Oldal: 1 / 13

Logitech G25

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 07:43
Szerző: KZ
A virtuális száguldozás szerelmeseinek készítette el a vállalat a G25 Racing Wheelt. A csaknem 28 cm átmérőjű volánt 2,5-szer lehet körbetekerni, a valósághű rázkódásokról két motor gondoskodik. A kormány mellé nemcsak pedálok (köztük kuplunggal), hanem egy hatfokozatú sebességváltó is jár, mindegyiknél minőségi anyagokat, a műanyagon kívül bőrt és rozsdamentes acélt használtak. A kormányon és a váltón számos funkcióbillentyűt is elhelyeztek, ha pedig a PC-re vagy PS2-re írt játék nem támogatná a tetszőleges kézi váltást, akkor a hagyományos módon, a sebeségi fokozatokat sorban egymás után kapcsolgatva lehet le- vagy felváltani. Az új kormány sajnos csak október elején kerülhet az üzletekbe, árát tudásához mérték: 300 dollárba fog kerülni.

Kép

www.prohardver.hu

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 10:24
Szerző: Falcon77
Na végre meghallotta a Logitech az idők szavát.. Eddig se értettem, hogy miért nem tud egy nyavalyás 3. pedált rakni a mégoly profi vezérlőire. Ha tényleg adnak annyit az összeszerelési minőségre amennyi az alkalmazott anyogokból kitűnik (meg nem műanyagból lesz a pedál), akkor a következő kormánycserémnél igen előkelő jelöltként fog szerepelni ez a konfig ;)
Az áráról csak annyit, hogy alig drágább, mint a DFPro volt bevezetése idején, pedig igen komolynak tűnik az előrelépés..

Csak egy apró észrevétel: és a kézifék?? :banana(:

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 11:24
Szerző: KZ
Falcon77 @ Szer. Máj. 10 11:24 írta:Na végre meghallotta a Logitech az idők szavát.. Eddig se értettem, hogy miért nem tud egy nyavalyás 3. pedált rakni a mégoly profi vezérlőire. Ha tényleg adnak annyit az összeszerelési minőségre amennyi az alkalmazott anyogokból kitűnik (meg nem műanyagból lesz a pedál), akkor a következő kormánycserémnél igen előkelő jelöltként fog szerepelni ez a konfig ;)
Az áráról csak annyit, hogy alig drágább, mint a DFPro volt bevezetése idején, pedig igen komolynak tűnik az előrelépés..

Csak egy apró észrevétel: és a kézifék?? :banana(:
hubazzz, tényleg! hol a kézifék?????

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 11:37
Szerző: Agrakos
Ez azért elég komolynak tűnik, bár az ára sem piskóta. 80.000 pénzt nem adnék szívesen egy kormányért.

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 11:45
Szerző: KZ
Agrakos @ Szer. Máj. 10 12:37 írta:Ez azért elég komolynak tűnik, bár az ára sem piskóta. 80.000 pénzt nem adnék szívesen egy kormányért.
"Csak" 60000!

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 12:01
Szerző: VJ
tetszik a váltó konzolja de nagyon.de ezen is csak akkor gondolkoznék ha a MOMO-m szétesne és lenne rá keret :(

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 12:39
Szerző: Agrakos
KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 12:45 pm írta:"Csak" 60000!
Ok, de ezt nem szabad Magyar végfelhasználói árnak venni! Anno a 7900GT-met is, mikro vettem kinn mindenhol 300 USD-re taksálták asszem, erre itthon volt 90.000. Szal a 300 dollár itthon már jócskán 400!

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 12:40
Szerző: illegal_alien
Aszem én most elkezdek gyújtögetni :D

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 14:26
Szerző: Bivaly
illegal_alien @ Szer. Máj. 10, 2006 1:40 pm írta:Aszem én most elkezdek gyújtögetni :D
Hasonlóképpen cselekszem én is. Már félre is tettem az első havi részletet.
Ezzel legalább nem fog állandóan elcsúszkálni a kuplungpedálom a fék-gáz pedáloktól.
NAGGGGGGYON KIRÁLY!

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 14:48
Szerző: Falcon77
KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 12:24 pm írta:hubazzz, tényleg! hol a kézifék?????
Kénytelenek leszünk a "nitro" gombra rakni :Đ

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 14:57
Szerző: VJ
Falcon77 @ Szer. Máj. 10, 2006 3:48 pm írta:Kénytelenek leszünk a "nitro" gombra rakni :Đ
lassan csak kiderül :D

Elküldve: 2006 szer. máj. 10 16:22
Szerző: KZ
Falcon77 @ Szer. Máj. 10 15:48 írta:Kénytelenek leszünk a "nitro" gombra rakni :Đ
én próbáltam 1x a momo piros gombjára rakni a kéziféket, de marhára nem jött be, egyszerűen nem tudtam rászokni... maradt a botváltó

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:36
Szerző: sebgutkopf
Falcon77 @ Szer. Máj. 10, 2006 11:24 am írta:
Csak egy apró észrevétel: és a kézifék?? :banana(:
Az majd a váltó 4. fokozata lesz! :D

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:37
Szerző: sebgutkopf
KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 12:45 pm írta:"Csak" 60000!
+ szállítási ktg + vám + tréfa :(

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:41
Szerző: illegal_alien
sebgutkopf @ Csüt. Máj. 11, 2006 08:37 írta:+ szállítási ktg + vám + tréfa :(
mindig csak a dolgok rossz oldalát nézed :D

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:42
Szerző: KZ
sebgutkopf @ Csüt. Máj. 11 8:37 írta:+ szállítási ktg + vám + tréfa :(
most már azért nincs akkora különbség az nyugati árak és a mi áraink között, mint anno 3 éve volt.

Akkor az itt 140e-be kerülő digifényképező kint 80-90 volt. Szerencsére most már alig (pár ezerrel) drágább itthon mint kint.

Remélem a kormánynál is így lesz majd...

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:46
Szerző: sebgutkopf
KZ @ Szer. Máj. 10, 2006 5:22 pm írta:én próbáltam 1x a momo piros gombjára rakni a kéziféket, de marhára nem jött be, egyszerűen nem tudtam rászokni... maradt a botváltó
Nem kell parázni szekveciális módban magad felé ugyanúgy kézizhetsz mint most a momo-val. Váltani meg ma már úgyis a bajuszkapcsolókkal vált mindenki rallyban és minden versenykategóriában, ami nem amatőr. Szóval mint opció nagyon aranyos a teljes kézi váltás, de igazából semmi értélme versenyszempontból. Utcai autókázás játékból pedig nincs szimulátor. pl.: nfs LOL, talán még az LFS-nél van értélme a teljes kézi váltásnak poénból 20 percig.

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:47
Szerző: KZ
sebgutkopf @ Csüt. Máj. 11 8:46 írta:Nem kell parázni szekveciális módban magad felé ugyanúgy kézizhetsz mint most a momo-val. Váltani meg ma már úgyis a bajuszkapcsolókkal vált mindenki rallyban és minden versenykategóriában, ami nem amatőr. Szóval mint opció nagyon aranyos a teljes kézi váltás, de igazából semmi értélme versenyszempontból. Utcai autókázás játékból pedig nincs szimulátor. pl.: nfs LOL, talán még az LFS-nél van értélme a teljes kézi váltásnak poénból 20 percig.
de akkor a kuplungnak sincs ám értelme!

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:48
Szerző: illegal_alien
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 08:47 írta:de akkor a kuplungnak sincs ám értelme!
igazatok van


ááá nem is kell nekem ilyen :boa:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:50
Szerző: illegal_alien
Remélem ennek nem lesz akkora Z irányos holtjátéka mint a momonak :rolleyes:

az enyém néha már szinte kiesik a helyéről

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 07:59
Szerző: KZ
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11 8:50 írta:Remélem ennek nem lesz akkora Z irányos holtjátéka mint a momonak :rolleyes:

az enyém néha már szinte kiesik a helyéről
enyém nyikorog, és néha ha gyorsan rángatom (ellenkormány ezerrel), akkor egyesen állásban nem egyenesen megy a kocsi. érdekes, hogy csak az RBR-ben jelentkezik a TOCA 2-ben nem jött elő soha... szóval ez lehet, hogy nem kormány hiba, de az enyém is lötyög, és nyikorog :D

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 08:01
Szerző: illegal_alien
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 08:59 írta:enyém nyikorog, és néha ha gyorsan rángatom (ellenkormány ezerrel), akkor egyesen állásban nem egyenesen megy a kocsi. érdekes, hogy csak az RBR-ben jelentkezik a TOCA 2-ben nem jött elő soha... szóval ez lehet, hogy nem kormány hiba, de az enyém is lötyög, és nyikorog :D
ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtől

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 08:05
Szerző: KZ
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11 9:01 írta:ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtől
jaja, elég idegesítő, főleg bajnoki közben. nekem az egyik japán pályán rendszeresen előjön, mert ott sokat kell tekergetni :(

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 08:13
Szerző: illegal_alien
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 09:05 írta:jaja, elég idegesítő, főleg bajnoki közben. nekem az egyik japán pályán rendszeresen előjön, mert ott sokat kell tekergetni :(
azthittem csak az enyém ilyen szar, de örülök hogy nem :reszeg: :]

és olyankor mit csinálsz? mert nekem a köv pályára is megmarad a szarakodás és így nemtok menni

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 08:19
Szerző: KZ
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11 9:13 írta:azthittem csak az enyém ilyen szar, de örülök hogy nem :reszeg: :]

és olyankor mit csinálsz? mert nekem a köv pályára is megmarad a szarakodás és így nemtok menni
kihúzom a tápellátást a kormány hátuljából, várok és visszadugom. nem mindig jön be! van hogy úgy dugom vissza, hogy ferde a kormány.
(ja volt olyan is, hogy ki és bedugás után, úgy befogott a force, hogy alig lehetett tekerni :), és egyfolytában ugyanolyan erővel tartotta :))

a másik, meg hogy amerre ferde, arra ellenkormányozok gyorsan. tehát jobbra lóg, akkor lassan balra , majd gyorsan jobbra. (vagy fordítva csinálom :confused2: :)) de ez se mindig tuti.

a legtutibb, hogy kilépek dühömben alt+F4-gyel kihúzom a kormány kis időre, bedugom és újra indítom a játékot. csakhát ez bajnoki közben nem megoldható :) :(

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 08:28
Szerző: illegal_alien
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 09:19 írta:kihúzom a tápellátást a kormány hátuljából, várok és visszadugom. nem mindig jön be! van hogy úgy dugom vissza, hogy ferde a kormány.
(ja volt olyan is, hogy ki és bedugás után, úgy befogott a force, hogy alig lehetett tekerni :), és egyfolytában ugyanolyan erővel tartotta :))

a másik, meg hogy amerre ferde, arra ellenkormányozok gyorsan. tehát jobbra lóg, akkor lassan balra , majd gyorsan jobbra. (vagy fordítva csinálom :confused2: :)) de ez se mindig tuti.

a legtutibb, hogy kilépek dühömben alt+F4-gyel kihúzom a kormány kis időre, bedugom és újra indítom a játékot. csakhát ez bajnoki közben nem megoldható :) :(
detto. uezeket szoktam énis csinálni :reszeg:

az usb ről lehúzás mindig segit nekem, csakhát utána a börnsz már nem ismeri fel, hogy visszadugtam, úgyhogy :sir3:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 10:24
Szerző: Falcon77
Ez itt a rossz hír..
a korlátozott példányszámban készülő G25
..Vagy csak szívatja a népet a Logitech, hogy növelje a keresletet...

Amúgy az sem teljesen kizárt, hogy azért korlátozott példányszám, mert (egyelőre) veszteséges a gyártása.. Bár ezt annyira magam sem hiszem.. :confused2:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 10:40
Szerző: Falcon77
Itt a teljes hivatalos Logitech közlemény kicsit több infóval:

http://www.logitech.com/index.cfm/news/ ... 20,crid=34

És igen, a pedálok is fémből vannak ;)

Ja és valószínűleg azért "korlátozott példányszám" mert 25 éves jubileumi modell :sir2:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 11:33
Szerző: KZ
Falcon77 @ Csüt. Máj. 11 11:40 írta:Itt a teljes hivatalos Logitech közlemény kicsit több infóval:

http://www.logitech.com/index.cfm/news/ ... 20,crid=34

És igen, a pedálok is fémből vannak ;)

Ja és valószínűleg azért "korlátozott példányszám" mert 25 éves jubileumi modell :sir2:
aztán kéne egy programot is írni mellé (pl RBR2-t :)), amivel ki is lehet használni, bár ott nem kell a kuplung meg a 6-os váltó.

Igazság szerint valami toca v. nfs-nél tudnám elképzelni, de jó lenne ha nem arcade születne...

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:33
Szerző: Bobák Norbi
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11, 2006 9:28 am írta:detto. uezeket szoktam énis csinálni :reszeg:

az usb ről lehúzás mindig segit nekem, csakhát utána a börnsz már nem ismeri fel, hogy visszadugtam, úgyhogy :sir3:
Dehogynem...


Ha nyomsz a visszadugás után egy beállitások/játékvezérlők/játékvezérlők beállitása/vezérlő ujraérzékelését...

Akkor szépen ujra keresi, és megis találja...
És már lehet is nyomni tovább jo vezérlővel...

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:37
Szerző: Bobák Norbi
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 12:33 pm írta:aztán kéne egy programot is írni mellé (pl RBR2-t :)), amivel ki is lehet használni, bár ott nem kell a kuplung meg a 6-os váltó.

Igazság szerint valami toca v. nfs-nél tudnám elképzelni, de jó lenne ha nem arcade születne...
Azért ha lenne kuplungom, én itt az rbr-ben is kiprobálnám, hogy milyen lehet belekuplungolni, ha nem akar megcsuszni...
Ki is probálom, hogy leveszem a kuplung segítséget, és milyen belekuplungolni...(majd este)
Rajtolni biztos jobb lehet vele...vagy nem...

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:39
Szerző: illegal_alien
Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 13:33 írta:Dehogynem...


Ha nyomsz a visszadugás után egy beállitások/játékvezérlők/játékvezérlők beállitása/vezérlő ujraérzékelését...

Akkor szépen ujra keresi, és megis találja...
És már lehet is nyomni tovább jo vezérlővel...
de menet közben is meg lehet ezt csinálni :confused2:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:44
Szerző: KZ
Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11 13:37 írta:Azért ha lenne kuplungom, én itt az rbr-ben is kiprobálnám, hogy milyen lehet belekuplungolni, ha nem akar megcsuszni...
Ki is probálom, hogy leveszem a kuplung segítséget, és milyen belekuplungolni...(majd este)
Rajtolni biztos jobb lehet vele...vagy nem...
attól megcsúszik a kocsi, ha belekuplungolsz? Miért?

egyébként kuplung segítség nélkül a beton hajtűknél előszeretettel le-le akar fulladni visszaváltáskor, de mivel lendülete még van a kocsinak, ezért mégse fullad le (csak néha :))

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:49
Szerző: Bobák Norbi
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11, 2006 1:39 pm írta:de menet közben is meg lehet ezt csinálni :confused2:
meg meg :yes:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:51
Szerző: illegal_alien
Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 13:49 írta:meg meg :yes:
húúúú akkor mekkora egy barom vagyok én :omg: én meg mindig kiléptem :omg:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 12:52
Szerző: Bobák Norbi
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 1:44 pm írta:attól megcsúszik a kocsi, ha belekuplungolsz? Miért?

egyébként kuplung segítség nélkül a beton hajtűknél előszeretettel le-le akar fulladni visszaváltáskor, de mivel lendülete még van a kocsinak, ezért mégse fullad le (csak néha :))
A valóságban igen...
Hogy a játékban, ezt nem tudom. Ki kell probálni...

A valóságban meg gondolom már te is próbáltad hátsó kerekes autóval...
4 kerekessel még csak egyszer próbáltam egy 80 quattroval, ott müködött, kanyarban kis kuplung, motor kicsit felpörög terheletlenül, majd kuplung kienged, és a terheletlenül magasabban forgo motor hirtelen megpörgeti a kerekeket, és csusza...

Elküldve: 2006 csüt. máj. 11 14:27
Szerző: Bivaly
Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 12:52 pm írta:A valóságban igen...
Hogy a játékban, ezt nem tudom. Ki kell probálni...

A valóságban meg gondolom már te is próbáltad hátsó kerekes autóval...
4 kerekessel még csak egyszer próbáltam egy 80 quattroval, ott müködött, kanyarban kis kuplung, motor kicsit felpörög terheletlenül, majd kuplung kienged, és a terheletlenül magasabban forgo motor hirtelen megpörgeti a kerekeket, és csusza...
No, ezt holnap ki is fogom otthon próbálni.
Bár én a kocsi összes kerekének megcsúsztatására inkább a hirtelen gázelvételt szoktam használni.
A kuplungot meg rajtolásnál használom (az elején lehet szépen csúsztatni egy kicsit), meg amikor beesek valahová, s ki kell kászálódni. Olyankor egyrészt a kuplung használatával kisebb az esélye a lefulladásnak, másrészt nem pörgő kerekekkel állok egyhelyben a füvön, hanem szépen csúsztatva haladok előre (vagy hátrafelé). Időnként, ha nem úgy adja ki, akkor a hajtüvet is kuplunggal veszem, vagy ahogyan már korábban írták, ha egy élesebb kanyar után a motor elveszti a fordulatot, akkor bele szoktam kuplungolni.
No, meg amikor a Yugo-val tolom, akkor végig kuplungolom a szakaszokat. (Ha lúd, legyen kövér!)

A fentiek értelmében én nagyon fogok örülni annak, ha lesz kuplung, s egységes lesz majd a pedálrendszerem.

A kézifékem pedig most is egyedi konstrukció, s azt hiszem, meg is tartom majd.

Elküldve: 2006 kedd máj. 16 09:28
Szerző: sebgutkopf
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 8:42 am írta:most már azért nincs akkora különbség az nyugati árak és a mi áraink között, mint anno 3 éve volt.

Akkor az itt 140e-be kerülő digifényképező kint 80-90 volt. Szerencsére most már alig (pár ezerrel) drágább itthon mint kint.

Remélem a kormánynál is így lesz majd...
Ez igaz már valóban nincs akkora árkülönbség aminek legfőbb oka az európai vámközösség is ugyanis azonos vámot kell alkalmazni minden 3. országgal szemben mint a többi eu ország.
Tehát a lényegi különbség a szállítás, mert valamiért mindig előbb nyugatra szállítanak keletről és utána jön vissza keletebbre. Valamint nálunk még mindig több az áfa és sajnos hoszabb a disztribútor csatorna mint odakint ezért több rakódik rá. Ezért van, hogy egyre több a kis cég, akik közvetlenül kintről szerzik be a termékeket és nem a hivatalos magyar képviselettől és ezért ad az extreme digital is eu garanciát a cuccaihoz, mert szarik a magyar márkaképviseletre a felárával együtt (igazuk is van kapják be) és ezért tud normális áron értékesíteni.

A számtech cuccoknál viszont sajnos még mindig erősen érezni a rossz ellátottságot (vadásszál itthon DFI alaplapot) és a prémium kategóriás cuccok drágábbak (pl.: X2-k, csúcs vga-k) mint kint, míg a mainstreem cuccok ára teljesen normális itthon is.
A csúcs kibaszás viszont usa - európa szinten van, mert a vga-k megjelenési ára azonos tehát ha az usa-ban 400 usd, akkor amikor új a cucc európában is 400 csak éppen eur-ban. :(
És akkor mi gazdag magyarok tovább szívunk mire idejön.

Elküldve: 2006 kedd máj. 16 09:31
Szerző: sebgutkopf
KZ @ Csüt. Máj. 11, 2006 8:47 am írta:de akkor a kuplungnak sincs ám értelme!
:yes: :yes: Így van.

versenyben persze, hogy nincs értelme hol kuplungolnak ma már! arról nem is beszélve, hogy te is csak lasabb leszel tőle. Ilyen midtown madness szerű városi civil autókázásban jó vicc lehet, hogy teljesen autó szerűen vezeted a verdát, de egyébként felejtős. Már a rajtnál sem használják a mai versenygépekben arra ott a rajtautomatika.

Elküldve: 2006 kedd máj. 16 09:32
Szerző: sebgutkopf
illegal_alien @ Csüt. Máj. 11, 2006 9:01 am írta:ja hát ilyen nekem is van, és van amikor úgy rak pályára, hogy már eleve húz a kormány mondjuk balra, de nem kicsit. olyankor már lépek is ki. a küllök kb 30° kal térnek el a vízszintedtől
ilyenkor pause, majd kormány tekergetés jobbra - balra ütközésig. Ettől újrakalibrálja magát.

Elküldve: 2006 kedd máj. 16 09:38
Szerző: sebgutkopf
Bobák Norbi @ Csüt. Máj. 11, 2006 1:52 pm írta:A valóságban igen...
Hogy a játékban, ezt nem tudom. Ki kell probálni...

A valóságban meg gondolom már te is próbáltad hátsó kerekes autóval...
4 kerekessel még csak egyszer próbáltam egy 80 quattroval, ott müködött, kanyarban kis kuplung, motor kicsit felpörög terheletlenül, majd kuplung kienged, és a terheletlenül magasabban forgo motor hirtelen megpörgeti a kerekeket, és csusza...
Vagy hátsókerekes kocsinál gáz nélkül kuplungolás és amikor felengeded kicsit megfogja a hátulját féktávon és majdnem olyan mint ha kéziznél. Emléxel KáZi? :D

Elküldve: 2006 kedd máj. 16 10:01
Szerző: Iceman
sebgutkopf @ Kedd. Máj. 16, 2006 10:31 am írta::yes: :yes: Így van.

versenyben persze, hogy nincs értelme hol kuplungolnak ma már! arról nem is beszélve, hogy te is csak lasabb leszel tőle. Ilyen midtown madness szerű városi civil autókázásban jó vicc lehet, hogy teljesen autó szerűen vezeted a verdát, de egyébként felejtős. Már a rajtnál sem használják a mai versenygépekben arra ott a rajtautomatika.
Hajtűkben se kuplungolnak már, vagy rosszul tudom?

Elküldve: 2006 csüt. máj. 18 16:52
Szerző: Kösze
Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!

Elküldve: 2006 csüt. máj. 18 17:26
Szerző: illegal_alien
Kösze @ Csüt. Máj. 18, 2006 17:52 írta:Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!
:nevet2:

Elküldve: 2006 csüt. máj. 18 17:56
Szerző: KZ
sebgutkopf @ Kedd. Máj. 16 10:38 írta:Vagy hátsókerekes kocsinál gáz nélkül kuplungolás és amikor felengeded kicsit megfogja a hátulját féktávon és majdnem olyan mint ha kéziznél. Emléxel KáZi? :D
mármint a motorfék?
egyébként nem emlékszem :(

Elküldve: 2006 csüt. máj. 18 17:57
Szerző: KZ
Kösze @ Csüt. Máj. 18 17:52 írta:Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!
:D

mivel játszik? Mario Kart??????? :D

Elküldve: 2006 pén. máj. 19 07:32
Szerző: Agrakos
Kösze @ Csüt. Máj. 18, 2006 5:52 pm írta:Egy ilyen kormányhoz dukál egy vérprofi cockpit is!
:nevet: :nevet: :nevet:

Elküldve: 2006 vas. jún. 04 00:57
Szerző: Tomibá
Én azt mondom hogy tisztelet becsület a gyártónak ha télleg profi a cucc de a mostani autós játékoknál nem kell a kuplung meg a H váltó. Csak akkor jó ha valami régi cuccal nyomulsz mert akkor a realisztika miatt kell.PL: a nemrég megjelent GTL szim.

Elküldve: 2006 vas. jún. 04 17:06
Szerző: sebgutkopf
Tomibá @ Vas. Jún. 04, 2006 1:57 am írta:Én azt mondom hogy tisztelet becsület a gyártónak ha télleg profi a cucc de a mostani autós játékoknál nem kell a kuplung meg a H váltó. Csak akkor jó ha valami régi cuccal nyomulsz mert akkor a realisztika miatt kell.PL: a nemrég megjelent GTL szim.
Teljesen egyetértek. Leírtad világosan 4 sorban azt, amit én sokkal hosszabban próbáltam elmagyarázni sikertelenül. :)

Elküldve: 2006 vas. júl. 16 23:12
Szerző: Kösze
Tomibá @ Vas. Jún. 04, 2006 1:57 am írta:Én azt mondom hogy tisztelet becsület a gyártónak ha télleg profi a cucc de a mostani autós játékoknál nem kell a kuplung meg a H váltó. Csak akkor jó ha valami régi cuccal nyomulsz mert akkor a realisztika miatt kell.PL: a nemrég megjelent GTL szim.
Valóban nem "kell", de az élmény... Megtalálni a gáz-kuplung egyensúlyt kigyorsításkor, visszakapcsoláskor. :revs: Tényleg a GTL a legjobb példa rá, mikor először kipróbáltam kuplunggal jó időre kiült a vigyor az arcomra. Biztosan hátráltat eleinte, hisz egy plusz dolog amivel foglalkozni kell, de előnyt is jelent és itt nem csak a driftelésre gondolok. :) Amiket már Bivaly is leírt; mikor leesik a fordulat, vagy ki kell kászálódni a susnyásból - a börnszben. GTL-ben, LFS-ben pedig a kanyarok bejárati ívén, ill. gyorsításkor szintén jól jön.
Hozzáteszem az RBR-ben ugyan 4kerekeseknél azt hozza, amit várok tőle, de az S1600-os gépeknél sajnos szinte kapcsolószerűen működik, de ez az RBR hibája. Annyiban igazatok van, hogy vannak olyan programok, /nekem pl. a GTR/, ahol inkább bonyolítja a helyzetet, mintsem előnyömre válna - ott nem is használom /bár amúgy sem nagy kedvencem/. Különben is izlések és... Én elsősorban az élvezetért taposom a pedálokat, a jó eredmény kellemes, de nem szükségszerű velejárója a futamoknak. :)
Az analóg kézifék ellen azért csak nincs kifogásotok?! :D

Kép