Simfans-tagok élesben

WRC, MNASZ, F1, GT, Rallycross stb..

Moderátor: Moderátor

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 hétf. nov. 15 13:22

Hajdó László írta:......mondtam, már......hüje ;) .....de azért jók, köszi :respect: :respect: :respect: a törött lenullázot Subaru jó, hogy kimaradt d3
Köszi! :) Hogy áll a Subaru? Cső mikor kerül bele? :D

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 hétf. nov. 15 13:30

kisBenko írta:én a HD kamerámat fel tudom ajánlani, asszem... amivel az én belsőjeim készülnek... van olyan alulról csavaros rögzítési lehetőség?
http://www.youtube.com/watch?v=EozItHSW8LQ
Megnéztem, gondolom erről lenne szó, köszi szépen, hogy fel ajánlottad, ilyenünk van, a Palci, aki a csapat kamerása, már gondolkodik, hogyan oldja meg, a felfogatását kell kitalálnunk, mert nincs semmi rögzítési lehetőség.
De ha van vlkinek profi kamerája, az még továbbra is áll. :)

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 hétf. nov. 15 13:45

nem olyan, az egy hulladék :D ilyen 1080p-s
Egészség legyen, meg nyomaték!

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 hétf. nov. 15 22:29

kisBenko írta:nem olyan, az egy hulladék :D ilyen 1080p-s
Ez már sokkal jobb! Minőségre ilyen a Palcié is, meglátjuk mit sikerül összehozni. Fejben tartom, ha nem boldogulunk, szólok. :)
Amúgy meg gratula, látszik hogy hegyre meghal szegény vas, de lefele adtad neki! :up: :respect:

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2010 hétf. nov. 15 22:44

kisBenko írta:nem olyan, az egy hulladék :D ilyen 1080p-s
Hát öcsém.... :respect3: Árpádtetőn az első lassítóhoz igencsak megérkeztél :) Utána is a bal-jobb hajtűben szépen lerajzoltad a balost :respect:

Jártál már ezen az útvonalon előtte? d3 d3 d3 :nevet2:
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 hétf. nov. 15 22:47

2 bejárásból mentem... illetve 2 előző évben szintén 2 bejárásból 5-5 gyorsot mentem...
nem vagyok agyontréningezős típus (meg Pécstől 250kmre nehéz is a pályán menni éjjel nappal :D ), sőt valamilyen szinten meg is vetem azokat akik igen... (sprinten... feljebb már muszáj, meg van is pénz rá)

az meg csak az autón múlt, hogy a jobbost nem tudtam hozzáfűzni a baloshoz :( :)
Egészség legyen, meg nyomaték!

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2010 hétf. nov. 15 22:57

kisBenko írta:2 bejárásból mentem... illetve 2 előző évben szintén 2 bejárásból 5-5 gyorsot mentem...
nem vagyok agyontréningezős típus (meg Pécstől 250kmre nehéz is a pályán menni éjjel nappal :D ), sőt valamilyen szinten meg is vetem azokat akik igen... (sprinten... feljebb már muszáj, meg van is pénz rá)

az meg csak az autón múlt, hogy a jobbost nem tudtam hozzáfűzni a baloshoz :( :)
Jah, én azt hittem hogy ott laksz a környéken :) Arra értettem ;)
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 hétf. nov. 15 23:07

ha ott laknék még ígyebbül mennék :D
a 3 autó 450km-es költségét tréningre tudnám költeni :P vagy az autó fejlesztésére...
Egészség legyen, meg nyomaték!

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 pén. nov. 19 22:12

Ma teszteltünk, még ilyen extrém körülmények között sosem mentem, nehéz volt, olyan sár volt, mint a nyúlós méz, 5-el alig bírtam befordulni, nagyon durva volt. Mikor itt sírunk az RBR-ben esős murvákon, hogy milyen szar, hát azt mondom, hogy a valóságban sokkal nehezebb. Végig esett az eső, párásodott a szélvédő, rettenetesen csúszott, nem lehetett haladni, nem örülnék a Mikun ilyen időnek, munkás lenne. De ha esik, hát essen, majd megpróbáljuk megoldani.

Tocy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2100
Csatlakozott: 2008 kedd júl. 01 15:28
Tartózkodási hely: Bárdudvarnok

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Tocy » 2010 pén. nov. 19 22:15

Ranga Peti nem írta be, de úgy tudom, hogy vasárnap Szenna-Zsippó rallysprinten fog indulni...és ez a szakasz kicsiny falumon vezet keresztül, méghozzá az én utcámon át :D szép lesz :D

off: tegnap volt a forgalmi vizsgám. Ahogy indulnék, index, tükör...b+ ez nekem ismerős...mi a fszom ez...b+...B+...és szépen elgurult mellettem a Budaiék Subaru WRC-je :D Bár h miért mentek vele a városban lábon azt nem tudhatom :D
Kép

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2010 pén. nov. 19 22:19

Tocy írta:Ranga Peti nem írta be, de úgy tudom, hogy vasárnap Szenna-Zsippó rallysprinten fog indulni...és ez a szakasz kicsiny falumon vezet keresztül, méghozzá az én utcámon át :D szép lesz :D

off: tegnap volt a forgalmi vizsgám. Ahogy indulnék, index, tükör...b+ ez nekem ismerős...mi a fszom ez...b+...B+...és szépen elgurult mellettem a Budaiék Subaru WRC-je :D Bár h miért mentek vele a városban lábon azt nem tudhatom :D
Az de komoly d3 d3 d3 d3
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 pén. nov. 19 22:43

megy vele valaki a hétvégén
Egészség legyen, meg nyomaték!

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 22:47

kisBenko írta:megy vele valaki a hétvégén
Én tudom ki ;) :P

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 pén. nov. 19 22:50

Andrasko Istvan írta:
kisBenko írta:megy vele valaki a hétvégén
Én tudom ki ;) :P
Ki ne add magadból :P :P :P
Szabó Zéé

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 22:52

Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 22:53

Ja..és amúgyis rajt van a nevezésilistán :D :D

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 pén. nov. 19 23:06

Tocy írta:Ranga Peti nem írta be, de úgy tudom, hogy vasárnap Szenna-Zsippó rallysprinten fog indulni...és ez a szakasz kicsiny falumon vezet keresztül, méghozzá az én utcámon át :D szép lesz :D
Egyre többet megy, még a végén összejön, hogy teljes bajnokságot is tudjon menni. ;) :taps:

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 pén. nov. 19 23:11

Andrasko Istvan írta:Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)
A cselgáncsozó? :D

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 23:12

Attila Szocs írta:
Andrasko Istvan írta:Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)
A cselgáncsozó? :D
;)

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 pén. nov. 19 23:15

Andrasko Istvan írta:
Attila Szocs írta:
Andrasko Istvan írta:Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)
A cselgáncsozó? :D
;)
Tényleg? :eek: Csak tipp volt. :)

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 pén. nov. 19 23:18

Andrasko Istvan írta:
Attila Szocs írta:
Andrasko Istvan írta:Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)
A cselgáncsozó? :D
;)
Na ne :rolleyes:
Szabó Zéé

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2010 pén. nov. 19 23:19

Pista nem tud érthetően írni. Nem a cselgáncsozó...
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 23:21

:fear2: :fear2: :nevet2: :nevet2:
Dehogyis... :D

Ő egy kaposvári srác, régen Feliciája volt, most meg egy gyári Fábiája van... de képet az istenért nem találok róla :D

Avatar
Fekete Misi
[BRH] Tag
Hozzászólások: 13299
Csatlakozott: 2005 hétf. szept. 26 17:56
Tartózkodási hely: Nyíregyháza

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Fekete Misi » 2010 pén. nov. 19 23:21

Andrasko Istvan írta::fear2: :fear2: :nevet2: :nevet2:
Dehogyis... :D

Ő egy kaposvári srác, régen Feliciája volt, most meg egy gyári Fábiája van... de képet az istenért nem találok róla :D
gyári, értsd: széria. Még mielőtt valaki úgy félreértené mint én :D
Johnnie Walker Racing Team
Ford Fiesta S2000

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 23:22


Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 23:23

De így szerintem ismerősebb :)

http://www.pvs.hu/versenyzok-filmjei/20 ... cs-gergely

Meg itt jobban is megy ;)

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 pén. nov. 19 23:26

Fekete Misi írta:
Andrasko Istvan írta::fear2: :fear2: :nevet2: :nevet2:
Dehogyis... :D

Ő egy kaposvári srác, régen Feliciája volt, most meg egy gyári Fábiája van... de képet az istenért nem találok róla :D
gyári, értsd: széria. Még mielőtt valaki úgy félreértené mint én :D
de attól még gyári :D egy gyár nem csak WRC-ket gyárt ;) de gondolom tudod :D

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 pén. nov. 19 23:54

a gyári, az gyári csapat által felkészített
az N1-2 vagy A5-6-os Fabia nem gyári, hanem csak úgy van :D
Egészség legyen, meg nyomaték!

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 szomb. nov. 20 00:06

kisBenko írta:a gyári, az gyári csapat által felkészített
az N1-2 vagy A5-6-os Fabia nem gyári, hanem csak úgy van :D

nekem ez így is gyári... ;)

Avatar
Lámer Zoltán
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 12395
Csatlakozott: 2007 pén. jún. 08 11:45
Tartózkodási hely: Miskolc, Uppony

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Lámer Zoltán » 2010 szomb. nov. 20 06:05

...ha nem is rallyban, de azért majd lehet szurkolni nekem :rally: :D :D

Tocy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2100
Csatlakozott: 2008 kedd júl. 01 15:28
Tartózkodási hely: Bárdudvarnok

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Tocy » 2010 szomb. nov. 20 12:58

Andrasko Istvan írta:Ja..és amúgyis rajt van a nevezésilistán :D :D
Amúgy hun van nev. lista?
Kép

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 szomb. nov. 20 13:07

Tocy írta:
Andrasko Istvan írta:Ja..és amúgyis rajt van a nevezésilistán :D :D
Amúgy hun van nev. lista?
http://pecsiautosport.hu/versenyek/bajn ... evezes.pdf

Avatar
kisBenko
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2367
Csatlakozott: 2006 kedd ápr. 18 19:48
Tartózkodási hely: Kecskemét / Érd / Bp
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: kisBenko » 2010 szomb. nov. 20 13:07

Lámer Zoltán írta:...ha nem is rallyban, de azért majd lehet szurkolni nekem :rally: :D :D
karting? b@ssszsá oda! ;) :D
Egészség legyen, meg nyomaték!

Tocy
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 2100
Csatlakozott: 2008 kedd júl. 01 15:28
Tartózkodási hely: Bárdudvarnok

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Tocy » 2010 szomb. nov. 20 14:32

Andrasko Istvan írta:
Tocy írta:
Andrasko Istvan írta:Ja..és amúgyis rajt van a nevezésilistán :D :D
Amúgy hun van nev. lista?
http://pecsiautosport.hu/versenyek/bajn ... evezes.pdf
:respect:
Kép

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 szomb. nov. 20 14:35

meg ez is az ;) csak másik :)

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2010 szomb. nov. 20 14:53

Andrasko Istvan írta:meg ez is az ;) csak másik :)
:confused2:

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 szomb. nov. 20 15:06

Bóta Róbert írta:
Andrasko Istvan írta:meg ez is az ;) csak másik :)
:confused2:

upszi... lemaradt :) :D

íme :

http://www.tamasimotorsport.hu/userfile ... %A9sek.pdf

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 szomb. nov. 20 19:47

Lámer Zoltán írta:...ha nem is rallyban, de azért majd lehet szurkolni nekem :rally: :D :D
Mi lesz az Zoli? :think:
Ahogy KisBenkő írta Kart?
Szabó Zéé

Avatar
Ifj. Geringer Zoli
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 6565
Csatlakozott: 2007 szomb. feb. 17 20:11
Tartózkodási hely: Simontornya

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Ifj. Geringer Zoli » 2010 szomb. nov. 20 19:51

Andrasko Istvan írta:De így szerintem ismerősebb :)

http://www.pvs.hu/versenyzok-filmjei/20 ... cs-gergely

Meg itt jobban is megy ;)

Asszem tavaly mikuláson odamentünk hozzájuk és megkérdeztük miből van ez a szekér mer b.szottul szólt... 1.4 180LE szekiváltó :D de ez a videon is hallatszik
Géringer Zolika, HONDA Civic
Kép

Avatar
Lámer Zoltán
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 12395
Csatlakozott: 2007 pén. jún. 08 11:45
Tartózkodási hely: Miskolc, Uppony

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Lámer Zoltán » 2010 szomb. nov. 20 20:44

Szabo Zoltan írta:
Lámer Zoltán írta:...ha nem is rallyban, de azért majd lehet szurkolni nekem :rally: :D :D
Mi lesz az Zoli? :think:
Ahogy KisBenkő írta Kart?

Azvolt, megvolt, jóvolt és adta :lollypop: :lollypop: :D

Avatar
Attila Szocs
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 5173
Csatlakozott: 2005 pén. dec. 16 21:53
Tartózkodási hely: Bp.
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Attila Szocs » 2010 vas. nov. 21 16:46

Lámer Zoltán írta:Azvolt, megvolt, jóvolt és adta :lollypop: :lollypop: :D
Mesélj! :)

remihuey
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 862
Csatlakozott: 2010 szomb. okt. 02 16:30

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: remihuey » 2010 vas. nov. 21 22:40

Andrasko Istvan írta:
Attila Szocs írta:
Andrasko Istvan írta:Úgysem mondd senkinek semmit a név :) Meg úgy is tudja aki akarja :)
Szóval Kovács Antal :)
A cselgáncsozó? :D
;)
én találtam róla képeket az ITINER.hu-n
nézz utánna

Avatar
galpetya
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 3153
Csatlakozott: 2007 pén. jún. 29 16:03
Tartózkodási hely: Pécs,Gardencity
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: galpetya » 2010 hétf. nov. 22 10:47

A hétvégi Rallye Sprint Bajnokság utolsó futamán dőlt el a kategóriánkba az év végi 2.-3.-4.hely sorsa.
Lehettünk volna 2.,3.,4. helyen az év végén.

Nagyon jó pálya volt Szenna-Zsippó között amit kijelöltek nekünk a versenyre.
Első szakaszon óvatos kezdés,a másodikon egy viszonylag jó autózás volt de az utolsón egy kis árok járás után a 3.helyen fejeztük be a versenyt.
Ezzel a 3.hellyel megszereztük az év végi 3.helyett is a 6-2WD kategóriában.
Nagy-nagy köszönet Szoták Daninak és Lisztes Zsoltinak az egész napos szurkolást. :respect3:

Avatar
Bóta Róbert
[BRH] Tag
Hozzászólások: 16351
Csatlakozott: 2006 kedd feb. 21 18:39
Tartózkodási hely: Egercsehi/Budapest
Kapcsolat:

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Bóta Róbert » 2010 hétf. nov. 22 10:49

galpetya írta:A hétvégi Rallye Sprint Bajnokság utolsó futamán dőlt el a kategóriánkba az év végi 2.-3.-4.hely sorsa.
Lehettünk volna 2.,3.,4. helyen az év végén.

Nagyon jó pálya volt Szenna-Zsippó között amit kijelöltek nekünk a versenyre.
Első szakaszon óvatos kezdés,a másodikon egy viszonylag jó autózás volt de az utolsón egy kis árok járás után a 3.helyen fejeztük be a versenyt.
Ezzel a 3.hellyel megszereztük az év végi 3.helyett is a 6-2WD kategóriában.
Nagy-nagy köszönet Szoták Daninak és Lisztes Zsoltinak az egész napos szurkolást. :respect3:
:respect: :taps:

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 hétf. nov. 22 10:54

galpetya írta:A hétvégi Rallye Sprint Bajnokság utolsó futamán dőlt el a kategóriánkba az év végi 2.-3.-4.hely sorsa.
Lehettünk volna 2.,3.,4. helyen az év végén.

Nagyon jó pálya volt Szenna-Zsippó között amit kijelöltek nekünk a versenyre.
Első szakaszon óvatos kezdés,a másodikon egy viszonylag jó autózás volt de az utolsón egy kis árok járás után a 3.helyen fejeztük be a versenyt.
Ezzel a 3.hellyel megszereztük az év végi 3.helyett is a 6-2WD kategóriában.
Nagy-nagy köszönet Szoták Daninak és Lisztes Zsoltinak az egész napos szurkolást. :respect3:
Gratulaaa!!! :up:
Szabó Zéé

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 hétf. nov. 22 10:58

http://www.youtube.com/watch?v=LDVn9W6J ... r_embedded

Ezen a vidin Szoták Danit láttam, ha jól láttam, a legvégén asszem Schumi? :think: Öt még nem láttam élöben, ahogy Galpetyát sem :)
A lényeg, hogy Petya te vagy a vidin a díjazottak között? legalábbis hasonlít az avatarod arra az arcra :D

Egyszer nézegett a teper rally team oldalát, ott találtam a vidit :)
Szabó Zéé

Avatar
Andrasko Istvan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 9675
Csatlakozott: 2007 hétf. okt. 08 12:33
Tartózkodási hely: Székesfehérvár

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Andrasko Istvan » 2010 hétf. nov. 22 11:27

Szabo Zoltan írta:http://www.youtube.com/watch?v=LDVn9W6J ... r_embedded

Ezen a vidin Szoták Danit láttam, ha jól láttam, a legvégén asszem Schumi? :think: Öt még nem láttam élöben, ahogy Galpetyát sem :)
A lényeg, hogy Petya te vagy a vidin a díjazottak között? legalábbis hasonlít az avatarod arra az arcra :D

Egyszer nézegett a teper rally team oldalát, ott találtam a vidit :)

Eltaláltad mind a hármat ;)

Avatar
Szabo Zoltan
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 7846
Csatlakozott: 2007 csüt. nov. 22 09:41
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Szabo Zoltan » 2010 hétf. nov. 22 12:14

Akkor jó. Dani volt tuti számomra ;)
Szabó Zéé

Avatar
Urban Peti
[Salgo ASE] elit
Hozzászólások: 4334
Csatlakozott: 2006 hétf. nov. 06 11:04
Tartózkodási hely: Sonkád

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Urban Peti » 2010 hétf. nov. 22 13:47

Bóta Róbert írta:
galpetya írta:A hétvégi Rallye Sprint Bajnokság utolsó futamán dőlt el a kategóriánkba az év végi 2.-3.-4.hely sorsa.
Lehettünk volna 2.,3.,4. helyen az év végén.

Nagyon jó pálya volt Szenna-Zsippó között amit kijelöltek nekünk a versenyre.
Első szakaszon óvatos kezdés,a másodikon egy viszonylag jó autózás volt de az utolsón egy kis árok járás után a 3.helyen fejeztük be a versenyt.
Ezzel a 3.hellyel megszereztük az év végi 3.helyett is a 6-2WD kategóriában.
Nagy-nagy köszönet Szoták Daninak és Lisztes Zsoltinak az egész napos szurkolást. :respect3:
:respect: :taps:
:respect: :up:
Sal ASE
‎"Addig nem vagy részeg, amíg kapaszkodás nélkül tudsz a padlón feküdni!"

Avatar
Lámer Zoltán
RBR Fan aktív tag
Hozzászólások: 12395
Csatlakozott: 2007 pén. jún. 08 11:45
Tartózkodási hely: Miskolc, Uppony

Re: Simfans-tagok élesben

Hozzászólás Szerző: Lámer Zoltán » 2010 hétf. nov. 22 14:48

Lámer Zoli és a gokart, avagy; Nesze neked 10 000!!! HSZ


Mivel láttam, hogy nekem (is) közeleg a "bűvös" 10000. HSZ sokat gondolkoztam (legalább is próbáltam azt tenni :D ), hogy majd mire is "lőjem el" , és úgy döntöttem, hogy ebbe a topicba írom be, végtére is az RBR nálam már a múlté nálam! :rolleyes:


A történet nem valami nagy szám, de nekem nagyon fontos volt, és rengeteg tapasztalattal gazdagodtam versenyzés terén, minden téren!

Az egész a héten kezdődött, amikor is szembesültem azzal a ténnyel, hogy hétvégén lesz a Magyar Országos Amatőr GoKart Bajnokság utolsó fordulója. Ezen nagyon szerettem volna elindulni, végül hosszas szponzori tárgyalások után sikerült megállapodni a pénzügyi támogatásról (anyával és apával :D ), ami egyben azt is jelentette, hogy készülhettem a szombati versenyekre! (direkt nem vasárnapra neveztem, mivel mondták, hogy akkor már jóval kevesebb nevező lesz csak)

Péntek este szinte 1-2 órát sikerült aludnom, annyira izgatottan vártam már a reggelt, és a versenyeket! Szombaton reggel 6kor végül elindultam Miskolcról, Anikót még felvittem Pestre, majd verseny helyszíne felé vettem az irányt, a sokaknak már ismerős Hungarokart GoKart Centerbe!
Megérkeztem, regisztráció 2 futamra, és 5*8 perces szabadedzésekre, majd jött információgyűjtés, hogy a jobbak hol, milyen stílusban, sebességgel mennek, adnak gázt, fékeznek...

Szabadedzések
Azt tudtam, hogy nekem nagyon fontos az, hogy mennyire tudok jó időt menni a többiekhez képest az első szabadedzésen.....az ugyanis lelkileg nagyban szokott hatni rám, hogy mennyit kellene még "találni" , és azt is figyelembe venni, hogy a többiek is az első edzésüket futották...így minden bizonnyal ők is fognak még gyorsulni. Meg is nyomtam az első 8 percemet, sokszor már túl is vállaltam magam. A durva vezetési stílusomnak meg is lett az ára, ugyanis a kezdeti meglepően jó körök után, a gumik olyannyira túlmelegedtek, hogy már 6-8 kör után is csak csúszkáltam, erőlködtem....lassultam! Az első edzés után kicsit félve mentem oda kivetítőkhöz, hogy megnézzem, hogy milyen időket is mentek a többiek, és hányadik lettem így elsőre! Az eredmény(em) meglepetés volt számomra, hiszen a 10 versenyző körül a 3. hellyel nyitottam!! Ami még ennél is meglepőbb, hogy a 19 mért köröm közül a 4.-ben értem el a legjobb köridőm, mégpedig egy 23.272-es idővel! Pár ember mondta is, hogy érdekes lesz a versenyem, ha már pár kör alatt elmelegítem a gumikat, ugyanis a verseny nem 5-6 körből fog állni, hanem 40-ből!!!
A többi 4 szabadedzésen már inkább azt helyeztem előtérbe, hogy próbáljam minél jobban óvni a gumikat, és úgy menni a tőlem telhető legjobb időket. Itt már kezdett az önbizalmam megcsappanni, ugyanis egyre csak maradtam le a többiek javuló köridejeitől. Én is javulgattam, hiszen tudtam menni egyszer 22,500-at is, viszont a többiek már 22 elejét, egy gyerek pedig már 22 alá is be tudott menni!! Minden edzés végén megnéztem, hogy hányadik helyen végeztem épp akkor, általában 5. - 6. helyeket tudtam megszerezni az edzésenkénti 10 indulóból.
Az utolsó szabadedzés után (összesen 15 volt, amiből 5-re fizettem elő), tisztában voltam azzal, hogy a gumikra ugyan megtanultam kicsit jobban vigyázni, viszont időben eléggé el voltam maradva az élmezőnytől.


Időmérő edzések
Mint azt korábban mondtam, 2 kategóriába neveztem, a 85kg fölöttiekébe, valamint a 95 kg fölöttiekébe (volt lehetőség +súlyok elhelyezésére a GoKartokba). Az időmérő úgy volt lebonyolítva, hogy a bajnokságban első helyen állók mennek először, majd a többiek szépen sorjában, azaz nagyjából mind a két kategóriában velem bezárólag. Mindenkinek 1 felvezető, 5 gyors, és egy levezető köre volt, és még ami fontos, hogy mindenki ugyanazzal a GoKarttal ment, mint a kategóriatársai! A 85kg fölötti kategóriában sajnos csak 5-en voltunk, így ott 5 lány is hozzánk soroltak, na akkor féltem nagyon, nehogy valamelyikük szégyenszemre elverjen engem!! :fear: :D Ahogy telt-múlt az idő, egyre többen futották le az időmérőjüket, ám meglepődve vettem tudomásul, hogy többen sokat lassultak a szabadedzésekhez képest! Alig volt aki "csak" 23 elejét ment, amit azzal magyaráztak meg a többiek, hogy nagyon kihűlnek a gumik a versenyzők cseréinél, és az a kevés kör nem elég, hogy kellően felmelegedjenek az optimális hőmérsékletre! Ekkor kicsit belegondoltam, ha azt a durva stílust használnám, amit legelőször, akkor még lehetne is esélyem, ugyanis ha valaki, akkor én tudtam, hogyan is kell tönkre vágni (melegíteni) a gumikat nagyon rövid idő alatt :idea: :D
Először a 85kg fölöttiek kategóriájában mentem, és tudtam a többiek eredményéből, hogy az első két hely elég messe van számomra, ám a 2. és a 3. helyezett között több mint fél MP volt, így ha sikerülne egy stabil 22,8-es időt futni, akkor meg is van a 3. hely a 10 indulóból! Az első két kör után már elég jónak éreztem a tapadást, a 3. körben már le sikerült menni 23MP alá, de csak épphogy pár ezreddel. A 4. körben kicsit rontottam, ám az utolsó körben sikerült futni egy 22,828-at, amivel megszereztem a 3. helyet!!! Ennek nagyon örültem, még akkor is, ha a tényleges kategóriámban csak 2 embert előztem meg a 4-ből, a többi 5 pedig lány volt...
Ezután jött a 95kg fölöttiek időmérő edzése, ahol 9 versenyző nevezett velem együtt, és utolsóként indultam az időfutamon. Néztem itt is az időket, amiket futottak a többiek, mielőtt mentem volna így festett az állás:
A 2. helyezett 22,921-es, és a 6. helyezett 23,071-es ideje között nem volt sok különbség!!!!!!!! :hemuveg: :D Tudtam, hogy vagy a mezőny végéről rajtolhatok, vagy pedig valami nagy csoda folytán az első sorból(az első helyre azért nem számítottam, mert +15kg nélkül sem sikerült annyit mennem a szabadedzéseken, mint amennyit itt az első helyezett (22,4))....nem igazán gondoltam volna, hogy beleesnék pont abba a "daráló" 1,5 tizedbe, vagyis nem szerettem volna, mert amilyen balszerencsém van, ott pont a végére kerülnék. :D
Az első körük után 23,2-es időket tudtam csak, ám az utolsó kör ismét nagyon "kiadta", és sikerült futni egy 22,846-ot, amivel sikerült meglepni saját magam, sőt a többieket is rendesen!!! Amikor kiszálltam a GoKartból nagyon boldog voltam, hiszen mindkét versenyemen a dobogóról indulhatok, ugyanakkor féltem is rendesen, hogy a tapasztalatlanságom miatt nem fogok tudni élni a lehetőséggel. Versenytapasztalatom tényleg nem nagyon volt, az év elejei versenyeimen, és a díjátadón is ahol csak egy kis lehetőséget láttam az előzésre, ott összeakadtam, megforogtam, amivel tönkre tettem a saját, és a többiek versenyét is. Ezt szerettem volna most elkerülni, méghozzá úgy, hogy gyorsan neveztem mégegy versenyre, a 75kg fölöttiek kategóriájába! Itt már nem annyira sikerült az időmérő, ami nem is igazán zavart, ugyanis tudtam, hogy ennek a kategóriának a versenye lesz nekem az elő a nap folyamán, így legalább szerezhetek majd egy kis versenytapasztalatot! Itt sikerült futni egy kicsit gyengébb, de még 22-es kört, pontosabban egy 22,945-öt, ami a 11 fős mezőnyből a 8. helyre volt elég!
Összességében örültem ennek az eredménynek is, legalább megtapasztalhatom, hogy milyen a "darálóból" indulni, megbarátkozhatom a támadás, és a védekezéssel is, nagyobb teher nélkül, ugyanis itt nem nagyon veszthetek semmit sem, a 8. hely elég messze van a dobogótól. Ám a másik két rajthelyemnek annyira örültem, hogy azt nehéz leírni itt, főleg a legrangosabbnak mondott 4-es kategória első sorának megszerzése miatt!
Az időmérő edzések végeredményei


Az edzések után jött az eligazítás, illetve pár meglepő gratuláció, főként a 4-es kategóriából. Kicsit vicces is volt amikor az előttem lévő attól tartott, hogy majd a tapasztalathiányos támadásommal majd őt veszélyeztetem, a mögülem induló pedig azt kérte, hogy majd csak az ésszerűség határain belül védekezzek....szóval érdekes volt ez a helyzet...bíztak bennem :D Az eligazításon elhangzott, hogy az 1, 2, 3, 4, Light kategóriák sorrendben lesznek megtartva a versenyek, a lányos pedig a 3-as kategóriával együtt fognak menni. Ezután kisorsoltuk, hogy ki, mely GoKartokkal fog majd menni a versenyeken. A 2-es kategóriás versenyemre egy elég jó gépet kaptam, azt dicsérték sokan az edzéseken! A 3-as kategóriás gépem sem volt rossz, amolyan átlagosnak mondható. A 4-esbe viszont egy olyan Kartot kaptam, amit többek szidtak, hogy merőben rosszabb, mint a többi. Nem volt mit tenni, próbáltam úgy felfogni a helyzetet, hogy mindenki nagyjából ugyanolyan erősségű géppel indulhat majd, csak van aki elölről, és van aki kicsit hátrébbról! Mindenkit óva intettek attól, hogy szabálytalanul előttünk, többször váltsunk ívet egymás után, lökdösődjünk, hiszen ebben az esetben komoly büntetésekre számíthatunk! Én nem nagyon tudtam ekkor még, hogy itt pontosan milyen szituációk elkerülésére gondoltak a szervezők, itt már csak azon járt az eszem, hogy majd a 2-es kategóriában szerzett verseny-tapasztalataim segítségével tudjak élni a 3-as és 4-es kategória adta lehetőségekkel a versenyeken!


Versenyek


Számomra a 2-es kategória versenyével kezdődött el az igazi "küzdelemsorozat" ;) A 11 fős mezőny 8. helyéről vártam a rajtot, a felvezető körben pedig azon agyaltam, hogy mit és hogyan is kellene csinálni a "főpróbámon" úgy, hogy lehetőleg minél kevesebb gondot okozzak a többieknek de annál több tapasztalatot szerettek minden téren, ami majd fontos lehet a többi versenyemen.
A rajt viszonylag sima volt, sőt, az 5. kanyarban tudtam is egyet előzni, így a 7. helyen találtam magam! Egy körrel később már támadó pozícióban voltam a 6. helyezett mögött, viszont ide kicsit beragadtam, és 3-4 kör után tudtam csak előzni, ami sikerült is, így már a 6. helyen hajtottam a vasat! A gumik ekkor már nálam kezdték elérni az üzemi hőfokot, éppen ideje volt, mivel a 3-4-5 helyezett jókora előnyre tett szert előttem. Az elkövetkezendő körökben sorra futottam meg a leggyorsabb köröket, gondolom a többiek még szenvedtek a gumikkal. 8-10 kör elteltével utol is értem azt a 3-as fogatot, ám nem igazán tudtam mit kezdeni a gyorsaságommal, ekkor egy végeláthatatlan próbálkozás vette kezdetét, az előzés érdekében. A pálya szinte minden kanyarjában próbáltam olyan pozíciót szerezni, hogy el tudjak menni mellettük, de ez csak nem sikerült. Ahogy teltek a körök, egyre agresszívabb lettem, többször is volt nagy koccanás, illetve "vészfék" nekem, a nagy ütközés elkerülése miatt. Az első két helyezett már nagyon elhúzott tőlünk, és teljesen értetődő módon már én sem tudtam jó körüket futni. Volt amikor már el is melegedtek a gumijaim, ekkor pár körig leszakadtam tőlük szándékosan, majd amikor jobbnak éreztem a tapadást, akkor ismét elkezdtem az előzési lehetőségeim kutatását. Már csak 6-7 kör volt, mikor egy lekörözöttekből álló csoportot utolértünk, úgy voltam vele, hogy ez lesz az utolsó komoly lehetőségem az előzésre. Még mindig egy kanyarban fordultam a 3. helyezettel is, de én csak 6. voltam....szóval nagyon közel voltunk egymáshoz. A lekörözöttek nem igazán tudtak hátráltatni lőttem senkit sem, így nem volt más lehetőségem, mint megelégedni a 6. hellyel.
Mikor kiszálltam a GoKartból, nagyjából elégedett voltam, hisz egy szinte előzni lehetetlen pályán, el tudtam menni 2 vetélytársam mellett is, és az egész verseny alatt nem volt nagy hibám! Ekkor jött a mérlegelés, ahol "megkaptam a magamét" a versenybíráktól! Tudták, hogy még kezdő vagyok, és aszerint is próbálták elmondani, hogy "prostituált szabálytalan voltál rengeteg helyen!" Mondták, hogy több helyen is egymás után 2-3-szor is változtattam az ívemen az egyenesekben, illetve, hogy nem az a megoldás, az előttem haladó lassabb versenyzővel szemben hogy lökdösöm.....az is elhangzott, hogy több lehetőségem is volt az előzésre, ám ott nem éltem a lehetőséggel, viszont amikor kiszorított pozícióban voltam, akkor meg próbálkoztam. Ezt mindet nem szidásként mondták, és hozzá is tette az egyik, hogy tudja, hogy van még 2 versenyem, amin jó helyzetben várhatom a rajtot, így szeretné ha nem sodornám magam és a többieket bajba, és ha nem kapnék büntetést! Ezek a tanácsok nagyban hatottak rám, és mindet szem előtt is tartottam a másik két futamomon!

A 85kg fölöttiek versenyének a rajtját viszonylag jól kaptam el, hiszen míg mögöttem egymással voltak elfoglalva a többiek, és meglehetősen közel az előttem lévőhöz, nyugodtan el tudtam fordulni az első veszélyesebb kanyarban, a 3. helyen. Az első helyen rajtoló 10-12 körig még meglehetősen közel volt hozzám, ám nem mertem kockáztatni egy kétségesen kivitelezhető, és kétségesen szabályos előzést a 2. helyezettel szemben. A verseny féltávjánál már csak az előttem lévőhöz voltam közel, a vezető helyen tartózkodó nagy tempót diktálva folyamatosan leszakadt rólunk. A mögöttem állókkal nekem is sikerült egy kis előnyt szerezni, és a 40 körös verseny második felében eljönni láttam az időt arra, hogy megpróbáljam megszerezni a 2. helyet! Ez viszont ismét nagy falatnak bizonyult, annyival nem voltam gyorsabb, mint az előző futamon az előttem állóhoz képest, így jóval kevesebb lehetőségem is volt a támadásra. Itt is jöttek a lekörözöttek, de közelebb férkőzni az ezüstéremhez nem sikerült. Az utolsó körökre elkezdtek fölzárkózni a nyomomba az üldözőim, akiknek a dobogóra fájt a foguk, így fennhagytam az előttem autózó támadásával, és a gumikat spórolva próbáltam megőrizni a dobogó legalsó fogát. Ez sikerült is, amit a célkanyarban egy látványos "keresztbe de eltettem" drifteléssel ünnepeltem a leintésemnél! :D
A mérlegelésnél a versenybíró is mondta, hogy ez már elég jó volt, illetve jól esett a gratuláció az első helyezettől is, amit persze viszont kívántam neki!

A 95kg fölöttiek futama előtt próbáltam magamról kicsit "levenni a terhet", hogy már szereztem egy dobogót, amit nem gondoltam volna még reggel, ám folyamatosan ott motoszkált bennem a gondolat, hogy milyen jó lenne rögtön 2 kupát is szerezni, ráadásul az egyiket a GoKart Bajnoki legrangosabb kategóriájában! Így hát kicsit ideges is voltam, és "a terheket" sem sikerült nagyon levenni a vállamról, sőt, még kaptam is, hiszen +13 kg-ot kellett betennem a gokartomba, hogy elérjem a minimális súlyhatárt!
A felvezető körön tesztelgettem a gépemet, hogy milyen is. Az, hogy a gumijai ebben e körben szinte semmit sem akartak tapadni, jó. Az, hogy kigyorsításoknál szinte az össze lassabb kanyarból kijövet elmegy a háta keresztbe, jó. Az viszont, hogy a féknek volt egy olyan szinten nagy holtjátéka, hogy teljes erőből kellett benyomni, és akkor már lassult is...na az nagyon bosszantott! A rajt előtt ezt jeleztem is a szervezőknek ( http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20285.htm ), aki csak annyit mondtak, hogy ez a gokart ilyen, barátkozzak meg vele :omg:
Ekkor úgy voltam vele, hogy csak az első nagyobb kanyarba sikerüljön valahogy normálisan a pozíciómat megőrizve befordulni, utána pedig majd lesz valahogy....hátha a gumik melegedése is a hasznomra válik majd, illetve, hogy majd megszokom a féket.
Jött a rajt! Sikerült eljönnöm viszonylag jó, és az első visszafordítóban olyan íven tudtam lassítani, hogy a többieknek nem volt lehetőségük előzni. Ekkor azt gondoltam, hogy a nehezét már megcsináltam, viszont a célkanyarban hirtelen megláttam, hogy piros zászlóval lengetnek, ekkor hirtelen lassított és megállt az ellőttem haladó, én félrerántottam a kormányt hogy nyugodtan meg tudjak állni, viszont a mögöttem haladóknak már nem volt ilyen lehetőségük, és szépen belém jöttek ( http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20290.htm ). Mint utólag kiderült, valaki kiugrott a rajtnál, majd kis galibát okozott ezzel.
Az új rajt előtt már nyugodtabb voltam ( http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20284.htm ), tudtam, hogy mely íven kellene majd fordulni a 2. helyemet megőrizve a pálya hátsó nagy kanyarjában. Szerencsére ez sikerült, és már a versenyt sem szakították félbe még egyszer. Ahogy elfordultunk az első kör végén még támadó pozícióban is voltam a vezető Nyuka Gábor mögött (http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20293.htm), ám nekem csak az volt fontos, hogy ezzel a gyengébb géppel megőrizzem a pillanatnyi ezüstérmem, a többiekkel szemben. 2-3 kör elteltével már kezdtem leszakadni Gábor mögött( http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20295.htm ), viszont ez nem mondható el velem szemben az üldözőimről, akik az én vezetésemmel vonatoztam szépen a hátam mögött, vagy inkább már a hátamon! :D ( http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20296.htm ). Pár kör elteltével valami javulást vártam a tapadástól, de ez nem történt meg, a kanyarok kijáratánál csúszkáltam, a bejáratánál pedig a fékek nehezítették meg a helyzetem. Szinte minden előzési pontnál olyan féktávot vettem, hogy esélye se legyen bebújni mellém senkinek, a pálya hátsó kanyarjában pedig spórolósan és jóval nagyobb féktávval közlekedtem. Szinte minden körben néztem, a kijelzőt, hogy még mennyi van hátra, de nagyon nehezen akartak fogyni a még hátralévő fordulók. Körülbelül még 15 kör volt, amikor végre kicsit leszakadtak rólam az üldözőim, aminek az oka az lehetett, hogy látták, hogy a 3. helyezett nem bír velem, így "megorroltak" rá, és megpróbálták tőle elvenni a dobogó legalsó fokát, hogy utána majd más próbáljon megelőzni engem :fear: Ennek következtében volt mögöttem minden, ami kell: tülekedés, lökdösődés, megpördülés, kiesés, szóval tényleg minden. Ekkor úgy gondoltam, hogy kicsit meghajtom én is a verseny végét, hogy ne kelljen már annyira tartani az esetleges újabb támadásoktól a hátam mögül. Végre a fékpedálok használatához is hozzászoktam már végre, így sikerült pár elfogadhatóan jó kört futni, míg mögöttem még mindig ment a pozícióharc. Ennek eredményeképpen az utolsó 3-4 kör viszonylag nyugodt körülmények közt telt el, és hatalmas örömmel fordultam be a célkanyarba, ahol heves integetéssel együtt haladtam át a lengő kockás zászló alatt! :paci:
A boxban aztán jöttek a gratulációk oda és vissza, miközben hihetetlen örömöt, és megkönnyebbülést éreztem. Kicsit most sajnálom, hogy ez volt az utolsó verseny az évben, már most várom a következő idényt. Azon is sokan gondolkoztam a futam után, hogy a szabadedzések utáni középmezőnyből hogyan kerülhettem a rajtrács első felébe....mi lehetett ennek az oka? Talán csak szerencse? Vagy a többiek izgultak volna a mért körökön? Senkinek sem lett volna tiszta köre? Vagy pedig egyszerűen csak nem tudták volna annyi kör alatt felmelegíteni üzemi hőfokra a gumikat? A lehetőségek közül nagyjából ezt tartottam legvalószínűbbnek, hisze míg az időmérőn nagyjából mindenki 22 MP végét ment, addig a verseny leggyorsabb körei általában 22 eleje volt.

A versenyek leggyorsabb körei
A versenyek végeredményei

Ezek után már "csak" a díjátadó volt, ahol mindenki megkapta, ami neki jár :D Szerencsére én is érintett voltam itt, és boldogan mentem átvenni a kis kupáim, és álltam fel a dobogóra!

http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20351.htm
http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20353.htm
http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20354.htm

http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20356.htm
http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20357.htm
http://www.amatorgokart.hu/hck/kepek/20 ... %20358.htm

Hát ennyi lett volna a "kis" történetem, ami valószínűleg másnak nem nagy szám, de számomra az RBR után, és azt tudván, hogy rallyban, vagy pályán szinte biztosan nem lesz lehetőségem versenyszerűen indulni.......így nagyon fontos volt, és rengeteg élménnyel, és tapasztalattal gazdagodtam most! Jövőre ismét szeretnék majd itt indulni, remélhetőleg minél több versenyen :lollypop:

Köszi a figyelmet, ja és: 10 000. HSZ

Válasz küldése