeati
Iceman @ Vas. Okt. 28, 2007 11:11 am írta:Én innen szedtem:
http://www.logitech.com/index.cfm/441/1 ... id=1&file=
Énis. Ugyan ezt szedtem le a momo-nál is.

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:10
Szerző: Iceman
rallyeati @ Vas. Okt. 28, 2007 1:47 pm írta:Énis. Ugyan ezt szedtem le a momo-nál is.
Akkor neked eddig is G25 driverrel ment, é eddig a 4.6-ot használtam.

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:16
Szerző: rallyeati
Iceman @ Vas. Okt. 28, 2007 2:10 pm írta:Akkor neked eddig is G25 driverrel ment, é eddig a 4.6-ot használtam.
én a 3. nemtudommennyit. 2003.8.hó volt. Most töltöttem le a momo-ra az újat (5.01.256). Frissítettem több mint 4 évet! :D

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:19
Szerző: Blitzer Martin
rallyeati @ 2007 Vas. Okt. 28 14:16 írta:én a 3. nemtudommennyit. 2003.8.hó volt. Most töltöttem le a momo-ra az újat (5.01.256). Frissítettem több mint 4 évet! :D
Belinkelnéd hogy honnan van :confused2: :think: :think: :think: kellene nekemis :).....

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:22
Szerző: Iceman
nyunyu @ Vas. Okt. 28, 2007 2:19 pm írta:Belinkelnéd hogy honnan van :confused2: :think: :think: :think: kellene nekemis :).....
5 hsz-szel előrébb. :D

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:23
Szerző: Blitzer Martin
Iceman @ 2007 Vas. Okt. 28 14:22 írta:5 hsz-szel előrébb. :D
:oops:

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 14:51
Szerző: Bóta Róbert
Iceman @ Vas. Okt. 28, 2007 2:22 pm írta:5 hsz-szel előrébb. :D
Nekem az a driver valamiért nem jó...
Mintha bugos lenne...
Telepítésnél külön írja,hogy szedjem le az előzőt,a másik megcsinálta,aztán a force-ot is kikapcsolja,hiába van be,nem rezeg a kormány a vezérlőpultban sem,meg sehol.
Úgyhogy visszaraktam a régit(5.0)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 16:48
Szerző: Iceman
Bóta Róbert @ Vas. Okt. 28, 2007 2:51 pm írta:Nekem az a driver valamiért nem jó...
Mintha bugos lenne...
Telepítésnél külön írja,hogy szedjem le az előzőt,a másik megcsinálta,aztán a force-ot is kikapcsolja,hiába van be,nem rezeg a kormány a vezérlőpultban sem,meg sehol.
Úgyhogy visszaraktam a régit(5.0)
Én kipróbáltam, műxik gond nélkül.
És lehet hogy placebo, de mintha gyorsabb lennék egy kicsit. Hónapok óta nem mentem a Noikeren, ma délután meg ötödik próbálkozásra 6:56-ot mentem a csehes 2005-ös Fabiával, eddig 58 volt a legjobbam vele. :)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 17:36
Szerző: Blitzer Martin
Iceman @ 2007 Vas. Okt. 28 16:48 írta:Én kipróbáltam, műxik gond nélkül.
És lehet hogy placebo, de mintha gyorsabb lennék egy kicsit. Hónapok óta nem mentem a Noikeren, ma délután meg ötödik próbálkozásra 6:56-ot mentem a csehes 2005-ös Fabiával, eddig 58 volt a legjobbam vele. :)
Igen,énis észrevettem,hogy gyorsabb vagyok vele :)

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 19:07
Szerző: Bóta Róbert
Iceman @ Vas. Okt. 28, 2007 4:48 pm írta:Én kipróbáltam, műxik gond nélkül.
És lehet hogy placebo, de mintha gyorsabb lennék egy kicsit. Hónapok óta nem mentem a Noikeren, ma délután meg ötödik próbálkozásra 6:56-ot mentem a csehes 2005-ös Fabiával, eddig 58 volt a legjobbam vele. :)
Akkor :fuck: d3 G25-hö' mennemjó... d3

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 19:31
Szerző: rbalint
Bóta Róbert @ Vas. Okt. 28, 2007 7:07 pm írta:Akkor :fuck: d3 G25-hö' mennemjó... d3
Jó jaz!

Elküldve: 2007 vas. okt. 28 20:48
Szerző: Iceman
Bóta Róbert @ Vas. Okt. 28, 2007 7:07 pm írta:Akkor :fuck:
:kma:
:D :D :D